Wednesday, November 07, 2007

Συνεχίζω το βαρετό μοτίβο...

Τι λέει τι κάνουμε? Όλα καλά? Good... well fuck you!
Έτσι για να σπάμε τον πάγο βρ'αδερφέ... Για τι να γκρινιάξω σήμερα ρε πούστη μου.. Δεν είδα και τίποτα σχεδόν στην τηλεόραση χτες... ή μάλλον είδα... η μαλακία είναι πως αυτό που είδα δεν είναι για κράξιμο... Είναι για μπράβο... Ίσως το μαναδικό που είναι φέτος για μπράβο... Γιατί κατά τ'άλα όλο σκουπίδια...
Είδα Λαζόπουλο χτες... Έλα? Κι εσύ το ίδιο ε? Καλή φάση... Έχει γίνει υπεργαμάτος ο Λάκης φέτος... Και πέρσι καλός ήτανε, αλλά φέτος απλά τα σπάει... τα πιάνει όλα και τους γαμάει από όλες τις μπάντες... Στα παπάρια του μηνύσεις, απειλές, μεσημεριανά... στα παπάρια του όλα... Και πολύ γουστάρω... Πέρσι αναρωτιόμουν τι σκατά θέλει μωρέ ο μαλάκας? Όταν τον πιάσανε με κόκες και αδερφές στο κότερο γιατί δεν είπε τίποτα? Πάει το ξεχάσαμε αυτό? Ε λοιπόν ρε φίλε ναι... Πάει το ξέχασα αυτό... Στα παπάρια μου... Εξιλεώθηκε στα δικά μου μάτια φέτος... Είναι ο μοναδικός που τα λέει ρε μαλάκα... και στα παπάρια του και να είσαι μπροστά του... Πάλι τα ίδια θα σου πει και μέσα στη μουρίτσα... Ίσως είναι αδερφή, την αδερφή όμως δεν την κάνει όταν είναι να τα πει... και πολύ το χαίρομαι...
Είναι και ό,τι πιο κοντά στο stand-up comedy έχει αυτή η γαμημένη χώρα... Γιατί κάτι άλλοι τύποι που τους έδειχνε και το σταρ ένα φεγγάρι ήταν για τον πούτσο καβάλα... Εντελώς όμως... Η ανακοίνωση πως έχω AIDS θα ήταν πιο αστεία από τους τύπους...
Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που κανείς δε μιλάει... κανείς ρε πούστη μου... Δεν υπάρχουν διανοούμενοι, καλλιτέχνες, δημοσιογράφοι (οκ εδώ πάει ένα μεγάλο LOL)... κανείς... Μόνο τίποτα παππούδες και γιαγιάδες που τους ρωτάνε στο δρόμο τα λένε... Οι υπόλοιποι μόκο! Έλεος... Χτες πχ έδειξε ο Λαζόπουλος μια γιαγιά που ήταν αντιστασιακή στην κατοχή και η γιαγιά στα τελευταία της (να ναι καλά η γυναικάρα ρε πούστη μου... να'ναι καλά αυτή η λεβέντισσα και όλες σαν αυτή τη γιαγιά να είναι πάντα καλά) τα έλεγε πιο καλά από τον κάθε μαλάκα που το παίζει κάποιος... Και τι σκατά να της πει ποιος? της γιαγιάς? Που πέρναγε κοριτσάκι παράνομα έγγραφα από τα γερμανικά μπλόκα... πυ είχε φάει σφαίρες... Ποιος ρε? Ποιος γαμημένος δωσίλογος του ΛΑΟΣ, ή της ΝΔ ή του ΠΑΣΟΚ ή του ΣΥΡΙΖΑ ή του σημερινού ΚΚΕ? Ποιος να πει τι? Όλη τους η ζωή ένα σαββατοκύριακο της γιαγιάς να μαζεύει χόρτα...
Ακούει κανένας μαλάκας αυτή τη γιαγιά? Ακούει γενικότερα κανέναν άνθρωπο που σκέφτεται? Όχι... κανείς... Μη σκέφτεσαι είναι η απάντηση... Είσαι παράνομος λένε οι νεοναζί του ΛΑΟΣ... είναι παράνομες οι καταλήψεις γυρίστε στα θρανία σας... Ναι ρε φίλε οκ... δεν είναι πολυτεχνείο τα παιδιά, ούτε έχουμε χούντα... ούτε κατοχή ούτε γερμανούς... ναι ρε φίλε οι περισσότεροι μαθητές απλώς θέλουν να ψωλάρουν λιγάκι... Μήπως όμως υπάρχει και κάτι καλό από την όλη φάση με τις καταλήψεις? Μήπως έτσι μένει τουλάχιστον ζωντανό το ένστικτο της αντίστασης? Έστω και για μαλακισμένους λόγους τώρα... μήπως θα βοηθήσει να παραμείνει ζωντανό όταν χρειαστεί πραγματικά? Γιατί να το σκοτώσουμε αυτό το ένστικτο? Να πάει να γαμηθεί ο άδωνης και ο κάθε άδωνης...
Το άλλο εξωφρενικό που είδα χτες πάλι στον Λάκη... Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος (?) Αντώναρος... που λέει: Οι νομοταγείς πολίτες δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα... (συγγνώμη Μάνο... συγγνώμη αλλά δε μπορώ να μην το κράξω αυτό... σε παρακαλώ μη στεναχωρηθείς αν το δεις...) Κάτσε ρε μεγάλε... Κάτσε μισό λεπτόοοοοοοοοοο! Αυτή σου η φράση... Does it ring any bells from days passed? Or fucking what? Δεν είναι η κλασική ατάκα αυταρχικών και φασιστικών καθεστώτων? Δε θυμίζει τίποτα από το όχι και τόσο μακρινό παρελθόν αυτής της χώρας? Κανενός δεν του τσίγκλισε τα γαμημένα δημοκρατικά αντανακλαστικά? Νεκρό το γαμημένο ένστικτό σας? Όλοι? με πολτοποιημένο εγκέφαλο? Κανείς γαμημένος δημοσιογράφος δεν είχε να πει κάτι επ'αυτού?
Σε κανέναν δεν ξενίζει ο καθαρά φασιστικός λόγος του ΛΑΟΣ στη βουλή? πού είπατε? Στη ΒΟΥΛΗ ρε μαλάκες! Ναι ξέρεις έχουμε δημοκρατία και μπορεί ο καθένας να μπει στη Βουλή ακόμη κι αν είναι ενάντιος της δημοκρατίας... Χεχ... καλή φάση... Μάλλον έχουμε μπερδέψει τη βούρτσα με την πούτσα φιλαράκια...
Άντε τα λέμε....



ΥΓ ναι... θα συνεχίσω για κάποιο καιρό σε αυτό το μοτίβο...
ΥΓ2 Αν γίνομαι βαρετός δεν τρέχει... πάρε πούλο και άμα ξαναγουστάρεις περνάς... αν όχι καλή καρδιά!

27 Comments:

Blogger lee said...

Κανεις δεν μιλαει,
γιατι κανεις δεν ακουει ρε μαν.
Αποχαυνωνουν τον κοσμο οι "παρλαπιπες" στυλ Τριανταφυλλό και Ευαγγελατο και νομιζει ο καθε πικραμενος οτι δικαιωνεται. Παπάρια. Εχουμε πιασει την αναλυση και απο λυση τιποτα. Και για να μην ξεχνιεμαι: fuck you too ρε!

7/11/07 14:39  
Blogger alexis said...

"if the milk turns out to be sour, i ain't the kind of pussy to drink it"

(psycho τύπος με αφάνα από το Lock,stock & II smoking barrels)

rock on man :)

7/11/07 15:08  
Anonymous Anonymous said...

Πολυ καλα τα λες αλλα καααααατσε..ο Λαζοπουλος αδερφη;;;διαβασα καλα;;; τι ειναι αυτα που λες;;;
οσο για τα αλλα (κανεις δε μιλαει) ειναι μαλακιες..κοιτα πιο καλα γυρω σου..μη βλεπεις μονο τηλεοραση..υπαρχουν αρκετοι ανθρωποι με κριτικη σκεψη..διανοουμενοι, καλλιτεχνες, μερικοι δημοσιογραφοι και για να μην ξεχνιομαστε και εμεις οι μπλογκερς τα λεμε εξω απο τα δοντια (και συ αυτο εκανες με το ποστ σου αυτο!).
Και ξαναρωταω:ο λαζοπουλος αδερφη;;;ας προσεχουμε τι λεμε..

7/11/07 16:07  
Blogger it is said...

lee ειδικά εκεί που λες για ανάλυση και λύση.. συμφωνώ...


thrills, :D


anisixe... ρε φίλε κάθε φορά που μου γράφεις είμαι στο μεταίχμιο να σε αφήσω να περάσεις και να μη δώσω ιδιαίτερη σημασία και να σου πω πως λες μαλακίες... guess what I'll do today... λες μαλακίες αδερφέ...
Α) Έχει ακουστεί τρελά πως ο λαζόπουλος είναι ομοφυλόφιλος...
Β) Το σκηνικό με το κότερο, τις κόκες και τους μοντέλους (=άντρες μοντέλα) σου λέει κάτι?
Γ) Σε περίπτωση που δεν ήταν απολύτως σαφές... βλέπω ελάχιστη τηλεόραση...
Δ) Διανοούμενοι, καλλιτέχνες και ορισμένοι δημοσιογράφοι... roflmao... πες μου έναν...
Ε) Bloggers... πορδές στον άνεμο είμαστε... σε περίπτωση που δεν το είχες πάρει χαμπάρι και έπαιρνες τον εαυτό σου έτσι λίγο πιο σοβαρά... Πορδές στον άνεμο που καμιά φορά τις χρησιμοποιούν αν θέλουν να ρίξουν λίγο βρώμα σε κάποιους... nothing more... nothing less...
ΣΤ) Κι εγώ άλλη μια πορδή έκανα... η διαφορά μας είναι πως εγώ το ξέρω...

7/11/07 16:18  
Blogger an205 said...

ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΓΟΣ ΚΑΙ ΤΡΕΧΕΙ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΛΥΚΟ ΝΑ ΧΕΙ ΣΤΡΙΨΕΙ ΕΝΑΝ ΜΠΑΦΟ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΨΕΙ
- ΕΕΕΠ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ΤΡΕΛΛΑΘΗΚΕΣ;;; ΠΕΣ ΟΧΙ ΣΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΚΙ ΕΛΑ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ...
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΛΥΚΟΣ ΠΑΡΑΤΑΕΙ ΤΟΝ ΜΠΑΦΟ ΚΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΓΟ, ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΕΠΟΥ ΝΑ ΧΕΙ "ΚΟΨΕΙ" ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΝΙΦΑΡΕΙ, Ο ΛΑΓΟΣ ΠΑΛΙ
- ΕΕΕΠ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ΤΡΕΛΛΑΘΗΚΕΣ;;; ΠΕΣ ΟΧΙ ΣΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΚΙ ΕΛΑ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ...
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΠΑΡΑΤΑΕΙ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΓΟ... ΣΕ ΛΙΓΟ ΣΥΝΑΝΤΑΝΕ ΤΟΝ ΑΡΚΟΥΔΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΤΗΝ "ΒΕΛΟΝΑ" Ο ΛΑΓΟΣ ΞΑΝΑ
- ΕΕΕΠ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ΤΡΕΛΛΑΘΗΚΕΣ;;; ΠΕΣ ΟΧΙ ΣΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΚΙ ΕΛΑ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ...
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΑΡΚΟΥΔΟΣ ΤΡΕΧΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΜΑΖΙ....
ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΒΕΛΑΝΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΙ Η ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ
- ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΙΔΙΑ;;;
ΡΩΤΑΕΙ ΚΙ ΑΠΑΝΤΑ Ο ΛΑΓΟΣ
- ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ...
- ΚΑΛΑ ΡΕ ΛΑΓΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΒΑΡΕΘΕΙ ΟΠΟΤΕ ΠΑΙΡΝΕΙΣ LSD ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟ ΔΑΣΟΣ;;;;

7/11/07 17:36  
Blogger an205 said...

Αϊνταααα
αντί να το στείλω στην
"κατουρημένη ποδιά"
το στειλα σε σένα.....

Πάντως κάποιος πρέπει να τα πει, εννοώ που να 'χει την δύναμη του μέσου...
Βέβαια εμείς πάλι βολευόμαστε γιατί τα λέει άλλος αντι να τα πούμε εμείς κι εμείς απλά συμφωνούμε, γελάμε, χαιρόμαστε και όλα καλά αφού εκτονωθήκαμε....
Δηλαδή αντί να βγούμε να φωνάξουμε, να διαμαρτυρηθούμε, να δηλώσουμε παρών, καναπεδιαστήκαμε για άλλη μια φορά κι αρκεστήκαμε να χειροκροτάμε....
Πάλι μαλακία τραβήξαμε αντί να κάνουμε έρωτα ή έστω να γαμήσουμε....
Καληνύχτα μαλάκα.....

7/11/07 17:44  
Blogger Αορατος said...

Η ΤV ειναι μπουρδελο συμφωνω.Ολα τα καναλια εξυπηρετουν συμφεροντα και μονο,τι να δεις.ΚΡΑ ΡΕ ΚΡΑ!!!Νεοελληνα μαλακα!!Μη σου πω οτι θα παω στον λαζοπουλο να τον δω LIVE δεν ξερω αν ειναι αδερφη και δεν με αφορα αλλα τους τα χωνει ΚΑΝΟΝΙΚΑ.

7/11/07 17:46  
Blogger Zissis said...

Εχμ, οκ...
Εγώ αδερφέ ανήκω στην μερίδα εκείνων που θα πάρουν πούλο. Το ΓΙΑΤΙ είναι μία κουβέντα που θα την κάνουμε από κοντά. Πάντως ο λόγος είναι ο ίδιος, για τον οποίο δεν συμμετέχω και στα chain games και στις διάφορες πασούλες ανάμεσα σε bloggers. Απλά, άλλη έννοια του blogging. Η επικαιρότητα είναι κάτι που ζω. Όχι κάτι που θέλω να αναπλάθω. But that's just me. Μπορεί να είναι ηττοπαθής. Μπορεί να είμαι δειλός. Μπορεί να με έχουν στοιχειώσει τα λόγια του αείμνηστου David Hetchens: "Πριν κράξεις το οτιδήποτε, να είσαι σίγουρος πως κάνεις ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ένα πράγμα με το οποίο βελτιώνεις αυτό που κράζεις".
Γιαυτό κωλώνω να κράξω γενικά.
Μαλακία μου;
Μπορεί....
Πάντως τα λες μία χαρά.
GG

7/11/07 18:25  
Anonymous Anonymous said...

Τωρα τα εχω παρει ασχημα μαζι σου φιλε μου.Εγω πρωτη φορα ακουω τετοιο για το λαζο και σιγουρα ειναι παρανοικες συκοφαντιες που σκεφτηκε το αρρωστο μυαλο σου.Γιατι αλλιως πως εμαθες κατι τετοιο; Εχεις καμια σχεση με τα μιντια;
Επισης καλυτερα να απαξιωνεις τον εαυτο σου σαν μπλογκερ παρα το συνολο.Διαβαζεις μπλογκς; Υπαρχουν παρα πολλα με κριτικη σκεψη, με καταγγελτικο χαρακτηρα, με κοινωνικο προβληματισμο.Ξεχνας τις πορειες των μπλογκερς για το περιβαλλον; Ξεχνας τη συμπαρασταση στην Αμαλια; Τα ξεχνας ή απλα δεν τα ξερεις και ζεις στο δικο σου κοσμο;
Καλυτερα να δωσεις μια καλη απαντηση και σταματα να εισαι τοσο ισοπεδωτικος.Προσεχε τι λες για το λαζο γιατι ειμαι μεγαλος φαν του και δε μου αρεσει ενας ασχετος να λεει συκοφαντιες τετοιου ειδους εις βαρος του.Ο Λαζο στην τελικη ειναι παντρεμενος και με παιδια.Εισαι ο πρωτος που λεει οτι ειναι γκει.
Και επειδη εισαι ενας βλαχος που βλεπει μονο ευαγγελατο και λαμπιρη, αυτο δε σημαινει οτι ολος ο κοσμος ειναι οσοι υπαρχουν στην μικρη οθονη.Ακομα και εκει ομως υπαρχουν αξιολογες εκπομπες πολιτισμου οπως το "η ζωη ειναι αλλου", ο "εξαντας" η "εμπολεμη ζωνη" και παρα πολλα αλλα.
Οποτε ο,τι ξερεις να το ξεχασεις και να αναθεωρησεις λιγο τις αποψεις σου.

7/11/07 22:49  
Blogger Loth said...

ΕΓΩ ..ΚΟΤΑ..ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.. ΣΚ!
ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ ΜΟΤΙΒΟ ΕΙΝΑΙ ΛΑΚΩΝΙΚΗ ΓΚΡΙΝΙΑ.ΚΑΛΟ??ΘΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΩ ΣΕ ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ ΟΕΟΟΟ
ΠΦ..ΦΤ.ΠΤΣ.ΟΛΕ!
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ;P

8/11/07 08:23  
Blogger it is said...

an205... δε σου χω πει όταν παίρνεις LSD να μην αφήνεις σχόλια σε όλο το bloghood? :p hahaha είσαι θεός ρεεεεεε
με το δεύτερο σχόλιο συμφωνώ 100% Είσαι ωραίος ρε μαν :)

noesis... welcome :) Ευχαριστώ που πέρασες φίλε :) Σε ευχαριστώ που με έπιασες... ακριβώς αυτό... το θέμα δεν είναι σε καμία περίπτωση αν ο άνθρωπος αυτός είναι όμο ή έτερο -φυλόφιλος... καμία απολύτως σημασία... σημασία έχει πως ενώ έχει την προβολή και το στάτους και ενώ μπορούσε άνετα να κάτσει στ'αυγά του όντας ακίνδυνος και να βγάζει και μια χαρά φράγκα, βάζει τον κώλο του στη φωτιά και χρησιμοποιεί το στάτους του για να τα πει... :) καλημέρες και πάλι ευχαριστώ που πέρασες...


eggod... "Η επικαιρότητα είναι κάτι που ζω. Όχι κάτι που θέλω να αναπλάθω." kewl... να κάνω μια ηλίθια ερώτηση? Ο Bill Hicks σου αρέσει? Γουστάρεις με την πάρτη του και με αυτό που έκανε? Γιατί αυτό ακριβώς έκανε... Τη ζούσε και την ανέπλαθε... Ένα πράγμα που κάνεις όταν κράζεις και ίσως (όχι σίγουρα, αλλά ίσως...) είναι να κάνεις έστω και έναν να δει λίγο αλλιώς μερικά πράγματα... έστω και έναν να συμφωνήσει... και ίσως να αλλάξει ελαφρώς τη στάση του απέναντι σε αυτά που κράζεις... μπορεί και να μη συμβεί τίποτα... αλλά αν δεν προσπαθήσεις δεν αλλάζει τίποτα έτσι κι αλλιώς... Και να επαναλάβω... πορδές στον άνεμο είμαστε... τίποτε περισσότερο... μην παίρνουμε στα σοβαρά τον εαυτό μας...


anisixe... πάμε point to point...
Τα έχεις πάρει μαζί μου... και μάλιστα άσχημα.. ερρρρρ στα παπάρια μου βασικά... εγώ δεν τα έχω πάρει... και δε θα έπρεπε να τα παίρνεις κι εσύ... θολώνεις παραπάνω έτσι και δεν έχει και κανένα νόημα...
Ενδεχομένως να ακούς πρώτη φορά για το σκηνικό με το κότερο επειδή δεν έτυχε να το δεις στις ειδήσεις όταν είχε γίνει... ίσως επειδή δεν παρακολουθείς ποτέ ειδήσεις?
Το μυαλό μου είναι όντως άρρωστο και χαίρομαι που το διαπίστωσες τόσο γρήγορα... Takes one to know one λένε στο χωριό μου :) Παρόλα αυτά καλώς ή κακώς δεν το επινόησα... ήταν πρώτο θέμα για καμιά βδομάδα στάνταρ... αλλά οκ μπορείς να συνεχίσεις να ζεις στη σαπουνόφουσκά σου :)
Δεν έχω σχέση με τα μίντια... ούτε καν... ούτε και θα ήθελα να έχω προς το παρόν...
Απαξιώνω τον εαυτό μου και απαξιώνω και όποιον μου καυλώσει αρχηγέ... Λέγεται και προσωπική άποψη αυτό... Στην τελική θέλω να πιστεύω πως δε μιλάω σε ρομποτάκια... κριτική σκέψη έχει ο καθένας υποτίθεται για να κρίνει κατά πόσο συμφωνεί ή όχι μαζί μου...
Δεν είπα ποτέ εν τω μεταξύ πως δεν υπάρχουν μπλόγκερ με αξιόλογο λόγο... είπα πως τα μπλογκς, ως μπλογκς, είναι μια πορδή στον άνεμο... όταν θέλουν κάποιοι να ασκήσουν πίεση σε κάποιους άλλους μπορεί και να χρησιμοποιήσουν και τα μπλογκς... :) Ωπ! Μου έδωσες και γαμώ τα παραδείγματα... Δες τις συγκεντρώσεις για τις φωτιές και τη φάση με την Αμαλία... Σε καμία από τις δύο περιπτώσεις δεν έγινε κάτι... Πυροτέχνημα ήταν και στις δυο περιπτώσεις... και επίσης εμένα μου περνάει από το μυαλό πως ήταν απλώς μια χρήση του μέσου από κάποιους για άσκηση πίεσης σε άλλους... αν δε σου πάει καθόλου το μυαλό εκεί, ίσως είναι επειδή το δικό μου μυαλό είναι παρανοϊκό και βλέπει παντού μηχανισμούς, ίσως είναι και επειδή είσαι αφελής...
Διαβάζω αρκετά μπλογκς ναι... εδώ κι ενάμισι χρόνο περίπου... βεβαίως δε μπορώ να σου πω πως έχω διαβάσει όλα για όλα τα μπλογκς... και ίσως και να μην είναι απαραίτητο εδώ που τα λέμε...
Οκ... επειδή είσαι μεγάλος θαυμαστής κάποιου θα πρέπει να προσέχω τι λέω γι'αυτόν... ας ξεπεράσω για αρχή το γεγονός πως μόνο άσχημα δε μίλησα για τον λαζόπουλο, ας ξεπεράσω και το γεγονός πως θεωρείς κακό για έναν άνθρωπο να έχει σεξουαλικές προτιμήσεις για το ίδιο με αυτόν φύλο, το γεγονός πως θα μου επιβάλουν τα δικά σου γούστα λογοκρισία δε μπορώ να το ξεπεράσω... Αν δε σου αρέσουν αυτά που λέω μπορείς κάλλιστα να με γράψεις στα παπάρια σου, μπορείς κάλλιστα να μπεις και να με βρίσεις και επίσης κάλλιστα μπορείς να πάρεις και τα παπάρια μου, μιας και θα συνεχίσω να γράφω ό,τι μα ό,τι μου καβλώσει... Δεν πολυπαίρνω χαμπάρι :)
παρεμπιπτόντως γι'αυτό που λες πως είμαι ο μόνος... ο κόσμος το'χει τούμπανο κι εσύ κρυφό καμάρι... αλλά και πάλι επειδή είσαι εντελώς κολλημένος να σου ξαναματαπώ πως στα παπάρια μου τι κάνει ο άνθρωπος στο κρεβάτι του... δεν εξετάζω αυτό... ένα γαμημένο λογοπαίγνιο έκανα με το είναι αδερφή αλλά δεν κάνει την αδερφή που και πάλι ενώ όντως το λένε όλοι έβαλα μέσα και τη λέξη μπορεί... που σημαίνει αμφιβολία... αλλά φαντάζομαι πως δε σου έκανε καμία εντύπωση ε?
Ερρρρρρ πάμε πάλι... δε βλέπω συνέχεια τηλεόραση... βασικά δε βλέπω σχεδόν καθόλου... βασικά από το δημοτικό ακόμη το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου δεν είχα καν τηλεόραση που να δουλεύει μέσα στο σπίτι που μεγάλωσα... Το κατάλαβες ή να κάνω και κακά?
Όσο για το βλάχος που λες... ερρρρ ξέρω γω? μόνο να γελάσω μου έρχεται ρε γαμώτο... καταλαβαίνω απλώς πως τα έχεις πάρει...
Υπάρχουν άπειρες αξιόλογες εκπομπες... που προβάλουν ό,τι ακριβώς τους λένε να προβάλουν σε πολύ συγκεκριμένους χρόνους για πολύ συγκεκριμένους λόγους... Αν προσπαθούσες την επόμενη φορά που θα δεις μια τέτοια εκπομπή να το σκεφτείς λιγάκι έχοντας στο μυαλό σου όχι την ελλάδα αλλά τον κόσμο ολόκληρο, ίσως και να συμφωνούσες μαζί μου... ίσως πάλι και όχι...

"Οποτε ο,τι ξερεις να το ξεχασεις και να αναθεωρησεις λιγο τις αποψεις σου."

Με αυτό κλείνεις υπέροχα... Το πρώτο πράγμα που μου έρχεται να σου πω επ'αυτού είναι: "Suck my ballz and call me sweet"... Το δεύτερο είναι να σταματήσεις να παίρνεις τον εαυτό σου τόσο στα σοβαρά, να νομίζεις πως είσαι καλύτερος και πιο έξυπνος απ'όλους (στην τελική αυτό είναι κάτι που κάνω για χρόνια και είμαι σίγουρα καλύτερος από σένα σε αυτό... αν δεν το έπιασες είναι χιούμορ αυτό...) και να πάψεις να είσαι τόσο αλλαζονικός και να χαμηλώσεις τη μυτούλα που έχει ανέβει ψηλά, όχι για κανέναν άλλο λόγο αλλά έτσι όπως την έχεις σηκώσει ψηλά, μου γαργαλάς τ'αρχίδια...
Ελπίζω να βρήκες κι εσύ αυτόν τον διάλογο πέρα για πέρα εποικοδομητικό... :)
Μπορώ να πω πως σε συμπάθησα σήμερα...

8/11/07 09:58  
Blogger it is said...

loth... sorry... διασκέδαζα τόσο πολύ να απαντάω στον ανήσυχο που μου ξέφυγες... οκ... θα σε λιώσω από κοντά όμως... να το ξέρεις :p

8/11/07 09:59  
Blogger Ατθάνα said...

Γουστάρω Λαζόπουλο! για όλα αυτά που είπες! κράζει στα μούτρα, ΑΥΤΗ είναι και η ουσία, και όταν παρακολουθώ στιγμιότυπα από ρεπορτάζ που αφορούν Πολύδωρες, Καραμανλήδες Παπανδρείδες και διαφορους άλλους μαλακοπίτουρες και τα χώνει, το ευχαριστιέμαι απίστευτα! Τα κωλοδάχτυλα έχω να πω πάνε σύννεφο!
πολύ καλό post!
φιλάκια πολλά :)

8/11/07 15:43  
Blogger it is said...

καρυάτιδα... διαφωνώ!

Ε? Τι? Γιατί?


Έτσι για τον ερισμό! :p

Σ'ευχαριστώ πολύ :) κι εγώ χώνω πολλά κωλοδάχτυλα όταν βλέπω αυτούς που κράζει... δε μπορείς να φανταστείς τις αντιδράσεις μου όταν βλέπω λαζόπουλο να κράζει... με τίποτα όμως δε φαντάζεσαι... :)
Φιλάκια πολλά καλό μου :)

8/11/07 16:38  
Blogger Ατθάνα said...

έλα όμως που μπορώ :))))
παλιοεριστικέ τύπε :p
μάκιααααααα!!!!

8/11/07 16:44  
Blogger it is said...

wtf? με παρακολουθείς?

8/11/07 16:47  
Blogger Ατθάνα said...

χαχα! μπορεί! παίζει δυνατά!;)

8/11/07 16:51  
Blogger it is said...

ναι αλλά άμα σε πιάκω θα μου το πληρώσεις! θα σε κάνω σνακ! και μετά σμακ! :p

8/11/07 16:52  
Anonymous Anonymous said...

Ποιο κοτερο; Τι ακριβως εγινε και τι ελεγαν στις ειδησεις; Και αν ειναι αδερφη που λες, πως ειναι παντρεμενος και με παιδι; Μηπως το περιστατικο αυτο ηταν απλα ενα παραστρατημα ενος καλλιτεχνη (οι καλλιτεχνες κανουν πολλα τετοια..);

Και γω σε συμπαθησα γιατι τα κειμενα σου ειναι εχουν πλακα.Και οσα ειπες για το λαζο ηταν μια χαρα και συμφωνω αλλα εκει που τον ειπες αδερφη το χαλασας ρε..Κανεις δεν ασχολειται με αυτο.εσυ γιατι;

8/11/07 20:35  
Blogger Crazy Chef said...

εισαι ο καλυτερος

αντε γαμησου)))

κισζ (my ass)

χωστα)

8/11/07 23:00  
Blogger Zissis said...

Α, οπότε είναι: "Αλλάζω τον κόσμο δια του κράζειν".
Riiiiight. Ok.
Για να γίνω λίγο πιο ξεκάθαρος, χρησιμοποιώντας το παράδειγμα που έφερες εσύ: Ο Hicks το κράξιμο του το έκανε κάτι δημιουργικό, αστείο και to the point, κάτι που να αγγίζει όλους και όχι μόνο μία μερίδα. Επίσης, ο Hicks ζούσε αυτό που πίστευε. Επίσης πληρωνόταν για το κράξιμο του. Άρα μαγκιά του. Όλα τα υπόλοιπα κραξίματα ανήκουν μόνο σε μία κατηγορία, ΟΣΟ αστεία και αν ακούγονται: στο κράξιμο καφενείου. Λίγο σκληρό ακούγεται αλλά αυτή είναι η άποψη μου broher. Kαι ας μην μπούμε σε διαδικασίες του στυλ:" Εσύ δεν κράζεις ρε μεγάλε;" γιατί φυσικά και κράζω και εγώ. Σε παρέες, σε συναντήσεις και εγώ θα κράξω. Ακόμα και στο blog μου να κράξω, είναι καφενείου κράξιμο. Και δεν παω να λέω πως είναι κάτι άλλο. Είναι καφενείου κράξιμο. Τέλος. Ας μην μας ενοχλεί όταν μας το λένε.

Απλά λέω, πως είναι πολύ εύκολο να κράζεις. Και ναι, μπορείς να επηρεάσεις κ άλλους να αρχίσουν να κράζουν μαζί σου. Το σύστημα, εκάστοτε κόμματα, το σύμπαν. Από κράξιμο έχουν περάσει αστέρια στον χώρο.
Εγώ περιμένω αυτόν που θα με εκπλήξει, λέγοντας μου και ΤΙ κάνει για να πολεμήσει αυτό που μόνο κράζει.
Hence, η ΜΗ προτίμηση κρακτικών (και κυρίως πολιτικών/κομματικών)κειμένων.

Υ.Γ. (Τώρα που το σκέφτομαι, υπάρχει ένα κράξιμο που αξίζει. Αυτό που έχει σαν στόχο τον εαυτό μας...αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα)
Υ.Γ.2 (Εεε ρε, έχουμε να πούμε στον καφέ. Μαζεύονται, μαζεύονται...)
Υ.Γ.3( Καλά να περάσετε ρε...)

9/11/07 02:00  
Blogger Loth said...

ΕΛΑ ΚΟΝΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ..ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΜΟΥ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑΝ...ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!
ΑΚΟΥ ΜΟΥ ΞΕΦΥΓΕΣ!

;PPPP

9/11/07 08:16  
Blogger it is said...

anisixe... κάνε τον κόπο να ξαναδιαβάσεις το κείμενο πιο ψύχραιμα και θέλω να πιστεύω πως θα δεις ότι αυτό που κάνω είναι να απαξιώνω ακριβώς αυτό το θέμα το οποίο πολλοί προβάλλουν όταν θέλουν να την πουν στον λάκη... Το σκηνικό με το κότερο έγινε όταν μάλλον πήγαινες δημοτικό περίπου κρίνοντας από την ηλικία σου στο προφίλ σου. Θυμάμαι πως ήμουν περίπου λύκειο, άρα ήσουν περίπου δημοτικό...



σεφ ευχαριστώ ρε :)


λοθ... το ξέρω πωςμ'αγαπάς... το βλέπω στα φρύδια σου :p


eggod... σ'αφήνω για το τέλος για να σε ευχαριστηθώ :p
Ας αρχίσω με μια ερώτηση... what's twisting your tit? Δε με χάλασε καθόλου αυτό που είπες εξαρχής, ούτε στράβωσα, ούτε κάτι τέτοιο...

Οκ τα έχεις κάνει λίγο σκατά με τον χικς, ή είναι η ιδέα μου?

"Ο Hicks το κράξιμο του το έκανε κάτι δημιουργικό, αστείο και to the point, κάτι που να αγγίζει όλους και όχι μόνο μία μερίδα."

Οκ... είναι σίγουρο πως ο χικς το έκανε αυτό πολύ καλύτερα σίγουρα από εμένα και επίσης από τον λαζόπουλο... αυτό σημαίνει πως κλείσαμε στον τομέα δημιουγικό - σημοφιλές κράξιμο? Δε μπορεί κανείς έκτοτε να προσπαθήσει ποτέ ξανά να κάτι κάτι τέτοιο? Επίσης ποιους όλους άγγιζε? Τους αμερικάνουν του νότου τους άγγιζε πολύ ε? Δεν υπάρχει αυτό το "τους άγγιζε όλους" και αν μη τι άλλο εσύ έπρεπε να το έχεις καταλάβει...


"Επίσης, ο Hicks ζούσε αυτό που πίστευε. Επίσης πληρωνόταν για το κράξιμο του. Άρα μαγκιά του. Όλα τα υπόλοιπα κραξίματα ανήκουν μόνο σε μία κατηγορία, ΟΣΟ αστεία και αν ακούγονται: στο κράξιμο καφενείου."

Ζούσε αυτό που πίστευε... τι εννοείς ρε μαλάκα? Τι εννοείς πέρα από το ότι δεν έκανε πίσω στις απόψεις του και τις υποστήριζε μαζεύοντας κόσμο και λέγοντάς τες με αστείο τρόπο και σε αυτούς? Και πού ακριβώς έχει αυτό διαφορά με τον οποιονδήποτε κάνει το ίδιο άσχετα από το αν ζει από αυτό?
Αν πιστεύεις πως μόνο όταν πληρώνεσαι για να κράζεις αξίζει το κράξιμό σου, νομίζω πως είσαι τραγικός... Α ναι... επίσης το να γαμάς αξίζει μόνο όταν πληρώνεσαι, το να γράφεις αξίζει μόνο όταν πληρώνεσαι, το να τραγουδάς αξίζει μόνο όταν πληρώνεσαι... το να ζεις αξίζει μόνο όταν πληρώνεσαι... και τέλος το να ρουφάς το καυλί του σατανά... αξίζει σίγουρα μόνο όταν πληρώνεσαι...

Όσο για τα καφενεία δε με χαλάνε καθόλου... Δε με χαλάει να μου το πεις αυτό... το θέμα είναι πως από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις, να εξασκηθείς σε αυτό που θες να κάνεις και αν είσαι αρκετά καλός και τυχερός να το πας και παραπέρα... αν κάθε φορά που προσπαθείς, σκέφτεσαι από μέσα σου πως έλα μωρέ... δεν κάνω τίποτα τώρα... χαβαλέ καφενείου κάνω, απαξιώνεις αυτό που κάνεις και απαξιώνεις και τον εαυτό σου... δεν πρόκειται ποτέ να κάνεις τίποτα καλό...

Είναι πολύ εύκολο να κράξεις... οκ δεν είπε κανείς πως είναι δύσκολο να κράξεις... δεν είπε κανείς πως είναι δύσκολο να κάνεις το οτιδήποτε... και τα σουρεαλιστικά όταν γράφω εύκολα μου φαίνονται... πολύ πιο εύκολα από το να κράζω μάλιστα... και τα δήθεν ποιητικά... πάλι το ίδιο... και?
Ποια αστέρια έχουν περάσει στο χώρο ρε μαλάκα? Θα με τρελάνεις? Ποιοι και πόσοι είναι αυτοί? Θα μου τους βγάλεις και πλειονότητα τώρα και θα τρελαθούμε τελείως... είσαι καλά ή να βάλω τις φωνές? λολ...


"Εγώ περιμένω αυτόν που θα με εκπλήξει, λέγοντας μου και ΤΙ κάνει για να πολεμήσει αυτό που μόνο κράζει.
Hence, η ΜΗ προτίμηση κρακτικών (και κυρίως πολιτικών/κομματικών)κειμένων. "


Τσιπ τσιπ τσιπ το πουλάκι περιμένει μασημένο σκουλικάκι από τη μαμά... Εγώ σου λέω πάμε να το κάνουμε εμείς... practice όμως... Ξεκίνα από κάπου... ξεκίνα από το γαμημένο το καφενείο... αλλά ξεκίνα και μη μένεις στην απαξίωση για να έχεις δικιολογία να μην ξεκινήσεις...


Όσο για την προτίμηση μη πολιτικών κειμένων (και όχι τη ΜΗ προτίμηση πολιτικών κειμένων... συντακτικό rulez! :p) Ερρρρρρ να προτείνω να ξαναδείς τον χικς? Να δεις το sane man για παράδειγμα... το relentless... το revelations? Όλα του τα stand up γενικότερα? ου Carlin επίσης? Του οποιουδήποτε μεγάλου κομικού υπήρξε ποτέ στη γη? Ξεκινώντας από τον Αριστοφάνη πχ? Τι θες να λέμε για να γελάμε ρε μαλάκα? Για κλανιές και γαμήσια?

Πρωτού ξεκινήσω να λέω τι κάνω εγώ για να πολεμήσω ό,τι κράζω, λέω να ξεκινήσω να το κάνω πρώτα... να περάσει κάποιος καιρός να δω αν έχω κάνει τίποτα... και μετά το συζητάμε πάλι... αν και ακόμη και τότε δε θα βγω να το διαλαλήσω ρε μαλάκα... δεν είναι από αυτά που μοιράζεσαι με τον πάσα ένα αυτά... όσοι βγαίνουν και λένε έκανα το ένα και το άλλο για να αντισταθώ, έχουν ήδη ρουφήξει το καβλί του σατανά... αυτοί που πραγματικά κάνουν κάτι δεν το λένε γύρω γυρω...

Το κράξιμο στην πάρτη μου είναι καθημερινό και μη παραλειπόμενο... ακόμη και στο γαμημένο το blog είναι προφανές αυτό...

Είσαι πέρα για πέρα λάθος στο θέμα... imho πάντα...

9/11/07 10:00  
Blogger Loth said...

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ..ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΩ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΖΙ ..

MΕΡΕΕΕΕΕΕΣ!

9/11/07 12:14  
Blogger Zissis said...

iyho έχεις απόλυτο δίκιο.
imho έχεις απόλυτο άδικο.

Αααα, η ομορφιά της διαφορετικότητας...

Μπορούμε να φτάσουμε στα 700 ποστ και ναχουμε δίκιο. Και οι δύο. Και αν σου φαίνεται ότι χρειάζομαι δικαιολογίες για να μην ξεκινάω την δική μου αλλαγή, τότε χρειαζόμαστε κι άλλα καφεδάκια αρχηγέ.
Ναι ο Hicks τους "άγγιζε" όλους. Δεν είπα "συμφωνούσαν" όλοι μαζί του. Επίσης, το να κάνεις τα πιστεύω σου ζωή σου, έχει μεγάαααλη διαφορά από το να γεράσεις κράζοντας στο καφενείο. Το ένα θέλει αληθινά αρχίδια. To take on the world. Το άλλο θέλει ψευτομαγκιά και ξερολίαση.
WARNING: Επειδή κάπου εδώ έχεις αρχίσει να τσουτσουρίζεις, δηλώνω πως ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΕΣΕΝΑ. Απλά αναφέρομαι στο γιατί δεν προτιμάω τα κρακτικά εν γένει.
Έχω μεγαλύτερο σεβασμό για κάποιον που ανεβαίνει κάπου με ένα μικρόφωνο και κράζει (ακόμα και αποτυχημένα)παρά για κάποιον που απλά κράζει. Στην απέξω. S' all.

Εμμένω στον τίτλο του ποστ που πολύ σοφά ΜΟΝΟΣ σου έβαλες και αποσύρομαι στο αβγό μου.

Υ.Γ. (Θα σε γαμήκω από κοντά για το θάρρος που έχεις αποκτήσει μαζί μου γιατί σαν πολύ αέρα πήρες)
Υ.Γ.2(ΟΧΙ ΛΕΜΕ ΔΕΝ ΣΤΡΑΒΩΣΑ)
Υ.Γ.3(Αντε γαμίδια)

9/11/07 22:09  
Blogger Roadartist said...

Συμφωνώ απολυτα με οτι έγραψες και εγώ δεν τον πήγαινα, αλλά εφέτος του βγάζω το καπέλο! Δεν ξέρω αν είναι αδελφή έχει πάντως μεγαλύτερα αρχ... απο πολλούς άλλους!

18/11/07 12:18  
Blogger it is said...

roadartist :D

19/11/07 10:40  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker