Monday, February 04, 2008

Χε σε μες...

Χάθηκα πλανεμένος από ονειροπαρμένες δοξασίες φίλου. Φιλοδοξώντας τα όνειρα να γίνουν καθημερινότις. Δεν ξέρω αν αυτή η πρακτική είναι καλή ή όχι. Ίσως τα όνειρα είναι φτιαγμένα για να μείνουν τέτοια. Ίσως το καθημερινό σού ή μού, να μας τα φθείρει... Παρόλα αυτά εγώ έτσι το είχα φανταστεί.
Κάπου και κάποτε στο δρόμο κάτι χάθηκε... Το άφησες, το άφησα. Είναι μια αδυναμία που 'χω και κάποια θέματα για με σημαντικά, για κάποιο λόγο δε μπορώ μονάχος μου να κάνω. Μ' αρέσει με παρέα να καταπιάνομαι μ' αυτά σαν ο εαυτός μου μόνος να φοβάται... Μα προς θεού... Δεν παραδέχομαι ποτέ μου κάτι τέτοιο... Ούτε κι εσύ... Εκεί είναι που κολλάει κι όλας το πράμα... Χωρίς παραδοχές κι αποδοχές δεν προχωράει τίποτα διαπροσωπικό... και πόσο μάλλον στο επίπεδο που φανταζόμασταν...
Ξενέρωσα... Ξενέρωσες... Ξενερώσαμε... Και μένει τώρα αυτό το άδειο που λίγο λίγο γέμισε απέχθεια κι αποστροφή... Μπορεί η αποστροφή να είναι από το λάθος που ξέρεις πως έκανες και δε θες να το παραδεχτείς...
Δεν πρόκειται να κυνηγήσω τίποτα... Στ' αρχίδια μου όλα... Ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά θα είναι που ο πρώτος ενθουσιασμός μετατράπηκε σε απογοήτευση και φυγή... Τείχος υψώθηκε ήδη... Αν έχεις τ' αρχίδια και την όρεξη σπάστο ή ξεπέρνα το... αλλιώς όμως μην περιμένεις πια τίποτα από μένα... τα τείχη μου αργούν να υψωθούν αλλά αν τα καταφέρεις να με κάνεις να τα υψώσω...



ΥΓ. Μαλακίες να περνάει η ώρα... μην αρχίσετε μαλακισμένες ερωτήσεις γιατί δεν έχει και κανένα νόημα...

ΥΓ2 Μερικά πράγματα ενώ ξεκινάνε όμορφα κι ελπιδοφόρα καταλήγουν στα σκουπίδια... Αρκεί να έχεις πάρει κάτι από αυτή τη διαδικασία, όλα είναι οκ.

23 Comments:

Anonymous Anonymous said...

προσυπογράφω το δεύτερο υστερόγραφο. κάτι χάνεις και κάτι παίρνεις..
φιλί σοφό μου νιούδι ;) :)

4/2/08 16:43  
Anonymous Anonymous said...

ευκολα το βαλες το Χ.μπραβο, ευγε και το εννοω. αντε, γιατι μερικοι πολυ το ψειριζουν!
καλησπέρα!

4/2/08 16:46  
Blogger lee said...

Μιας και σχολιαζουμε υστερογραφα, το πρωτο ειναι για τον π*υτσ*. Πιστευω οτι θα ενιωθες καλυτερα αν του τα ξερναγες ολα αυτα στα μουτρα.

4/2/08 16:47  
Blogger Φαίη said...

Μ' άρεσε ο τρόπος που έγραψες αυτό το κείμενο :)

Καλησπέρες!

4/2/08 18:55  
Blogger tuco said...

το δεύτερο υ.γ. μου θύμισε τα σεξουαλικά βοηθήματα...
ΧΑΙΡΕ IT IS, ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΟΥ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΟΥ!!!!!!!

4/2/08 19:30  
Blogger alexis said...

τα ξεκαθαρίσματα κάνουν πάντα καλό :)

(τόσο νέα, τόσο όμορφη και ΤΟΣΟ σοφή???)

5/2/08 09:36  
Blogger Loth said...

ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΠΛΑ..ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΜΑΣ..ΓΙ'ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ..ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΥΧΟΝ ΛΑΘΗ..
ΥΓ.ΣΤΗΝ ΑΠΛΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ..ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΝΤΕΕ!

5/2/08 10:26  
Blogger it is said...

deadend :) στάζει σοφία από πάνω μου... λολ... φιλάκια ρε :)


lifewhispers... ποτέ δεν βάζω εύκολα χ... γίνεται τεράστια διεργασία πριν... απλώς όταν μπει μπαίνει...


lee... κανονικά θα είχες απόλυτο δίκιο... επειδή όμως δεν ξέρεις όλα τα δεδομένα κέρδισες απλώς δυο γούνινα αεροστατάκια... (κοινώς πήρες τ' αρχίδια μου....) :p Φιλάκια :)


φαίη κι εμένα μου αρέσει που σου άρεσε :) καλημέρες ρε... (άντε κοπέλα μου πάρε τον κώλο σου και έλα καμιά ελλάδα να τα πούμε και από κοντά επιτέλους... να γνωρίσεις όλη αυτήν την τρελή παρέα που σε πάει... νισάφι πια :p)



tuco lol... γαμώ τις συνδέσεις έκανες... με κάνεις περήφανο νέε μου :p


thrills... η απάντησή μου και στις τρεις σου ερωτήσεις... Ο Χ Ι!!!! λολ καλημέρες και φιλάκια :)


λοθ... δε θα μας πεις εσύ τι θα κάνουμε μη γαμή! άντε! λολ φιλάκια μωρή σουρλουλού! σμακ!

5/2/08 10:41  
Blogger Loth said...

:p
ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

5/2/08 12:41  
Blogger alexis said...

παραδέξου ότι με ζηλεύεις κολασμένα κι άσε τα χαζά :p

5/2/08 15:01  
Blogger it is said...

loth :p


thrills εεεεεεε όχι! Μιλάς τώρα στο νούμερο ένα ψώνιο... και του λες πως σε ζηλεύει... ο μόνος που ζηλεύω στον κόσμο είμαι εγώ... και με ζηλεύω γιατί δε μπορεί ποτέ να υπάρχει ένα τόσο τέλειο πλάσμα... αυτά... I rest my case λέμε...

5/2/08 15:06  
Blogger alexis said...

σε συγχωρώ γιατί είσαι μιτσής και δεν ξέρεις :>

(προσκύνα τώρα μη σ'αρχίσω στα χαλούμια λέμε)

5/2/08 17:24  
Blogger Αορατος said...

Εσυ να εισαι καλα.Τωρα εγω οτι και να πω θα ειναι και ανορθογραφο χεχεχε οποτε εσυ ξερεις εσυ πρατεις.Το δευτερο Υ.Γ. ειναι σοφο μα θελει προσοχη.. :))))))

5/2/08 18:41  
Anonymous Anonymous said...

ti skata ennoeis re??

5/2/08 19:55  
Blogger Unknown said...

έχεις φάει πολλές σφαλιάρες στη ζωή σου;

6/2/08 00:07  
Blogger it is said...

thrills θα μου κόψεις και τον κελέ του βήλου μου? αχαχαχαχα χαλούμι rules λέμε :p lol καλημέρες μωρή απίστευτη :)


noesis... το "σοφό" είναι κάπως υπερβολικό για χαρακτηρισμός :p ευχαριστώ πάντως :)


lao... λολ ρε! κάνεις κρυφά παρέα με τον ανήσυχο τόσο καιρό ρε μουνάκι? :p καλά ρε φίλε καταλαβαίνεις τα σουρεάλ και δεν πιάνεις τα απλά? :p μεχεχεχεχεχε καλημέρες :)


narita είναι ερώτηση παγίδα αυτή... define "πολλές" για να σου πω ναι ή όχι... παπαριές όμως... καθένας νομίζει για τον εαυτό του πως έχει φάει κάποιες τουλάχιστον σφαλιάρες στη ζωή του και πως αυτές οι σφαλιάρες ήταν και δυνατές... δεν υπάρχει όμως απόλυτη απάντηση για αυτήν την ερώτηση που μου κάνεις imho... εκτός από πολύ extreme καταστάσεις... τέσπα υποκειμενικά θα σου πω πως έχω φάει κάποιες σφαλιάρες αλλά έχω δώσει κι όλας... γουστάρεις ξύλο μανίτσα μου?

6/2/08 10:21  
Blogger Unknown said...

εχεις φαει μεγαλύτερ/ισον εχεις δωσει

θα ψάχνεις καποτε καποιον να σου δώσει καμια σφαλιάρα και δε θα βρίσκεις..

σε λυπάμαι ήδη

6/2/08 15:02  
Blogger it is said...

narita μ'αρέσει που μιλάς απλά και στρωτά...

όποτε θέλω να φάω σφαλιάρες τις βρίσκω πολύ εύκολα...


αλλά πότε πρόλαβες να με λυπηθείς κι όλας? δε με ξέρεις καν, άσε που δεν είμαι αξιολύπητος τύπος γενικώς, άσε που αυτοί που λυπούνται άλλους συνήθως είναι οι ίδιοι αξιολύπητοι και γενικότερα (πι)άσε... (πέτα!)

εσύ πες μου όμως... έχεις φάει σφαλιάρες ποτέ?

6/2/08 15:14  
Blogger Unknown said...

άπειρες σφαλιάρες έχω φάει και θα φάω κι άλλες μέχρι να στρώσωσ αυτό είναι σίγουρο...

ειμαι τρομερά αξιολύπητος οποτε εχω το δικαιωμα να λυπαμαι και αλλους κι ας μην τους ξερω.. τους ξερει η λυπηση μου και μου τους δειχνει..

it is.. οπως σου χα ξαναπει
και ειδα το βαλες υγ στο καινουριο σου ποστ

πραγματικα κατουρα και λιγο ρε..
χαχα

κομπλεξ τρελο (και εγω)

6/2/08 19:37  
Blogger it is said...

narita... αυτοί που λένε πως έχουν φάει άπειρες σφαλιάρες είναι κατά βάθος βουτηρομπεμπέδες... ή/και κλαψομούνηδες... ^_^


ο κανόνας πως κάποιος αξιολύπητος έχει δικαίωμα να λυπάται τους άλλους πότε βγήκε? Έχασα το meeting? Μπορώ ακόμη να ψηφίσω? οέο?


για τη δική μου την ψωλή narita μη σε μέλει... το πήδημα συνήθησε, κατούρημα δε θέλει...


ε κλασικά... μην κρίνεις εξ'ιδίων τα αλλότρια (για το κόμπλεξ ντε...)


Και σου έχω και δύο ερωτησούλες...

Α) Είδες τα ΥΓ του επόμενου και τσίμπησες μανίτσα μου? Δεν βρέθηκε κανένας φίλος να σου πει πως δε γυρίζει ο κόσμος γύρω σου? Ή μήπως τσίμπησες έχοντας τη μύγα του αγριόφλωρου? λολζ...
Β) Και το πιο σημαντικό... Γιατί τρίβεσαι στη γκλίτσα του τσοπάνη καμάρι μου?

Καλημερούδια και φιλάκια παντού... ;)

7/2/08 09:45  
Blogger Unknown said...

έχεις βγάλει 45 συμπεράσματα μόνος σου.. μια κουβέντα λέω λες 560...
δε χρειάζεται μυαλό να καταλάβει κανείς..
τέσπα


όσο για τις μαγκιές
σκυλί που γαβγίζει (τοοοοοοσο πολύ)
δεν δαγκΑνει
λεει μια παλια ουζμπέκικη παροιμία

δι εντ..δεν ξανασχολούμαι
γειαααα σας

7/2/08 15:10  
Blogger it is said...

:D

7/2/08 16:40  
Anonymous Anonymous said...

elaa?
poios??

9/2/08 18:02  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker