Monday, December 17, 2007

Αγριωπά βιάζοντας...

Γουρουνοκεφαλή ανάρμοστη γυρνάς και με κοιτάς με μάτια με βλεφαρόπτωση. Γουρλώνεις τους βολβούς, ασθμαίνοντας. Σάλια κι ιδρώτας βρώμικος ρυπαίνει τις αισθήσεις μου. πόσο σε θέλω.
Κτηνοβατώντας στο τεντωμένο σου υπογάστριο, να σε ακούω να αναμασάς λέξεις που μάσησαν και ξέρασαν άλλοι για σένα. Αρκούμαι να σε βλέπω να κυλιέσαι στις λάσπες και ηδονικά να ρεύεσαι σαπίλα.
Αχαχαχαχα παρανοϊκές σκέψεις παρομοιάζουν του κορμιού σου το μαλακό ροζ, με σαρκοφάγα κτήνη του πολέμου. Ανίκανος να αντισταθείς στου ήλιου τις αχτίδες, είσαι ό,τι πιο κοντά σε μένα τον άνθρωπο... Αχαχαχα, γελάω με της κατάντιας μας την κατάντια. Στα μούτρα σου θα έρθω να ξεράσω της χολής μου τις εκκρίσεις που στάζουν σε κάθε μου σκέψη για σένα.
Λατρεύω να σου λέω πως σε λατρεύω. Λατρεύω να σε μισώ και σαν χαθείς θ' αδειάσει ο μισανθρωπισμός που με κυρίευσε κείνη τη μέρα την αποφράδα... Αποφράδα... αχαχαχα, κάθε μαλάκας στο γυαλί μιλάει για αποφράδες μέρες... Επάρατες νόσους και βιβλικές καταστροφές. Στροφές ανέμων που γυρίζουν τις πορδές μας στα ρουθούνια μας. Να πάρουμε μια γεύση της τροφής που σερβίρουμε απλόχερα στα πεινασμένα στόματα που περιμένουν ανήμπορα και άβουλα τους ευεργέτες τους.
Αχόρταγα μιλιούνια ακρίδες ξεπετάγονται από βουνά αλαργινά. Χρόνια χαμερπή αρπίζουνε νότες ατσάλινες. Ααααααααα!
Ανήξερες, αν ήξερες... αχαχαχαχα λογοπαίγνια του κώλου σε κοκαλένια απομεινάρια δεινοσαυρικών οργανισμών που την εξέλιξη δεν άντεξαν και λύγισαν στου περιβάλλοντος τις απαιτήσεις. Χρόνια για χρόνια χρόνισαν, σε χρονικά παράφρονα χρόνιων νόσων. Χθόνια χιόνια σε χαλάλισαν για να γυρίσεις μ' άδεια χέρια να ζητήσεις το δικό σου μερτικό στην ελεημοσύνη μου. Δώσαμε! Δώσαμε! Αχαχαχαχα, δώσαμε, δώσαμε, σου λέω και κοιτάω τις πληγές σου δήθεν οικτίροντάς σε και δήθεν με αποτροπιασμό, εκδηλώνω το φιλεύσπλαχνο μου αίσθημα και της ευαισθησίας μου την απέραντη έκταση τη γόνιμη σε εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο και δίχως το μαλακισμένο λογοπαίγνιο του το αντίθετο!
Δε με κατάλαβες μου λες κι εγώ σου λέω στ' αρχίδια μου. Ανήθικε εγωιστή και εμπρηστή του εγώ μου, τα υπομνήματα μνημόνευσε να νιώσεις πιο μεγάλος μα ποταπός και προπαντός κι ανάθεμα την ώρα και γάλατα και μητρικά και υστερίας δόση. Να χλαπακιάζουμε το αίμα με ρουφηξιές λαίμαργες ανθρωποφάγες ηδονές και ένστικτα ζωώδη.
Χλιμιντρίζουμε ευχαριστώ και αλυχτάμε μένος. Τα μάτια σου τα έφαγα να βλέπω όσα βλέπεις και να ακούω της καρδιάς σου τους φθίνοντες χτύπους. Στις φλέβες σου κυλάει αίμα, μα στις δικές μου δηλητήρια μου δίνουνε ζωή. Σμίγουμε και πεθαίνεις στα χέρια μου. Γελάω και σε στέλνω στα σκουπίδια. Ακολούθα με στης ερημιάς την οχλαγωγία, με φωνές βακχικές και ουρλιαχτά μουγκών γερμένων δέντρων. Συγύρισε της καρδιάς σου το σπίτι. Έρχομαι να δειπνήσω τα όνειρά σου. Αχαχαχα, έρχομαι να δειπνήσω τις σάρκες σου. Θα σου τραβάω τα μαλλιά μέχρι στα χέρια μου να μείνει το σκαλπ σου. Πρωτόγονη κουφάλα είμαι, γηγενής, δε θα σ' αφήσω να περάσεις αναίμακτα τις ορμές σου. Θέλησες να προβείς σε πρόβα κατάληψης. Θα προβώ σε παράσταση νίκης στο αποτεφρωμένο σου κορμί, το τσακισμένο από της μάχης την έξαρση.
Χτύπα τα πόδια σου κινέζα...
Σουτιέν.



ΥΓ... Νυστάζω.

ΥΓ2 Το αγριωπά βιάζοντας σαν τίτλος πού ακριβώς κολλάει?

29 Comments:

Blogger Crazy Chef said...

αχαχαχαχα λογοπαίγνια του κώλου....
ω τι αυτοσαρκασμος....
που θα παει θα μινιμαλιστεις κι εσυ καποια στιγμη...

17/12/07 16:23  
Blogger it is said...

μαλάκα ώρες ώρες είσαι ο τύπος που καταλαβαίνει τελευταίος το ανέκδοτο... :p
Τέσπα... μίνιμαλ δε θα γίνω ποτέ... μάξιμαλ for teh win...

17/12/07 16:29  
Blogger Aggelos Spyrou said...

* Άγγελος Σπύρου σταυροκοπιέται...

:)

17/12/07 21:16  
Blogger Crazy Chef said...

teh win ?
οσο για το λογοπαιγνια του κωλου ειναι μια φραση που θα μπορουσε να σαρκασει ολα τα σεντονια σου αδερφε..
(οπως και τα δικα μου αλλωστε)

17/12/07 22:39  
Blogger it is said...

It Is βγάζει συριχτά απιφωνήματα... (και καλά βαμπίρ :p καλημέρες :))


chef teh αντί για the έχει καθιερωθεί ως typo κι έχει γίνει ψιλοκανόνας... είναι κατάλοιπο gaming... κατάλαβα τι είπες ρε... και δεν παρεξηγήθηκα... απλώς αυτό που εννοούσα είναι πως αυτοσαρκάζομαι για τα λογοπαίγνια αλλά και για τις παπαριές που γράφω γενικότερα since post number 1... εξου και κατάλαβες τελευταίος το ανέκδοτο... με πιάνεις?

17/12/07 23:53  
Blogger Crazy Chef said...

καπου τελευταια))

18/12/07 02:14  
Blogger Loth said...

ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΟΥΤΙΕΝ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΤΑΛΗΞΗ!!!
ΕΛΕΟΣ..ΠΗΓΑΙΝΕ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΓΙΑΤΙ Η ΜΠΑΛΛΑ ΕΦΥΓΕ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΗ ΒΡΩ ΠΑΛΙ ΛΕΜΕΕΕΕ!
ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ
ΚΑΛΗΜΕΡΟΥΔΙΑΑΑΑΑΑΑΑ

18/12/07 08:32  
Blogger Loth said...

ΟΡΙΣΤΕ..ΓΡΑΦΟΕΣΒΗΣΑ ΠΑΛΙ.
ΔΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!! ;P

18/12/07 08:33  
Blogger lee said...

Στα γουρούνια

18/12/07 09:46  
Blogger it is said...

chef να με πιάνεις συχνότερα και χαμηλότερα :p


loth... γουστάρω να τη χάνω τη μπάλα... κλασικά... άμα δε γραφοσβήσεις μια φορά θα σου πέσει το κωλί...


lee... κι εγώ nirvana ακούω.... λολ...

18/12/07 10:46  
Blogger lee said...

Σιγουρα ακους Νιρβάνα, αλλιως θα περιμενες καποιον να σου απαντησει στην ερωτηση στο τελος.
λολ-ίτα.

18/12/07 13:15  
Blogger it is said...

πρώτον το λολ δε γράφεται με ήτα. Δεύτερον στις ρητορικές ερωτήσεις απαντάνε οι καθυστερημένοι, τρίτον suck my ballz and call me sweet... και τέλος, όταν δεν έχεις τι να πεις... Βούλωνε!

18/12/07 13:23  
Blogger lee said...

το δικο μου ιτα παραπεμπει στο
ΙΤΑ 8. Αντε δες καμια τσοντα μπας και δεις ασπρη μερα, μας τα πρηξες.
ΣΚΑΣΕ!ΣΚΑΣΕ!ΣΚΑΣΕ!

18/12/07 13:43  
Blogger it is said...

είναι παγκόσμια μέρα της τραγικότητας σήμερα και είπες να την τιμήσεις ή έχεις περίοδο? αυτό με τις τσόντες το ξεσήκωσες από τις ατάκες του φασιστοειδούς? και τέλος πόσο πολύ σε τρώει ο κώλος σου σήμερα?
Και για να μη μπερδευτείς... όλες οι παραπάνω ερωτήσεις είναι ρητορικές....

18/12/07 13:59  
Blogger lee said...

Σαφως και ειναι ρητορικες,
αφου λες μαλακιες.
Οσο για τις τσοντες, τις συμβουλες μου βλεπω τις ακους, βλεπε σχολια Λοθ.. Επισης εχω γαμηθει στα γελια παπαρακο, ακου "πόσο πολύ σε τρώει ο κώλος σου σήμερα?"
Ετρεξες να τον ξυσεις.

18/12/07 14:11  
Blogger alexis said...

το σουτιέν που κολλάει?

merry fuckin xmas man!

18/12/07 17:13  
Blogger Αορατος said...

Ξεχασες να αναφερεις τα κοκκινα λαμπακια που κατακληζουν τις ψυχες σε ενα εσωτερικο μπουρδελο... :)))

18/12/07 17:52  
Blogger Crazy Chef said...

σταματηστε ρε να πετάτε πετρες εχει και αμαχους....

18/12/07 18:12  
Blogger Zissis said...

"Θα προβώ σε παράσταση νίκης στο αποτεφρωμένο σου κορμί"

Άντε να δούμε και καμιά καλή παράσταση γιατί όλο μαλακίες παίζουνε τώρα τελευταία....

19/12/07 15:39  
Anonymous Anonymous said...

και γαμώ τα ποστ [blog]

19/12/07 20:59  
Blogger Από Μηχανής Θεός said...

Hard core επιμελώς ατημέλητες ορμές επιθετικής τεστοστερόνης, παντρεμένες με λέξεις ξύλινες, λέξεις βαθειές. Ρωμαϊκό όργιο από αλήθειες δικές σου, νοήματα μπερδεμένα για εκλεκτούς, σχηματισμοί πλήξεως πλήκτρων για προοικονομία και κενών κάλυψη. Αδημονώντας τον έχοντα κατανοήσει και υπερνικήσει τα μύρια ναρκοπέδιά σου. Μάταιο?

Κάτι λαμπιρίζει εκεί στο βάθος, βλέπω καλά ή με γελούν τα μάτια μου;

Μ'άρεσε η ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ίσως γίνω "πελάτης" σας... Καλησπέρες Αγαπητέ!

19/12/07 21:47  
Blogger it is said...

lee... τη μέρα που μαλακιζόσουν είχα τα νεύρα του τρισαιώνα... προκειμένου να μη σε γαμωσταυρίσω λοιπόν είπα να σε αγνοήσω... καλημέρα λοιπόν και γαμώ το ξεσταυρουλάκι σου....



thrills... merry fucking christmass indeed... το σουτιέν κολλάει στο ότι σηματοδοτί το τέλος του ποστ... συνήθως το λες στο τέλος ενός τραγουδιού με πενιές που παίζουν τις δυο τελευταίες νότες... είναι ηχητικό δε μπορώ να σου το εξηγήσω και τόσο καλά...



noesis... όντως :) καλημέρες μαν :)




σεφ... we are sorry! :p



eggod, γαμώ τα σχόλια ρε!



lao ναι σαι καλά! Δώσε λογαριασμό να σου βάλω τα λεφτά που είπαμε :p


από μηχανής... με μια πρώτη ματιά του σχολίου είχα την αίσθηση πως με έκραζες με μια ας πούμε λεπτή ειρωνία... με μια δεύτερη ματιά ψιλοσιγουρεύτηκα και μετά πήγα και ξαναδιάβασα το ποστ μου και μπερδεύτικα γιατί μπορεί και να μη με κράζεις τελικά... επιφυλάσσομαι λοιπόν, στην περίπτωση που όντως ξαναπεράσεις για σχόλιο μέχρι να αποκωδικοποιήσω την πρόθεση :p καλημέρες πάντως όπως και να χει :)
Όλα μάταια είναι και τίποτα δεν είναι μάταιο... εξαρτάται από το πως το βιώνει ο καθένας μας :)

20/12/07 11:18  
Blogger Από Μηχανής Θεός said...

Γαμωτο, είδες ποσο παρεξηγησιμη μπορει να ειναι μια μετάφραση? Ειρωνικό όχι, αρκετά αυστηρό και αυθόρμητο ναι. Αληθινό. Με κρυμμένες ενέσεις θετικότητας!
Αργοπορημένες Καλημέρες!

20/12/07 11:37  
Blogger it is said...

χαχαχχα μου έγραφεσ ενώ σου έγραφα... :) ναι μην ανησυχείς δεν παρεξήγησα... Θα πάμε για κρασάκι στάνταρ κάποια στιγμή και θα καταλάβεις τι μαλακιστήρι είμαι :)
Καλημέρες χεχχεχε

20/12/07 11:45  
Blogger Από Μηχανής Θεός said...

Πω-πω!! Ρε, ηρθα αργοπορημένος στην δουλεια (πάντα με αποστομωτική δικαιολογία βέβαια), αφού το προηγούμενο βράδυ τα γάμησα όλα κατεβάζοντας μπουκάλια κρασί (ένα εκ των οποίων από τα δώρα του γραφείου για τις γιορτές)... Μα την παναγία, διαβάζοντας σε να μιλάς για κρασί, σαν να άρχισα να την ακούω πάλι, όπως χθές, χαχααχαχαχα!
Παρ' ολα αυτά αποδέχομαι, και άμεσα θα προβώ σε ενέργειες.

ΥΓ: με αυτά και μ'αυτά δεν παιζει να μπορεσω να δουλέψω σήμερα!
ΥΓ2: Με της ανταλλαγές σεντονιών (σχολίων) και μέ όλα τα υπόλοιπα έχω χιλιοαναβάλει την προσπάθεια νεας ανάρτησης!! μου χαχαχα, πέτυχε το απεχθές σχέδιό σου!!!

20/12/07 12:04  
Blogger it is said...

χαχαχχαχα είσαι όντως θεός... γουστάρω που απαντάς έτσι επίσιμα :p

Αυτή τη βδομάδα έχω την αίσθηση πως δε μπορεί να δουλέψει κανένας :P
όσο για το σχέδιό μου... γαμώτο! με κατάλαβες!!!! :p ξύνω τοίχους στη δουλειά... γάμα τα :p

20/12/07 12:12  
Blogger lee said...

Στειλε μαιλ να καταλαβω βρε παπαρακι, μη χαλαω και φαια ουσια τζαμπα ;) Γιατι νευρα? Τι παιχτηκε? Δεν μιλας στην καlee σου lee? Θα βρεθουμε πριν φυγετε? Βασανιστικα τα ερωτηματα και δεν ειναι ρητορικα! :):):)

Μια μερα εμεινεεεεεεεε!!!!!!

20/12/07 14:20  
Anonymous Anonymous said...

αααχχχ, εγώ αυτή τη βδομάδα (δεν έμεινε και πολύευτυχώς) μπορώ και πρέπει να δουλέψω! κατά τ' άλλα έχω να πω ότι το ποστ σου ήταν το ακριβώς αντίθετο εκείνου του ταξιδευτικού με τις ωραίες μυρωδιές..ιδίως στην αρχή. έτσι μου ρχόταν να βάλω κανένα μανταλάκι στη μύτη μου όταν διάβαζα! :ΡΡΡ
φιλί :)

20/12/07 18:57  
Anonymous Anonymous said...

α, ακριβώς αντίθετο σε ότι αφορα την αίσθση της όσφρησης, όχι το κάλλος, διευκρινίζω ;)

20/12/07 18:58  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker