Friday, November 24, 2006

Palming all the way....

Η Παρασκευή στη δουλειά είναι η χειρότερη μέρα... Όχι μόνο επειδή είμαι εν αναμονή του ΣΚ. Στη δουλειά μου την Παρασκευή έχει τον περισσότερο κόσμο. Τις υπόλοιπες μέρες οι περισσότεροι είναι σε πελάτες και επικρατεί ησυχία. Την Παρασκευή μαζεύονται όλοι και ζαλίζουν αρχίδια all day long.....
And don't take me wrong, γουστάρω να ασχολούμαι με προβλήματα... Με βλήματα δε γουστάρω να ασχολούμαι (οκ εξαιρείσαι εσύ... u know who). Δε μπορώ να μου ζαλίζουν τα παπαράκια επειδή είναι ζώα κάποιοι και δεν καταλαβαίνουν μερικά απλά πραγματάκια... Είμαι ένας happy admin όταν θα σκάσει το μεγάλο crash γιατί μέσα από αυτό μαθαίνω και με κάθε καινούριο πρόβλημα που λύνω, παίρνω γαλόνια. Αλλά όταν έχω τον κάθε άσχετο μαλάκα, ο οποίος μάλιστα δουλεύει με τα pc από 10 χρόνια μέχρι και 20-25 χρόνια και δεν έχει μάθει ακόμη 2-3 βασικά πραγματάκια, δεν την παλεύω. Μου χαλάει τη διάθεση ρ'αδερφέ. Βαριέμαι να ασχοληθώ με παπαριές που έχω ασχοληθεί 2000 φορές με το ίδιο άτομο... και καμία από τις φορές αυτές δεν έκατσε να με ακούσει ώστε να μη με χρειάζεται να τρέχω να τον/την ξεσκατίσω σα να'ναι μικρό παιδί...
Σε γενικές γραμμές υπάρχουν πολλοί και πολύ συμπαθητικοί τύποι στη δουλειά μου, με τους οποίους λέμε και καμιά μαλακία και γουστάρουμε. Είναι όμως και 4-5 που με το που βλέπω τη φάτσα τους παρακαλάω για ένα αλυσοπρίονο..... Μιλάμε για υπέρτατους μαλάκες με υπέρτατα μαλακισμένο ύφος ξερόλα, ενώ στην πραγματικότητα δεν έχουν ιδέα ούτε πως να κάνουν install ένα απλό πρόγραμμα... (δλδ 3 next και 1 I aggree...).
Και πρέπει να τους αντιμετωπίσω κι αυτούς και να μην τους κατεβάσω γαμοσταυρίδια.... Τι μπορείς να κάνεις γι'αυτό? Thank God I got humour..... most of the times at least... Γιατί κάποιες φορές το humour τελειώνει... Και μπαίνει μπροστά η στραβομουτσουνάρα μου... Και εκείνες τις φάσεις αν με πιάσεις από τη μύτη θα κάνω ΜΠΑΜ! Πώς το ξεπερνάω για να μην είναι η όλη μέρα μου μουνί? Ε έτσι όπως είμαι στραβωμένος σκάει κάποιος από τους συναδέλφους που είναι γαμώ τα παιδιά (και έχω όπως είπα πολλούς τέτοιους εδώ! είμαι κωλόφαρδος το ξέρω...) και όπως με βλέπει έτσι μου σκάει ένα χαμόγελο και μου φτιάχνει τη μέρα :D
Γιατί εκτός από τους άνοιωθους μαλάκες υπάρχουν και οι άνοιωθοι (ή και όχι άνοιωθοι) γαμώ τα παιδιά. Που ναι μεν θα σου ζαλίσουν τα παπαράκια με μαλακίες, αλλά θα έχουν συναίσθηση του τι κάνουν, θα νοιώθουν σχετικά άσχημα που σου ζαλίζουν τ'αρχίδια για μαλακίες, αλλά θα είναι και ευγνώμονες και θα σου πουν ένα γαμημένο ευχαριστώ, κάτι που για τους άνοιωθους με στυλ "είμαι ο θεός της πληροφορικής" είναι αδιανόητο....
Ο γαμώ τα παιδιά δε θα σου γκρινιάξει ποτέ! Ποτέ όμως! Θα έχει το χαμόγελο στα χείλη και θα σε κάνει να γουστάρεις. Θα του κάνεις την πλακίτσα σου ενώ φτιάχνεις μια παπαρίτσα ή και κάτι πιο σοβαρό, θα γελάσετε, θα σ'ευχαριστήσει και θα γουστάρετε και οι δύο την εξέλιξη της φάσης. Για αυτά τα τυπάκια θα σκίσω την κωλάρα μου να τους βοηθήσω για οτιδήποτε, εντός ή εκτός του job description (οκ με κάποιους περιορισμούς αλλά u get the idea...).
Ευτυχώς στην πιο μαύρη απελπισία μου μπορώ να τρέξω στους πιο πάλιουρες του IT και να με κάνουν να νοιώσω καλύτερα. Να μου περιγράψουν δικές τους παλιότερες φάσεις όταν ήταν noobάκια σαν και του λόγου μου και το τι τραβάγανε πριν έρθω, που έπρεπε αυτοί να αντιμετωπίζουν τους μαλάκες που αντιμετωπίζω εγώ σήμερα! Τι γαμάτα που νοιώθω όταν δεν είμαι μόνος σε αυτόν τον μάταιο κόσμο! ιδιαίτερα μια ατάκα του Μ. σε κάποια φάση που τα είχα πάρει αγρίως! (Παρένθεση... Γιατί τα είχα πάρει αγρίως? Σετάρω pc καινούριου τυπά που ήρθε στη δουλειά. Για κάποια από τα settings έπρεπε να loggάρω με το δικό μου account ως domain adiministrator.... Ξεloggάρω και του λέω πως είναι πανέτοιμος για χρήση του pc, enjoy κλπ. Μετά από μια βδομάδα έρχεται και μου λέει πως έχει πρόβλημα με το pc κλπ... Ανοίγω το login screen και βλέπω το username μου φάτσα κάρτα..... Arghhhh το μουνί προσπαθεί να loggάρει με το account μου?! Αρχίζει να μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι! Πάω στον Μ. και τον Σ. (οι πάλιουρες του IT εδώ... 3 είμαστε ζωή νά'χουμε) και μου λέει την εξής ατάκα.... Εκτός παρενθέσεως :P) Ρε μαλάκα.... την είδες τη φάτσα του(Αυτού που με νευρίασε...)? Αυτός είναι τόσο μαλάκας, που δεν κατάλαβε καν πως πήγαινε να loggάρει με το account σου και όχι με αυτό που του έδωσες.... Δεν πειράζει, σε 3-4 χρονάκια όποιος και να σκάει από τη φάτσα του σε 2 sec θα ξέρεις για ποιο λόγο έρχεται και πόσο μαλάκας είναι.....
Επειδή είμαι ανήσυχη φύση (και μερικές φορές και ανήσυχη παρα-φύσει....:P) Όταν ήρθε ο τυπάς τον ρώτησα αν είχε loggάρει καθόλου καθ'όλη τη βδομάδα που έλειπε..... Μου είπε πως έβαζε το pass που του είχα δώσει αλλά δεν μπορούσε να μπει... Rofl..... Ο Μ. είχε απόλυτο δίκιο κι εγώ το σκατόnoobο δεν το είχα καταλάβει από την αρχή...
Anywayz, αυτό που θέλω να πω, μάλλον, είναι πως είμαι στην αρχή της "καριέρας" μου. Νοιώθω σαν ένα παιδάκι 5 χρόνων που ρουφάει τα πάντα σα σφουγγάρι και αναρωτιέται για όλα και συνεχώς.... Και αυτό που θέλω να πετύχω είναι να φτάσω στα 60 και να έχω ακόμη το ίδιο attitude ως προς τη δουλειά μου... Οκ όχι σε όλα τα θέματα αλλά κυρίως προς το καινούριο... Θέλω να είμαι το ίδιο πρόθυμος για αλλαγές και πρόθυμος να μάθω καινούρια πράγματα.... και ποτέ μα ΠΟΤΕ να μην έχω το μαλακισμένο ύφος του ξερόλα, ενώ στην πραγματικότητα δεν ξέρω ούτε τα βασικά (κάτι που μερικές φορές κάνω irl αλλά με άτομα που μου φαίνονται πολύ μαλάκες.... ναι δεν είναι δικιολογία αυτό αλλά άνθρωπος είμαι κι εγώ... Καλά καλά θα κοιτάξω να το διορθώσω stfu!)
Τέσπα. Άλλο ένα μαλακισμένο ποστ ενώ δεν έχω κάποιο θέμα που να με απασχολεί ιδιαίτερα.... Μερικές φορές θέλω να γράψω για να γράψω και όχι επειδή έχω λόγο να γράψω... C ya ;)


PS. Μη ζαλίζετε τα παπάρια του συμπαθούς μέλους του IT της εταιρίας σας.... Αν δεν έχετε άλλη επιλογή και είναι κάτι απλό, κρατείστε σημειώσεις για να μην ξαναχρειαστεί να του ζαλίσετε τα παπάρια με μαλακίες! Σκεφτείτε πως μπορεί ο άνθρωπος να είναι blogger και να τον κόβετε πάνω σε ποστ και μετά το κείμενό του να βγει ασύνδετο! Έχετε μια ευθύνη! Μην την παραβλέπετε! LOL

14 Comments:

Blogger Unknown said...

Αφού ψάχνω να βρω κάποιο αρχείο σαν /etc/winword.conf ή /etc/excel.conf για να μην τον ζαλίζω και δεν τα βρίσκω! Άσε που αντί για Konqueror ή Nautilus υπάρχει άτι που λέγεται Windows Explorer (!), πώς να μην τον ζαλίζω κάθε τρεις και λίγο; Ε;

27/11/06 00:30  
Blogger Spyros said...

Ρε αλητη μηπως εσυ εισαι ο admin μου? Ελα κατω να μου φτιαξεις το πι σι ρε :P δε μπορω να μπω στο ναρκαλιευτη..

27/11/06 09:31  
Blogger it is said...

Vrennus τι θες να κάνει το αρχείο?
Spyros τι ναρκαλιευτή ρε αληταρά? Δούλεψε! Άσε το ναρκαλιευτή! Btw ρεκόρ στο ναρκαλιευτή μου:
Beginner: 11sec
Intermediate: 68 sec
Expert: 134sec
I own this game λέμε :P
Vrennus κανονικά μπορεί να σου δώσει access στο pc να εγκαταστήσεις ό,τι explorer θες...

27/11/06 09:48  
Blogger lee said...

Εκτος απο μεγαλο πουλι, εχω και μεγαλα αρχίδια.
(παρε ενα ασχετο να γουσταρεις!)
Καλη βδομάδα.

27/11/06 09:57  
Anonymous Anonymous said...

ΚΑΛΗΜΕΕΡΕΣ..
IT IS:ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ...ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΡΘΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΞΑΝΑΔΕΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΛΕΕΙ ΄΄NEW UPDATES ARE READY TO INSTALL''ΟΥΡΛΙΑΖΟΥΝΕ...ΤΙ ΕΠΑΘΕ ΤΟ PC..ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΘΙΞΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ PRINTER ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙ PAPER IN TRAY 4 ΑΣ ΠΟΥΜΕ...ΕΛΕΟΟΟΟΣ
LEE:ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΤΙ ΑΥΤΟ ?ΕΧΑΣΑ ΚΑΤΙ ? ΧΑΧΑΧΑΧ

27/11/06 10:18  
Blogger it is said...

Lee i knows ρε γι'αυτό σε έβαλα στα link :p
anonymus.... γάμησέ τα :S

27/11/06 10:45  
Blogger lee said...

anonymous: Δες τα links του It is κατω κατω και θα καταλάβεις. Επισης, σημαντική λεπτομέρεια ΕΙΜΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ!

27/11/06 10:47  
Blogger it is said...

Ahahahaha έλα μωρέ.... κολλάς σε κάτι λεπτομέρειες κι εσύ πια.... :p

27/11/06 10:48  
Blogger Spyros said...

11 sec? Εισαι πολυ μικρος λεμεεε... φτασε τα 7 πρωτα και μετα μιλα (spyros-->kokoraki, επισης πρεπει να παιζεις στην τυχη και να κλικαρεις σαν καμενος, αλλα αμα ειναι για να περασει η ωρα το κανεις κι αυτο..)

27/11/06 11:49  
Blogger it is said...

nai kala kane sto expert 134 sec kai xanamilame gia kammenies... kai xoris na klikaro stin tuxi etsi? Pure skill....

27/11/06 12:32  
Anonymous Anonymous said...

ΡΕ ΕΚΑΝΑ ΜΑΛ...Α..ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ...ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΡΕ LEE ΠΟΥ ΡΩΤΗΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΤΟΥ...

27/11/06 13:49  
Blogger it is said...

Ego pantos to eixa katalavei pos eisai esu apo ta kefalaia alla kai apo to stul grafis sou..... ti kerdizo? :D

27/11/06 14:42  
Anonymous Anonymous said...

IT IS :ΣΩΣΤΟΟΣ!!!ΔΕΝ ΕΧΩ ΩΡΑΙΟ ΓΡΑΦΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ??ΧΙΧΙ

ΤΑ ΑΚΟΥΣ LEE ΜΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝΕ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΟΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΛΕΜΕ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ...ΤΙΠΟΤΑ

IT IS:ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΙΝΔΙΑΝΙΚΟ ΤΙΜΗΤΙΚΟ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΟΟΟΟ

ΧΙΧΙΧΙ


ΜΑΑΤΣ!CU TOMORROW

27/11/06 14:53  
Blogger it is said...

Hahahaha thx thx :D

Vasika de sumpatho ta caps alla epeidi eisai polu kalo paidaki tha se afiso :p

Ante ta leme 2morrow loipon mia kai sxolas toso noris apo ti "douleia" :p

27/11/06 14:55  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker