Monday, July 16, 2007

Ώρα για δίαιτα...

Κοιτάζοντας τα μάτια σου βλέπω τη γη, τον ουρανό και τη θάλασσα να έχουν συγκεραστεί... Ανεμοδούρια φυσάνε φως από χαραγματιές στο χρόνο σου. Όμοροι κύκλοι συνθέτουν τις σκέψεις σου. Άμορφα φύλλα, τα μαλλιά σου χύνονται στους ώμους σου. Μια κολώνα δωρικού ρυθμού στηρίζει το κεφάλι σου.
Αλεπούδες και σοφά πουλιά, συμβούλιο συμβολικό, συνεδριάζει για την αγάπη μας. Οι αποφάσεις τους βαραίνουν πολλαπλά, όταν σε σκέφτομαι. Σκαιώδη τα μάτια σου, κοιτάνε βαθειά μέσα μου. Τρομάζω με τη γύμνια μου και κρύβομαι κι έτσι κερδίζω το χαμόγελό σου. Περιπαιχτικά με κοιτάς και ριγώ ολόκληρος.
Αναίμακτα σφάζεις τη σκέψη μου και την τρως. Δικός μου σκοπός είναι να σκαρώνω σκέψεις και δικός σου να τις τρως. Αν κάποτε στερέψω, ξέρω, το τέλος μου θα είναι σίγουρο. Το ανέμελο πρόσωπό μου, το κάποτε, έγινε μια μάσκα υποδαυλισμένης δουλικότητας, άγχους επιβίωσης και καταναγκασμού. Χιλιάδες ξεριζωμένες σκέψεις συνθέτουν το χάρτη του μυαλού μου τον κάποτε γεμάτο στεριές.
Οι θάλασσες πληθαίνουν, άγριες, άδειες, ξένες και εχθρικές. Θα καταβροχθίσεις τα πάντα μου αργά μα σταθερά. Να παράγω κι άλλες στεριές για σένα, ναι... μα πώς? Πως να στεγνώσω τις θάλασσες? Πως να ζωντανέψω τις θύμησες των στεριών, των βουνών που περήφανα χλευάζουν των πεδιάδων τη μονοτονία?
Στάχια και θάμνοι ακανθώδεις, όλα βορά σου. Δέντρα και ζώα, πέτρες και άμμος, ήλιος και φεγγάρι... κομματιασμένα κείτονται περιμένοντας τις ορέξεις σου. Κι εγώ παράγω, και θα παράγω, για όσο μπορώ. Για να μη μείνεις ποτέ νηστική, να μη σε δω να με τελειώνεις. Όχι για να μην τελειώσω... απλώς για να μη δω εσένα να τελειώνεις εμένα, που τόσο σ' αγάπησα... Γιατί τότε μπορεί από αδυναμία μου να φύγω με ψεγάδια στην εικόνα σου που έχω πάντα στο τσεπάκι το κρυφό του μυαλού μου.
Εκεί, σ' εκείνο το τσεπάκι, έχω φυλάξει λίγη άμμο και μια εικόνα σου ζώσα.
Καλή μου... ώρα για δίαιτα....




ΥΓ Φιλάκια... Όχι δε μιλάω για καμία κοπέλα... σίγουρα όχι την κοπέλα μου... που ούτε δίαιτα θέλει, ούτε με καταβροχθίζει και όχι δεν είμαι εγώ ο τύπος... οπότε άσε τις συμβουλές ναι?

15 Comments:

Blogger lee said...

oi steries genniountai me hfaisteia...

17/7/07 16:16  
Blogger it is said...

Ηφαίστειό μου εσύ... γέννα μου στεριές και θα θα σου δώσω όσες θάλασσες θέλεις... αυτό μόνο τέλος :p
Φιλάκια :)

17/7/07 16:25  
Anonymous Anonymous said...

oi steries genniountai kai apo lasph.

17/7/07 16:59  
Blogger Ατθάνα said...

ο Ποταμός αναζητούσε τη Λάβα...
κι όταν αντάμωσαν, μας 'κάψαν ξεδιψώντας μας...
φιλάκια!

17/7/07 17:44  
Blogger alexis said...

ρε κούκλε πρασινομάτη, είμαι ένα βήμα πριν τα σκληρά...γιατί? ε? γιατί?

17/7/07 19:53  
Blogger Loth said...

ΕΧΩ ΤΡΕΛΛΑ ΚΕΦΙΑ..ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΧΕΣΤΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΠΩ..
ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ..ΓΑΜΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΤΕΡΙΕΣ..ΠΟΥ ΝΑ ΒΑΡΕΣΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝΕ?
ΕΙΠΑΜΕ ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ ΛΕΩ Ε?
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

18/7/07 08:27  
Blogger it is said...

verth... θα το παίξω τώρα και καλά τρελλά ψαγμένος και ποιητής...
"Ναι, αλλά αν οι θάλασσες δεν έχουν βυθό? Που θα τη βρεις τη λάσπη?"


καρυάτιδα... νερό και λάβα είναι εκρηκτικός συνδυασμός... τα σχόλιά σου το ίδιο...


thrills, όντως... γιατί? Τι είχε το ποστάκι και σε πήρε από κάτω? ε?


λοθ... καταρχάς ζεστό (γκουχ γκουχ γκουχ...) το σχόλιό σου :p
Αλλά κατά τ'άλλα θα μπορούσες να βαρέσεις το κεφάλι σου σε κάποια μύτη που ανήκει σε κάποιον μαλάκα που δεν πας...

18/7/07 10:09  
Blogger Loth said...

ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ ΖΕΣΤΟ Ε?ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΕΣ?ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
ΝΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΙΑ ΛΥΣΗ ..Η ΑΛΛΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΡΕΣΩ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ..ΧΙΧΙ
ΜΑΑΤΣ

18/7/07 11:01  
Blogger it is said...

ναι καλύτερη λύση αυτή... (και σιγά μην το άφηνα να πέσει κάτω εχεχεχε)

18/7/07 11:40  
Blogger Loth said...

;PPPPP .........ΤΣΙΖΚΕΙΚ Ε?
ΧΜΜΜΜΜΜΜΜΜ(ΑΠΟ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΕΦΕ ΚΑΤΑΝΟΕΙΣ ΑΣΦΑΛΩΣ ΟΤΙ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΛΕΟΝ...ΑΣΕ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΡΟΜΠΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΡΩΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΘΟΡΥΒΟ ΝΑ ΜΗ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΜΑΤΙΙΙΙΙΙΙ........)
ΧΙΧΙ ΜΑΑΑΤΣ

18/7/07 12:06  
Blogger it is said...

Καλά καλά, άμα δεν κάνεις τσιζκέικ με το που μπεις στο σπίτι θα σε βάλω στο χαλάκι :p

18/7/07 12:18  
Blogger Loth said...

ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΧΑΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...
ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΩΡΑΙΑ ΜΕΣΗ..ΧΑΧΑ ΜΑΑΤΣ

18/7/07 13:12  
Anonymous Anonymous said...

Sta potamia pou metaferoun th lasph sth 8alassa. Sta bouna pou prospa8oun na aggi3oun ton 8eo.

18/7/07 14:12  
Blogger Zissis said...

Πολύ ωραίο ποστ.

18/7/07 15:19  
Blogger it is said...

πολύ δημιουργικό σχόλιο... παπάρα... ε παπάρα αχαχαχαχαχα

18/7/07 15:28  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker