Friday, July 13, 2007

Anybody still out there?...

Στριφογυρίζει στο μυαλό μου ένα ποστ, που ακόμη δεν ξέρω το περιεχόμενό του... Δεν ξέρω τι θα γράψω... Αλλά το γαμώχερο με τρώει... Οπότε ξεκινάω να γράφω με άγνωστους ακόμη σκοπούς και προορισμούς του λόγου... όπου λόγος, σημαίνει και λογική...
Σκεφτόμανε, τις προάλλες καθώς οδηγούσα, που γενικώς δεν είναι καλό αυτό... οδηγώ και σε σκέφτομαι κι αυτό ειν'επικίνδυνο... αλλά και η σκέψη από μόνη της επικίνδυνη είναι.. τέσπα, μη σας μπερδεύω... σκεφτόμανε που λέτε, πως το ζώο-άνθρωπος, όσο περισσότερο υποβαθμισμένο είναι νοητικά, ή και οικονομικά, ή και... τέσπα όσο πιο υποβαθμισμένο γενικώς είναι, σε όλους τους πιθανούς τομείς... τόσο πιο άγριο και βίαιο είναι. Τόσο πιο αποτρόπαια (για εμάς τους και καλά μη υποβαθμισμένους, ή αναβαθμισμένους αν ποθείτε...) τα εγκλήματά του, τόσο πιο βίαια και βάναυσα... Τώρα θα μου πεις... γιατί είναι καλύτερο να πεθαίνει κάποιος από μια βόμβα εκ πολεμικού αεροπλάνου εκπορευόμενης, ή από τα κατάλοιπα του απεμπλουτισμένου ουρανίου, από το να σκοτώνεται μετά από βασανιστήρια, και να βρίσκεται αποκεφαλισμένος με τα παπάρια του στο στόμα (αν ήταν ανήρ...)... Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο... και στην περίπτωση μάλιστα του απεμπλουτισμένου ουρανίου... το βασανιστήριο του καρκίνου και των δυσπλασιών (που μάλλον είναι είδος καρκίνου κι αυτό αλλά παίζει να λέω και μαλακίες...) είναι και πιο μακροχρόνιο... και ενδεχομένως εξίσου επίπονο... μιας και δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα να χτυπάν μορφίνες για τον πόνο, πόσο μάλλον σε χώρες που υπέστησαν ανηλεείς βομβαρδισμούς...
Τέσπα, χάθηκα πάλι... Ερωτώ λοιπόν... Αν δούμε χώρες αφρικανικές, ή λατινοαμερικανικές, που θεωρούνται από όλους εμάς τους πολιτισμένους καικαλάδες, τηλεορασάκιδες, τριτοκοσμικές... και αν έστω για λίγο ξεπεράσουμε τη βαρεμάρα μας που μας αποτρέπει από κάθε εντολή του εγκεφάλου για σκέψη... θα δούμε ενδεχομένως, πως στις χώρες αυτές, διαπράτονται, ή έχουν στο παρελθόν διαπραχθεί, τόσο απάνθρωπες καθημερινές σφαγές, αδιακρίτως ηλικίας ή φύλου (ισότητα δε μου θέλατε καριόλες μου? Πάρτε να'χετε...) που ακόμη και κάποιοι κυνικοί, μπορεί να ταρακουνηθούν ελαφρώς... (εάν όχι, φωνάξτε με να σας ταρακουνήσω εγώ... ένα ρόπαλο του μπέισμπολ... ή όπως αλλιώς το λένε αυτό το σκουπίδι-το πιο βαρετό άθλημα του κόσμου-τόσο βαρετό που προτιμώ να βλέπω μύγες να κάνουν σεξ... μερικά χτυπήματα στο κεφάλι και ταρακουνήθηκες! trust me...).
Κατά γενική ομολογία, οι χώρες αυτές, θεωρούνται υποβαθμισμένες... Χωρίς να έχω έρθει σε επαφή ποτέ (και γι'αυτό μπορώ και γράφω αυτή τη στιγμή...) με κάποιον από τους σφαγιαστές... κόβω το καβλί μου φέτες, πως είναι τόσο ζώα, που με το ζόρι μπορούν να αρθρώσουν λέξεις (για φράσεις δεν το κόβω....) όπως: Ψόφα, βιάστε την!, κόψτου τα πόδια, βγάλτου τα νύχια, ηλεκτροσόκ, βάλτου στο πουλί ένα πυρωμένο σίδερο και μετά κάντου ηλεκτροσόκ στ’αρχίδια! (αυτός ήταν ο αρχιβασανιστής, ο πιο μορφωμένος εκεί γύρω, μιας και τον εκπαίδευσαν αμερικανοί πράκτορες... ουπς! μου ξέφυγε αυτό... το είπα δυνατά?)...
Έχω την αίσθηση λοιπόν, πως παρόλο που είναι φοβερά κλισέ και τριμμένη η άποψη πως η παιδεία παίζει τεράστιο ρόλο... τελικά είναι και από τα πιο αληθινά κλισέ και ίσως το μοναδικό που δεν έχει εξαιρέσεις... Θεωρώ πως άνθρωπος ο οποίος διαθέτει παιδεία, και IQ μεγαλύτερο από 60 (ελπίζω να διακρίνετε το πόσο χαμηλά βάζω τον πήχη ώστε να πιάσω και αυτούς που με διαβάζουν ακόμη...), καταλαβαίνει βαθειά στο πετσί του, πως οι υπόλοιποι άνθρωποι, ασχέτως εθνικότητας και μαλακίας που τους δέρνει είναι αδέρφια του... Το να τους κάνει κακό είναι κατά κυριολεξία και όχι σχηματικά, το ίδιο με το να κάνει κακό στον εαυτό του, ή στα παιδιά του...
Θέλω να πιστεύω, πως κάποια στιγμή στο μέλλον, όλοι, ή έστω η πλειονότητα του ανθρωπίνου είδους, θα φτάσει σε ένα αρκετά υψηλό επίπεδο παγκοσμίως, που θα το έχει συνειδητοποιήσει αυτό το πολύ απλό πραγματάκι... Μέχρι τότε, όλοι εμείς που το έχουμε ήδη καταλάβει, θα κάνουμε υπομονή... Τουλάχιστον μέχρι να σφαγιάσουμε όλους τους υπανάπτυκτους, που δε μπορούν να το βάλουν στο χοντρό τους το κεφάλι... Τι λέτε... Ξεκινάμε από σήμερα με τους πλούσιους καταπατητές ανθρωπίνων δικαιωμάτων?
/Bow... (μουσική εξόδου... αυλαία πέφτει... εξαφανίζομαι...)




ΥΓ Θέλω να πω ένα ευχαριστώ στη vertheros που μου υπέδειξε κάποια λάθη και τα διόρθωσα :) φυσικά τα είχα κάνει επίτηδες, γιατί πρέπει κι εγώ να κάνω κανά μικρολαθάκι που και που για να μοιάζω ανθρώπινος και να μην προδώσω την θεϊκή μου φύση... (πρόσεχε μην κλάσεις μόνο It Is...) και πάλι ευχαριστώ verth :D Φιλάκια παίδες...

35 Comments:

Blogger lee said...

Δυστυχως δεν ειναι θεμα παιδειας αλλα ανθρωπιας. Πολλοι ανθρωποι εχουν παιδεια, αλλα δεν χαλαλιζουν για τον διπλανο τους ουτε λιγο σαλιο για φτυσιμο...

13/7/07 14:34  
Blogger it is said...

Ρε μάτια μου παιδεία είναι ευρύτερος όρος... δε μιλάω για γαλλικά, πιάνο και πτυχία... μιλάω για παιδεία εννοόντας εκπαίδευση και καλλιέργεια μαζί... κουλτούρα να φύγουμε και τέτοια...

13/7/07 14:54  
Blogger alexis said...

για μένα τα λες ε? τι, επειδή έγραψα ένα βρωμοποστ, εκεί πάνω στα νεύρα μου? αμέσως υπανάπτυκτη, ζώο και,και... :P

στα σοβαρά τώρα, αυτό που λες είναι πολυυυύ δύσκολο να γίνει. (έχω γράψει και έχω σβήσει δεκάδες προτάσεις σ'αυτό το σχόλιο. θα σου πω απλά ότι το θέμα είναι για μεγάλη συζήτηση)

13/7/07 16:11  
Blogger JoaN said...

μια χαρά ειπώθηκε το θέμα. Κάτι μου ρθε όμως...: κι εγώ σνομπάρω τα κλισέ... γιατί να το κάνουμε αυτό τελικά. Θυμίσου έχει ξαναειπωθει το "κλισέ μεν αλλά αλήθεια, αλλά σωστό κλπ κλπ". ... γκλιν γκλιννν γκλιννν (μου έβαλα χομγουορκ :P)

13/7/07 16:22  
Blogger it is said...

thrills καλά το ποστ σου ήταν κορυφή :)
να μη σβήνεις... να έχεις το θάρρος της γνώμης σου :p πότε θα έρθεις προς αθήνα να το συζητήσουμε λοιπόν? ε? :p φιλάκια :)


joan... ναι είναι μια καλή άσκηση αυτό :) τα κλισέ δεν είναι ωραία γιατί πολλές φορές λόγω κλισέ, κλείνει το μυαλό μας και απορρίπτουμε ή δεχόμαστε πράγματα χωρίς να περάσουν από κριτική σκέψη... or something like that :p φιλάκια :)

13/7/07 16:32  
Blogger alexis said...

μ'αρέσουν οι παρατηρήσεις, διορθώνομαι, χαχαχαχα! 12 + σήμερα γαμώ την κοινωνία μου, άντε να δω την κα(η)μένη βρωμοπατρίδα μου και τι στον κόσμο!

φιλιά ψηλό αγόρι

καλό ΣΚ!!!!!

13/7/07 18:03  
Blogger greekfloyd said...

Ένα από τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ posts που έχω διαβάσει. Ευχαριστώ.

13/7/07 19:34  
Anonymous Anonymous said...

hi
eisai gia blogopaixnido.an nai des edo:
http://anisixos.blogspot.com/2007/07/blog-post_12.html

14/7/07 03:47  
Blogger Zissis said...

Η βία είναι διαστρεβλωμένη ανάγκη. Η ανάγκη για υπεροχή και επιβολή είναι γονιδιακό ελλάτωμα. Για να γίνει αυτό που θες, χρειάζεται παγκόσμια αλλαγή συνείδησης. Οι πιθανότητες για να συμβεί αυτό είναι μικρές, αλλά υπάρχουν. Μπορείς αν θες να κάνεις υπομονή. Εγώ θα σου πρότεινα να σταματήσεις να ασκείς βία και να αγαπήσεις αυτούς που την ασκούν με τη σειρά σου. Με τον να καλείς σε πόλεμο ενάντια στους "κακούς", απλά εκπληρώνεις το λάθος στο matrix. Περίεργο που σου διέφυγε κάτι τέτοιο...
Welcome back bro....

14/7/07 12:42  
Anonymous Anonymous said...

den nomizw oi upoanaptuktoi na einai perisotero biaioi apo tous "aneptugmenous" alla aplws upoleipontai texnikvn sugkalupshs. Anti8etws 8ewrw oti sumbainei to anti8etw giati h e3askhsh bias mporei na anax8ei se texnh me upshles apaithseis efuias toso gia thn e3euresh texnotropoiwn oso kai gia thn sugkalupsh ths.

14/7/07 15:22  
Blogger it is said...

thrills άντε άντε με το καλό! ρε άμα βρεις χρόνο στείλε κανά mail να βρεθούμε ναι? Έστω για ένα γρήγορο καφέ :)


greekfloyd εγώ ευχαριστώ φιλαράκι :)


ανήσυχε, είμαι μαζί με τον αυγοθεό οι δύο πιο άκυροι τύποι στην blogόσφαιρα για να καλέσεις σε bloggοπαίχνιδο... δεν έχουμε συμμετάσχει ποτέ... και αν δε γίνει αδερφή ο αυγοθεός... μάλλον δε θα συμετάσχουμε και ποτέ στο μέλλον :)


eggod... καταρχάς άντε και γαμίδια που θα εκφέρεις και άποψη και δε θα συμφωνήσεις 100% μαζί μου και δε θα προσκυνήσεις τη μεγαλοφυΐα μου :p Τώρα πάμε να σου απαντήσω σοβαρά... αν αυτό γίνεται δλδ :p
Η βία δεν είναι σε καμία περίπτωση ανάγκη όταν δεν είναι κανείς κομπλεξικός... και όταν δεν έχει να κάνει με τέτοιους... όπως έχουν τα πράγματα βεβαίως συμφωνώ πως είναι ανάγκη... γονιδιακή όμως? Όχι φίλε διαφωνώ... Δεν είναι η βία περασμένη γονιδιακά... πέρα από ανωμαλίες γονιδιακές που προκαλούν ξεσπάσματα βίας και είναι αναγνωρισμένες, πχ να έχεις δύο ψ χρωμοσώματα και ένα χ... (ψ και χ τα χρωμοσώματα που έχουν να κάνουν με το φύλο...) δεν πιστεύω πως η βία είναι περασμένη στο γονιδίωμά μας...
Χρειάζεται αλλαγή της παγκόσμιας συνείδησης... ναι συμφωνώ 100% ...
να αγαπάς τον εχθρό σου είναι μια χριστιανική αρχή την οποία σέβομαι και εκτιμώ, αλλά στην οποία καλώς ή κακώς δεν πιστεύω... τουλάχιστον όχι πάντα... και να σου πω τι εννοώ... κάποιον ο οποίος είναι ηλίθιος και λόγω ηλιθιότητας καταφεύγει στη βία για να διεκδικήσει τα θέλω του, επειδή νομίζει πως δεν υπάρχει άλλος τρόπος διεκδίκησης, θα τον καταλάβω και μπορεί όντως να τον συγχωρήσω και να μου φανεί συμπαθής... εγώ σου λέω πως μπορεί και να τον αγαπήσω (ειδικά αν έχω πάρει βαριά ναρκωτικά....), κάποιον όμως ο οποίος είναι και έξυπνος και σχεδιάζει με επιστημονικούς μάλιστα τρόπους την άσκηση της βίας του, είτε φυσικής είτε ψυχολογικής, ε αυτόν όχι απλώς δεν τον συγχωρώ... αλλά αν μου δοθεί η ευκαιρία θα τον πολεμήσω με ό,τι έχω... διοτί αυτός φίλε μου είναι ο κύριος υπαίτιος που η αλλαγή της παγκόσμιας συνείδησης δεν επιτελείται, αυτός είναι που σκόπιμα κρατά τις μάζες παγκοσμίως υποβαθμισμένες, αυτός είναι που οπλίζει το χέρι του υπανάπτυκτου (κυρίως νοητικά υπανάπτυκτου), αυτός είναι που θα δολοφονήσει μελετημένα και στυγνά την οποιαδήποτε προσπάθεια βελτίωσης της ανθρώπινης παγκόσμιας κοινωνίας... Αν θες να τον αγαπήσεις αυτόν και να σε σφαγιάσει σαν πρόβατο, δικαίωμά σου... εγώ δεν πιστεύω στο "σφάξε με αγά μου να αγιάσω"...
Ελπίσω να σε κάλυψα...
Α και κάτι τελευταίο.. Ένας από τους μεγάλους παππούδες της νόησης, από αυτούς που εκτιμώ ιδιαιτέρως, έχει πει (και το πιστεύω...) πως καμία ριζική και ποιοτική αλλαγή δεν επέρχεται χωρίς μια επανάσταση (βίαιη) και νομίζω πως αυτό είναι προφανές, αν μπεις στη θέση του προνομοιούχου - ισχυρού - κατεστημένου... δεν πρόκειται ποτέ να αφήσεις τα προνόμοιά σου που σε κρατούν σε θέση ισχύως πάνω από τις μάζες που σε τρέφουν, προς όφελος της κοινωνικής δικαιοσύνης... Άσε που δεν είσαι σε θέση να μου αναφέρεις έστω και μία ριζική αλλαγή που οφέλησε μια, σχετική έτω, πλειοψηφία σε σχέση με το ως τότε κατεστημένο, η οποία να επήλθε ήρεμα... ούτε μία σε ολόκληρη την ανθρώπινη ιστορία... και όχι επειδή δεν το ξέρεις εσύ, αλλά επειδή απλώς δεν υπάρχει ούτε μία τέτοια στιγμή στην παγκόσμια ιστορία μας...
καλώς σε ξαναβρήκα και ανυπομονώ να τα πούμε αυτά και από κοντά με μπύρες ανά χείρας αδερφέ :)


verth, δε λέω αυτό που κατάλαβες... ως υπανάπτυκτους δε θεωρώ τους οικονομικά υπανάπτυκτους, αλλά κυρίως τους υπανάπτυκτους σε παιδεία... κατά τ'άλλα φυσικά και συμφωνώ πως όσα λεφτά και όσα πτυχία και να έχεις, μπορείς να διαπράξεις τα χειρότερα εγκλήματα... αν σου λείπει η παιδεία για να καταλάβεις πως κάνεις κακό σε μια άλλη ύπαρξη που ανήκει στο ίδιο με εσένα είδος... είναι αδελφή ύπαρξη... Φυσικά και οι δήθεν ανεπτυγμενοι λαοί υπήρξαν και είναι ακόμη και σήμερα τρομακτικά βίαιοι... φιλάκια και ευχαριστώ για τις διορθώσεις σου :) Το εκτιμώ πολύ :)

14/7/07 17:37  
Blogger Zissis said...

Πρώτον: Η ανάγκη για υπεροχή είναι γονιδιακή, ΟΧΙ ή βία. Σε παρακαλώ να διαβάζεις προσεκτικά τα comments μου και να μην σκέφτεσαι ήδη πως θα ακουστείς εξυπνάκιας ΕΝΩ τα διαβάζεις.

Δεύτερον: Το ΤΙ έχει δείξει η ιστορία ΔΕΝ αποτελεί απόδειξη για το τι είναι ΙΚΑΝΟΣ ο άνθρωπος. Μην μου ξαναφέρεις την ιστορία σαν απόδειξη. Η ιστορία έχει ξεπεραστεί προ πολλού.

Τρίτον: Γαμώ που έχεις λόγια παππούδων να θαυμάζεις. Σεβαστό. Όταν θα πάρουμε απόφαση σαν είδος να γράψουμε ή να πούμε τίποτα καινούργιο, τότε τα ξαναλέμε. Μέχρι τότε.......VIVA LA REVOLUCION!! Αξύριστες μασχάλες και ταγάρια. Θρέψτε την μηχανή....
Ααααααχχχχ, είμαι τόσο μόνος...........

14/7/07 17:54  
Blogger alexis said...

θα προσπαθήσω :)))))))

τελικά μαλακία έκανα, έπρεπε να τα αφήσω όλα αυτά που έσβησα,εσύ ανέβασες ψιλο-ποστ για σχόλιο!
θα μου πεις εσύ χωστ και γω γκόστ, δεν το ίδιο, χαχαχαχα!!!

14/7/07 18:30  
Blogger it is said...

eggod... 1) Πρέπει να υποστώ γονιδιακή θεραπεία για να ξεπεράσω την ανάγκη μου να ακουστώ εξυπνάκιας...
2) Διαφωνώ.. εντελώς όμως... και βασικά έχεις απόλυτο άδικο επ'αυτού και το ξέρεις... μιας και αφού δεν έχουμε αλλάξει ως είδος, το παρελθόν μας αποτελεί ΤΟΝ οδηγό... νοιώσε, ή μάλλον noiosor...

3) Δεν παίρνονται απόφαση αυτά... συμβαίνουν αυθόρμητα... και το να στηρίζεσαι σε παλιότερα για να φτιάξεις τα καινούρια όχι απλώς ΔΕΝ είναι κατακριταίο, αλλά είναι ζητούμενο και απαραίτητο ώστε να μην ανακαλύπτεις κάθε φορά τον τροχό... το να απορρίπτεις τη συλλογική γνώση ως παροχημένη είναι μαλακία...
για τα ταγάρια και τις αξύριστες μασχάλες... χμμμ τα έχεις πάρει τσουτσουνάκι μου? Δεν πειράζει... είσαι πολύ σέξυ νευριασμένος... αναριγώ και σε σκέφτομαι... δεν είσαι μόνος... υπάρχουν πολλοί μαλάκες σαν και σένα εκεί έξω αχαχαχα δεν το ενοώ αυτό... το ξέρεις πως σ'αγαπώ... φιλάκια... θα τα πούμε από κοντά να βλέπω τη φάτσα σου κι εσύ τη δική μου και να μπορούμε και να ασκήσουμε σεξουαλική βία ο ένας στον άλλον... φιλάκια...


thrills... να προσπαθήσεις :) το καλό που σου θέλω :p Πες ό,τι θες ελεύθερα εδώ ρε σύ... και να τα πάρω θα τα βρούμε... don't you chew! :D

14/7/07 18:42  
Blogger alexis said...

μου δίνεις το ελεύθερο? αχ, τι καλά!!! όχι, να μη τα πάρεις γιατί και γω τα παίρνω εύκολα και θα φάμε τα μουστάκια. σου απαγορεύω να τα πάρεις με ο-τι-δή-πο-τε γράψω από δω και πέρα! αλλιώς τι σκατά ελεύθερο έχω? :p

(είμαι ακόμα γραφείο. how pathetic is THAT γαμώ το φελέκι μου?)

14/7/07 18:50  
Blogger it is said...

thrills... πολύ :p

Μη με περιορίζεις... δεν έχω πλάκα αλλιώς :p

14/7/07 18:52  
Blogger alexis said...

διόρθωση:

θα φάμε τα μουστάκια ΜΑΣ.

οκ, τώρα όλα βγάζουν νόημα,ε?!

14/7/07 18:54  
Blogger alexis said...

ρε? τι κάνεις σαββατιάτικο στο blog σου? καλά εγώ, έχει πήξει το αυτό μου στη δουλειά και μπήκα να ξελαμπικάρω (ωραίο blog διάλεξα :P)

καλά λοιπόν, δεν σε περιορίζω. θα αφήνω μόνο σχόλια τύπου "τι βαθυστόχαστο ήταν αυτό!", "τι αλήθειες γράφεις βρε it is!", "η γλαφυρότητα συναντά την ευαισθησία" και άλλες τέτοιες, χαχαχαχα!!!

14/7/07 18:59  
Blogger Zissis said...

1) Δεν χρειάζεται γονιδιακή θεραπεία. Να μεγαλώσεις καμιά 5-6 χρόνια χρειάζεται. Οπότε άραξε. (Ωωωωωωω)

2) Δεν πειράζει. Διαφώνησε. Μόνο έτσι θα είμαστε δημιουργικοί εδώ μέσα. Το ότι έχω απόλυτο δίκιο είναι κάτι παρεμφερές.

3) Αυτό είναι και το λάθος των προβάτων. Το ότι νομίζουν ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να αποφασιστεί. Και όσο συνεχίσουν να το πιστεύουν, θα βγάζουν μαλλί, θα τρώνε μαρούλι και θα σφαγιάζονται κάθε Πάσχα. Δεν είπα ότι η ιστορία καταρρίπτεται. Είπα ότι έχει ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ. (Σε παρακαλώ για δεύτερη φορά, ΔΙΑΒΑΖΕ τι γράφω). Πραγματολογικά και μόνο να το πάρεις, η ιστορία είναι κάτι πεπερασμένο. Σαφέστατα μικρέ μου μπορεί να μας διδάξει πολλά (duh). Το να την επαναλαμβάνουμε όμως...ε, χρειάζεται ένα ειδικό είδος μαλακίας για να το κάνουμε αυτό. Βασικά....χρειάζεται ακριβώς ο τρόπος σκέψης που εκφράζεις εδώ. Τι προτείνω: φάε μαρούλι και χόρτα. Απόλαυσε ηλιοβασιλέματα μαζί με το κοπάδι σου. Και όταν εγώ θα σε τρώω με κρασάκι και καλή παρέα, θα κάνω και μία πρόποση στο όνομα σου, έτσι να γουστάρουμε. Ε, πώς να το κάνουμε. Δεν μπορούμε να είμαστε όλοι λύκοι.

Υ.Γ. (Για να με τσαντίσεις αγοράκλα μου, απλά γλύψε το δάχτυλο σου και ακούμπα το στα γυαλιά μου. Ή στείλε μου ένα worm. Τότε θα τσαντιστώ. Οι ιδέες σου, ΑΠΛΑ με διασκεδάζουν. Καυλίνο μου.)

15/7/07 11:47  
Blogger it is said...

1) Λέω να περιμένω να πας γύρω στα 60-70 λίγο πριν πεθάνεις, όταν και θα γυρίσεις να μου πεις πως είχα δίκιο... με δάκρυα στα μάτια θα κλάσω μέσα στη μάσκα οξυγόνου σου και θα κατουρήσω στον ορό σου... μετά θα φύγεις ευτυχισμένος...

2) "Το ότι έχω απόλυτο δίκιο είναι κάτι παρεμφερές." μάλλον δεν έχεις καταλάβει την έννοια της λέξης γιατί δε στέκει σε σχέση με τα υπόλοιπα που λες... δεν πειράζει, είναι ωραίο να χρησιμοποιείς καινούριες λέξεις όταν τις πρωτακούς... το έκανα κι εγώ... (και το κάνω ακόμη...)


3) Πέραν του ότι έμαθες και δεύτερη λέξη... "πεπερασμένο", ή μάλλον πιο σωστά κάπου την πήρε το αυτί σου και σου φάνηκε εύηχη... και δε σημαίνει κάτι που έχει περάσει αλλά κάτι που έχει όρια.. δηλαδή κάτι που δεν είναι άπειρο..., θέλω να σου ζητήσω μια χάρη...
Έτσι όπως την έχεις υπερδεί γαμάτος και μεγάλος παντογνώστης και έχεις σηκώσει τη γαλλική σου μυτούλα πολύ ψηλά... ΜΟΥ ΓΑΡΓΑΛΑΣ ΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ...
Ευχαριστώ...

16/7/07 01:05  
Blogger Zissis said...

Ωωωωωωω...τσαντίστηκες τζουτζούκο μου;;;
ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Μ' αγαπάς ακόμα ε;

16/7/07 01:18  
Blogger it is said...

Εδώ είναι που παίρνω το τρομαχτικά γαμάτο ύφος σου και λέω με στόμφο αρχιδούκα... όχι... οι απόψεις σου απλώς με διασκεδάζουν...
βασικά πιάσε μια ομελέτα με τυρί μπέικον και πιπεριές... και άντε και γαμίδια...

16/7/07 01:48  
Blogger an205 said...

homo homini lupus

16/7/07 08:36  
Blogger Loth said...

OK..ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΣΟΒΑΡΟ(ΣΠΑΝΙΟ)ΥΦΟΣ ΜΟΥ..ΜΕΤΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟΝ ΩΡΑΙΟΤΑΤΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΟΝ EGGGOD ΚΑΙ ΕΧΩ ΛΙΩΣΕΙ...
''ΑΞΥΡΙΣΤΕΣ ΜΑΣΧΑΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑΓΑΡΙΑ''
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΙΕΣΤΕ
ΜΑΑΤΣ!

16/7/07 08:42  
Blogger Zissis said...

Καλά. Επειδή γνωρίζεις από πρώτο χέρι ότι λατρεύω τις απόψεις σου και το πάθος με το οποίο τις υποστηρίζεις, θα μιλήσω σοβαρά.
*entering serious mode*
Σε νιώθω. Και συμφωνώ στα περισσότερα. Και ναι, τα αρχίδια εκεί έξω που γαμάνε τον κόσμο, πρέπει να φτύσουν αίμα. ΑΛΛΑ....απλά ελπίζω για όλους μας, κάποια στιγμή να κάνουμε μία ΜΗ βίαιη επανάσταση. Γιατί πιστεύω ότι μπορούμε. Αυτά.
Τα υπόλοιπα από κοντά.
*exiting serious mode*
Όχι, για κανέναν άλλο λόγο. Απλά γραπτώς, ε πως να το κάνουμε...Δεν μ' έχεις ρε φίλε. Άστο.
Κρεμμυδάκι να βάλω;;;;;

16/7/07 10:26  
Blogger it is said...

an205 homo homini pulus...


loth... no comments...


eggod ok... πρέπει να έχεις στο μυαλό σου το ότι δε μιλάμε από κοντά αλλά από το γαμωνέτ, σε ένα γαμωblog...

16/7/07 10:58  
Blogger Loth said...

ΘΥΜΩΣΕΣ?
ΑΝΤΕ ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΣΟΒΑΡΟ ΜΟΥ ΠΑΛΙ..ΤΥΧΕΡΕ..
ΣΥΜΦΩΝΩ ΕΝ ΜΕΡΗ ΜΑΖΙ ΣΟΥ..
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΝΙΩΘΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ..ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ,ΝΑ ΤΟΝ ΜΑΘΕΙ,ΝΑ ΤΟΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙ..
ΑΥΤΑ
ΦΙΛΙΑ

16/7/07 12:17  
Blogger Zissis said...

....Ok man. My bad. Θα το έχω στο μυαλό μου απο δω και στο εξής....:/

16/7/07 17:08  
Blogger it is said...

... λοιπόν χτες ήμουν εκτός γραφείου και ξέκλεβα χρόνο που και που για να αφήσω σχόλιο... θυμάμαι να έχω αρχίσει να γράφω απαντώντας σε σένα λοθ, πως δεν έχω στραβώσει ούτε με σένα, ούτε με τον eggod... αλλά τελικά δεν το άφησα... (κάτι που διαπίστωσα σήμερα... έχω κάψει φλάτζα...
Λοθ, για αυτό που λες δεν είμαι πολύ σίγουρος... Θυμάμαι ας πούμε ένα ντοκυμαντέρ που έδειχνε παιδιά που μεγάλωσαν από την κούνια τους (σχεδόν κυριολεκτικά...) με όπλα και την εντολή να σφάζουν, να σφάζουν και να σφάζουν... ό,τι κινείται και δεν είναι με μας, είναι για σφαγή... και αυτό να το κάνεις από τα 7-8 μέχρι τα 18... και μετά να τελειώνει ο πόλεμος... Κάποια από αυτά τα πήραν και τους μάθαν πως να ζουν χωρίς να σφάζουν... και μετά αυτά τα παιδιά πήγαιναν μπροστά στην κοινότητα και ζητούσαν με δάκρυα συγγνώμη για ό,τι έκαναν... και με δάκρυα η κοινότητα τα δεχόταν πίσω γιατί ήταν παιδιά της... κι ας την έσφαζαν για χρόνια... Αυτό για μένα είναι σημάδι πως ο άνθρωπος δεν είναι φύσει δολοφόνος... είναι ρευστός ο άνθρωπος και όπως τα ρευστά παίρνουν το σχήμα του δοχείου που τα βάζεις, έτσι κι εμείς διαμορφωνόμαστε με βάση το περιβάλλον που θα βρεθούμε...
Το θέμα είναι πως το περιβάλλον μας διαμορφόνεται εδώ και καιρό από στυγνούς δολοφόνους... συνειδητά πράττοντες... δεν είναι παιδαρέλια που τους βάλαν ένα όπλο στα χέρια όταν ήταν 7 χρόνων...
Ε, αυτοί δεν πρόκειται κατά την άποψή μου να φύγουν έτσι απλά... με μια σεμνή τελετή αποχώρησης... οι υπόλοιποι αν μας αφήσουν να πράξουμε ελεύθερα χωρίς να φοβόμαστε για το αν θα έχουμε να φάμε εμείς και τα παιδιά μας, ναι.. μπορούμε να την κάνουμε την ειρηνική επανάσταση... το πρόβλημα είναι πως αυτό δε μου φαίνεται ρεαλιστικό σενάριο...

eggod, ρε μαλάκα, το πρόβλημά μου έγκειται όχι στο να μου την πεις... το πρόβλημά μου είναι πως ενώ κάθομαι και σου γράφω σχόλιο σεντόνι αναπτύσσοντας (όσο γίνεται..) σοβαρά 5 πράγματα, αντί να μου απαντήσεις με επιχειρήματα αρχίζεις να μιλάς για πρόβατα κλπ... τέσπα... μαλακία μου κι εμένα που το πήρα πιο σοβαρά... αγκαλίτσες μελισσάκια κλάμα ο ένας στον ώμο του άλλου κλπ...
Πάντως να ξέρεις για μένα πως το να μου την πεις με επιχειρήματα λογικά όχι απλώς δε με φοβίζει, ή δεν πληγώνει τον εγωισμό μου, αλλά θα με χαροποιήσει... Για μένα αυτό είναι διαδικασία μάθησης και είναι ζητούμενο...
Καλημέρες και φιλάκια :)

17/7/07 09:33  
Blogger it is said...

Κι όχι τίποτε άλλο ρε λουστράκο... αλλά δε μπορώ και να σε περάσω από φραστική επίθεση, πρώτον γιατί το ποστ ήταν κατά της βίας (:p) και δεύτερον γιατί σε αγαπάω και δε θέλω να σε δω ζαρωμένο σε μια γωνιά να πιπιλάς τον αντίχειρά σου και να κλαις... ;) φιλάκια...

17/7/07 09:40  
Blogger Loth said...

ΤΟ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ..ΓΝΩΣΤΟ..ΤΟ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ..ΒΕΒΑΙΟΟΟ
;)
ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ..

17/7/07 10:15  
Blogger Zissis said...

Είσαι μυαλό και ψυχούλα μαζί. Φαίνεται σε αυτά που γράφεις. Το καταλαβαίνει όποιος σου μιλήσει για λίγο. Αλλά είναι και επικίνδυνο. Και αυτό είναι το γαμάτο. Ευτυχώς έχεις χιούμορ. Και αυτό είναι επικίνδυνο καμία φορά. Αλλά σε νιώθω ρε αδερφέ τόσο πολύ. Μην το ξεχνάς αυτό. Έχουμε να πούμε πολλά ακόμα...μη με κακοκαρδίζεις. Είναι που είμαι σκατοχαρακτήρας και ανώριμος.

Άντε γαμίδια.

17/7/07 11:37  
Blogger it is said...

φιλάκια και στους δύο :)
... eggod αύριο θα τα πούμε σίγουρα έτσι? Στον Π... θα σκάσεις έτσι?

17/7/07 11:47  
Blogger lee said...

ok, kapou sas exasa, to mono pou exo na po einai pos h istoria grafetai apo tous nikhtes kai den xero kata poso einai panta antikeimenikh. Yphrxe omos enas eirinikos polemistis, ton elegan Ghandi.
Pistevo oti auto pou se apasxolei tha diaionizetai giati den paizei kaliergeia pia. Poioi goneis ependyoun pragmatika sta paidia tous kai posoi einai autoi? Exei analabei to rolo h thleorash, opote parto avgo kai kourefto.
"Χρειάζεται αλλαγή της παγκόσμιας συνείδησης..." Omorfa logia, symfono, alla poso eukola allazei h syneidhsh eite gia to kalo ths anthropotitas, eite tou planhth en genei? Makari..

17/7/07 16:35  
Anonymous Anonymous said...

η βια ειναι καταφύγιο του ανικανου,μην το ξεχνας και η παιδεια ειναιτα "μάτια'που βλέπουμε τον κόσμο.οσο πιο ευρεια η οπτική σου τοσο πιο ανοιχτος ο κοσμος που απλωνεται μπροστά σου.ανοιξτε τα ματια σας για να βλεπετε τα αόρατα και ας λιγοστεύουν γυρω σας αυτοι που μπορειτε να αλλάζετε κουβέντες..ΔΣ

9/8/07 09:31  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker