Monday, April 30, 2007

Μαλακιούλες...

Τι γίνεται γαμώ την τρέλα μου μέσα? Έχει πέσει περονόσπορος στη γαμοbloggόσφαιρα? Έχουν σταματήσει όλοι να γράφουν ή γράφουν μία στις 15 μέρες... Τι ξενέρωμα είναι αυτό ρε πούστη μου? Έχει πέσει μαζικό ξενέρωμα σε όλους και δεν έχετε - έχουμε τι να γράψουμε? Καβλώσαμε όλοι στην αρχή και μετά είδαμε πως τελικά δεν είχαμε να πούμε και πολλά ή αρκεστήκαμε στο να διαβάζουμε τους και καλά γαμάτους - διάσημους (my ass...) bloggers? WTF (what the fuck για τους αδαείς :p)?
Παίζει λέει και bloggoparty... Θα γίνει σε club... Δε μπαίνω στον κόπο να δώσω σχετικό link ή πληροφορίες για ποιο club για δύο λόγους... Πρώτον μου φαίνεται πως αυτοί που θα τυο οργανώσουν θα βγάλουν και τα φραγκάκια τους και αυτό με αηδιάζει... δεύτερον γιατί είναι η πιο μαλακισμένη ιδέα που είδα ποτέ, να γίνει συνάντηση bloggers εξορισμού συζητητών, σε μέρος που οι συζητήσεις και ειδικά οι ομαδικές συζητήσεις είναι αδύνατες... Αντί να μαζευτούμε σε κανά ήσυχο καφέ ή κάποιο τέλος πάντων ήσυχο μέρος, να κάτσουμε να τα πούμε και να γνωριστούμε, θέλουν να μαζευτούμε σαν τα πρόβατα σε μια μαλακία ψευτοκυριλέ, για να καταναλώσουμε ποτά και να βγάλουν φράγκα κάποιοι μαλάκες... Γλείψτε μου τον πούτσο είναι η πρώτη πιο ευγενική απάντηση που μου έρχεται στο μυαλό...
Σαββατοκύριακο πέρασε γαμώ... παρεμπιπτόντως... ελπίζω να ισχύει και για εσάς αυτό :) Πλάκα πλάκα θέμα για γράψιμο δεν έχω ούτε εγώ και παπαρολογώ ως συνήθως... Οπότε σας αφήνω, να μη σας ζαλίζω και τα παπάρια πολύ... Τα λέμε

24 Comments:

Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Η αρχικη καυλα δεν εχει χαθει.Καποιοι συνεχιζουν να γραφουν σχεδον καθε μερα.Καποιοι αλλοι κουραστικαν και γραφουν "μια στο τοσο".Παντως το κειμενο σου ειναι απολαυστικο!!!!

30/4/07 12:12  
Anonymous Anonymous said...

Μήπως αυτοί που διαβάζεις τον τελευταίο καιρό έχουν βαρεθεί???Υπάρχουν κι άλλοι βρε. Ψάξε και δες ότι κάποιους δεν τους αφήνει ποτέ η έμπνευση!!Ή η ίδια η ζωή. Συμφωνώ με τον PREZA TV, δενέχει χαθεί κάτι ακόμη. Για το πάρτι, no comment.

30/4/07 12:21  
Blogger it is said...

ναι σε βλέπω νίκο :) δεν ξέρω γιατί το βρήκες απολαυστικό αλλά ευχαριστώ :) συνέχισε γερά ρε :) περιμένω την ηλεκτρονική έκδοση της ελευθεροτυπίας να ανανεωθεί να δω τι γράψανε :) φιλιά και γερά!


life το ξέρω, απλώς αυτοί που κατά κύριο λόγο γουστάρω εγώ, έχουν ψιλοξενερώσει κατά τα φαινόμενα :) ελπίζω τα φαινόμενα να απατούν :p Όσο για το πάρτυ, μιλάμε ξενέρωσα όσο δεν πάει... δεν παίζει να πατήσω και μένω και δίπλα στο μέρος που θα γίνει :S μιλάμε για τρελή αηδία μέρος... αλλά οι πουκαμισάκηδες είναι πλειονότητα και στα blogs... πέρα από αυτό ψιλιάζομαι πως θα βγάλουν και το χαρτζηλικάκι τους οι διοργανωτές και αυτό με αηδιάζει ακόμη περισσότερο...

30/4/07 12:26  
Blogger lee said...

Η αληθεια ειναι πως με τρωει ο κωλος μου να πάω, αλλά συμφωνω με όλα τα επιχειρήματα που ανέφερες...
Οσο για το θεμα εμπνευση για μενα ειναι θεμα χρονου και στρες αυτον τον καιρό. Ελπίζω να ξαναμπώ σε σειρά.

30/4/07 13:13  
Blogger it is said...

Lee πήγαινε άμα θες αλλά νομίζω πως θα είναι άθλια... κατά τ'άλλα το ξέρω... έτσι κι αλλιώς όμως εσύ ποτέ δεν έγραφες τόσο συχνά :p

30/4/07 13:44  
Blogger Zissis said...

Τι να πω;
Εγώ δεν ξέρω καν οτι γίνεται ένα τέτοιο πάρτυ, οπότε ακόμα και συ itis είσαι πιό ενημερωμένος από μένα. Βέβαια από την άλλη, εγώ είμαι ένας ερημίτης της τέχνης που εμπιστεύομαι πολύ λίγους οπότε δεν με νοιάζει...

(Πέρα από την πλάκα, ΠΟΥ γίνεται το πάρτυ; Μπας και γνωρίσουμε και κανα γκομενάκι...)

ΛΟΛ

30/4/07 16:19  
Blogger lee said...

egggod, ψιτ! (μπες στην Αργυρένια)

30/4/07 16:20  
Blogger it is said...

eggod εννοείται πως σε έχω δώσει ήδη στεγνά (you know to whom...) ahahaha

30/4/07 16:24  
Blogger Zissis said...

ΦΦΦ...ΦΦΦ..
ΕΝΑ
ΔΥΟ ΕΝΑ

ΘΑ ΜΟΥ ΚΛΑΣΕΙΣ ΤΑ ...ωπ, μωρό τι γίνεται; Να εδώ γράφω στον βλάκα τον itis...
*Ο Αυγοθεός τραβάει την πρίζα*

30/4/07 16:28  
Blogger it is said...

hahahaha έτσι έτσι :p μη μασάς ρε... μπορεί να είσαι μέγιστη αδερφή, αλλά παίζει αλλυλεγγύη μεταξύ ανδρών!


(είμαι σίγουρος πως κάποιο λογικό σφάλμα παίζει σε αυτό που έγραψα παραπάνω... ένα οξύμωρον ένα κάτιτις... αλλά δε θα βασανιστώ! :p)

30/4/07 16:31  
Blogger Zissis said...

Κανένα λογικό σφάλμα. Καλά το'πες. Αλληλεγγύη παίζει. Τώρα μεταξύ ΤΙ δεν είμαι σίγουρος....




*ψιθυριστά*
Θα μου κάτσεις τελικά;;;;

30/4/07 16:33  
Blogger it is said...

Errr ναι ναι αλλυλεγγύη μεταξύ ανδρών... χεχεχε




* εύκολα... για πάντα... κάβλα μου... σςςςςςςςς

30/4/07 16:36  
Blogger an205 said...

μην ανησυχείς σου ετοιμάζω Πρωτομαγιάτικο να πιάσεις τον Μάη και να μην τον αφήνεις, ως γνωστόν το καλό πράγμα αργει να γίνει (μαλακία δικαιολογία αλλά αυτή έχω αυτή λέω). Καλοκαίριασε και μεγάλωσε η μέρα οπότε δεν κάθεται ο μπλόγκερ στο πισι του να σπάσει την κεφάλα του τι να γράψει για να το διαβάσει ο κάθε μα..υρισμένος. Δεν έχω υπογράψει και συμβόλαιο ρε φίλε σαν τους "επαγγελματίες" να γράφω κάθε μέρα, γράφω όποτε μου κα....νει κέφι. Άλλωστε για πλάκα και για ξέσκασμα το κάνουμε και για επαφή με άτομα που υποτίθεται ότι μας γουστάρουν γι' αυτό που είμαστε άμα είναι να γίνει υποχρέωση χ...αιρέτα μας! Εντάξει στην αρχή αμά είσαι και καινούριος στην πιάτσα σου γίνεται αλκοολίκι, αλλά εγώ αμφιβάλω αν είναι πολλοί αυτοί που έχουν διαβάσει τα πρώτα μου ποστς του πόστη μου μέσα ναι!!! Μετά σου φεύγει λίγο η κα..ψα και το πας σε πιο χαλαρούς ρυθμούς, ποιός σου είπε ότι η έμπνευση έχει διακόπτη ον οφ αμά την έχεις την έχεις (και δεν την έχεις πάντα), ορισμένοι είναι τυχεροί και εμπνέονται με το παραμικρό ακόμα και με τα σκατά άλλοι πάλι είναι πιο αυστηροί κριτές του εαυτού τους και δεν βγάζουν προς τα έξω ότι να 'ναι.
Εμένα πάλι μου είναι πιο εύκολο να απάντάω με τεράστια κομεντς σε πόστινγκ άλλων ή να απαντάω σε απαντήσεις δικών μου ποστς. Γουστάρω διάλογο και ντιμπέιτ και τσαντίζομαι όταν δεν παίρνω απάντηση σε κόμεντ μου (τώρα ξέρω ότι για σπάσιμο δεν θα μου απαντήσεις αλλά στα α....ναπάντητα μου ρε)!!! Παρεπιπτόντως μπορεί να έχω να γράψω καιρό αυτό δεν σημαίνει ότι σας γράφω κιόλας και ανεβάζω εκπομπή κάθε Σάββατο αν μη τι άλλο (χου χου έκανα γκρίζα διαφήμιση) για να σου γαργαλάω το αυτί.....

30/4/07 20:19  
Blogger ONOMATODOSIA said...

καλα τα λες.

καθολου "Μαλακιούλες..."

30/4/07 23:17  
Anonymous Anonymous said...

kalo mhna!!!!!!!!!!!!! epiases to mah? ;-)

1/5/07 18:52  
Blogger veloz said...

an den imoun makria isws kai na petagomoun sto party. apo periergeia, na balw proswpa se merika onomata.. alla pali isws kai oxi, kalytera na zwgrafizw ta proswpa moni sto myalo mou.. pfff, ti na sou pw, pali kala eimai makria, opote komena ta dilimata, ksanaproblimatizomai sto epomeno blogoparty!!

1/5/07 21:26  
Anonymous Anonymous said...

Απ'ότι θυμάμαι στο Ακρωτήρι μια χαρά τα λέγαμε οι παλιοί συμμαθητές!!! Γι'αυτό, μη γκρινιάζεις και πήγαινε!!! ωωωωω!!!

2/5/07 01:00  
Blogger If...ιγένεια said...

Δεν γράφω συχνά η αλήθεια είναι.. Γράφω όποτε το νιώθω.. όποτε μου βγαίνει ρε αδερφέ.. Είμαι "λιγότερη"? Σχετικά με το παρτάκι, κάποιος άλλος ανέφερε τα σχετικά.. :θα υπάρχουν 2 χώροι, ένας για τρελό πάρτυ κι ένας για πιο χαλαρές συζητήσεις. Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να γνωριστούμε, να ανταλλάξουμε απόψεις, να μιλήσουμε για όλα όσα μας απασχολούν και φυσικά να διασκεδάσουμε μέχρι πρωίας. Καλό σου βράδυ.

2/5/07 01:39  
Blogger it is said...

an205 ψηνόμουν τρελά να μη σου απαντήσω για το σπάσιμο, αλλά επειδή είμαι γαμάτος τύπος και μεγάλη καρδιά σου απαντάω :p Συμφωνώ με αυτά που λες ρε... απλώς γουστάρω να γκρινιάζω :)


ονοματοδοσία ευχαριστώ :)


veloz γεια :) ερρρρ εμένα μέχρι στιγμής μου βγήκε μόνο σε καλό το να βάζω πρόσωπα σε nickname :D δεν το λέω για να βράζεις στο ζουμί σου :p


joana βρε στοκάκι, εμείς γνωριζόμασταν χρόνια και πριν το ακροτύρι τα είχαμε πει και σε καφέ... δεν έχει σχέση το ένα με το άλλο...


if.. igeneia ναι.. είσαι λίγη... :p
Δεύτερον... το έχεις δει το μαγαζί? Γιατί εγώ το έχω δει και μαντεύω πως θα σας έχουν στο μπαλκόνι :p Εκτός αυτού το μαγαζί είναι εντελώς κυρίλα... μπλιαχχχχχχ.... επιμένω δε να πιστεύω πως κάποιοι θα βγάλουν το χαρτζηλίκι τους... μου θυμίζει 5ήμερη... :p

2/5/07 09:27  
Blogger alexis said...

για να γράψεις πρέπει να υπάρχει λόγος (ναι, και η μαλακία λόγος είναι). τώρα για το πάρτυ: α) και να ήθελα δεν μπορώ να πάω-είμαι ξωτ(ερ)ικό β) και να μπορούσα δεν θα ήθελα να πάω. δεν έχω καμμία διάθεση να γνωρίσω κανένα blogger, γουστάρω ανωνυμία & φαντασία! ας πούμε εσύ από το πως γράφεις είναι φανερό ότι είσαι γαμώ τα κουκλιά, πανέξυπνος, μεγάλη καρδία κλπ.κλπ.

:))))))

2/5/07 12:22  
Blogger Loth said...

ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΟ ΑΘΗΝΑ ΣΚΑΤΑ...ΕΔΩ ΗΡΘΑ ΚΑΙ ΕΠΗΞΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ..
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΚΑΙ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ..ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ..ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΩ..ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕΡΗ..
ΦΙΛΙΑΑΑΑ

2/5/07 12:31  
Blogger it is said...

thrills ωραία άποψη ;) γουστάρω χεχε
βέβαια τον ήπιες, ούτε γαμώ τα κουκλιά είμαι ούτε γαμώ γενικότερα...
χμμμ ίσως γαμώ την τύχη μου μέσα είμαι :p ehehe thx πάντως :)



λοθ... κατέβηκες αθήνα κι ούτε μια κουβέντα? καλά δε θα είχες χρόνο αλλά ένα γεια, ένα κάτιτις? τίποτα? φτου σου! φιλάκια, καλά κουράγια :)

2/5/07 13:33  
Blogger Loth said...

ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΦΕΥΓΑΤΕ?ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΛΕΙΠΑΤΕ...
ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ
ΩΡΑΙΑ ΦΕΤΑ ΠΑΛΙ

2/5/07 14:32  
Blogger it is said...

:S ε γι'αυτό στέλνει μηνύματα ο κόσμος :p τέσπα... συνεννόηση μπιφτέκι :p

2/5/07 14:46  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker