Tuesday, July 10, 2007

Σκέψεις...

Well... ok το παραδέχομαι... δεν το έχω με τα ομαδικά ποστ... Δε μου βγαίνει ρε παιδιά... Το έχω στο μυαλό μου εδώ και πολλές μέρες... του έδωσα και μια προσπάθεια και δυο και τρεις... αλλά απλώς δε μου βγαίνει... οπότε θα είμαι για άλλη μια φορούλα το ξενερωτάκι της παρέας και δε θα γράψω κάτι για τους 6... το οποίο σημειωτέων είναι και η μοναδική φορά που σκέφτηκα πραγματικά να συμμετάσχω σε ομαδικό θέμα, γιατί κατά τ'άλλα ποτέ δε γούσταρα αυτά τα ομαδικά ποστ...
Έτσι λοιπόν θα κάνω μια φιλότιμη προσπάθεια να γράψω καμιά μαλακία... περισσότερο για να αλλάξει το πάνω, πάνω ποστ... και λιγότερο επειδή έχω όντως κάποιο θέμα... που για να είμαι ειλικρινής δεν έχω κανένα απολύτως θέμα, ούτε και όρεξη για να γράφω... πάρα ταύτα, hey ho, here we go...
Αναμαλλιασμένες σκέψεις τρέχουν ολούθε, τα άσπρα τους φορέματα ανεμίζουν, ενώ τα πόδια τους έχουν βρωμίσει από τη γη. Μέσα στην τρέλα τους τα ξεγνοιαστα έφηβα γεννήματα του νου, φωνάζουν και σκουντουφλάν το ένα πάνω στ'άλλο. Σε θάλασσες καθάριες τριγυρνούν και πάνω στις κεντημένες (λες) ακτές, τρεκλίζοντας, θα πέσουνε το σούρουπο ξέπνοες και χορτασμένα αποκαμωμένες.
Φωτιές θ'ανάψουνε, θα μαζευτούν τριγύρω. Θα φάνε και θα πιούνε, προτού κιθάρες κι αυτοσχέδια ταμπούρλα βγούνε στη γύρα. Τραγούδια θα υψώσουν με φωνές κελαρυστές. Γελώντας μεθυσμένα από αρμύρα κι ένταση ερωτική. Θα σηκωθούν και θα χορέψουν σαν τα μαμούνια γύρω από τη λάμψη της φωτιάς. Κρατιούνται μπράτσο, μπράτσο και γυρνάνε ξέφρενα ωσότου ζαλιστούν και πάλι απ'την αρχή με την αντίστροφη φορά θα ξεκινήσουν.
Αγαπιούνται, χαίρονται, ζούνε... Οι σκέψεις σκέψεις δεν έχουνε... Με ξεγνοιασιά και αθωότητα χαίρονται τη ζωή τους για όσο κρατήσει. Πάντα στα όρια ενός κάποιου νου περιορισμένες, παρεκτός από κάποιες τυχερές που κι άλλες νόησες τις μοιράζονται. Φεγγάρια βιώνουν, ξυπνάνε ήλιους, γέρνουν βουνών κορφές, λιώνουν καρδιών τους πάγους, χαρίζουν απλόχερα φως.
Σκέψεις... αρχαίες και νέες πάντα παιδιά. Εφηβικές με σφρίγος που με δέος αγναντεύεις. Αν είσαι τυχερός και να τις δεις μπορείς. Σκέψεις που περιδιαβαίνουν ελεύθερα... Μέσα σε όρια. Είναι τα όρια που σέβονται, λεύτερες που τις κάνουν... Το πιο περίεργο είν'αυτό... Και το πως μένουν ζωντανές για πάντα ,ακόμη κι αν χαθούν τα όρια που τις κρατούσαν ζωντανές. Οι νόησες κι αν χαθούν, οι σκέψεις μένουν... Για κοίτα... Το χωράει αυτό ο νους σου? Χωράει τα εφηβικά κορμιά που με φωνές και με χορούς οργώνουν τα όριά σου?
Σκέψου! Ύπαρξε! Και που και που, να μου χορεύεις και να τραγουδάς ωσάν κι εσύ μια σκέψη να'σαι... Αιώνια έφηβη, αεικίνητη, ασυμβίβαστη, με όρια...

14 Comments:

Blogger JoaN said...

για το πρώτο μισό έχω να πω: ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

για το υπόλοιπο .... ουφ δεν έχω κάτι εξουθενώθηκα με το προηγούμενο σχόλιο. χο
:D

10/7/07 17:31  
Anonymous Anonymous said...

opa.

11/7/07 00:09  
Blogger it is said...

joan... ναι, δεν έχεις κι άδικο...
το πρώτο μέρος έχει να κάνει με internal affairs... :) ;p

wetex α) καλώς τα παιδιά :) χρόνια και ζαμάνια :p όλα καλά? :)

11/7/07 09:14  
Blogger Loth said...

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ...ΜΕ ΤΟΣΗ ΑΜΜΟ ΚΟΝΤΕΨΑ ΝΑ ΠΑΘΩ ΑΣΦΥΞΙΑ..ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΔΕΝ ΠΝΙΓΟΝΤΑΙ ΑΠΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ..ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!!!

11/7/07 09:34  
Anonymous Anonymous said...

Εγώ λέω να κάνεις μία προσπάθεια. Αφού το χεις ρε ιτ ιζ.

11/7/07 11:06  
Blogger Crazy Chef said...

χωρις ορια....

καλημερα

11/7/07 11:31  
Blogger lee said...

Ξενερωτακι.

11/7/07 12:16  
Blogger it is said...

loth... καλημέρες τρελλό κορίτσι με το βίτσι :) ναι κι εγώ δεν την πάλευα με την άμμο άλλο (αν και ήταν γαμάτη ποστάρα ε? ε? ε? :p)


lifewhispers, έκανα 3 ρε συ... δε μου έβγαινε με τίποτα :p ε, δεν το έχω και πολύ... το παλεύω όμως :) ακόμη κι αν γράφω μαλακιούλες...


σεφ, τα είδες τα όρια με λάθος μάτι... έχουν διπλή σημασία... 1) τα όρια με την έννοια της ύπαρξης που σκέφτηκε τη σκέψη (<--- πλεονασμός...!!!!) δηλαδή όχι το όριο της νόησης, αλλά το όριο της ύπαρξης... (σκατά τα έκανα ε?...) και 2) τα όρια σε σχέση με τους γύρω σου... γιατί δε γουστάρω να γαμάω τους γύρω μου, αλλά να τους φτιάχνω... μια μεγάλη, παγκόσμια παρέα ανθρώπων κι έτσι... άρα τα όρια που τίθενται εκεί που ξεκινάς να γαμάς τον δίπλα...
αλλά ναι κατά τ'άλλα, χωρίς όρια και περιορισμούς... όσο αυτό μπορεί να είναι εφικτό φυσικά :)

lee το ξέρω ρε συ :( προσπάθησα αλλά δεν το είχα...

11/7/07 12:40  
Anonymous Anonymous said...

arage exeis skeftei pws 8a htan ena lepto apoluths mh skepshs?

12/7/07 20:50  
Blogger it is said...

verth ναι αμέ... έχω γράψει γι¨αυτό... πήγαινε στο ποστ μου διαδρομές... (καλά είμαι ο καλύτερος or fucking what? :p)

13/7/07 00:31  
Blogger Zissis said...

Ξενερωτάκι ή όχι, εγώ σ' αγαπώ.

15/7/07 11:53  
Anonymous Anonymous said...

περισσοτερο απόλα μου αρεσουν οι αναμαλλιασμενες σκεψεις σου,μην βάλεις ποτε τσιμπιδακι και να στεκεεσαι παντα σε τρίστρατα που φυσαει αερας...ΔΣ

9/8/07 09:38  
Anonymous Anonymous said...

Δεν είναι ακριβώς σχόλιο στο ποστ αυτό, είναι γενικό. Σε πήρα μονότερμα σήμερα τα διαβάζω όλα από την αρχή και έχω εκπλαγεί, γιατί είναι το καλύτερο που έχω διαβάσει εδώ και πάρα πάρα πολύ καιρό. Και μυαλό και γέλιο, όλα στις καλύτερες δόσεις! Και χαίρομαι! Καλή συνέχεια, θα τα ξαναπούμε σίγουρα!

25/1/10 00:25  
Blogger it is said...

hey bro :)


Σ'ευχαριστώ πολύ :)

Το έχω παρατήσει λιγάκι γιατί είμαι στρατό αυτήν την περίοδο, αλλά σε λίγο καιρό θα το ξαναπιάσω το άθλημα λογικά.

Και πάλι ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου :)

25/1/10 08:35  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker