Wednesday, February 14, 2007

Love me tender...

-Τι θα πάρεις στη Μαρία ρε μαλάκα?
-Δεν ξέρω ρε φίλε... Της έχω πάρει κατά καιρούς σκουλαρίκια, κολιέ, μπλούζες, εσώρουχα... Δεν έχω ιδέα τι σκατά να της πάρω... Εσύ τi θα πάρεις στη Σούλα?
-Α εγώ φέτος το έχω βρει ήδη... Θα της πάρω ένα ζευγάρι παντόφλες κι ένα δονητή...
-Τι λες ρε μαλάκα? Πώς σου'ρθε?
-Ε, άμα δεν της αρέσουν οι παντόφλες... να πα να γαμηθεί!
Είναι η γιορτή των ερωτευμένων και είμαι σε loooove mood... Γιορτή των ερωτευμένων... Άπειρα τα κλισέ που έρχονται στο μυαλό μου... και από τις δύο πλευρές του νομίσματος... Η μία που λέει πως πρέπει να πάρεις δώρο, πρέπει να είσαι με κάποιον σήμερα και η άλλη που λέει πως είναι μια μούφα γιορτή, είναι δημιουργημένη από τους εμπόρους για να μην είναι ψόφιος ο Φλεβάρης κτλ...
Πήρα λουλούδια για μια γυναίκα από τη δουλειά. Όχι επειδή είμαι ερωτευμένος μαζί της. Απλώς επειδή είναι γαμώ τα παιδιά και είναι μια γλύκα... έχει γιό στην ηλικία μου και είμαι η συμπάθειά της... Την είχα ρωτήσει πριν αρκετές βδομάδες τι λουλούδια της αρέσουν... Μαργαρίτες μου λέει... κίτρινες μαργαρίτες! μ'ένα ντροπαλό γέλιο μέχρι τ'αυτιά... σε ρωτάω επειδή ήθελα να πάρω λουλούδια για μια φίλη μου της λέω και ήθελα μια γυναικεία άποψη! Ναι, δεν την πάλεψα να μην την πειράξω την καλή μου χεχεχεχε
Σήμερα λοιπόν της έφερα λουλούδια... Μαργαρίτες δε βρήκα σε ανθοπωλείο... πρόχειρος αγρός δεν παίζει στην Πειραιώς, οπότε της πήρα χρυσάνθεμα κίτρινα. Της έγραψα και μια καρτούλα απλή, χωρίς γλυκερές παπαριές πάνω, και τα άφησα στο γραφείο της κάπου να μη φαίνεται με τη μία... Άκουσα το απαραίτητο κράξιμο από συναδέλφους κάτω... Με πήρε και φωτό ένας παλιοχαρακτήρας... Αλλά στα παπάρια μου... Το άξιζε για το χαμόγελο της και μόνο!
Οπότε σκάω μετά από λίγο πάνω και πετάγεται σαν το τσουτσουνάκι μια άλλη καινούρια κοπέλα και μου κάνει: Εμένα μου αρέσουν τα λίλιουμ! Ναι αλλά εσένα δε σε αγαπάω! της κάνω και κοπήκαν τα χαμογελάκια...
Η πλάκα είναι πως δεν έβαλε μυαλό :p μου έστειλε και σε mail πως θέλει λίλιουμ... Καλά εσένα σου αρέσουν τα λίλιουμ και θα σου τα πάρω... εμένα που μου αρέσω εγώ... θα με πάρεις? (I had to try...)
Τι λέει εσείς? Τι κάνετε αυτήν την καβλερή και γεμάτη έρωτα μέρα του Φλεβάρη? Έχω όρεξη για μαλακίες απόψε... Έχω όρεξη για γέλια και κρασιά...
Σε μια ψυχή εκεί έξω... Με στεναχώρησες εχτές...

28 Comments:

Blogger Αστάρτη said...

Με εκπλήσσεις..Τόση τρυφερότητα δεν την περίμενα.
Πάντως πολύ καλή η κίνηση σου(μην ψωνίζεσαι..μια κουβέντα είπα!).

Loooove mood εδώ δεν έχει.Αλλά ένα κρασάκι θα το έπινα μετά τη νίκη της αεκ.Ας γιορτάσουμε λοιπόν!

ΥΓ:Παρτα κι εσύ τα λίλιουμ και ποτέ δεν ξέρεις!

14/2/07 11:11  
Blogger it is said...

Έχεις ακόμη να εκπλαγείς για πολλά...
Δεν περίμενα εσένα για να ψωνιστώ :p Το έχω από μόνος μου πανάθεμά με!
Να το πιεις το κρασάκι αλλά όχι μόνη σου και σε λένε αλκοολική μετά :p
Για να πάρω λουλούδια πρέπει να τα έχει κερδίσει... αλλιώς ντεν έκει λουλούντια καρντιά μου...

14/2/07 11:21  
Blogger Loth said...

1)ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΥΛΗΣ Ε? ΧΜΜΜ
2)ΤΑ ΛΙΛΙΟΥΜ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΟ ΧΕΙΡΙΣΤΕΙΣ ΣΩΣΤΑ..ΑΥΤΗ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ..ΕΥΚΟΛΑ!
3)ΑΠΟΨΕ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ...ΣΕΞ ΠΑΝΤΩΣ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ..ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΧΑΧΑΧΑΧΑ..ΓΕΝΙΚΑ ΜΙΛΑΩ Ε?!
4)ΑΕΚ ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ

14/2/07 12:03  
Blogger it is said...

καλά πρώτον δεν έχω καταλάβει πώς προέκυψε το συναιθηματικός... δεν το αρνούμαι, απλώς δε βλέπω από που προκύπτει...
Δεύτερον δεν κάνω αηδίες στη δουλειά... δεν την πέφτω σε κοπέλες που δουλεύουν εδώ... Ατάκες χώνω αλλά είναι by deafult αυτό, το κάνω έτσι κι αλλιώς με τους πάντες, απλώς ανάλογα με το άτομο αλλάζει και το στυλ...
Σεξ ολέ ολέ ολέ και να πάει να μαμηθεί και η ΑΕΚ, ο ΠΑΟ, ο ΟΣΦΠ και λοιπές ανώνυμες εταιρίες... Άντε και ο ΜΠΑΟΚ για να μη λέει ο nahames πως σνομπάρω το Βορρά :p

14/2/07 12:17  
Blogger it is said...

γράψε ό,τι θες... σόρρυ

14/2/07 12:19  
Anonymous Anonymous said...

ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΟΜΩΣ..ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΔΡΑΣΕ ΤΟ ΙMPALSE..

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΠΑΜΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΑΛΛΑ ΤΙ ΘΕΛΕΙ Η ΑΛΛΗ...

ΟΥΦ

14/2/07 12:30  
Blogger it is said...

πρώτον είναι impUlse και όχι impAlse :p Δεύτερον τι πάει να πει αυτή έχει σημασία τι θέλει? Άβουλος είμαι εγώ δηλαδή? :p
Εξάλλου στη δουλειά δε μπορεί να με μεθύσει και να ασελγήσει πάνω μου :p

14/2/07 12:46  
Anonymous Anonymous said...

ΟΚ ΕΛΕΟΣ...

ΑΛΛΑ ΛΕΕΙ Η ΘΕΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΑΚΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΟΥ ΠΑΛΙ..

ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΥΡΙΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

14/2/07 12:49  
Blogger Φαίη said...

Ωραία η κίνησή σου :)

Εδώ τό' χουνε πάρει πατριωτικά.Γλυκάκια αφημένα στο γραφείο του καθενός,κόκκινα μπαλόνια σε κάθε γραφείο.Και να θες ν' αγιάσεις δηλαδή,δεν μπορείς με τίποτα!
Κι εγώ μοιρασμένη στα δύο είμαι όσον αφορά την γιορτή για να είμαι ειλικρινής.Κάπου μ'αρέσει κάπου δεν μ'αρέσει.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι με μελαγχολεί,οπότε θα κάνω ότι δεν υπάρχει :p

14/2/07 12:50  
Blogger it is said...

Loth τι έγινε πάλι? οέο?


φαίη... ναι είναι αλλά μη μασάς :)

14/2/07 12:57  
Blogger it is said...

Α ναι, ποια κίνησή μου είναι ωραία? δε σ'έπιασα... :p

14/2/07 12:58  
Blogger Spyros said...

AEK OLEEEEEE

wraia h ataka pou tis petakses (tis 2hs)

oso gia thn shmerinh mera.. thn prospernaw opws kathe xrono

14/2/07 13:18  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Δεν θα κανω τιποτα σημερα.
Απολυτως και απλυτως τιποτα.
(Δεν υπαρχει λογος να κανω μπανιο δηλαδη)

14/2/07 13:28  
Blogger it is said...

Spuro kai na min tin prospernouses esu tha se prospernouse auti! BAM!

misi... erotiki opos panta... :p

14/2/07 13:38  
Blogger it is said...

Spuro kai na min tin prospernouses esu tha se prospernouse auti! BAM!

misi... erotiki opos panta... :p

14/2/07 13:38  
Blogger Φαίη said...

Αυτή με τα λελούδια ντε. :p

14/2/07 14:01  
Blogger Crazy Chef said...

εμενα που μου αρεσουν οι φεράρι θα μου πάρεις μία?
οκ η μέρα σήμερα όποιος το νίώθει και γουστάρει καλά κάνει μαγκιά του)

14/2/07 14:03  
Blogger Crazy Chef said...

(και τωρα που το θυμήθηκα...με έδωσε η Δήμητρα στεγνα ε?))

14/2/07 14:04  
Blogger it is said...

φαίη... α! ναι καλή ήτανε :p

chef... Δεν είσαι αρκετά γλυκούλης για να σου πάρω ferary... :p Και αν και με τρελό lag... ναι, σε έδωσε στεγνότατα :p (πάλι καλά, γιατί άμα δε σε είχα δει μπορεί και να την πάταγα και να σου έπαιρνα τη ferary :P με όσα r κι αν γράφεται αυτό...)

14/2/07 14:06  
Blogger Φαίη said...

Τι,συγνώμη,κάνουν όλοι παραγγελιές κι εγώ όχι; Δεν κατήλαβες!
Μια ντουζίνα (για να μη σου πω δυο) άσπρα τριαντάφυλλα περικαλώ...και σύντομα! :p

14/2/07 15:00  
Blogger it is said...

Χωρίς φωτό δεν έχει τίποτα :p

14/2/07 15:37  
Blogger Αστάρτη said...

Mα τι ξενέρωτος είσαι??
Περίμενα πώς και πώς να ανταποκριθείς στο κάλεσμα του Σπύρου.
Τσ τσ τσ...με απογοητεύεις!

14/2/07 16:16  
Blogger it is said...

Θα το πάρω σαν κοπλιμέντο αυτό από σένα :p

14/2/07 16:21  
Anonymous Anonymous said...

LLLLLLove me tender, llla, llla, llla!!!!

sallllonikiotiki agapi apo tin pio klise poli tou erota

ennoeitai to mynima erxetai apo tin hard core kardia tis Athinas . . .

14/2/07 17:00  
Blogger it is said...

Yo! many loving love-loves from lovely lovedon...

14/2/07 17:13  
Anonymous Anonymous said...

..το μόνο που μου έφερε στο μυαλό σήμερα όλη μέρα το γεγονός ότι είναι του αγίου βαλεντίνου, ήταν αυτή η σοκολατένια φράουλα που είχε το google στο logo του!! ποτέ δεν χώνεψα αυτή τη μέρα, όχι μόνο τώρα, που είμαι single (ακούγεται καλύτερα από το μπακούρω :ΡΡ)

14/2/07 20:59  
Blogger nahames nakanamoko said...

πωωωπωωω δυο ποστ ανήμερα Αγ.Βαλεντίνου....

μα ποιός έκανε hacking στον account του it is....? :-(

να δεις που χει βάλει τη γκόμενά του να γράφει γιατί βαρέθηκε...

λοιπόν αγάπη,φεύγω Ιταλία το μεσημεράκι,θα γυρίσω σε δέκα μέρες.
θα καθόμουν παραπάνω αλλά φοβάμαι να σε αφήσω σ'αυτήν την κατάσταση,οκ;
LoL
take care mate!cheers

ΥΓ:φιλάκια αγιοβαλεντίνικα σε όλα τα κορίτσια του blog!!!

15/2/07 02:35  
Blogger it is said...

deadend ούτε κι εγώ τη χώνεψα ποτέ.. μόνο για λίγο στο δημοτικό που ήμουν μικρός και άβγαλτος..


nahames... καλά να περάσεις ρε τρελέ... έτσι και βρω τον πούστη που μου πήρε το account θα του κόψω τις ρόγες!

15/2/07 10:37  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker