Thursday, June 19, 2008

Μισοπεθαίνοντας...

Ναι... γεια...
Έχω να ασχοληθώ με το γαμοblog κάμποσες μέρες... Αυτές τις μέρες έτρεχα με τη δουλειά... Έχω ψιλογαμηθεί γενικώς... Έχω κόψει και το τσιγάρο... Εδώ και κανά μήνα... Από 60 τη μέρα στο μηδέν... Μπαμ και κάτω κι άντε γεια... Ναι... ακόμη θέλω σαν πούστης να καπνίσω κάποιες φορές... την παλεύω όμως...
με το blog πάλι δεν την πολυπαλεύω... Δεν έχω τα κουράγια να μπαίνω και να διαβάζω... δεν έχω την όρεξη να γράφω... Μετά το τρέξιμο της δουλειάς, το μόνο που θέλω να κάνω είναι να πάω σπίτι και να λιώσω σε ένα καναπέ... Το μυαλό μου έχει γίνει πουρές... Η ζέστη βοηθάει τη διαδικασία λίγο περισσότερο και η όρεξη για δημιουργία αργοπεθαίνει σε μια γωνία λίγο πιο πέρα...
Δουλειά και κάβλες... καλοκαιρινές :) Απίστευτες κάβλες... Το κατ' εξοχήν ερωτικό καλοκαίρι με έχει καταλάβει... αυτά... αυτή τη στιγμή δεν έχω όρεξη να γράψω τίποτε άλλο... Αν αλλάξει αυτό θα το καταλάβετε... Όσοι δηλαδή είστε τόσο καμένοι που μπαίνετε ακόμη σε αυτό το μισοπεθαμένο blog...
Ως τότε... φιλάκια...

:(

7 Comments:

Blogger JoaN said...

χαχαχαχα

όοοοολλλλεε για το κάπνισμα!

'Μπαμ καικάτω και άντε γεια!'

19/6/08 13:15  
Blogger lee said...

Νομιζω πως με τις καλοκαιρινες καβλες και το γαμησι στη δουλειά, ερχεσαι στα ισα σου ;)))))

19/6/08 14:11  
Anonymous Anonymous said...

ε καλα καλοκαιρι ειναι , περιμενες κατι διαφορετικο; ολοι αυτο σκεφτομεθα!! τι, ανησυχεις; κι εγω βαριεμαι, αλλα θα σου ρχομαι να βαριομαστε τουγκεδερ!

19/6/08 15:28  
Blogger Kleine wolke said...

Κάποιες φορές απλά πρέπει να αποδεχόμαστε αυτό που νοιώθουμε και όσα μας συμβαίνουν χωρίς πολλά πολλά.
Ζήσε ό,τι σου συμβαίνει,απλά. :))

Κι εμείς θα το καταλάβουμε,λογικά.
Ενα κλικ μακριά είσαι.

Καληνύχτααα!!!

20/6/08 01:35  
Blogger Loth said...

ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ..ΤΣΙΓΑΡΟ-OFF, ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΑΠΕ-ON KAI ΔΙΑΚΟΠΕΣ-ARE COMING!
ΥΓ.ΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΝΤΩΣ..ΠΣΣΣΣΣΣ
ΜΑΤΣ!

23/6/08 09:41  
Blogger Φαίη said...

Καμμένοι ή όχι, εδώ είμαστε kiddo, όποτε έχεις όρεξη ξανά, θα τα λέμε ;)

23/6/08 13:08  
Anonymous Anonymous said...

τρίτου βαθμού
;)

25/6/08 17:48  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker