Tuesday, December 11, 2007

Κυνηγητά...

Χιλιομετρικά υστερικά μονόγελα, ανεμοζάλης έργα χρωματιστών μύλων, απόκοσμης λάμψης, ομορφιάς απρόσιτης, τηλεμεταφέρουν βλέμματα αγαπησιάρικα, από στεριάς και θάλασσας και αέρος, εγκατεστημένους πομπούς, αόρατους.
Το μανιακό κωλόπαιδο της πάνω γειτονιάς σου, μυρίζει τα λουλούδια μου κι αυτά μαραίνονται, σαν από λίγωμα ερωτικό να χτυπηθήκαν, αλύπητα κι αλήτικα, χλομάδας τελευταία ικμάδα, ζωής, που δεν έζησαν, στήμονες και κάλυκες και πέταλα και γόνατα, λυγίζουν κάτω απ' το βάρος σου το ειδικό, που ποτέ του δεν εξειδικεύτηκε, παραμένοντας για πάντα επίκαιρο... Πώς καταφέρνεις να κρατιέσαι ζωντανή? Ρωτάω μια φλόγα που συνεχίζει να καίει στα βάθη ενός ωκεανού. Το παράξενο είναι πως η φλόγα μίλησε...
Χόρτασε τις σκέψεις μου με ερωτήσεις παράταιρες, με έβαλε σε θέση απολογίας και ξεκίνησε να βομβαρδίζει το φιλοθεάμον μου κοινό, με τραγουδιάρικες εκκλήσεις στο συναίσθημα. Η λογική σου μαραζώνει κάτω απ' τα φύλλα τα πεσμένα από του χειμώνα το παγωμένο άγγιγμα.
Η ηλιαχτίδα σου επιβιώνει της διάθλασης και διατηρεί το δικαίωμα στην ανάκλαση. Έτσι κι εσύ διατηρείς το δικαίωμα να φεύγεις όποτε σου καπνίσει και να γυρνάς κάθε τόσο, ολοένα και πιο προβληματισμένη με τους λάθος προβληματισμούς. Ξεφεύγουν οι σκέψεις σου από τα δόκανα της λογικής μου και παρασέρνομαι κι εγώ στο κυνήγι σου σε ανοιχτά δάση που δεν έχω γνωρίσει και χάνω το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού.
Ανάμεσα σε κορμούς δέντρων πανύψηλων σε κυνηγώ και χάνεσαι, φροντίζοντας πάντα ν' αφήνεις ένα κομμάτι από τα μακριά σου τα φορέματα για να σε βρίσκω. Είσαι το νήμα που έδωσε η Αριάδνη στο Θησέα. Δεν του άξιζε... Στην πρώτη επαφή με τον θεό της ιερής μέθης, την παράτησε στο νησί κοιμώμενη.

Πού ξέρεις αν κι εγώ φοβούμενος τη μήνι δε σ' αφήσω?

18 Comments:

Blogger genna said...

το πιο όμορφο σου, άμα μπορείς άφησε την...
θα σε κυνηγά σαν ηλιαχτίδα, πιρουέτες θα σου κάνει στον αέρα... μόνο για σένα μάτια μου θα χορεύει με τις καυτές της πατούσες...

φιλάκι, υπάρχεις, λοιπόν!

11/12/07 13:38  
Blogger Loth said...

THN EXEIΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΣΕ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ..ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ..ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ!
ΥΓ.ΔΕΝ ΤΟ'ΧΩ ΣΗΜΕΡΑ GIVE ME SOME CREDIT...MAΤΣ!

11/12/07 13:46  
Blogger it is said...

genna καλησπέρες :) Ευχαριστώ πολύ...
Αφημένη την έχω αλλιώς θα μου δραπέτευε :) είναι για μένα η καλύτερη χορεύτρια στον κόσμο... και φυσικά απολαμβάνω τα κυνηγητά μας... φιλιά.



λοθ... το έχεις το έχεις :) καλησπέρες και μη μασάς... :) 3 και σήμερα ε? ή δύο και σήμερα? :p φιλάκια γαμώπαιδο χεχε

11/12/07 13:59  
Anonymous Anonymous said...

kalhmera!!!!!!!!!!!!!!!!!

11/12/07 14:30  
Blogger it is said...

εεεεπ! Πού χάθηκες εσύ?
Καλησπέρες :)


(Άκου καλημέρα! :p )

11/12/07 14:37  
Blogger Αορατος said...

ΟΚ.Πολυ κινηγι σημερα...Ετσι ειναι,εμεις ειμαστε οι κινηγοι.Τα παντα θελουν κινηγι και καλα κανεις να υπενθημιζεις πως παντα πρεπει να εχεις θηραμα,αλιως χανετε η αξια του...Keep up the good work! :))

11/12/07 17:08  
Blogger Ατθάνα said...

ωκεανός ανήσυχων σκέψεων φιλοξενούν φλόγες αθάνατες! το λένε ΕΣΥ!

Φιλάκια!
πανέμορφο :)))))

11/12/07 19:15  
Blogger Crazy Chef said...

Το μανιακό κωλόπαιδο της πάνω γειτονιάς σου, μυρίζει τα λουλούδια μου κι αυτά μαραίνονται......


α) ωραιος.........

β)γραφτο καi στα αγγλικα να σε εξετασω...

12/12/07 00:00  
Blogger it is said...

noesis.... ρε ψηλέ... δηλαδή οκ... όταν γράφεις λέξεις που τις σκέφτεσαι εκείνη την ώρα να το δεχτώ πως έκανες ορθογραφικό... όταν γράφεις όμως "κυνήγι" και το κυνήγι έχει γραφεί 200 φορές παραπάνω... πώς? πώς τα καταφέρνεις πώς? :p κατά τ'άλλα όμως ναι... χωρίς θήραμα δεν έχει καθόλου πλάκα :p Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια... (να'σαι καλά it is... κι εγώ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ρε... μουνοπαναρά... :P)


karyatida αν το "ΕΣΥ" που λες α) δεν είναι το Εθνικό Σύστημα Υγείας και Β) αφορά εμένα και δεν είναι το γενικό ΕΣΥ που μπορεί να υποδηλώνει τον οποιονδήποτε... τότε μπορώ να πω με ασφάλεια πως είναι ίσως το πιο καλό κοπλιμέντο (και το πιο αληθινό... :p) που έχω ακούσει ποτέ... :D
Αν δεν ισχύει το Β και ισχύει κάτι άλλο... θα θεωρήσω και πάλι πως για μένα το είπες, όχι μόνο επειδή με βολεύει... αλλά και επειδή το αξίζω...
Καλά καλά... σόρρυ... είναι όντως πολύ όμορφο αυτό που μου άφησες και σε ευχαριστώ πολύ έστω για την ευκαιρία που μου δίνεις να είμαι ένας από όλα αυτά τα ΕΣΥ :)
Ποιο είναι το καλύτερο ζουζουνάκι μου? ναι ναι! ΕΣΥ! :p φιλάκια καλό μου :)

Και τέλος... ταρατατζούμ ταρατατζούμ... αυτό που όλοι περιμέναμε... :p

σεφ... Α) Ευχαριστώ ρε ψηλέ :)
Β) Am I "challenged" now? Naaaaaaah... :p Αν και χάνει στα αγγλικά... πάρτο :)

The manic street urchin from your up-street neighborhood, smells my flowers and they wither... as if from loving faint they had been struck, without mercy and vagabond,palor's last vigor of a life they never lived, stamen and chalices and petals and elbows (νομίζω πως το γόνατο στη φυτολογία λέγεται έτσι... οκ αν δεν είναι το σωστό... σόοοοορυ :p) bending under your special weight, that never specialized, always remaining timely...


PWNED....

12/12/07 00:37  
Anonymous Anonymous said...

οκ πρέπει να σε διαβάζω τρεις φορές στη σειρά για να μπορώ να λέω ότι κάτι κατάλαβα. την πρώτη πιάνω το ρυθμό και τις λέξεις, τη δεύτερη τις εικόνες και κατά την τρίτη και λίγο νόημα..
μπορώ όμως να πω μετά βεβαιότητας ότι αξίζει απόλυτα τον κόπο!!
φιλί.

12/12/07 01:49  
Blogger lee said...

Εσυ να φοβηθεις την μήνι?
(Ο μΙκυ ειναι ο επίφοβος) :ΡΡΡρρΡΡΡ

12/12/07 09:24  
Blogger Crazy Chef said...

loooooooooooooool)))))))))))

μονο μια εισηγηση:
without mercy and vagabond μαλλον πρεπει να παει
vagabond and without mercy ή without mercy, vagabond
γιατι αν το γραψεις οπως το γραψες το vagabond παει στο without))))

12/12/07 19:36  
Blogger Αορατος said...

χαχαχαχαχαχαχα τα πηρες ρε?χαχαχαχαχα Ειμαι απιστευτος ετσι?Οταν το ειδα μετα,απορουσα και εγω!!χαχαχαχα.Οχι και μουνοπαναρας,αρχιδοκολομπαρας ισως..χεχεχε Το εγραψα σωστα? :))))

12/12/07 22:30  
Blogger it is said...

Chef ναι παίζει... το δεύτερο θα πάρω μου αρέσει καλύτερα :p ήμουνα παντοδύναμος πάντως έτσι? :p


noesis... παραnoesis... αυτό που γράφω στην παρένθεση είναι και καλά τι σκέφτεσαι όταν διάβασες αυτό που σου απάντησα ρε :p επειδή σε κράζω για το κυνήγι... επειδή η λέξη κυνήγι με είχε δυσκολέψει κι εμένα παλιότερα... να θυμάσαι τι σημαίνει και πως γίνεται κανονικά... με σκυλιά... κυν από τον σκύλο στα αρχαία ο κυν του κυνός αν θυμάμαι καλά και δε λέω μαλακίες... και το ήγι έχει να κάνει με το ηγούμαι δηλαδή πάω μπροστά και οι άλλοι ακολουθούν... οι κυνηγοί στέλνουν τους σκύλους μπροστά να ανιχνεύουν και αυτοί ακολουθούν. Και μετά από αυτό το σύντομο μάθημα ετυμολογίας και ορθογραφίας... πάω να τον παίξω... :p πάντως δε στράβωσα ρε :) ούτε καν... αν στραβώσω θα το καταλάβεις.... θα το νιώσεις στο κορμάκι σου δεν παίζει χεχεχεχε :) καλημέρες ρε τρελέ :)

13/12/07 09:42  
Blogger it is said...

deadend... είμαι απαράδεχτος... ναι... τέσπα... άμα καταλήγεις στο πως αξίζει... τι να πω... με κάνεις περήφανο :) σ'ευχαριστώ πάρα πολύ :))))


lee... ρε μαλακισμένο παιδάκι... οκ, είμαι ανορθόγραφος δε λέω.... αλλά τη γαμημένη τη μίνι μάους λες να την έγραφα λάθος? :p ου ρε!

13/12/07 09:45  
Anonymous Anonymous said...

το συμπερασμα εδώ δεν είναι ότι εσύ είσαι απαράδεκτος, αλλά ότι εγώ έχω χμ ας πουμε όχι πανύψηλο iq ;))
φιλιααα

13/12/07 15:22  
Blogger it is said...

lol το απαράδεκτος το είπα επειδή απάντησα σε σχόλια μετά το δικό σου, πριν απαντήσω στο δικό σου :p δεν τίθεται θέμα iq όταν μιλάμε για τέτοια ποστ :p δεν κρύβεται κάποιο υόγειο νόημα το οποίο πρέπει να γίνει κατανοητό... έχουν τον ακατανόητο αυτά μου τα ποστ :p φιλάκια :)

13/12/07 15:28  
Anonymous Anonymous said...

α αυτό δεν το πρόσεξα καν. μπορούμε τουλάχιστον να μιλάμε με ασφάλεια για όχι παμμέγιστη παρατηρητικότητα :Ρ
όταν διαβάσω μερικές φορούλες και το επόμενο τα ξανελέμε :))

13/12/07 17:10  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker