Monday, January 21, 2008

Γεια χαρά...

Χρήσιμα μέλη τα πόδια, είπε ο παπουτσωμένος κροταλίας στο κουφό κοτσύφι και η κουρούνα μελαγχόλησε.
Γλύψε με είπε η γλώσσα στον κοκοβιό και του πέσαν τα μουστάκια.
Ο αχινός έβαλε λίγο ακόμη ζελέ στα μαλλιά του και ο αστερίας υπέγραψε ένα ακόμη αυτόγραφο για κάποια σαρδέλα που είχε στριμωχτεί για ώρα στην ουρά.
Κίβδηλο σαλάχι τρύπα με είπε το χταπόδι εκτίνοντας όλα του τα πόδια με το διχτυωτό οχτάκαλτσον. Βεντούζα! Βεντούζα! Απάντησε το σαλάχι...
Με ποιον γαμιέται ο ύφαλος για να γίνει κοραλιογεννής?


Χρήσιμες απορίες για άχρηστα μυαλά που εμπαίζουν τη νοημοσύνη μας. Σφιχταγκαλιάζεσαι με τη μορφή ασχημάτιστων γεωμετριών χορεύοντας σε δίνες δυνάμενες να σου δονήσουν σιγουριά και μένος και οίστρο και χρώμα και χώμα που πατάς.
Χρίσε με βασιλιά και άσε με να φορέσω το στέμμα της παρακμής μας. Εντάσσεται το μέλλον μας στα κατάστιχα του ένδοξου παρελθόντος? ή μήπως αναβλύζουμε δύσοσμες οσμές από κουφάρια που σέπονται? Χρυσοποίκιλτα μάτια που παρακολουθείτε... αφήστε με για λίγο μόνο μου να υπάρχω μονάχα κάτω από τη σκέπη της σκέψης μου.
Χωροταξικά εντάσσομαι στο δικό μου σύμπαν. Μια στιγμή χρειάζεται για να κόψω την κορδέλα που οριοθετεί την αρχή μου. Μια ζωή χρειάζεται για να επουλώσω την τομή αυτή. Πώς νοείς την άνοια? Πώς κραδαίνεις τη σιωπή σου? Πώς τάχα αναπαράγεις τις μορφές των ονείρων μου? Ποιος μπορεί με βεβαιότητα να πει πως σε κατάλαβε? Γιατί δε μπορούμε να επικοινωνούμε δίχως λέξεις? Θέλω χωρίς τους λεκτικούς μεταφραστές να σου στείλω τη σκέψη μου κατευθείαν μέσα στο μυαλό σου. Έτσι μπορεί και να μιλήσουμε...



ΥΓ... I'm back... I think.
ΥΓ2... ___ ... ___ ... ___ ...

7 Comments:

Blogger Loth said...

"να σου στείλω τη σκέψη μου κατευθείαν μέσα στο μυαλό σου. Έτσι μπορεί και να μιλήσουμε..."
ΜΠΟΡΕΙ ΚΙΟΛΑΣ..ΑΛΛΑ ΔΕ ΤΟ ΒΛΕΠΩ
ΠΑΩ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΤΙΣ ΣΚΙΕΣ..
ΥΓ.ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ
ΦΙΛΙΑΑΑ

21/1/08 14:22  
Blogger it is said...

Φιλάκια ρε :) Μας λείπεις κι εσύ και ο Γ ήδη... :)

ΥΓ... Γιατί έτσι in deed...

21/1/08 14:45  
Anonymous Anonymous said...

Για ακομα μια φορα δεν καταλαβα τιποτα.Μπορεις να μου εξηγησεις τι λεει αυτο το κειμενο;

21/1/08 18:18  
Blogger it is said...

να το πιάσω από τον παπουτσωμένο κροταλία, ή από πιο κάτω?

21/1/08 19:06  
Anonymous Anonymous said...

:D :D :D :D

23/1/08 16:01  
Anonymous Anonymous said...

Για ακομα μια φορα δεν καταλαβα τιποτα.Μπορεις να μου εξηγησεις τι λεει αυτο το κειμενο;

εγώ λέω πως μιλάει για useless info που εμποδίζουν τις α-παρασιτικές μορφές επικοινωνίας
(αμετάφραστο)

23/1/08 19:11  
Blogger it is said...

deadend mind... το μόνο που έχω να σου πω λοιπόν είναι :D lol φιλάκια :)



lao... μιλάς με γρίφους μάγε! αλλά συμφωνώ και έχω να πω πως το έθεσες και πολύ καλύτερα από μένα εχεχεχεχε ;)

23/1/08 23:25  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker