Thursday, January 10, 2008

Μαυροδάφνη pwned me!...

Ρε φιλαράκι σόρρυ... να ρωτήσω κάτι? Γίνεται να γκαγκανιάσει η μαυροδάφνη? Μα γίνεται? Έλεος!
Ε? Τι λες ρε μαλάκα It Is πάλι? Έλεος... ποια μαυροδάφνη? Τι να γκαγκανιάσει? Είσαι καλά ή να βάλω τις φωνές?
Λοιπόν... αν έχεις χρόνο για σκότωμα κάτσε να σου πω...
Χτες ο κολλητός μου βγήκε με την κοπέλα που τα χάλασε μετά από ενάμιση χρόνο για να προσπαθήσει να τα ξαναβρούνε... Τελικά δεν τα κατάφερε... Καλά δε θα σχολιάσω πόσο μαλακισμένες μπορεί να γίνετε εσείς οι γκόμενες ώρες ώρες, γιατί σκέφτομαι να τελειώσει κάποια στιγμή το ποστ... Πόπο... μη μου ζαλίζεις τον πούτσο καλή μου "Ναι, ενώ εσείς οι άντρες μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα" Speak to the hand baby... cos the head ain't listening... Τέσπα... Μετά το mission failed... με πήρε τηλέφωνο να βρεθούμε να μου τα πει γιατί το παλικάρι είχε απηυδήσει και με το δίκιο του... Συναντηθήκαμε λοιπόν σε παρακείμενο ποτοπωλείο - φαγάδικο να τα πούμε και να τα πιούμε ρ' αδερφέ...
Είχα τη μαλακισμένη έμπνευση - επιθυμία, να ζητήσω ημίγλυκο κρασί... Όπως λογικά καταλάβατε... ημίγλυκο δεν είχε, εξού και τελικά πήρα την προαναφερθείσα μαυροδάφνη... Μη φανταστείς πως το ξεφτίλισα.. Δύο γαμοπότηρα ήπια γαμώ την πουτάνα μου κι έγινα κουδούνι... Καλά οκ, ήπια κι ένα σφηνάκι τεκίλα και μια σαγκριά, αλλά δε νομίζω να παίξανε ρόλο...
Πήγα τον κολλητό σπίτι, γύρισα κι εγώ στο δικό μας (μωρό μου στο δικό μας ναι ναι!) και ήμουν να με κλαιν οι ρέγγες (όποιος ξέρει από που βγήκε αυτή η έκφραση... please να μου πει... είναι πολύ περίεργη... :p). Αφόρητος πονοκέφαλος παιδιά... αφόρητος. Ήπια όσα νερά μπόρεσα να χωρέσω μέσα μου... Ήπια και το παυσιπονάκι μου το έξτρα... και άρχισα να κόβω βόλτες όρθιος γιατί έτσι και ξάπλωνα επιτόπου θα ένιωθα την περιφορά, περιστροφή της γης... μη σου πω και όλου του γαλαξία...
Και ερωτώ... είναι ποτέ δυνατόν δυο ποτήρια γαμω-μαυροδάφνης να σε κάνουν τόσο τσιμπούκι? Έλεος δηλαδή :p
Θύμισέ μου να μην ξαναπιώ μαυροδάφνη ever again...

38 Comments:

Blogger Unknown said...

Η τεκίλα σε χάλασε ;-)
Εκτός κι αν τα ποτήρια ήταν μισόκιλα :-D

Υ.Γ. Γλυκό κρασί ποτέ νηστικός και ποτέ πάνω από δυο ποτηράκια

10/1/08 11:33  
Blogger it is said...

Ρε συ... καταρχάς καλή χρονιά :) Δεύτερον η τεκίλα ένα παλιοσφηνάκι ήτανε δεν ήταν τίποτα τρελό :p και δεύτερον μόλις είχα φάει όταν πήγα στο μαγαζί... :S γι'αυτό παραξενεύομαι και τόσο :)
Ελπίζω να είσαι καλά... τα ποστ σου πάντως είναι πολύ καλά :)

10/1/08 11:47  
Blogger lee said...

φου, φου, ενα, ενα, δυο, δυο,
I am speaking to the hand, το κεφαλι σας ειναι διακοσμητικο στοιχειο, χαιρομαι που το παραδεχεσαι..

Ε, τωρα, μου μπερδεψες μαυροδαφνες με τεκιλες, τι λες να γινοτανε... αφου ξερεις οτι η τεκιλα ειδικα σε στελνει οταν εχεις πιει κι αλλα ποτα

10/1/08 12:02  
Blogger Loth said...

ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΙΘΑΝΟ -ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΓΚΟΛ ΜΕ ΔΥΟ ΠΟΤΗΡΑΚΙΑ ΜΑΥΡΟΔΑΦΝΗ -ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΕΙΣ ΜΕ ΓΚΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣΕΣ ΠΡΟ 1 1/2 ΕΤΟΥΣ..ΕKTOΣ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΑΖΟΧΑ Η' ΗΛΙΘΙΑ!
MY OPINION ONLY!ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΤΑ ΠΡΗΞΕΙΣ ;p

10/1/08 12:04  
Anonymous Anonymous said...

ρε ιτ ιζ,
θες να μου πεις οτι δε γνωριζεις οτι ολα τα γλυκα ποτα κανουν ζημια, εστω και σε μικρη ποσοτητα;

ε δε σε πιστευω.

:) :)

10/1/08 16:45  
Blogger Crazy Chef said...

ελα σπιτι εχω samos...

10/1/08 20:33  
Blogger Αορατος said...

Απ`οτι γνωριζω παιζει παρα πολυ σημαντικο ρολο η ψυχολογια στο ποτο..Εκ`προσωπικης πηρας μηλαω.Απο την αλλη μηπως κατι ειχες φαει πριν και σε χαλασε? :))

10/1/08 22:45  
Blogger tuco said...

εγώ είμαι συνέχεια έτσι ρε φίλε.
Λες να φταίει που είχα πέσει στη χύτρα με τη μαυροδάφνη μικρός;

10/1/08 23:32  
Blogger alexis said...

Να μην ξαναπιείς μαυροδάφνη ever again :P

αλό, καλή χρονιά :)

11/1/08 09:43  
Blogger it is said...

lee... γουστάρω όταν διαβάζεις ό,τι σε βολεύει σε αντίθεση με τις περισσότερες φορές που διαβάζεις ό,τι να'ναι...



λοθ... δε ρωτήσαμε την άποψή σου όμως... :p


lifewhispers... δεν απέχει πολύ η εποχή που έπινα μαυροδάφνες απ'το μπουκάλι :p (και καλά μάγκας πότης κι έτσι :p)


σεφ... δεν έρχομαι ρε! να έρθεις εσύ να μου πεις και τα κάλαντα που μουτο χρωστάς :p


noesis... κινέζικο είχα φάει.. ξέρω γω? :p το κεφάλι μου με χάλασε μόνο... από στομάχι ήμουν ψιλοοκ... μιλάμε για τρελό πόνο...



tuco... hahahah τι να σου πω... δε νιώθω... :p


thrills yo! καλή χρονιά! :D όλα καλά ελπίζω ε? φιλάκια :)

11/1/08 10:41  
Blogger lee said...

κι εγω γουστάρω όταν γραφεις ό,τι σε βολεύει σε αντίθεση με τις περισσότερες φορές που γραφεις ό,τι να'ναι... ;)

11/1/08 11:37  
Blogger it is said...

καλή απάντηση... αν όλα πάνε καλά σε μερικά χρόνια ίσως μπορέσεις να πάρεις το DNA μου για να το ενσωματώσεις στο δικό σου και ίσως να καταφέρεις να γίνεις σαν εμένα, μιας και από πάντα αυτό θα ήθελες...
keep copying...

11/1/08 13:16  
Blogger lee said...

I don't copy, I adjust.
Εσυ απο την αλλη, εισαι απροσαρμοστο.

11/1/08 13:26  
Anonymous Anonymous said...

α ωραία πάνω στην ώρα ήρθα :Ρ

(το κόκκινο κρασί πάντως ξέρω ότι προκαλεί ημικρανίες, όπως και το τυρί και άλλα πράγματα που δεν θυμάμαι)

φιλάκια :)

11/1/08 13:29  
Blogger Zissis said...

Εμ....κάτι ξέρουν και δίνουν μαυροδάφνη στη Θεία Κοινωνία....

11/1/08 14:55  
Blogger it is said...

lee... you adjust two words and that's it... apart from that you merely copy... so suck my ballz and call me sweet... :)


deadend... πάντα με όρεξη για θέαμα ε? :p επίσης αν έχεις καταφέρει να μεθύσεις με τυρί... θέλω να το ξέρω! :p lol


eggod... δε δίνουν μαυροδάφνη στη θεία κοινωνία ρε... εκκλησιαστικό οίνο δίνουν... έχει και εντελώς άλλο χρώμα συνήθως... δεν είναι βαθύ κόκκινο, είναι πιο προς το χρώμα που έχει το κονιάκ. Αλλά πάντα τέτοιος άπιστος ήσουνα! :p

11/1/08 15:09  
Blogger lee said...

I changed two words, I adjusted the sentence (αλλα παντα πνευμα αντιλογιας ησουνα, τωρα θα αλλαξεις?). If I tried to suck your balls I'd call you a liar, because you lack them.

Για τον "εκκλησιαστικο οινο" απαντησε εσυ βρε egggod, μας εχει τρελλανει στη μαλακια ο πιτσιρικάς...

11/1/08 15:32  
Anonymous Anonymous said...

ναι, ο χώρος προσφέρεται για "οίνο και θεάματα" ;)

μαζί με τον εκκλησιαστικό οίνο και το αντίδωρο, μήπως δίνουν και εκκλησιαστικό τυρί; :Ρ
(εγώ κοροιδεύω τον εαυτό μου μη μου δίνετε σημασία συνεχίστε)

11/1/08 15:38  
Blogger it is said...

deadend... lol hahaha θεά είσαι :)

11/1/08 15:39  
Blogger lee said...

Αγορινα μου σε τσαντισα, ή δεν εχεις τι να πεις? (απιστεύτου)

11/1/08 15:54  
Blogger it is said...

έλα όχι... τώρα είδα τι έγραψες...

είσαι εντελώς καθυστερημένη έτσι? Επειδή βαφτίζεις εσύ adjustment την αλλαγή δύο λέξεων σημαίνει πως πρέπει όλοι μας να μείνουμε έκπληκτοι με τη φοβερή σου προσαρμοστηκή ικανότητα?
Και όσο για την ατάκα με το liar... ε τι να σου πω... όντως δεν έχω κάτι που να θυμάμαι από το γυμνάσιο για να σου απαντήσω...

11/1/08 16:34  
Blogger it is said...

ή έσταω και την προσαρμοστική?! :p

11/1/08 16:35  
Blogger lee said...

Αμα τσαντιζεσαι μη γραφεις, κανεις και typos και ορθογραφικα, να το κοιταξεις...

Οσο για την ατακα γυμνασιου, την δικη σου εχουμε βαρεθει να τη βλεπουμε, βρες και τιποτα καινουριο... :Ρ

11/1/08 18:40  
Blogger Zissis said...

LOLATION...

Τι "εκκλησιαστικό" οίνο βρε ταμπούρλο; Μαυροδάφνη ή Σαμιώτικο βάζουνε (εξ ου κ το χρώμα του κονιάκ με το δεύτερο). Σιγά μην έχουνε αντί για κεριά, εκκλησιαστικά φωτόραβδα...ΛΟΛ

11/1/08 21:14  
Blogger Crazy Chef said...

Ναμα δινουνστις εκκλησιεςπου ειναι της ιδιας αντιληψεως με μαυρδαφνη και σαμος κρασι με ευξημενασακχαρα και αλκοολη....
ετοιμασε το κωλαρακι σου ερχομαι με μπουκαλι και ελαια...σαν τη βισση θα σε κανω ))))))))))))

12/1/08 13:10  
Blogger lee said...

Μην του λες τετοια, του σηκωνεται...

12/1/08 14:28  
Blogger an205 said...

την επόμενη να πίνεις ΒΙΝΣΑΝΤΟ!!!

12/1/08 17:07  
Blogger ONOMATODOSIA said...

ελα ρε.με δυο ποτηρακια;;;

μηπως δεν ειχες φαει καλα;

12/1/08 21:42  
Blogger Ατθάνα said...

γκαγκανιασμένη! όπως το είπες...συν συναισθηματική φόρτιση για τον φίλο σου που δεν ήταν καλά, που άρα συνεπάγεται αδιάθετη διάθεση η οποία δεν ενδείκνυται σε ποτοποσίες...βαράει εις διπλούν!

φιλάρες :)))

13/1/08 14:19  
Blogger Loth said...

ΝΑ ΠΩΣ ΦΙΜΩΝΕΤΑΙ Η ΝΕΟΛΑΙΑ!!!!
ΥΓ.ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙΣ ???ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΝΕΟΛΑΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

14/1/08 08:27  
Blogger it is said...

lee, δεν είχα τσαντιστεί... στα παπάρια μου σε γενικές γραμμές...

eggod, ok το ότι υπάρχουν κρασιά με ταμπέλα εκκλησιαστικός οίνος, όπως υπάρχουν αντίστοιχα με ταμπέλα μαυροδάφνη φαντάζομαι πως δεν παίζει κάποιο ρόλο οπότε κέρδισες...


chef... μην ξεκινήσεις ακόμα γιατί έρχομαι το σκ εγώ βρε ζωντίμι :p


lee... ποτέ δε μου πέφτει...



an205... την επόμενη σόδα... δεν είμαι εγώ για ξύδια :p


onomatodosia, γεια :) είχες να περάσεις άπειρο καιρό αλλά ευχαριστώ πολύ που ξαναπέρασες :) σα ζώο είχα φάει χεχ... φιλάκια



καρυάτιδα φιλάκια πολλά :)


λοθ... οκ αλλά μη χοροπηδάς και σου φύγει ο καθετήρας :p

15/1/08 11:43  
Blogger lee said...

Το εχουμε καταλαβει οτι μας γραφεις στα παπαρια σου τον τελευταιο καιρο.
Ουτε βρισιδια, ουτε κομμεντς.
To εχεις ριξει στη δουλεια να υποθεσω..

15/1/08 14:02  
Blogger Lucia said...

από τις λίγες γνώσεις που έχω για τα κρασιά, ξέρω ότι ειδικά με την μαυροδάφνη (που είναι πολύ μπαμπέσα), μπορείς να πιεις αρκετή αλλά ΠΟΤΕ, ΜΑ ΠΟΤΕ δεν την μπερδεύεις με άλλα ποτά, έστω και λίγο.

15/1/08 14:49  
Blogger Loth said...

XAXAXAXXA KAΘΙΚΑΚΙ..ΕΜΑΘΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΩ ΑΘΗΝΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΦΥΓΕΤΕ ΜΑΛΛΟΝ?
ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΜΑΤΣ!

16/1/08 08:15  
Blogger Crazy Chef said...

ελα αλλα το σ δεν παιζει να με δεις....για το κ το συζηταμε)))

16/1/08 14:34  
Blogger lee said...

@ chef, ξερεις λοιπον τι θα γινεται σπιτι σου το Σ...! ;)

Ιτιζακο καλο ταξιδι!

16/1/08 21:35  
Blogger it is said...

lee... έχει πήξει η μούνα μου απίστευτα ρε συ... δεν πατάω καν στο γραφείο μου είμαι συνέχεια έξω... χτες πήγα το πρωί σε εταιρεία στα οινόφυτα, γύρισα στις 2:30 στο γραφείο και έφυγα στις 10:30... άνοιξα το pc μου μόνο για να το κάνω shut down και να μεταφέρω το γραφείο μου αλλού... και μετά ασχολιόμουν με restore σε server... γαμώ τις καύλες γενικώς... τέσπα... φιλάκια :)


lucia καλωσήρθες :) θα το έχω υπ'όψην μου :) ευχαριστώ...


λοθ... φακ! ποιος με έδωσε? :p


σεφ... θα έρθουμε για μάσα μωρή κάβλα... νόμιζες πως θα τη γλίτωνες? :p


φιλάκια παίδες... δε σας κλάνω απλώς πήζω απίστευτα....

17/1/08 13:31  
Blogger lee said...

ε, μα πια, σε πειραζω μπας και απαντησεις, σε βριζω, σε πιανω με το καλο, ενα κομμεντ δεν εχω σταυρωσει απ'την παρτη σου... Τουλαχιστον κανα φραγκακι/υπερωριες/μπονους/κατι τελωσπαντων προβλεπεται μετα απο τετοιο γαμισακι που τρως?

17/1/08 14:05  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker