Tuesday, April 17, 2007

Γαμιέστε...

Σας έχω πει ότι γαμιέστε όλοι? Ναι ε? Καλά... Μην το ξαναπώ και καταντήσω εντελώς βαρετός...
Γύρισα από τις μίνι διακοπές από την Παρασκευή ως και χτες Δευτέρα... Πέρασα υπέροχα... Γούσταρα τρελά και ήμουν σίγουρος πως θα ήταν τέλεια... Είδα την παλιολόθ... Αυτή η κοπέλα δεν παλεύεται! Πήγαμε για καλό, για να τη δούμε να γουστάρει, να γουστάρουμε κι εμείς και καταγχώθηκε! Να μας νταντέψει, να μας μαγειρέψει, να μας βολτάρει και "Περνάτε καλά?", "Όλα καλά?"... Να πω πως είναι η καλύτερη... Είναι γαμώ τα παιδιά, δεν είναι όπως είναι στο νετ παιδιά... Μιλάμε είναι η γυναίκα χείμαρρος... Μιλάει με ρυθμούς πολυβόλου, γελάς με ρυθμούς πολυβόλου... Πολύ γέλιο η λοθίτσα :) Επίσης να πω πως δάκρυσα από χαρά και ανακούφιση όταν μας έκανε μια απίστευτη ξήγα το πρώτο βράδυ εκεί, που μας πήγε με τ'αμάξι να πάρουμε βαλίτσες, γιατί το σκεφτόμουνα και ήθελα να βάλω τα κλάματα... Μας πήγε, μας έφερε και ξάπλωσα στο κρεβάτι με μια ανακούφιση που δεν περιγράφεται... Ευχαριστώ Λοθ!
Οι τέσσερεις μέρες που ήμουν away, θα μπορούσαν να φτιάξουν 42 ποστ... Σχεδόν κάθε ώρα και ποστ (ναι μαλάκα μου ξέρω... 4 μέρες δεν είναι 42 ώρες... μη μου ζαλίζεις τη μουνάρα...). Τη Δευτέρα στο δρόμο της επιστροφής, κάναμε μια στάση και από τον crazy chef... Είναι όντως τρελός σεφ παιδιά... Το άτομο δεν υπάρχει... Δυο μέτρα είναι ο πούστης... Στις μύτες σηκωνόμουν να τον φιλήσω κι έσκυβε κι όλας... Περίμενα να δω χιόνια στα μαλλιά του, αλλά δεν είχε βαρύ χειμώνα φέτος (καλά ήταν πολύ κρύο αστείο αυτό... γιατί δεν το σβήνεις ρε μαλάκα? ε? δεν ξέρω... doh!). Μας τάισε που λέτε ο θεός... Μπουκιά κι εκσπερμάτωση... ή οργασμός για τις κυρίες... Παραλίγο να χωρίσω και να του κάνω πρόταση γάμου... Ψηλέ σε θέλω! Επαγγελματίας... με όλη τη σημασία... οι πιτσιρικάδες τον κοιτάζανε με ανοιχτό στόμα και προσπαθούσαν να αρπάξουν τα μαγικά που έκανε...
Οπότε γυρνάω στην Αθήνα... Βαράει μελαγχολία στο max... Πόπο, δουλειά αύριο :( Σκατά με ρίγανη... Πόπο, τρεξίματα... Έχω να κάνω αυτό, το άλλο, το παράλλο... Σκάω το πρωί στο γραφείο... με πιάνουν με τη μία από τα μούτρα χωρίς να έχω φτιάξει καφέ ακόμη... Νεύρα, νεύρα, νεύρα...
Επίσης... τι σκατά σας έπιασε με τους θανάτους και της μαλακίες γαμώ την τρέλα μου? Γαμώ την κρίση των τριάντα σας, γαμώ? Έλεος ρε μαλάκες... Μπαίνω να διαβάσω καμιά μαλακία να γουστάρω, να γελάσει το χειλάκι μου να μου φτιάξετε το κέφι και μου γαμάτε την ψυχολογία... Α στα διάλα...
Τελειώσαν τα τσιγάρα, να πάτε να γαμηθείτε μου την έχετε σπάσει... Μου τη σπάνε όλα σήμερα... Τα λέγαμε... Όξω...

20 Comments:

Anonymous Anonymous said...

egw den gamiemai kai den pa na les oti 8eleis. Phges diakopoes kai twra pou gurhses klapsomouniazeis? krima kai eixes kanei tosa post opou to katekrines auto. Kalh sou mera kai ainte kai gamhsou!

17/4/07 12:02  
Blogger it is said...

Κατακρίνω και στιλητεύω το κλαψομούνιασμα των άλλων... εγώ μπορώ να κλαψομουνιάζω όσο θέλω... θα πάω να γαμηθώ από βδομάδα... υπάρχουν τεχνικά προβήματα προς το παρόν... :S (όχι με το πουλί μου...) Γαμιέσαι επίσης :)
Φιλάκια...

17/4/07 12:06  
Anonymous Anonymous said...

apo to stoma sou...
dhl apo bdoomada 8a mas prh3eis me ta melo?
filakia epishs!

17/4/07 12:17  
Blogger an205 said...

Καλώς τον!!!
Τι κάνεις όλα καλά;;; (τι ρωτάς ρε μαλάκα, δεν ξέρεις να διαβάζεις;!)
Απλώς μπήκα να σου δώσω μιαν ευχή:
ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ!!!
(Η αντίστοιχη ΚΑΤΑΡΑ είναι χαρά μην δεις στα σκέλια σου!!!)
ΥΓ βγάλε αυτή την μαλ... το βεριΦΑΚεσιον

17/4/07 13:17  
Blogger Loth said...

ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!!!
ΛΕΠΟΝ..ΕΙΜΑΙ ΑΓΧΩΤΙΚΗ ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΝΑΤΕ..ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΥΜΠΑΘΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ...

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ....;)

17/4/07 13:27  
Blogger Zissis said...

Αχ και μου'χε λείψει η κλάψα σου γκαυλάκι μου.
Επίσης: ΒΓΑΛΕ ΤΟ VERIFICATION ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.
Α και να μην ξεχάσω....

ΑΝΤΕ ΓΑΜΙΔΙΑ!!!

17/4/07 14:04  
Blogger Loth said...

ΤΣ ΤΣ ΤΣ ΤΣ ΤΣ..
ΜΑ ΠΩΣ ΜΙΛΑΝΕ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ..
ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΤΣ ΤΣ ΤΣ...

17/4/07 14:13  
Blogger Αστάρτη said...

Ολοι στις θέσεις μας λοιπόν α;
Εκανες τις διακοπές σου, πέρασες γαμώ, τι κάθεσαι και γκρινιάζεις τώρα;
Ελα..για να συνέλθουμε λιγακι!

ΥΓ:δεν ακούς που σου φωνάζουν για το verification? Τι κάθεσαι και καμαρώνεις; Βγάλτο!

17/4/07 14:31  
Blogger Kwlogria said...

ΝΑ! (μούτζα) ρε μαλάκα! Καλά σου λένε! Πήγες εκδρομούλα, τα έξυσες, έβγαλες την ψυχή της κοπέλας να σε φροντίζει και μας βρίζεις κι από πάνω; Ε άντε και γαμήσου την άλλη βδομάδα!

17/4/07 14:31  
Blogger lee said...

Αντε γαμησου.
(είπα να ακολουθήσω το ρευμα!)
Σμακ!

17/4/07 15:53  
Blogger Zissis said...

Ωπ! Τι; Νέο ρεύμα; Περιμέντε με ρεεεεεεεεεεε...

*ο Egggod φοράει το μαγιώ του και βουτάει*

ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΕ ΑΠΡΙΛΙΑΤΙΚΑ

17/4/07 17:49  
Anonymous Anonymous said...

αχ, έτσι μου ΄ρχεται και μένα να παρασυρθώ στο γαμορεύμα, αλλά λέω να πάω να φάω κανά γαμοπίλαφο, (έστω και ο γκρατέν στη μούρη)γιατί αυτόν τον αποφράδο χειμώνα τα αρκούδια είναι άυπνα, όχι και νηστικά.

παρατηρώ πάντως μια χαμηλή αναγνωσιμότητα των σεντονιών σου, αφού οι πλήστοι των φίλων, σε διαβάζουν πλέον αποσπασματικά, παρασυρόμενοι άλλη μια φορά από τον- όλα τα ψευδοφροϋδικά ευρώ και γεν- τίτλο, που παρεπιπτόντως έχει επαναληφθεί με ανεπανάληπτη επιτυχία.
τα γαμοσέβη μου
και γαμώ.
είσαι
αχ

17/4/07 18:08  
Blogger Aggelos Spyrou said...

Είναι σίγουρο ότι πέρασες καλά!

Το αποδεικνύει η πληθώρα του σεξ που εύχεσαι σε όλους!

0:)

Υ.Γ. Fuck you too David! 0:Ρ

18/4/07 23:21  
Blogger alexis said...

γαμιόμαστε, μην το κάνουμε θέμα.

γαμήσου και συ με την πρώτη ευκαιρία, να σου φύγουν και τα νεύρα

:))))

19/4/07 09:36  
Blogger it is said...

Καλημέρες...

Όπως βλέπετε έβγαλα το γουόρδ βεριφικέσιο... σπάει αρχίδια και συγγνώμη για την ταλαιπωρία, αλλά το να σβήνεις 30 σπαμ ανά μέρα σπάει περισσότερα αρχίδια και κυρίως σπάει μόνο τα δικά μου αρχίδια οπότε είπα να μοιραστώ τον σπασαρχιδισμό μαζί σας, για να μη νομίζετε πως δε σας σκέφτομαι :)

Να συνεχίσω λοιπόν... εκτός από την call me girl και τον άγγελο, όλοι οι άλλοι είστε παλιοαδερφές... με την πρώτη ευκαιρία μου την πέσατε όλιο μαζί ρε μουνάκια, πάνω σε μια στιγμή αδυναμίας! Φτου σας... ντρέπομαι για λογαριασμό σας... δεν έχω λόγια να εκφράσω το πόσο με απογοητεύσατε...

19/4/07 09:47  
Blogger Spyros said...

mh mou peirazete ton it is..

gurise apo diakopes kai eseis pesate panw tou? aisxos! (egw to goustara to verification)

19/4/07 10:15  
Anonymous Anonymous said...

Οh my God it is!You are a super star!

19/4/07 10:54  
Blogger it is said...

Πες τα ρε σπυράκοοοοο! Γι'αυτό σ'αγαπάω ρε! :)

κολοκύθι:
Α) Θυμήσου τον κωδικό ρε!
Β) Όχι ότι δεν είμαι παλιοσταρούκλα, αλλά γιατί το λες? :p

19/4/07 11:35  
Blogger Zissis said...

Congratulations on your great site! I love Greece and I would like to be your friend.

Συγχαρητήρια πάνω στο σου ιστοσελίδα υπέροχη. Εγώ αγαπώ Ελλήνικό και θέλω είμαι φίλος σας.

(Δεν θα γλυτώσεις ρε κερατά από τα spam. Ο νέος David Santos χτυπά! Μουαχαχαχαχαχα)

19/4/07 16:17  
Blogger it is said...

I will spam you... or even spank you tomorrow bitch!

19/4/07 16:26  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker