Wednesday, February 21, 2007

Φάρμακα...

Φάρμακα.... φάρμακα παντού! Σε ντουλάπια, σε τραπέζια, σε ράφια. Χάπια όλων των ειδών. Αντικαταθλιπτικά, αγχολυτικά, ηρεμιστικά, διεγερτικά.... φάρμακα, φάρμακα παντού. Το μυαλό μου, το μυαλό μου δεν αντέχει. Υπερφορτώνεται, βραχυκυκλώνει, ουρλιάζουν μέσα μου χίλιες φωνές. Γύρω μου όλοι φαίνονται καρικατούρες ανθρώπων. Φάλτσα μέσα στη συναυλία του μυαλού μου, που πάει να εκραγεί.
Όλοι προσπαθούν να με μειώσουν και να με ρίξουν. Συνεχώς μου τονίζουν τις αδυναμίες και τα πάθη μου. Τα λάθη μου αραδιάζουν μπροστά μου σωρό. Είμαι ανίκανος. Ανίκανος και λίγος για αυτούς. Τους βλέπω που χαιρέκακα με κοιτάν και αναμένουν το επόμενό μου λάθος. Τους βλέπω που χαίρονται όταν με βλέπουν να κλαίω. Τους βλέπω που χαίρονται με την πτώση μου. Έρχονται με ψεύτικες μάσκες για πρόσωπα, δήθεν να δουν τι έχω και με ποδοπατάνε λίγο ακόμη. Λίγη ακόμη λάσπη να δουν στο πρόσωπό μου που κοιτάει το υγρό χώμα.
Φάρμακα. Φάρμακα με μπουκώνουν και το μυαλό μου ψυχορραγεί. Δε μπορώ να δω καθαρά. Κανείς δε με υποστηρίζει. Κανείς δε με πιάνει από το χέρι να με ηρεμήσει. Περιμένουν όλοι να βγω μόνος μου μέσα από τις δαιδαλώδεις διαδρομές του μυαλού μου. Να ξεμπερδέψω το κουβάρι που έχουν γίνει οι νευρώνες μου και στέλνουν σήματα τυχαία, σήματα που φτάνουν στις λάθος απολήξεις και με κάνουν να νοιώθω νεκρός.
Όλοι με έχουν παρατήσει. Δήθεν νοιάζεται αυτή η πατρική φιγούρα που αυτοαποκαλείται γιατρός. Το μόνο που κάνει είναι να μου δίνει φάρμακα. Φάρμακα για όλα. Φάρμακα για το μυαλό μου, φάρμακα για το στομάχι. Φάρμακα για να είμαι χαρούμενος, φάρμακα για το άγχος, φάρμακα για να μπορέσω να κοιμηθώ τα βράδια που με φτάνουν τα μαύρα πουλιά και τρέφονται από τα σωθικά μου. Φάρμακα, φάρμακα...
Δεν αντέχω άλλα φάρμακα. Τώρα βλέπω. Βλέπω το ψαλίδι του κλαδέματος και μου φαίνεται το καλύτερο φάρμακο. Για αυτούς και για μένα. Θα τους γιατρέψω και θα γιατρευτώ και θα γλιτώσω τα φάρμακα. Θα τους κάνω καλά και μετά θα γίνω κι εγώ ένας φυσιολογικός άνθρωπος. Για πάντα, χωρίς άλλα φάρμακα.
Αν με είχαν αγαπήσει λίγο περισσότερο, αν με είχαν στηρίξει λίγο καλύτερα όταν έπρεπε, όταν το ζήταγα με χίλιους διαφορετικούς τρόπους και το μόνο που μου δίναν ήταν φάρμακα. Αντί για λίγη αγάπη, ένα χάπι. Αντί για ένα χάδι, ένα χάπι. Αντί για ένα φιλί, ένα χάπι. Αντί για ένα νανούρισμα, ένα χάπι. Αντί για ένα βλέμμα στοργικό, ένα χάπι.
Τέρμα το χάπι, τώρα εγώ είμαι η γιατρειά!...


ΥΓ Ερρρρ παιδιά είμαι ο It Is και είμαι καλά! Απλώς είδα μια ταινία χτες και με επηρέασε λιγάκι... Οκ λίγο παραπάνω από όσο έπρεπε, οκ δεν έχει απόλυτη σχέση η ταινία με το κείμενο, ναι είμαι και λίγο psycho από default.... αλλά τι να κάνω... Μου τη βάρεσε έτσι η ταινία και το έδωσα το κειμενάκι μου... Μην ανησυχείτε, είμαι καλά! μα γιατί δεν πλησιάζετε? Απλώς κλαδεύω τα φυτά μου, μα... όχι ρε παιδιά μην τρέχετε! Ελάτε εδώ! Θέλω απλώς να μιλήσουμε! Yarrrrrrrr! ahahahaha
I'm tripping ballz and its only noon....

28 Comments:

Blogger Loth said...

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΠΤ ΝΑ ΚΡΕΜΕΤΑΙ ...ΧΑΧΑ

ΞΕΡΩ ΕΝΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΙΡΟΜΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΝ ΤΟΥ ΤΑ ΚΛΑΔΕΥΕ ΚΑΠΟΙΟΣ..ΟΕΟΟΟΟΟ


:)

ΔΙΑΚΥΝΔΙΝΕΥΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΝΑ ΓΙΝΩ ΥΠΕΡΜΕΤΡΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ..ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΑΝ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΦΩΣ...


(ΠΟΥ ΖΩ ? ΣΤΗ ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΚΟΥ? ΕΙΜΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥLEE? XAXAXAXA)

21/2/07 12:11  
Blogger it is said...

Έχεις κέφια σήμερα και πολύ γουστάρω :D
Καροτίδες σκεφτόμουνα να κόψω... εχεχεχεχεχε

21/2/07 12:16  
Blogger Loth said...

ΚΑΙ ΕΓΩ Η ΠΕΖΗ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΝΑ ΚΟΨΟΥΜΕ ΑΡΧΙΔΙΑ...ΕΛΕΟΣ
ΕΣΥ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΣΑΙ ΠΙΟ ΠΟΙΗΤΙΚΟΣ

ΧΑΧΑΧΧΑΑΑ

21/2/07 12:25  
Blogger it is said...

Looool έχεις πάρει φωτιά σήμερα! Πολύ γουστάρω λέμε!

21/2/07 12:35  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Εγινες beta; Επιτελους, τωρα μπορω να καταδχτω να σου μιλησω.

21/2/07 12:46  
Blogger Αστάρτη said...

Εεεμ..εκείνον τον καφέ..εεμ..να ξέρεις..κάτι μου έτυχε..και να...δεν θα μπορέσω...εεμ..δεν σε πειράζει ε;...μμμ..κάποια άλλη στιγμη..καιιι...ναι...γειά σου τώρα..

21/2/07 13:00  
Blogger lee said...

Στεναχωριεμαι για αυτους που οταν χρειαστηκαν το χαδι, την αγκαλιά και την αγαπη, δεν την βρηκαν. Αν σκεφτηκαν ομως ωριμα και σοβαρά, χαϊδεψαν, αγκαλιασαν και αγαπησαν απο μονοι τους τον εαυτό τους.... Και τα χαπια να πανε να γαμηθουν! Τα χωνω στον πρωκτο των νοσηρων γιατρων.

21/2/07 13:13  
Blogger it is said...

Misi ντεν έκω μπέτα καρντιά μου...

Αστάρτη έλα στο θείο, μη φοβάσαι... δε θα πονέσει πολύ :P


Lee μου I aggree :)

21/2/07 13:20  
Anonymous Anonymous said...

Ax xapakia!!!!!!!!! ti wraia efeuresh!!! eidika auta me analghtikh drash!!!!! Mhn ta petate, steilte ta se emena, kai tous giatrius epishs arkei na einai neoi kai wraioi!!!!!!
Kai prose3e giati ean esu kobeis me kladeutiri egw kobw me spa8h, xwris 8ulaka aera gia na parateinetai to marturio kai na parakalas gia xapakia!!!!!

21/2/07 13:43  
Blogger JoaN said...

για το καλό μουυ για το καλό μουυ γιατί δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μουυ πήρε ανάποδεςς στροφές για το καλό μουυ ... σαλαλαλα

21/2/07 14:07  
Blogger Crazy Chef said...

τσιγάρα, ποτά, τηλεόραση, λεφτα,ρούχα,αυτοκίνητα , εσπρεσιερες,κινητά,δουλειά, είναι τα δικά μας χάπια...για να μην τρελαθουμε..για να επιβιώσουμε...για να είμαστε "λογικοι"
τι θα θες ο καθένας με τα χαπια μου ντιερ , κι όσο αντεξουμε)))

21/2/07 14:22  
Blogger Crazy Chef said...

*χαπια του

21/2/07 14:22  
Blogger Spyros said...

ego prosopika eimai yper ton farmakon, me regoula omos etsi. milame, oti exei sxesi me psalidi me anatrixiazei, me anatriases entelos re mlk...

21/2/07 14:23  
Blogger it is said...

verth καρατέκα μου τρελή εσύ! αχαχαχα
Πιστεύω πως αν με δεις γυμνό αλειμένο με λάδι και το μάτι να έχει γυρίσει και να σε κυνηγάω με κλαδευτήρι, θα σου πέσουν και τα σπαθιά και τα μαλλιά και τα δόντια και θα βλέπεις εφιάλτες για χρόοοονια.... αχαχαχαχα

m13 θέλω να σε βρίσω που χάθηκες... αλλά δε μπορώ γιατί χαίρομαι που γύρισες και άντε γαμήσου πάρε κανά τηλέφωνο... σματς!

joan πολύ το γουστάρω αυτό το σαλαλαλα που spammάρεις... :) αν το κάνεις και όπως το ακούω στο μυαλό μου θα γουστάρω ακόμη περισσότερο :)

21/2/07 14:24  
Blogger it is said...

chef και το "ο καθένας με τα χάπια μου" γαμάτο ακούστηκε... είναι όπως το "γεια σου ρε Μήτσο με το μπουζούκι μου!"

Σπύρο είμαι ανατριχιαστηκά καλός ο πούστης! αχαχαχα εγώ δεν είμαι ούτε υπέρ, ούτε κατά των φαρμάκων... Όταν είχα κάνει εγχείρηση για ρήξη χιαστού και με είχαν σωληνομένο με παυσίπονα πάντως το πάταγα το κουμπάκι και μου τα έσκαγε και κοιμόμουνα όσο μπορούσα... Μιλάμε για πολύ πόνο....

21/2/07 14:26  
Blogger Loth said...

ΤΗΕ ROOF THE ROOF THE ROOF IS ON FIRE................

OEOOOOO


XAXAXAXA

CU TOMORROW!

21/2/07 14:43  
Anonymous Anonymous said...

Εφιαλτες? Ενδιαφερον ακουγεται! Αντε να δουμε.

21/2/07 14:53  
Blogger it is said...

καλή ξεκούραση λοθ..

verth.... ελπίζω να μη χρειαστεί :p

21/2/07 15:12  
Blogger Crazy Chef said...

ετσι - έτσι...))

21/2/07 16:14  
Anonymous Anonymous said...

PROSOXI!O IOS PAR.T.OL.A.( Parta Ola Arrosti) exei xtypisei oles tis ypallilous mixano- grafeiou kai eggymonei paidia - -traymata!
oxi emena pantos
No-no-no-no-no fonaxte to nono!!!

21/2/07 16:36  
Blogger it is said...

chef :)

call me girl to arktikolexo sou einai lathos... i teleia leme

21/2/07 16:41  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Χαπια=καταστολη...

21/2/07 16:57  
Blogger it is said...

Χάπια = ΚΑΙ καταστολή... περιορίζεις τη φαντασία σου όμως και κατά συνέπεια και τη σκέψη σου... και αυτό είναι εξίσσου καταστολή...

greetings and salutations by the way :)

21/2/07 16:59  
Anonymous Anonymous said...

Mάλλον το αρκτικόλεξο μου είναι λάθος επειδή είμαι και γω!
λυγμ

21/2/07 17:07  
Blogger it is said...

Nai esu eisai lathos alla gia tous lathos logous...

21/2/07 17:14  
Anonymous Anonymous said...

Δε μας είπες...Ποια ταινία έβλεπες;;; Το ER ή το MD House;;;χαχαχα!!!

22/2/07 01:23  
Anonymous Anonymous said...

kalimera bitch!!! k. e.

22/2/07 08:49  
Blogger it is said...

vaflitsa έβλεπα το running with scisors...

anonymous καλημέρα μωρή κάβλα :D Καλά κουφώματα ;)

22/2/07 09:28  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker