Friday, February 16, 2007

Ε γέλα ντε!...

Μέσα σε ύπνο βαθύ έβλεπε πράγματα που του φαίνονταν πραγματικά. Θα μπορούσε να πάρει όρκο πως όλες του οι αισθήσεις συμμετείχαν στο όνειρο. Μυρωδιές που μπορούσε μετά να θυμηθεί, η αίσθηση της υφής πραγμάτων που μόνο στα όνειρά του άγγιζε, φωνές και πρόσωπα που δεν είχε ξαναδεί, γεύσεις...
Το αγαπημένο του ήταν να ξυπνάει από τα γέλια. Είχε έμπνευση ακόμη και στον ύπνο του πολλές φορές, τόση έμπνευση που ξύπναγε από τα γέλια του με το αστείο που είχε πει. Καθόταν για λίγο με τα μάτια μισάνοιχτα και συνέχιζε να γελάει. Δυστυχώς τα αστεία αυτά δεν τα θυμόταν ποτέ. Πάντως του άρεσε πολύ αυτή η αίσθηση.
Όποτε του είχε συμβεί αυτό ξύπναγε την άλλη μέρα ξεκούραστος και χαρούμενος, έτοιμος για πειράγματα και μαλακιούλες, με χαμόγελο μέχρι τ'αυτιά και αγαπούσε τα πάντα γύρω του. Τους ανθρώπους, τα πράγματα, τον αέρα, τα πάντα. Ούτε η κίνηση στους δρόμους τον ενοχλούσε, ούτε οι κατά τ'άλλα μαλακισμένες γκόμενες που βγαίνουν στη μέση του δρόμου και προσποιούνται πως σου ζητάν την άδεια για να περάσουν, λες και σου αφήνουν επιλογή...
Αυτή είναι και η πουτανιά της γυναίκας... Φέρνει τα πράγματα στο σημείο που δεν έχεις επιλογή και μετά με ένα μειλίχιο χαμόγελο σου ζητάει να πεις τη γνώμη σου. Σιγά σιγά, λίγο λίγο, αθόρυβα, πάει το πράγμα εκεί που το θέλει και μετά κάνει την ανήξερη και με νάζια και γλύκες σε ρωτάει "Τώρα τι να κάνω?".
Δεν τον ένοιαζε τίποτα όμως όταν το προηγούμενο βράδυ είχε ξυπνήσει από το γέλιο του. Τίποτα δε μπορούσε να του χαλάσει το κέφι. Χαρούμενος, ανάλαφρος, έφτιαχνε και τον καφέ του, άναβε και το τσιγαράκι του (μα πότε θα το κόψεις το ρημάδι, αναρωτιόταν και τράβαγε μια βαθειά τζούρα...) και ξεκίναγε η μέρα του που προβλεπότανε μια χαρά.
Χαμόγελα, αγαπούλες, γλύκες, αστειάκια και πάμε για μια όμορφη μέρα!
Είναι όλα πιο εύκολα όταν αγαπάς τα πάντα γύρω σου. Ξέροντας την ατέλεια του κόσμου και μαθαίνοντας να την αγαπάς κι αυτή. Έχοντας τη δύναμη να γελάσεις με όλα, με τον σπαστικό διπλανό σου, με την πουτάνα κοινωνία, με τα πακέτα που έχεις φάει, με τον ίδιο σου τον εαυτό πάνω απ'όλα. Τίποτα δεν είναι τέλειο και ό,τι φαίνεται τέλειο θα απομυθοποιηθεί απότομα όταν το γνωρίσεις από κοντά.

I love you guuuuuuuyz.... arghhh Screw you guyz! I'm going home!

20 Comments:

Blogger lee said...

Γιατι βαζεις παντα τρεις τελείες στους τιτλους των ποστ σου?
Καλα, για αγαπες και χαμογελα δεν θα σχολιάσω, ξερω οτι ειναι Παρασκευη και θα παμε για καφέ, αρκει για να χαιρομαστε!
Ειναι σωστο ομως αυτο που λες, αγαπα τη ζωη με τις ατελειες της.
(Παλι πρωτη γραφω ρε γαμωτο?)

16/2/07 13:58  
Blogger it is said...

Έχω κολλήσει με τα αποσιωπητικά... δεν ξέρω γιατί!
Δε μιλάω για μένα στην αρχική περιγραφή του ποστ... έχω κάνει μια μείξη...
ναι πάλι εσύ γράφεις πρώτη, γιατί είναι κακό αυτό? :p

16/2/07 14:22  
Blogger Crazy Chef said...

Σήμερα ξυπνησα με το ακριβως αντιθετο...νευρα γιατι εχω ρεπο και αργησα να σηκωθω κι επρεπε να κανω δουλειες με τραπεζες και υπηρεσίες οι οποίες είναι κατα τύχη στο κεντρο του Βόλου και την ώρα που βγήκα ξεκίνησε να βρεχει(διτροχος πάντα)..και τις μισες δουλειες εκανα, και εχω αλλλες τόσες το απογευμα, και ήρθα και στη δουλεια γιατι κατεβηκανε απο τα κεντρικα και πρέπει να κανω ενα μιτινγκ...
γαματα...
θα πιω και τον 3ο καφε καπάκι θα ρίξω κι ενα υπνο το μεσημέρι και θα μου περάσει...
σι γιου αυριο με καλυτερες προοπτικες
ασε που δεν εχω

16/2/07 14:27  
Blogger lee said...

Μου θυμιζω stalker, περιμενω ποιος θα γραψει για να σχολιασω. χιχι
Ευτυχως που υπαρχει συνηθως αρκετη χρονική διαφορα μεταξυ ποστ και 1ου κομμεντ, γιατι θα με ειχε φοβηθεί κοσμος!!!

16/2/07 15:08  
Blogger Αστάρτη said...

Crazy chef, σε νοιώθω. Δεν μπορείς να φανταστείς σε τι σκατά διάθεση ξύπνησα το πρωί.Κι έχουμε τον χαζοit is να μας λεει για λουλούδια και χαμόγελα...
και να μας φτιάχνει το κέφι (τι νόμιζες οτι θα έλεγα;;)... ;)

16/2/07 15:33  
Blogger it is said...

chef αυτό λέω... μάθε να αγαπάς τον εαυτό σου και να γελάς μαζί του όσο άθλιος και να'σαι :p χαχαχα

Lee κι εγώ το παθαίνω κάποιες φορές...


αστάρτη, εγώ φταίω ρε που σας φτιάχνω τα κέφια παλιο μουντρούχοι άνθρωποι!
Δεν έχει πλάκα να είσαι τόσο παραδωμένη... ανέβασε λιγάκι τα γκάζια :p

16/2/07 15:52  
Anonymous Anonymous said...

νομίζω ότι είσασταν ο κύριος που πλήρωνε μπροστά μου τα τελευταία ροζ γυαλιά από το κατάστημα αποκριάτικων στην πλατεία Κέννεντι.

σας χαμογέλασα, αλλά με περάσατε για την Τσιτσιολίνα και μου είπατε "να μα να γα....εσύ και ο Τζεφ Κουνς σου"!

16/2/07 16:15  
Blogger it is said...

Όχι ρε γαμώτο... κι έλεγα τι μου θυμίζεις τι μου θυμίζεις... αν ήξερα πως ήσουν εσύ δε θα σε έβριζα...
Μερικές φορές τα σχόλιά σου είναι σχεδόν μη σουρεαλιστικά... τς τς τς θα χαλάσεις με μένα :(

:p

16/2/07 16:31  
Anonymous Anonymous said...

το σχόλιο της ροζ πόλης των μεταφελινικών γυναικών δε το αντελήφθης. πρέπει να κόψεις την ανάγνωση του "Μens Health" παρακολουθώντας ταυτόχρονα τον αλμοντοβαρικό Torreador των 90ς.
όσο για το γενετικά τροποποιημένο υλικό μου(βλ.χάλασμα-σου), περίμενα καλύτερη τηλεδιάγνωση από τον δόκτωρα του αντι-φαινομενικού.

16/2/07 17:03  
Blogger it is said...

Κοίτα... είμαι μεγάλο ψώνιο, ποτέ όμως δε διανοήθηκα πως θα μπορούσα να αποκρυπτογραφήσω τα σχόλιά σου 100%...
Men's health και λοιπά παρόμοια σκουπίδια του lifestyle (my ass...) δε διαβάζω (όπως ξέρεις εξάλλου :p) και αν έχω πιάσει έστω και λίγο το σχόλιό σου περί μεταφελινικών... νομίζω πως με αδικεί...
Και τέλος με κολακεύει ο χαρακτηρισμός ντόκτορ που μου προσδίδεις, παρόλα αυτά δεν είμαι ντόκτορ σε τίποτα... πέρα ίσως από ντόκτορ του ερισμού και του καντηλιού....
Ίσως σε πήρα πολύ στα σοβαρά, ίσως πάλι όχι... σε κάθε περίπτωση όμως δίνω κώλο να μιλήσουμε έστω και μία φορά συμβατικά/ρεαλιστικά καθότι αν έλεγα πως δε μου έχεις τραβήξει το ενδιαφέρον θα ήμουν μεγάλος ψεύτης...
Παρά ταύτα δεν είμαι και σίγουρος αν έχει νόημα... Καλησπέρες...

16/2/07 17:16  
Anonymous Anonymous said...

επειδή σχολιάζω μόνο 2 bloggers,( όπως αντιλαμβάνεσαι εσύ είσαι ο ένας) -όλοι οι άλλοι είναι απόλυτα ασύμβατοι με τα ενδιαφέροντά μου- και φυσικά την απόλυτα δικαιολογημένη υπεροψία μου, δεν αρνούμαι την πρότασή σου, χωρίς φυσικά να της αναγνωρίζω κανένα άλλο λόγο πέρα μιας αμοιβαίας, καλώς εννοούμενης, περιέργειας, και ναι κύριε ματαιόπληκτε κοπλιμεντολάγνε, σας προκαλώ.

16/2/07 17:50  
Anonymous Anonymous said...

ο καλύτερος τρόπος να ξυπνάς είναι από τον οργασμό που σου χάρισε ο εραστής που κοιμόταν δίπλα σου και ξύπνησε πριν από σένα.

..αλλά δεν μιλώ εκ πείρας, δυστυχώς. ;Ρ

...ο αμέσος επόμενος καλύτερος, όμως, είναι σίγουρα από τα γέλια!!! και αυτό δεν ήξερα ότι γίνεται..

16/2/07 21:16  
Anonymous Anonymous said...

Κάτι μου λέει πως ο it is μας ερωτεύτηκε...μόνο έτσι εξηγούνται τα αναίτια χαμόγελα ως τα αυτιά... (ή τουλάχιστον κρίνοντας εξ ιδίων μόνο όταν είμαι ερωτευμένη αγαπάω όλο τον κόσμο και χαμογελάω όλη μέρα και με κοιτάνε οι άλλοι λες και είμαι από άλλο πλανήτη!)

17/2/07 00:03  
Anonymous Anonymous said...

kai emena erwteumenos me akougetai. Pantws shmera o kosmos den mou fainetai toso roz dioti den mporw na ton dw, xtuphsa to podi mou kai eime ka8hlwmenh sto spiti. Se kana duo treis meres isws 3anadw ton kosmo!!! Kala na perasete to trihmero.

17/2/07 11:14  
Blogger Zissis said...

awwww...I love you too man!
(σλουρπ, ματς, γκλαργκ, πλιτς-πλιτς)

17/2/07 23:26  
Blogger lee said...

θελω νεο ποστ σημερα.

18/2/07 13:36  
Blogger it is said...

καλά δεν έφυγε κανείς για τριήμερο? :p

call me girl... email me...


deadend μου κι εγώ το έχω ακούσει... το έχω πάθει κι όλας μια φορά... δε μπορώ να πω πως με χάλασε χεχεχε Πάντως δεν είναι και τόσο εκπληκτικό όσο ακούγεται... περισσότερο η ιδέα είναι :P


joanna έπεσες έξω... είμαι έτσι από default... είναι οι εργοστασιακές μου ρυθμίσεις έτσι χεχεχε


verth περαστικά ρε συ :( πώς τσακίστηκες παιδί μου?


eggod thx keep the saliva at bay though! :p


Lee κάνουμε παραγγελιές? :P άμα δε δω το χρήμα δεεεν... :P Πάω να δω τον κολλητό μου πριν με ξεκόψει γιατί τον έχω κλάσει αγρίως.... ;) Με πιάνς τι σου λέω? :p

18/2/07 16:29  
Anonymous Anonymous said...

phga na kanw enaeria klwtsia kai epesa sto podi mou. toutesthn trihmero apo to krebbati sto kanape kai to anti8eto. 8a kanw kairo na 3anadokimasw enaeries klwtsies. 8a epimenw stis edafouw edafous. opws leei kai h lee grace kanena post giati exw bare8ei olh mera mesa.

18/2/07 21:28  
Blogger lee said...

Περαστικα verthere!

e-tease, δεν θα πληρωνω σε χρημα αλλα σε πληροφορίες... χεχεχε

18/2/07 21:39  
Blogger it is said...

Verth καρατέκα της κακιάς ώρας! αχαχαχα ε τα'θελε ο κώλος σου λιγάκι :p Ωχ... λέω μαλακίες τώρα κι έτσι και βρεθούμε θα μου σκάσεις τίποτα μπουνιές της αλεπούς και όχι τίποτε άλλο αλλά έχουν πέσει και οι αντοχές μου στο τρέξιμο με το κάπνισμα που ρίχνω :p

Lee με παίζεις με πουστιές αλλά γουστάρω! αχαχαχα its a deal :D

19/2/07 10:06  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker