Tuesday, February 20, 2007

Άνεμος...

Του άρεσε να πετάει τον χαρταετό. Τον αισθανόταν σα μια προβολή του είναι του. Για να πετάξει σωστά πρέπει να ξέρεις πότε θα χαλαρώσεις το σκοινί και πότε θα το τραβήξεις. Μεγαλώνεις τον εαυτό σου όπως μεγαλώνεις και ένα παιδί. Τον μαλώνεις, τον κανακεύεις, του γελάς, του θυμώνεις, τον αγαπάς.
Αν δεν αγαπάς τον εαυτό σου δε μπορείς να αγαπήσεις και κανέναν άλλον, κλισέ but true...
Ανέβαινε ψηλά στον ουρανό, η ουρά του έκανε παιχνίδια με τον άνεμο, σχεδόν ερωτικά, άλλοτε αργά και με νάζι, άλλοτε με λύσσα να ξεφύγει. Τίποτα όμως δεν ξεφεύγει από τον άνεμο. Παρασύρει τα πάντα, ακουμπάει τα πάντα και τα αλλάζει με το άγγιγμά του. Θυμωμένος ή ανάλαφρος, τραβάει πάντα προς τα κάπου χωρίς να ξέρεις προς τα που και ίσως χωρίς να έχει και σημασία.
Έβαζε το χέρι του κόντρα στον άνεμο και του άρεσε να δοκιμάζει κλίσεις και άλλες φορές να του ανεβάζει με βία το χέρι προς τα πάνω κι άλλες να το ταπεινώνει και να το κάνει να προσκυνά τη δύναμή του την αξεπέραστη. Του άρεσε να υπάρχει μια δύναμη αξεπέραστη, μπορούσε έτσι να δικιολογήσει τη δική του ανημπόρια ώρες ώρες ν'αντιδρά.
Αυτό που δεν έβλεπε ίσως ήταν πως ακόμη και με την ύπαρξη της ανώτερης αυτής δύναμης η κλίση του χεριού του ήταν που έπαιζε τον καθοριστικό το ρόλο, μιας και αυτή καθόριζε το αν θ'απογειώνονταν ή θα προσέκρουε με το κεφάλι στο χώμα. Δεν το καταλάβαινε ή μήπως του άρεσε κατά βάθος να είναι ανήμπορος?
Μερικές φορές είναι όμορφο απλώς ν'αφήνεσαι στον άνεμο και να σε πηγαίνει, άλλες είναι όμορφο να τον ελέγχεις με τη στάση σου. Διάλεξε μια στάση και πάμε...

Doggy, ή 69 κι ο άνεμος ακολουθά...

36 Comments:

Blogger Crazy Chef said...

δεν θα σχολιασω με καλυψες... ))

20/2/07 14:00  
Blogger it is said...

Είσαι και ψεματιάρης! Μόλις σχολίασες :p
We think alike, εγώ κι εσύ :)

20/2/07 14:07  
Blogger lee said...

O ψηλός καλυφθηκε με δύο στασεις μόνο? Κουταλι, ορθιο, αλογατο, πανωπισωκολλητο, πλαγιομετωπικο, να συνεχισω ή ειναι μεσημέρι ακόμα?
Ανεμος οπως ερωτας. Full frontal επίθεση is my kind of thing! Οταν φλερταρα δλδ, γιατι τωρα ειμαι παντρεμενη και ησυχη γυνή. Επιτιθεμαι στον συζυγο!
Ελα κουμπάρε, ντρεπεσαι?
χαχαχα, τι κεφια ειναι αυτα!
Λοθ! που εισαι σημερα καλέ?
Χοσε κουέρβο!

20/2/07 14:19  
Anonymous Anonymous said...

tosa 8emata... poio na sxoliasw? kanena mallon pros to paron. alla sto telos mono duo staseis?

20/2/07 14:26  
Blogger it is said...

Οκ είστε και οι δύο εντελώς πεζές... Μόνο ο chef με καταλαβαίνει σε αυτή τη μάταια ζωή λοιπόν?
Οι στάσεις στο τέλος ήταν άσχετες με το θέμα και μπήκαν απλώς για να προλάβω τους εξυπνάκηδες να σχολιάσουν επειδή μιλάω για στάσεις ζωής...
Έλεος δηλαδή μόνο το σεξ σκεφτόσαστε έκφυλες γυναίκες?

20/2/07 14:43  
Blogger lee said...

Με αντρες μιλάμε,
πεζα το σεξ θα σκεφτουμε!
Οπως καταλαβες, παντα εσεις φταιτε!χεχε! δεν με πιανεις σημερα.
Παντως τα δυο σου τελευταια ποστ ειναι εξαιρετικά :)

20/2/07 15:13  
Blogger it is said...

Αχαχαχα το έχω αποδεχτεί πως πάντα γώ φταίω οπότε δεν πτοούμαι :p

Thx για τα καλά σου λόγια...

20/2/07 15:24  
Blogger Αστάρτη said...

Θα συμφωνήσω με την lee.
Και αυτό και το προηγούμενο με έκαναν να σκεφτώ πως τελικά δεν είσαι τόσο κάφρος οσο θέλεις να δείχνεις.
Για δες ανατροπές...
Ολοκληρωμένο..δεν αφήνεις περιθώρια για παραπάνω προσθήκες.
(Τι γινεται σήμερα;ολοι συμφωνούμε;)

20/2/07 15:45  
Blogger Φαίη said...

Όμορφο :)

Ξέρεις τί θά'θελα να δω πολύ;

Να αλλάξεις το τρίτο πρόσωπο στην γραφή σου σε πρώτο.

Scary ha? ;)

20/2/07 15:49  
Blogger it is said...

αστάρτη τι θα γίνει ρε μάτια μου? Εκεί που ήταν να σφαχτούμε, θα με ζητήσεισ σε γάμο σε λίγο :p

φαίη μου, δεν είναι τρομακτικό... Απλώς δε μιλάω πάντα για μένα. Πλάθω και φανταστικά πρόσωπα (είμαι τόσο γαμάτος!) :p
Από το να δηλώνω τα πιστεύω μου παραθέτω επιλογές... Σκοπός μας είναι να συζητάμε εξάλλου, έτσι δεν είναι? :)

20/2/07 15:52  
Blogger Spyros said...

egw pali pisteyw oti gia tis 2 staseis itheles na milhseis kai egrapses k 2 vlakeioules sthn arxh..

ok now seriously :D ti na pw, poly oloklhrwmeno, symfwnw me tous apo panw! (giati vazeis panta ena comic relief sto telos?)

20/2/07 15:55  
Blogger it is said...

Errrr ευχαριστώ μαν :) Βάζω ένα κόμικ ριλίφ για δύο λόγους... Τους εξής τρεις:
πρώτον γιατί δεν παίρνω τον εαυτό μου και αυτά που λέω πολύ στα σοβαρά
Δεύτερον γιατί όπως και στα αρχαία χρόνια μετά τις τραγωδίες έρχονταν οι κομωδείες για να μη φύγουν ψυχοπλακωμένοι οι θεατές :p (με αυτό που είπα μόλις αναίρεσα το πρώτο αχαχαχαχα)
Τρίτον, γιατί πάντα υπάρχει μέσα μου το μαλακιστηράκι που με κράζει και για να είμαι ειλικρινής παίδες δε μου φαίνονται και τόσο γαμάτα αυτά που γράφω... μάλλον επειδή τα γράφω εγώ και με ξέρω τι μαλάκας είμαι...
μεχμεχμεχμεχμεχ

20/2/07 16:01  
Blogger Αστάρτη said...

Nαι..η αλήθεια είναι οτι σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να το κάνω, αλλά με πρόλαβες!
:PP

20/2/07 16:10  
Blogger it is said...

Η απάντηση είναι όχι! Είμαι μικρός ακόμη :p (αν και αν έχεις αρκετά καλή προίκα το συζητάμε! εχεχεχε)

20/2/07 16:13  
Anonymous Anonymous said...

ενθυμούμαι μια σαιξπήρια ατάκα:"αν δε χαμογελάσεις κατά κει που ο άνεμος φυσάει . . ."αλλά δεν ενθυμούμαι τη συνέχεια, οπότε τη θέτω στην απιθανολογία των πολλαπλών επιλογών απάντησης:

α)θα φανεί ότι το ποστίς σου δε χαίρεται, πετώντας κόντρα στον άνεμο σαν μνήμη της φράτζας τύπου Θάνου Καλλιόρα( μάλλον έχω κάνει 54%67{905%}ορθογραφικά σε ένα μόλις όνομα)
β)θα μοιάζεις σαν να πρωταγωνιστείς σε αποτυχημένο siquel video clip αοιδού της πλειστόκαινου λαϊκοποπ περιόδου, Έφης Σαρρή(ς)
γ)θα σε εκδικηθεί το φάντασμα της θλιμμένης πριγκήπισσας Σίσσυ, που είχε τερηδόνα και δε χαμογελούσε κόντρα στον ούριο άνεμο του αυτοκρατορικού πρωτοκόλλου.

20/2/07 16:26  
Blogger it is said...

κι όμως σπάνια χαμογελάω προς τα εκεί που ο άνεμος φυσάει... συχνά φτύνω όμως προ τα κει για να μη γυρίσουν και πάνω μου τα σκάγια...
Περιμένω mail... σε ρεαλιστικό mode ει δυνατόν...

20/2/07 16:30  
Blogger Crazy Chef said...

κοιτ να δεις πως με ενα ποστ φανερωνεται η παγκόσμια αλήθεια για το ποιο απο τα 2 φύλα είναι πιο ευαίσθητο...
και για να προλάβω απαντήσεις καλυτερα να είσαι ευάισθητος και να το πάιζεις σκλήρος παρά να είσαι σκλήρος και να το παίζεις ευαίσθητος...
(ασε που αμα το παιζεις μόνο είσαι απλώς μαλάκας)
lee ειναι που έχω καιρο να ... οποτε μου αρκούν 2 στάσεις προς το παρόν )))

20/2/07 19:43  
Anonymous Anonymous said...

κανείς ποτέ δεν έχει πετάξει χαρταετο πιο φιλοσοφημένα απο εσένα, έχω να πω εγώ! :-)

21/2/07 00:18  
Blogger Zissis said...

Τι είναι το 69;;;

21/2/07 01:36  
Blogger Loth said...

ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ..ΧΘΕΣ ΕΙΧΑ ΑΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΣ..

ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΣΕΞ..

ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΕΜΟ ...ΘΑ ΜΑΘΕΙ ΠΟΛΛΑ..ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΕ ΠΟΤΕ..ΘΑ ΖΗΣΕΙ ΑΛΛΙΩΣ!
ΕΒΙΒΑΑΑ
ΜΑΑΤΣ

21/2/07 09:31  
Blogger an205 said...

επιδή με άφησες άφωνο
αντί απαντήσεως:
copy paste και δες
http://www.youtube.com/watch?v=Hj-DksVQ338

21/2/07 09:43  
Blogger it is said...

chef.... I bow, ένα comment τα είπε όλα....


Deadend μου υπερβάλλεις λιγάκι, αλλά δε θα σε σταματήσω, γιατί γουστάρω χεχεχε


eggod είναι το τυχερό μου νούμερο ;)


Loth μου δεν έχει να κάνει με το σεξ καθόλου το όλο ποστ... η ανώμαλη η φίλη σου το πήγε εκεί :p


an205 welcome... χαίρομαι που σου άρεσε... πάω να δω το video...

21/2/07 09:49  
Blogger Loth said...

ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΟΥΣΑ ..ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΑ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΑΝΕΜΟ ΛΕΜΕ..

ΧΙΧΙ

21/2/07 09:55  
Blogger it is said...

ahaha ok ok δε σε έπιασα λοιπόν :p

an205 κόβεται στην αρχή σχεδόν το videάκι... θα το ξαναπροσπαθήσω από το σπίτι...

21/2/07 10:02  
Blogger lee said...

κατι για ανωμαλη ακουσα, για μενα λετε πάλι? χεχεχε!

21/2/07 10:34  
Blogger it is said...

ahahahaha ε ναι...

21/2/07 11:07  
Blogger Φαίη said...

Εντάξει λοιπόν :)

Το σχόλιο του Σπύρου-η εισαγωγή μάλλον,όλα τα λεφτά! :p

21/2/07 11:36  
Blogger it is said...

Lol οκ λοιπόν... είμαι καταδικασμένος να μιλάω για βαθείά πράγματα σε ανθρώπους ρηχούς! (αχαχαχαχα τι είπα πάλι ο θεός!) :pppp

21/2/07 12:09  
Blogger Φαίη said...

τσου ρε,που θα μας πεις και ρηχούς :p

21/2/07 14:47  
Blogger it is said...

Πονάει η αλήθεια ε? :p

21/2/07 15:14  
Blogger Φαίη said...

ψιτ,μικρό,δεν ψαρώνω λέμε,αλλού αυτά :p

21/2/07 15:52  
Blogger it is said...

ahahaha έτσι έτσι πες με μικρό για να με μειώσεις και να νοιώσεις καλύτερα :p
δεν ήθελα να σε ψαρώσω έτσι κι αλλιώς, χαβαλέ έκανα and u knows it :D

21/2/07 15:59  
Blogger Zissis said...

Ρε συ. Ξέρω πως είναι άσχετο αλλά πρέπει να δεις Bill Hicks. Κατέβασε το Revelations. Είναι stand up, θα γουστάρεις-ο τύπος τα χώνει τρελλά...

22/2/07 00:40  
Blogger it is said...

Γκουχ γκουχ... δες το profile μου... Bill Hicks και Γeorge Carlin είναι αγαπουλες :) έχω ό,τι video τους παίζει στο νετ... είμαι μακράν πορωμένος με την πάρτη τους...
(Έλα πάππου μου να σου δείξω που έχει το μουνί η γιαγιά ήταν το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό αλλά δεν το είπα πρώτον γιατί θα ακουγόμουν γελοίος και δεύτερον γιατί εσαι γαμώ τα παιδιά που γουστάρεις Hicks και όχι μόνο γι'αυτό :) )

22/2/07 00:59  
Blogger Zissis said...

Τον Hicks ή τον προσέθεσες μετά ή έχω γεράσει πολύυυυυυ περισσότερο από όσο νόμιζα. Όπως και να έχει, όποιος εκτιμά τον Hicks είναι αυτόματα εν κωμωδία αδερφός μου. Ο προφήτης τα είχε πει όλα ρε!!! Και γω τρελλαμένος με stand up.
(BTW νομίζω ότι θα ταίριαζε περισσότερο το "έλα αγγουράκι να σου λιπάνω την ακρούλα σου" και όχι δεν θα ακουγόσουνα γελοίος.)

22/2/07 14:36  
Blogger it is said...

hahahaha goatboy for teh win!
θα τα πούμε την παρασκευή λέει? εχεχεχε

22/2/07 14:41  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker