Friday, April 20, 2007

Κρατήρας...

Άλλαξε το version του blogger με το έτσι θέλω... αν εξαιρέσεις τη μαγκιά που σου λέει σε ποιο ποστ έχεις κόμεντ, μου τη σπάει η καινούρια version... κλασσικά σπαστικές οι αλλαγές μέχρι να τις συνηθίσεις και μετά να έρθουν οι επόμενες σπαστικές αλλαγές... Anywayz...
Συμπλεγματικά κρίνοντας εξ'ιδίων, θίγεσαι. Χωρίς να θες να δείξεις πως σε πείραξε, προσπαθείς να φανείς αστείος. Το λανθάνον σου ασυνείδητο σε προδίδει και οι γύρω στέκουν με ένα ψυχρό αμήχανο χαμόγελο μη θέλοντας να δώσουν συνέχεια. Το κατάλαβες άραγε? Μάλλον ναι... έξυπνο παιδί είσαι εξάλλου...
Πάνω σε μια λεία επιφάνεια στέκει μια ρωγμή. Ακολουθώντας τη βγαίνεις στην άκρη μιας κοιλάδας από φωτιά και πάγο. Στην ένωσή τους ατμοί κρύβουν την ορατότητα και εκστασιάζεσαι με τα παιχνιδίσματα του φωτός που κάνουν τα μάτια σου να ανοιγοκλείνουν με δέος. Διάφορα περίεργα πλάσματα σε παρακολουθούν με κάποιο φόβο ή θυμό, έτοιμα να αντιδράσουν σε μια απότομή σου κίνηση, είτε για να το βάλουν στα πόδια, είτε για να γευτούν τις σάρκες σου.
Το χώμα κάτω από τα πόδια σου κίτρινο και πράσινο. Νιτρικά και θειούχα άλατα, προσδίδουν στην ατμόσφαιρα μια αποπνικτική οσμή, που όσο ανασαίνεις επεκτείνεται στη γεύση σου. Τόπους - τόπους, βλέπεις ρωγμές της γης να φτάνουν μέχρι δεν ξέρεις που. Αναβλύζουν ατμούς και καυτό νερό. Τα έντομα που είχαν την ατυχία να βρεθούν εκεί κείτονται νεκρά. Τα ζώα ζαλισμένα, παραδομένα στη μοίρα τους ξαπλώνουν και παραληρούν, δεχόμενα έναν αργό θάνατο συνοδευόμενο από οπτασίες και παραισθήσεις που τα καθιστούν επικίνδυνα αν και μίζερα.
Μόνο ανθεκτικοί οργανισμοί καταφέρνουν να επιβιώσουν. Κοιτούν να βρουν τα μονοπάτια που ανεβαίνουν στριφογυριστά μακριά από τα δηλητήρια. Μέσα από ομίχλες και φαινομενικά απροσπέλαστα τείχη, βρίσκουν το δρόμο τους. Καρφώνουν με μανία πέλματα πάνω σε μαλακά σημεία και προχωρούν, βήμα το βήμα, προς τον καθαρό αέρα. Ακόμη και από αυτά, όσα δεν κοίταξαν ψηλά να δουν το μονοπάτι στο όλον, κάποια στιγμή φτάνουν εκεί που δεν έχει άλλο πάτημα...
Πανικόβλητα πληγώνουν τα πόδια τους. Τα νύχια τους σπάνε, ανασαίνουν βαθειά τα δηλητήρια και ζαλισμένα πέφτουν πάλι κάτω. Κανείς δε γυρνά να τα κοιτάξει. Που και που κάποια από τα ζαλισμένα ζώα σπεύδουν να κατασπαράξουν ανηλεώς και εκδικητικά όποιο ζώο έχει την ατυχία να γκρεμιστεί. Μέσα στη δίνη του ζαλισμένου τους μυαλού, βλέπουν σαν εχθρό όποιον προσπαθεί να ξεφύγει από ένα ζαλισμένο πεπρωμένο απάθειας και απραξίας.
Οι καπνοί είναι πυκνοί. Η ανταμοιβή του καθαρού αέρα μπορεί να αποβεί θανατηφόρα. Αβέβαιη σίγουρα, δεν είναι να διεκδικηθεί απ'τον καθένα. Κανείς ποτέ από τα ζαλισμένα ζώα δεν είδε κάποιον να γυρνά απ'τ'οξυγόνο. Σίγουρα όποιος τα καταφέρνει πεθαίνει σκέφτονται. Σίγουρα κάποιος περιμένει στην κορυφή να σου πάρει το κεφάλι. Έτσι κοιμούνται ήσυχα παραμιλώντας μες τα όνειρά τους για μια καλύτερη ζωή.
Το βουνό από πάνω τρέμει. Μαύροι καπνοί και στάχτες εκτοξεύονται ψηλά. Σε λίγο το μάγμα θ'αρχίσει να ρέει. Η λάβα πάει στα χαμηλά. Ο κρατήρας θα γεμίσει απολιθώματα που κάποτε θα βλέπουμε με δέος και απορία. Στεκόμενοι μέσα στους ίδιους καπνούς, θ'αναρωτιόμαστε... Τι τάχα κάναν όλα αυτά τα ζώα λίγο πριν πεθάνουν από τη λάβα? Σίγουρα κάτι σπουδαίο!

15 Comments:

Blogger Kwlogria said...

Εντάξει. Αυτό ήταν. Αρχίζω να ανησυχώ!

20/4/07 12:50  
Blogger Loth said...

KAI META ΦΤΑΙΕΙ Ο BLOGGER...ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΦΤΑΙΕΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ...

ΥΓ.ΜΙΛΟΥΣΑ ΣΤΗΝ ΚΩΛΟΓΡΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΘΗΣΥΧΑΣΩ ΝΤΕΕΕΣ

20/4/07 13:52  
Blogger lee said...

Υστερογραφο δεν εχει?
Εγω μόνο αυτα διαβάζω! :Ρ

(Η αλήθεια ειναι πως δεν καταλαβα το σκεπτικό σου)

20/4/07 14:09  
Blogger Kwlogria said...

Ρε Loth, το σκέφτηκ κι εγώ αλλά τρώει και κάτι εκλάμψεις που και που.. Έχει και καιρό να με βρίσει... καταλαβαίνεις... το στερητικό μου χτυπάει το κουδούνι. Να του ανοίξω;

20/4/07 14:28  
Blogger Crazy Chef said...

παλι εκλασες ρε μλκ?

20/4/07 15:11  
Blogger Crazy Chef said...

ανοιξε το παραθυρο να φυγουν τα δηλητηρια))

20/4/07 15:12  
Blogger it is said...

ήμανε έξω, σε πελάτη στον πειραιά... κάνω και βίζιτες άμα λάχει...

κωλόγρια κομπλέ είμαι μη μασάς :p

loth μια χαρά είναι το μυαλό μου and you knows it :p

lee μετά με κράζεις πως δεν κάνω σοβαρά σχόλια ρε! :p δεν πειράζει που δεν κατάλαβες το σκεπτικό... ατός ήταν κι ο στόχος μου... είχα νεύρα και τα εξέφρασα δημιουργικά... (λέμε τώρα...) όχι τίποτα τρελά νεύρα... ψιλά πράγματα...


μωρή να σε βρίσω για το ποστ με την αμαλία?... ε δεν κόλλαγε καθόλου :p το σημερινό δεν το είδα ακόμη... μόλις γύρισα από τον πελάτη... με σπασμένα τα νεύρα εντελώς... ελληνάρες ολέ...

20/4/07 15:13  
Blogger it is said...

σεφ καλό ρε! ωραίος...

20/4/07 15:13  
Blogger an205 said...

Πυκνιιοί καπνιοί σκιεπάσαν του χουριού...

Σαν ηφαίστειο που ξυπνά
απ' όνειρο βαθύ
κι ό,τι φτιάχνει τα βουνά
κλαίει να γεννηθεί
Σαν ηφαίστειο που ξυπνά
εφτά γενιές σβηστό
Λάβα μου,λάβα μου
αίμα μου ζεστό

Κάτι λίγοι συγγενείς
ξαδέρφια μακρινά
πες μου αν έμεινε κανείς
για μας τα πετεινά
Κάτι λίγοι συγγενείς
στα έγκατα του νου
Λάβα μου ,λάβα μου
σώμα τ' ουρανού

Εγώ το φως μετάλαβα
κι εκεί σε πάει η καρδιά συνήθως
Υπ' όψιν μου δεν τα 'λαβα
του κόσμου τα χλωμά
Κατάλαβα
Εγώ το φως μετάλαβα
κι αντέχω τη φωτιά
στο στήθος
Υπ' όψιν μου δεν τα 'λαβα
του κόσμου τα χλωμά
κατάλαβα

Σαν ηφαίστειο που ξυπνά
απ' όνειρο βαθύ
κι ό,τι φτιάχνει τα βουνά
κλαίει να γεννηθεί
Σαν ηφαίστειο που ξυπνά
εφτά γενιές σβηστό
Λάβα μου ,λάβα μου
δάκρυ από Χριστό
Εγώ με λάβα τα 'λαβα
αυτά που λέει κρυφά το πλήθος
κι ας μοιάζαν θεοπάλαβα
τα αχ των ζωντανών
κατάλαβα

20/4/07 16:09  
Blogger it is said...

an205 μ'αρέσεις γιατί μιλάς συνήθως με τα δικά σου λόγια ρε ψυχή! χαχαχα καλησπέρες :)

20/4/07 16:13  
Blogger an205 said...

Τα δικά μου λόγια είναι ακριβά
και τα κρατάω για μένα
τα ξένα κόλυβα είναι φτηνά
γιατί τα 'χω κλεμμένα!

εντάξξξξ;;;

20/4/07 18:35  
Blogger Crazy Chef said...

no offence ε?
(δεν πιστευω να τα πηρες? μαλακα μου αμα τα πηρες θα κανω παρτυ χαχαχαχαχαχα)

20/4/07 21:02  
Blogger Unknown said...

Στην Πομπηία που καταστράφηκε (το 79 μΧ αν θυμάμαι καλά) από έκρηξη του Βεζούβιου, η ηφαιστιακή τέφρα διέσωσε στην αιωνιώτητα ένα νεαρό (;) ζευγάρι σε στάση παντελώς αρμόζουσα σε νεαρό ζευγάρι - και όχι μόνο. Να πας να το δεις οπωσδήποτε!

20/4/07 22:43  
Blogger Aggelos Spyrou said...

Βίαιη κάθαρση.

Το κακό είναι ότι οι χειρότεροι την σκαπουλάρουν...

0:)

22/4/07 14:39  
Blogger it is said...

an205 ναι ρε μη βαράς :p χαχαχα καλημέρες :)


σεφ ξενέρωσα με το τραγουδάκι στο blog σου και τον εκεί διάλογο... το έχω ξεπεράσει γενικώς πάντως... (παπάρα :p)


vrennus θέλω πολύ να πάω. Το έχω δει σε φωτογραφία σε βιβλίο αυτό που λες... Πρέπει να είναι φοβερό το θέαμα.


άγγελε δεν είναι τυχαία η ρήση "κακό σκυλί, ψώφο δεν έχει" :p

23/4/07 09:36  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker