Monday, November 27, 2006

Κολλητός.....

Δεν έχω 25 κολλητούς όπως (νομίζουν πως) έχουν μερικοί. Έχω 2 κολλητούς και τους ξέρω από το Λύκειο... Τον έναν από την 1η και τον άλλον από τη 2α Λυκείου και μετά.... Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε.. Όχι και δεκαετίες, αλλά αρκετά χρόνια....
Είμαστε πολύ περίεργη τριάδα..... πολύ διαφορετικοί ο ένας από τον άλλον όμως και με πολλά συγκλίνοντα σημεία, και σίγουρα με έναν κώδικα επικοινωνίας ξεχωριστό που πολλές φορές συνεννοούμαστε και οι γύρω απορούν τι σκατά έγινε και αυτοί δεν κατάλαβαν χριστό ενώ εμείς έχουμε καταλάβει τα πάντα.... Καλά ειδικά με τον πρώτο κολλητό (αυτόν από την 1η Λυκείου) πολλές φορές λέμε και το ίδιο πράγμα ταυτόχρονα σε σημείο να καταντάει αηδία...
Μας γουστάρω γιατί δεν είμαστε οι κλασσικοί κολλητοί που είναι μια κοψιά όλοι τους... Δεν έχουμε ίδια κουρέματα, δε φοράμε ίδια ρούχα, δεν ακούμε την ίδια μουσική (αν και έχουμε κάποιους κοινούς τόπους στη μουσική) δεν είμαστε ίδια ομάδα, γενικώς δε μοιάζουμε για κολλητοί στο απαίδευτο μάτι :P Το ότι είμαστε κολλητοί φαίνεται μόνο αν μας ζήσεις για λίγο.
Και για τους δύο κολλητούς μου θα σκίσω τον κώλο μου για να είναι καλά. Θα χωθώ εκεί που δε με παίρνει για να τους βοηθήσω κλπ ηρωικά τα οποία ελπίζω να μη χρειαστεί να κάνω ποτέ, γιατί ως γνωστόν η πρόληψη είναι καλύτερη της θεραπείας....
Ο ένας τώρα τελευταία μαλακίζεται... Είχα να τον δω ένα μήνα επειδή.... &*@#$^&* γάμα το δε θέλω να το σκέφτομαι, ελπίζω πως θα νοιώσει κάποια στιγμή. Έτσι κι αλλιώς για τον άλλον ήθελα να μιλήσω σήμερα....
Για τον κολλητό Β που τον ξέρω από τη 2α Λυκείου... Είναι γαμώ τα παιδάκια! Είμαστε στην ίδια ηλικία αλλά τον βλέπω σαν τον μικρό αδερφούλη που δεν είχα ποτέ... Γιατί τον βλέπω έτσι? Γιατί είναι πιο αθώος από 13χρονο... Δεν είναι ικανός να πειράξει ούτε μύγα και πιστέψτε με, αν το ήθελε θα μπορούσε να το κάνει άνετα.... Είναι πολίστας στην Α1 παρακαλώ! Αυτό φυσικά έχει τα μειονεκτήματα του, πχ όταν βγαίνω έξω μαζί του νοιώθω σα λαπάς... σα στραβοχυμένος λουκουμάς μάλλον το περιγράφει καλύτερα... Δηλαδή όταν βγαίνω μαζί του δεν κοιτάω καν αν με κοιτάνε γκομενάκια... δεν έχει νόημα... Τις περισσότερες φορές κοιτάνε τον μαλάκα... Arghhhhh τέσπα. Του το συγχωρώ αυτό :P Δε φταίει έτσι κι αλλιώς που στην εποχή μας μετράει μόνο η εμφάνιση! (όχι ρε τι κομπλεξικός? Το μειωτικό σχόλιο το έκανα καθαρά για να δώσω την πραγματική διάσταση του εκφυλισμού των αξιών στη σημερινή κοινωνία και όχι επειδή ζηλεύω! ahahahaha)
Τέσπα, για να καταγραφεί στην ιστορία αυτό να πω πως όσο ήμαστε στο Λύκειο όχι απλώς τον έβαζα κάτω για πλάκα όποτε παλεύαμε (κλασσικά μαλακιστήρια σε Λυκειακή ηλικία.... όχι πως ακόμη δεν παλεύουμε.... όχι δεν είναι καταπιεσμένες ομοφυλοφιλικές τάσεις ομοφοβικοί βλάκες...), αλλά του έδινα και συμβουλές για γκόμενες γιατί ήταν τρελό noob τότε! Α επίσης σε τουλάχιστον μία περίπτωση του έχω σώσει την κωλάρα κρατώντας περί τους 3 εξαγριωμένους συμμαθητές ώστε να μην τον πλακώσουν, καθότι ήταν καινούριος και παρόλ'αυτά το έπαιζε μάγκας.... (χωρίς λόγο πάντα....).
Είναι από τους σταθεροποιητικούς παράγοντες στη ζωή μου... Οι μόνες φάσεις που νευριάζω μαζί του είναι όταν μιλάμε για πολιτικά γιατί είναι σκατοδεξιός... Χωρίς λόγο και απλώς γιατί δεν έχει ποτέ ανοίξει ένα γαμημένο βιβλιαράκι να ξεστραβωθεί (αθλητές....), αλλά don't get me started.... όποτε θυμάμαι τι μαλακίες μου λέει και τι άγνοια της πραγματικότητας έχει τρελαίνομαι.
Πάντως όποτε είμαι σκατά με ηρεμεί και όποτε είμαι καλά με κάνει να γουστάρω ακόμη περισσότερο. Είναι γαμάτος γιατί είναι ακόμη παιδί σε μερικά θέματα και γουστάρεις να κάνεις παρέα μαζί του γιατί και ο χειρότερος μαλάκας να είσαι θα βρει κάτι καλό να σου πει... Θα σου ανεβάσει το ηθικό, θα σε κάνει να νοιώθεις γαμάτος (και μετά θα φας τα μούτρα σου ενδεχομένως, αλλά θα έχεις προσπαθήσει τουλάχιστον :P).
Το Σάββατο του μίλησα για κάτι που δεν είχα μπορέσει να μιλήσω σε κανέναν. Δεν έβρισκα τα λόγια που έπρεπε να χρησιμοποιήσω. Με τον Σ. τα βρήκα. Δηλαδή αυτά με βρήκαν.... Βγήκε μόνο του. Και κατάλαβε... Κατάλαβε γιατί είχα αγανακτήσει, κατάλαβε γιατί είχα δίκιο, κατάλαβε επειδή με ξέρει καλά, όχι επειδή πάντα μου λέει πως έχω δίκιο. Όταν λέω μαλακίες μου το λέει... Άλλος ένας λόγος που τον γουστάρω.... Άμα λες μαλακίες θα σου το πει δεν πα να'στε και κολλητοί, δεν πα να ξέρει πως δε θες να ακούσεις πως έχεις άδικο... Και το εκτιμώ αυτό (όχι την ίδια στιγμή που μου λέει πως λέω μαλακίες και θέλω να τον σκοτώσω... λίγο μετά [ένα με 2 χρόνια... just kidding]).
Τέσπα, το Σάββατο γούσταρα τρελά που του είπα και κατάλαβε και κράξαμε μαζί την κατάσταση που με καταπίεζε! Ένοιωσα σαν τον βασιλιά με τα γαϊδουρινά αυτιά που φώναξε το μυστικό του στα καλάμια και ελευθερώθηκε... Και δεν έχω καν γαϊδουρινά αυτιά. Δεν είχα κάνει μαλακία όπως θέλαν κάποιοι να με πείσουν, είχα δίκιο γαμώ την πουτάνα μου γαμώ! Και είναι ωραία να έχεις δίκιο! Χεχεχεχε!
Αυτά.

ΥΓ Παπαράκο μην το πάρεις πάνω σου όταν διαβάσεις το post..... Σε γαμάω και το ξέρεις, και σε έχω στα πάντα! (Κατάλαβε αυτός τι λέω στο ΥΓ δε χρειάζεται να καταλάβετε όλοι :D )

4 Comments:

Blogger it is said...

Yeyeye (opos les ki esu :p)
katholou tou petamatou.... aplos mou exei spasei ta paparakia edo kai ligo kairo kai tha tou spaso ta moutrakia ama sunexisei gia polu :P

27/11/06 17:07  
Anonymous Anonymous said...

ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ...
ΟΙ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΛΙΓΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟΙ.. ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ.
ΜΜΜ LEE :ΕΓΩ , ΕΣΥ , Η ΑΘΗΝΑΙΣ, Η ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΠΟΟΣΟ ΙΔΙΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ?ΧΑΧΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΚΑΛΟ ΠΑΡΕΑΚΙ Ε?
ΑΝ ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΑ ΕΓΩ ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΟΙ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ Π...ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ..ΧΑΧΑ

ΜΑΑΤΣ

ΥΓ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ''ΔΟΥΛΕΙΑ'' ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΙΣΙΜΟ ΜΕΧΡΙ ΑΗΔΙΑΣ ΚΑΙΡΟΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ''ΔΟΥΛΕΨΩ'' ΚΑΙ ΕΓΩ ''ΣΚΛΗΡΑ''

28/11/06 09:45  
Blogger lee said...

Ποιός σε πείραξε e-tease?

28/11/06 14:02  
Blogger it is said...

Lol mori aderfi s'agapao and u knows it.... and i knows it too.
Ores ores grafeis kai nomizo pos grafei kanas allos mlk. Plironeis kanenan na kanei sxolia me to nick sou? sunithos mlkies les gi'auto to leo ahahahaha
se gamao mori kavla, filakia

13/12/06 13:06  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker