Thursday, May 17, 2007

Βόλτες στη θάλασσα...

με ποιους είσαι? Με μας, ή με τους άλλους? Με σας! Με σας! Εμείς είμαστε οι άλλοι! Μπαμ μπαμ μπαμ! Άμα γουστάρεις ντε και καλά να βρεις το λόγο να τσαμπουκαλευτείς, είναι πολύ εύκολο και καμία λογική αντιμετώπιση δε σε σταματά.
Σταμάτα, σταμάτα. Η όχθη έρχεται όλο και πιο κοντά. Τα φύκια με τυλίγουν καθώς οι προπέλες δημιουργούν στροβιλισμούς και μένα μ'έχεις δέσει από πίσω σου. τα κοχύλια περνάνε από κάτω μου και δεν έχω τη δύναμη να τα φτάσω. Τα νερά με παγώνουν και ο θυμός σου με καίει. Δίπλα μου τα δελφίνια ακολουθούν και τους φωνάζω μα δε με καταλαβαίνουν. Ίσως να φταίει η φωνή μου που σπάει. Ίσως κάτι άλλο.
Όταν απογοητεύομαι κοιτάω ψηλά τον ουρανό. Με ζαλίζει έτσι όπως γρήγορα κινούμαι στην πλάτη μου εναποθετημένος, όμως το γαλάζιο του που σπάει μόνο από μικρά άσπρα σύννεφα, με ηρεμεί. Που και που κάποιος ύφαλος μου σκίζει τις σάρκες. Γελάς με τις κραυγές μου και τα μάτια σου παίρνουν το χρώμα των κοκκινισμένων αφρών. Αν ήταν τα αρχαία χρόνια ο Ποσειδόνας ίσως έδειχνε έλεος στο μαρτύριο μου και με μεταμόρφωνε σε κάποιο ζούδι του νερού κι εσένα σε βύθιζε στον πάτο. Έχει πεθάνει όμως ο Θεός κι οι Νηρηίδες του πια δεν τραγουδούν τα τραγούδια του βάθους της θάλασσας.
Περιμένω να σαπίσει το σκοινί που με δένεις. Παρακαλάω να μη σαπίσω εγώ πριν απ'αυτό. Πεταλίδες κολλάνε στο σώμα μου και ψάρια τρέφονται από τις σκισμένες σάρκες μου. Κάποιο βράδυ που μεθυσμένος πάλι θα με σέρνεις στις θάλασσες ίσως χτυπήσεις κάπου και βρεθούμε μαζί στα βάθη, ένα ακόμη ναυάγιο της ζωής. Ενωμένοι τότε θα μείνουμε να γίνουμε το καινούριο σπίτι θαλάσσιων ζωών.
Κοράλλια και φύκια πολύχρωμα θα στολίζουν την όψη μας, ψάρια και οστρακοειδή θα τρέφονται πάνω μας, αυγά θα γεννιούνται στα σπλάχνα μας και νέα ζωή θα ξεπηδά από μέσα μας. Ίσως να είναι και η πιο ευτυχής κατάληξη, έτσι που φτάσαμε εδώ.
Μια μέρα κάποιος δύτης θα μας βρει τυχαία. Θα μας φωτίσει με το τεχνητό του φως. Θα μαγευτεί και θα κολυμπήσει εξερευνώντας μας. Τι όμορφα που θα'ναι. Εμείς θα τον κοιτάμε και αυτός δε θα το ξέρει. Θα φαντάζεται τόσα για τη ζωή μας και ίσως να φέρει κι άλλους να μας δουν. Εγώ επί τέλους θα γνωρίσω τον κόσμο που δε μ'άφησες ποτέ σου να γνωρίσω. Φοβούμενος να μην ξεμυαλιστώ και σε αφήσω μόνο σου στη μίζερη εγωπάθειά σου. Όχι, όχι, αγάπη μου μη με ακούς. Είναι ο θυμός μου που μιλάει. Είναι οι πληγές μου και το αίμα μου που με ζαλίζουν και λέω πράγματα που δεν πιστεύω αληθινά. Συγχώρα με αγάπη μου. Σύρε με λίγο ακόμη στη θάλασσα για να χαρείς. Εκεί στα δυτικά έχει κοράλλια κι ύφαλους πολλούς. Εκεί να με πας να ματώσω και να δω ξανά τα αφρισμένα κόκκινά σου μάτια.
Εκεί. Μήπως σταθούμε τυχεροί και ξεκινήσουμε τη νέα μας ζωή μαζί με φύκια κι άμμο. Τι όμορφος που είναι ο ουρανός. Αν βυθιστούμε θα μ'αφήσεις ν'αναπαύομαι ανάσκελα για την υπόλοιπη ζωή μας? Τα συννεφάκια τα λευκά πως θα μου λείψουν!


ΥΓ. Οκ, δέχομαι πως το κείμενο είναι αρκετά gay... Μερικές φορές μου βγαίνουν και τέτοια... Τέσπα... Ελπίζω να σας άρεσε πάντως ^_^

17 Comments:

Blogger Crazy Chef said...

ουστ μωρη λουγκρα
(φιλοσοφημενο ε?)
χε χε χε )))))

17/5/07 15:45  
Anonymous Anonymous said...

h zwh metatrepetai se ereipia kai ta ereipia ginontai zwh. to 8ema einai h zwh mas na prosferei se emas ikanopoihsh kai stigmes eutuxias kai oxi ta ereipia mas to upoba8ro gia na xoreuoun oi kanniballoi epanw sth dustuxia mas se trelo ru8mo.

17/5/07 22:24  
Blogger Unknown said...

Χα, χα, χα, χα, «...εμείς είμαστε οι άλλοι!», παλιό, αλλά ποτέ δε χάνει τη φρεσκάδα του! Το μεγαλείο του υπαρκτού σουρρεαλισμού!

18/5/07 10:04  
Blogger an205 said...

α) Σκίσε με και πέτα με στα βράχια
β) Τράβα με κι ας κλαίω
γ) Ήταν ενά μικρό κουφάρι..εεε..καράβι
δ) ωωωωω, ωωωωω, κρουαζιέρα θα σε παώ ωωωω, ωωωω, γιατί σε νοιάζομαι και σ' αγαπάω....
ε) σαν βγείς στον πηγαιμό με το καράβι να εύχεσαι να είναι μακρύς (;;;) ο δρόμος (;;;)

18/5/07 10:06  
Blogger an205 said...

α!!!!
εγώ είμαι με μένα οκ;;;;

18/5/07 10:06  
Blogger 30 plus said...

το να προχωράς μόνος σου θέλει μαγκιά...
όχι δεν αρνήθηκες κανένα
δεν σου αξίζει να είσαι δεκανίκι..
κι αν το αίμα σου έβαψε το ηλιοβασίλεμα
χαίρομαι που είσαι ακόμη ζωντανός..
κι εκεί μακρυά που ταξιδεύεις
πάρε την εικόνα μου μαζί..
ήθελα κι εγώ να δω καινούργιες πατρίδες..γι αυτό σου λέω καλό σου ταξίδι

18/5/07 20:39  
Blogger Zissis said...

Ρε μπέσα τώρα, παρά το gayλίκι. ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ.
Μπράβο
Μπράβο
Μπράβο

20/5/07 17:52  
Anonymous Anonymous said...

a re malaka agamhte linuxa....

tis idies pipes akomh grafeis, ypoleimma skatou?

20/5/07 20:38  
Anonymous Anonymous said...

Σταμάτησα δύο φορές να το διαβάζω για να κοιτάξω ότι είμαι στο σωστό μπλογκ.

Κάνε συχνότερα βόλτες στη θάλασσα.

Κι ας αυξάνουν τα οιστρογόνα σου, χεχε.

21/5/07 10:39  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Hint: Φροντισε τα Υ.Γ. σου να εχουν το ιδιο καλο επιπεδο γιατι μονο αυτα καταφερνω να διαβασω. (Χοχοχο)

21/5/07 10:44  
Blogger it is said...

crazy chef... είσαι ψαγμένος ρε μαλάκα... πάντα το'λεγα... χαχαχα καλημέρες ρε :)


verth συμφωνώ, αν και το κειμενάκι είναι για μια φανταστική άρρωστη κατάσταση... :)



vrennus ναι, ναι, λέγεται και καπιταλισμός ενίοτε :p


an205 σκίσε με καράφλα, πέτα με στα βράζχια είναι το ολοκληρωμένο αρχαίο σοφό ρητό :p ωραία ωραία τα ρητά σου :) και μην είσαι παρτάκιας, να είσαι και με τα άλλα παιδάκια :)


30plus ευχαριστώ για το ωραίο σου κόμεντ :)


eggod ευχαριστώ ρε :)


αργυρένια, ευχαριστώ :) στο σωστό είσαι, αλλάζουμε στυλ κατά το δοκούν και κατά τα κέφια... γενικώς ό,τι μου'ρθει γράφω... :)



misi σου άρεσε μωρή πόρνη? το ξέρω πως διαβάζεις όλο το κείμενο ό,τι και να λες :p φιλάκια σου πολλά :)

21/5/07 11:12  
Blogger lee said...

Γιατι ο ρομαντισμος συγχεεται με το gay? Γραφε οτι θελεις αγόρι μου, κι αν δεν γουσταρεις τη βολτα, μπορεις παντα να κοψεις το σχοινι με τα δοντια. Αλλιως, enjoy the ride! :)

21/5/07 11:28  
Blogger it is said...

Ehehehe δεν ήταν τόσο ρομαντικό νοιμίζω... άρρωστο μου φαίνεται... συγκεκριμένα μου φαίνεται πως το κείμενο το γράφει μια γκόμενα και περιγτράφει μια αρρωστημένη σχέση της με κάποιον... τέσπα... ευχαριστώ nevertheless... φιλάκια και καλημέρες κόκκινη λαίλαπα... :)

21/5/07 11:54  
Blogger aa-duck said...

α ρεεεε α ρεεεε
ζούδι!
δεν είναι γκέι, νταξ, είπαμε γεμίσαμε φλούφληδες, αλλά αυτό δεν είναι ούτε έτσι ούτε αλλιώς!
ειναι μόνο deep για deep
μιιισντ γιου κι ας μιλήσαμε μισή φορά ;)

καλήηηημερα

21/5/07 16:15  
Blogger it is said...

Εεεεπ :)
Τι λέει?
Όλα καλά ελπίζω :)
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια... όμως είναι ντιπ για ντιπ τι? Ή απλώς είναι ντιπ? και καλά βαθύ κι έτσι? :p
Δεν ξέρω αν είναι και πολύ βαθύ... μαλακίες όπως μου κατέβηκαν είναι σίγουρα όμως :)

21/5/07 17:10  
Blogger aa-duck said...

deep για deep καλόοοο
και ό,τι άλλο θέμε χοχο

21/5/07 18:07  
Blogger it is said...

Ευχαριστώ ευχαριστώ :p

22/5/07 10:47  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker