Monday, April 23, 2007

Θέλω ούζα τώρα!...

Ταρατατζούμ ταρατατζούμ, σαρακαταπάουα, σαρακαταπάουα, τι να μας πει κι o ράπερ, από τη νικαράουα? Γαμημένες μέρες... Γαμημένες μέρες που με πιάνουν οι γαμημένες μου μαυρίλες και δεν ξέρω τι μου φταίει.. Κάθομαι μπροστά στη γαμωοθόνη ενώ έπρεπε να είμαι έξω και να πίνω ούζα με φίλους και να είμαι κλασμένος από τα ούζα, τον ήλιο και τα γέλια...
Αγχολυτική εφίδρωση, αναστημένων κολεόπτερων, αφρίζει πάνω στα ονειρικά τσιμέντα του δάσους της πάνω γης, ενώ πετούμενα αφροδισιακά, επαφίενται στην καλή σου θέληση να τα σκοτώσεις με κουτάλια φτιαγμένα από μέλι και καρπούς ανοιξιάτικης ποίησης, γλυκανάλατης, βαρετής και επιφανειακής σκέψης, παραδομένης στα κατάστιχα της πέτρας του βουνού, πάνω στα όμορα αμφιδρομούντα αποκαΐδια της καταχνιάς του πεύκου, ξορκίζοντας τον δαίμονα της απραξίας που σου κατασπαράζει το εσώτερο πυρ αφήνοντας το κρύο άγγιγμά του, στα ζεστά σου μάτια που κοιτάζουν αδιαφορώντας για ό,τι βλέπουν και δεν τα γεμίζει με ζωή ανύπαρκτης επιθυμίας για υπαρκτά πρόσωπα, ανήμπορα αντιδράσεων και μεταφυσικών αναζητήσεων του πουθενά, ανακυκλούμενα σε φαύλους κύκλους σκέψεων και κινήσεων, θερμικών που αναλώνουν χρόνο μέχρι το πέρας του από το εδώ και τώρα σε κάτι άλλο που δεν είναι ούτε εδώ και σίγουρα δεν είναι ούτε τώρα, τώρα που όλα δείχνουν να χρειάζονται μια επαφή ψυχρή να βγάζει φλόγες που παγώνουν και μυρωδιές ανύπαρκτες που σε πείθουν πως ζεις ανάμεσα σε όμορφα τοπία, βουνίσια, παραθαλάσσια κι ενίοτε υπέργεια, με υπέργηρα σημάδια στα χέρια και το πρόσωπο μα νέα μάτια και καρδιά που χτυπά δυνατά κάθε που προσμένει το απροσδόκητο να έρθει και να κρούσει τις θύρες της χρείας, με τη χροιά να ανασαίνει την ανάσα σου και τη φωνή σου και τα μαλλιά σου ν'ανεμίζουν από ψηλά προς χαμηλά, πάνω και κάτω στο χτύπημα του εκκρεμούς του χρόνου, μετρώντας με τους χτύπους τους παλμούς της επικείμενης καταστροφής του ηλεκτρισμού που δίνει ζωή στα πάντα και σε σένα που δεν υπάρχεις για να δικιολογείσαι, δεν υπάρχεις γενικώς και βρίσκεσαι κάπου στα βάσανα μιας άλλης θάλασσας, νεκρής από χρόνια που τώρα πάει να ζωντανέψει πάλι, με ψάρια και φύκια που τεχνητά τοποθετήσανε στη μήτρα της, το βυθό, που σε ψάχνει και σε περιμένει να επιστρέψεις κάποια στιγμή, προτού να φύγεις για πάντα, αφήνοντας πίσω όλα του κόσμου τούτου, του φαντασιακού και να επιστρέψεις στη ζοφερή πραγματικότητα που σε καλεί να ξυπνήσεις και να είσαι άλλος άνθρωπος από αύριο που ξεκινά η καινούρια νύχτα, με αστροφορεμένες υπάρξεις να κοιτάν το φεγγάρι και να λουφάζουν ανεξιχνίαστες και άφαντες πίσω από την κοντινή λάμψη την όχι και τόσο δυνατή σε σύγκριση με μακρινές φωτιές που λιώνουνε τα πάντα στ'άγγιγμά τους, μακριά κι αλάργα από τα εδώ, μακριά και από παντού αλλού πέρα από κει που καίνε άσβεστες και ιδρωμένες τη φωτιά τους.
Γεια σου.


ΥΓ Που να πιω και τα ούζα γαμώ την πουτάνα μου μέσα... μόνο που τότε δε θα είμαι για να γράφω στο blog... θα γράφω γενικώς... (έγραψες μεγάλε και τέτοια...)
ΥΓ2 Καλοκαιρινές οπτασίες γεμίζουν το μυαλό μου κι αδειάζουν τα ψυχικά μου αποθέματα, καθήμενος όντας σε μια γαμωκαρέκλα SATO (ή SATO ή κάτω! απίστευτα ηλίθιο σλόγκαν...)
ΥΓ3 Έχετε δει άνθρωπο να γκρινιάζει πιο δημιουργικά επειδή είναι στη δουλειά και δεν πίνει ούζα κάπου έξω? Παραδεχτείτε το διάολε! Είμαι γαμάτος!
ΥΓ4 Άντε και γαμήσου μαλάκα It Is... έτσι για το καλό...
ΥΓ5 Φιλάκια και μη διαβάζεις μόνο τα υστερόγραφα, or the bunny gets it!

45 Comments:

Blogger Unknown said...

'ντάξει, γαμάτος είσαι, αλλά βάλε και καμμιά (άνω) τελεία - και έλεος πια με την στοίχιση δεξά - ζερβά, χωρίς συλλαβισμό απλά ΔΕΝ διαβάζεται.

23/4/07 16:24  
Blogger it is said...

hahaha και με συλλαβισμό πάλι δε διαβάζονται τα περισσότερα :p
Στραβώνουμε στραβώνουμε? :p
Φιλιά ρε :)

23/4/07 16:27  
Blogger Kwlogria said...

Εντάξει. Σε έχω πάρει γραμμή ότι δεν είσαι καλά και μου κουνιέσαι ότι καλά είμαι και τέτοιες πίπες. Άκου αγοράκι μου:
Πήγαινε, πάρε ένα καραφάκι απ'όξω, χτύπα το και κάτσε στο γραφείο. Θα γίνει μεγάλο νταβαντούρι με όποιον έρθει να σου μιλήσει. Είμαι σίγουρη.
Ποια είναι τα κακά; Άμα σκοτώσεις, θα πας φυλακή.
ΑΛΛΑ: ΤΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ: Θα γίνεις διάσημος.
"Σκότωσε από βαρεμάρα".
"Ένα καραφάκι έφτασε να φέρει το θάνατο".
"Ένα καραφάκι, μια μπουνιά, ο θάνατος".
Μετά, θα πας φυλακή. Σεβασμός απόλυτος. Ποιος θα σε πειράξει που με ένα καραφάκι καθάρισες πόσους. Γκόμενες. Της πουτάνας. Γράμματα με φωτογραφίες, θα έχεις να τον παίζεις μέχρι να πεθάνεις. Αλλά δε θα χρειαστεί. Όλο και κάποιο γιουσουφάκι θα παίζει για πάρτη σου. Αλλά και να μην υπάρχει, θα βγεις. Θα το παίζεις καλός και σε κάποια φάση, θα βγεις. Και πολύ νωρίτερα απ'όσο υπολόγιζες. Θα έχεις ήδη τσιμπήσει την πιο μουνάρα και θα την παντρευτείς έτσι για τη φάση. Μέσα στη φυλακή, θα έχεις γράψει θεϊκά ποστ, βιβλία, έπη ολόκληρα, που θα μοσχοπουλήσεις όταν βγεις αν και εφόσον, η μουνάρα δεν έχει φράγκα να σε ζήσει.
Γι'αυτό σου λέω. Πήγαινε και πάρε ένα καραφάκι!

23/4/07 17:32  
Blogger ONOMATODOSIA said...

ωραιο ποστ.πολυ ωραιο.

θ ανοιξω μια μπιριτσα στην υγεια σου...

καλο απογευμα.

23/4/07 19:57  
Blogger an205 said...

@ kwlogria
Παραγγελειάααααααααααααααααα
@ it is
χμ! χμ! χμ!
ξερόβηξε κοιτάζοντας το ταβάνι, μια σκέψη του πέρασε απ' το μυαλό, κατέβασε σιγά τα μάτια σ'ένα βλοσυρό πρόσωπο και δήλωσε με περίσσια σοβαρότητα και βαριεστημένα :
-"Αγαπητέ μου..."
-"Ναι γιατρέ μου;;;"
τον διέκοψε εναγωνίως (αυτός που είναι στην γωνία στριμωγμένος δηλαδή) μετανιώνοντας ταυτόχρονα που το έκανε...
-"Αγαπητέ μου λέγω..."
ξαναείπε με ακόμα περισσότερο στόμφο και κάνοντας μία παγερή παύση για να επιπλήξει με μια ματιά τον ανύμπορο να αντιδράσει ασθενή για την αυθάδεια του,
"κατόπιν της ενδελεχούς και εξονυχιστικής εξετάσεως που έκανα ως αναφορά στην ψυχοσύνθεση σας και το σύνδρομο στερήσεως που σας διακατέχει είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι ΥΠΑΡΧΕΙ θεραπεία..."
-"γιατρέ μου δεν ξέρω πως να σας ευχαριστή...."
η πρόταση του διακόπηκε σαν ταινία όπου παρεμβάλεται ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ από μια κίνηση του δεξιού βλέφαρου του επιστήμονα
-"είμαι ΛΕΩ στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι ΥΠΑΡΧΕΙ θεραπεία...." άλλη ατελείωτη παύση (and the oscar goes to...) κρύος ιδρώτας κυλάει στο μέτωπο, τα γόνατα έχουν κοπεί, τα μάτια έτοιμα να εγκαταλείψουν τις κόγχες καθώς ο γιατρός ράφει σ'ένα χαρτάκι την μαγική συνταγή... "Ορίστε αγαπητέ μου (άντε πάλι...) ένα "πάρτυ με ούζα" για αρχή και μετά ένα καραφάκι κάθε απόγευμα μαζί με τον απαραίτητο μεζέ και την κατάλληλη παρέα θα κάνουν θαύματα"
-"και θα γίνω καλά γιατρέ μου;;;"
-"και καλά να μην γίνεις στο 5 καραφάκι θα χεις ξεχάσει το πρόβλημα σου. Στο καλό να πάτε αγαπητέ μου (άντε πάλι) και όσο για τον λογαριασμό μην ανησυχείτε θα σας τον στείλω σπίτι"

23/4/07 20:20  
Blogger aa-duck said...

μπανγκ μπανκ
αφού δεν έχεις μέιλ
..............
Δεν μου ξέφυγε η ειρωνία ΚΑΙ από το τελευταίο comment ,είμαι ο άρχων γαμάω-χαλάρωσε-δεν στο χουν πει τελευταία-κτλ-ζώδιο παρθένος στο προφίλε-εξηγεί πολλά...
Σχόλιά σου έχω διαβάσει αρκετά γιατί kwlogria πίνω με τον καφέ μήνες τώρα. Βοήθησέ με να εντοπίσω τη διαφορετικότητα μεταξύ τους ή την... ευαισθησία;;;
Αν θέλεις στείλε μου κάποιο μέιλ εσύ για να μιλήσουμε. Δεν έχω πρόβλημα.
Λυπάμαι που πρώτη φορά στο σπίτι σας it_is εισβάλλω έτσι, αλλά δεν γινόταν αλλιώς.

23/4/07 21:46  
Blogger it is said...

kologria... έκανες γαμώ τα κόμεντ... σε αγαπώ παράφορα... καλά είμαι ρε.. ψιλονευράκια της δευτέρας ήταν τίποτε άλλο :) είμαι αγόρι κατά της βίας παρεμπιπτόντως...


ονοματοδοσία ευχαριστώ πολύ... :)


an205 δεν έχω υπ'όψην μου το τραγούδι που παραθέτεις! :p
είδες ρε? μια χαρά γράφεις όταν γράφεις κάτι δικό σου :p


aa-duck έχεις δίκιο για το mail... υπήρχε κανονικά αλλά άλλαξα πρόσφατα το version του blog και ενδεχομένως άλλαξε και το profile μου... το έβαλα να φαίνεται πάλι...


άμα κρίνεις ανθρώπους με βάση το ζώδιο γάμα τα... δεύτερον, το είμαι αρχιδούκας και γαμάω και είμαι ο καλύτερος, πέρα του ότι ισχύει, είναι και internal joke... σου είπα να χαλαρώσεις πριν συνεχίσουμε την κουβέντα και δεν ακούς... αυτά που σου είπα σου τα είπα όχι επειδή τα πήρα μαζί σου, ούτε επειδή σε θεωρώ μαλακισμένη/ο... σου τα είπα σα να ήμασταν φίλοι από καιρό (μαλακία μου ίσως...) Τα σχόλιά μου στην κωλόγρια είναι θεματικά... δηλαδή με κωλόγρια κάνω μόνο χαβαλέ και γουστάρω γιατί γουστάρει κι αυτή και τα χώνουμε ο ένας στον άλλον... αν κρίνεις το βάθος του χαρακτήρα μου από εκεί θα έχεις ό,τι να'ναι εικόνα (άσχετα που δεν έχω κάποιο λόγο να σου αποδείξω και τίποτα...).
Τέσπα...

24/4/07 09:31  
Blogger lee said...

Σε φιλω γλυκα στο μετωπο, και σου λεω οτι οσο πιο ωραια γραφεις, τοσο λιγότερο σε καταλαβαίνω! :)

24/4/07 12:15  
Blogger it is said...

lee μου κωλοπαιδάκι μου γλυκό ευχαριστώ πολύ :)
Δεν είναι κάτι για να καταλάβεις... τυχαία αποφόρτιση μυαλού είναι :) φιλάκια πολλά πολλά :)))

24/4/07 12:38  
Anonymous Anonymous said...

emena to ouzaki me stelnei kateu8eian gia upno. snif snif. protimw krasaki!

24/4/07 13:08  
Blogger aa-duck said...

πεισματάρη,
και αυτό με το παρθένος τύπου αστείο ήταν.
Επειδή το θέμα το χουμε τραβήξει όσο εκεί που δεν παίρνει θα σου γράψω καλύτερα περσοναλμάν.
Καλή μέρα να έχεις ένιγουει

24/4/07 14:15  
Blogger Kwlogria said...

Τι έγινε it is και aa duck; Τα φτιάξατε εσείς και γω έγινα μουνί καπέλο μόνη μου;
Σημερινά κωλοπαίδια #%&&^%%$#@@!!!

24/4/07 15:10  
Blogger it is said...

verth κρασί είναι το αγαπημένο μου ποτό... απλώς καλοκαιράκι λέει το ουζάκι πάρα πολύ :) συνήθεια είναι δεν είναι τίποτa :p

aa-duck αναμένω :) θα τα βρούμε, δεν υπάρχει περίπτωση :)


κωλόγρια σε παρακαλώ να μην απαντάς εκ μέρους μου. Ευχαριστώ

24/4/07 15:16  
Blogger Kwlogria said...

Σκέψου να τσαντιζόσουν τι θα έκανες... Και μίλησα και στους δύο... Αλλά η επιθυμία σου διαταγή! :)

24/4/07 16:08  
Blogger it is said...

Εντελώς άκυρο δεν ήταν αυτό που σου είπα? Ε απλώς για να δεις πως μου φάνηκε κι εμένα :p
δες τι σου έχω αφήσει σε σένα στο επίμαχο ποστ... :p
Σε γουστάρω μωρή πορνόγρια ξεκόλλα.... δεν έχω νευριάσει ούτε σου κρατάω μούτρα ούτε τίποτα... σκατοενοχικό πλάσμα μην έχεις ενοχές με μένα... φιλάκια σε γουστάρω τρελά μη μασάς :)

24/4/07 16:10  
Blogger Kwlogria said...

Άντε γαμήσου.
Άντε γαμήσου.
Άντε γαμήσου.
Άντε γαμήσου.
Άντε γαμήσου.
Άντε γαμήσου.
Άντε γαμήσου.
Άντε γαμήσου.
Άντε γαμήσου.
Άντε γαμήσου! Ε άμα γαμηθείς 10 φορές σερί, δε μπορεί, θα εξαντληθείς και μετά θα έρθω και θα σου πω: it is.. άντε γαμήσου αγόρι μου και συ, επιτέλους, θα βάλεις τα κλάμματα! Τι στιγμή!!!

24/4/07 16:42  
Blogger it is said...

Θα βάλω τα κλάμματα από την κάβλα όμως και αυτό δε μετράει ;) Σου έχει τύχει να κλάψεις από την κάβλα ποτέ? άσχετο αλλά είπα να ρωτήσω :p
γαμιέμαι αβέρτα καλή μου :) εντάξει όχι 10 φορές τη μέρα δεν το έχω επιτύχει ακόμη... αλλά είμαι κοντά :) θα σ'ενημερώσω αν γίνει φιλάκια

εγώ πάντως σ'αγαπάω κι ας έχεις νευριάσει :p

24/4/07 16:52  
Blogger Aggelos Spyrou said...

Τώρα σκέφτομαι...

Να εφαρμόσεις το δεκάλογο της (_)_)grias,

και μόλις συνέλθεις (θέλει κάποιο χρόνο)

να πεις:

ΘΕΛΩ ΟΥΖΑ ΤΩΡΑ!!!

0:)

24/4/07 16:58  
Blogger Kwlogria said...

it is, καλά λέει ο Άγγελος! Πες του Άγγελου ότι πέθανα να γελάω!! Πες του επίσης ότι έχει ρέντα σήμερα!! Και πες του ότι μου είπες να μην απαντάω εκ μέρους σου. Α! Και δώσ'του τα φιλιά μου!!! Όσο για σένα, άντ'απο κει ρε χαμένο!!

24/4/07 17:29  
Blogger Spyros said...

xathika milame.. it is psychedelic or what ??

24/4/07 23:35  
Blogger Crazy Chef said...

μονο μην αρχίσεις να γραφεις σεντονια στα αρχαία γιατι τη πουτσισαμε)))

25/4/07 00:47  
Blogger it is said...

άγγελε, άμα καταφέρω τις 10 φορές εννοείται πως θα το γιορτάσω, αλλά εκεί δεν πάει ούζο... θα ανοίξω σαμπάνιες γιατί άμα πω πως κάνω πάρτυ με ούζα για τον εορτασμό και σκάσουν κατά χιλιάδςες οι γκόμενες που με θέλουν κολασμένα, δε θα την παλέψω... βέβαια τώρα που το σκέφτομαι μπορεί να φωνάξω και τίποτα φίλους... γιατί είναι οι φίλοι εξάλλου αν όχι για να βοηθάνε στις δύσκολες στιγμές?...


κωλόγρια του τα είπα και μου είπε να πας να γαμηθείς... (τώρα μιλάω όντως εκ μέρους του και χωρίς να τον έχω ρωτήσει... αντίθετα με τη φάση στην οποία πέταξες την κοτσάνα σου...) γαμωκαλημέρες σκατοκωλογριούλα μου :) φιλάκια πολλά είσαι η καλύτερη κωλόγρια


σπύρο ευχαριστώ... έκανα ότι μπορούσα (σκυμμένο κεφάλι και τέτοια... :p) καιρό είχα να δώσω κανά σουρεάλ καλό :p


σεφ... πρώτον χτες μαγείρεψα γαμώ τα φαγητά... όχι πως ήταν πρωτότυπο αλλά έπαιξα με μαρινάρισμα και τέτοια και βγήκε το κοτοπουλάκι στο φούρνο με πατάτες μια σκέτη κάβλα... θέλω εκπαίδευση asap για να ρίχνω γκομενάκια και με το φαγητό... κατά τ'άλλα δεν το έχω με τα αρχαία αν και μέσα στο παραλήρημα μου βγαίνουν και μερικές λέξεις έτσι της καθαρευσούσης... τι να κανς...

25/4/07 09:44  
Blogger alexis said...

μου γάνωσες τον εγκέφαλο μεσημεριάτικο.

25/4/07 13:54  
Blogger it is said...

Να το πάρω σαν κοπλιμέντο αυτό, ή απλά έχεις ευκολογάνωτο εγκέφαλο? :p
Καλησπέρες :D

25/4/07 14:04  
Blogger alexis said...

και τα δύο :)))))

έχω νταγκλάρει απίστευτα, έχει βρωμόζεστη και τα ουζάκια τώρα θα'ταν just right!

25/4/07 14:26  
Blogger it is said...

πίστεψέ με... σε νοιώθω :(

πάμε για κανά ουζάκι αργότερα? :p


btw διάβαζα παλιότερά σου ποστς τώρα και γράφεις πολύ ωραία :) Μπράβο μπράβο! :)

25/4/07 14:35  
Blogger Kwlogria said...

Δεν πέταξα καμία κοτσάνα. Όταν μεγαλώσεις, θα με καταλάβεις. Ρούφα.

25/4/07 14:47  
Blogger it is said...

φύσα... μούτζα... α γαμήσου... φιλάκια

25/4/07 14:51  
Blogger alexis said...

έλα ρε it is, κοκκίνησα τώρααααααα...

btw, η ανταλλαγή απόψεών σου με τη κωλόγρια είναι όλα τα λεφτά! συνεχίστε,χαχαχαχα, διασκεδάζω :))))

25/4/07 14:53  
Blogger it is said...

χεχ ναι είναι μαλακισμένη αλλά την αγαπάω κατά βάθος... κι αυτή μ'αγαπάει... είναι ο τρόπος μας να εκφράζουμε την αμέριστη αγάπη κι εκτίμηση του ενός προς τον άλλον... καριόλα κωλόγρια παλιοχέστρα με πόδια...

τίποτα... έχω φτάσει στο ποστ με τη γκαντεμιά του γνωστού - άγνωστου blogger... btw ποιος ήταν τελικά? πες πες δε θα δει ότι τον δίνεις εδώ... (όλα θέλω να τα ξέρω όλα, όχι επειδή είμαι κουτσομπόλα... κλπ :p)

25/4/07 15:03  
Blogger alexis said...

ένας μαλάκας που έχυνε (δηλητήριο) στο blog της lost μωρέ...(αν διαβάζεις, σύρε!)

πρέπει να βαριέσαι απίστευτα για να κάθεσαι να διαβάζεις τις παλιο-ιστορίες μου (been there, done that)

χέστρα με πόδια, χαχαχαχαχαχα, θα πεθάνω στα γέλια.

έχεις σκεφτεί να φτιάξετε ένα κοινό blog με την κωλόγρια με θέμα σκατά, ούρα & άλλα body fluids? αχτύπητο δίδυμο!

:)))))))))

25/4/07 15:18  
Blogger it is said...

heh... δεν ξέρω αν θα έβγαινε καλά... αυθόρμητα βγαίνει καλύτερα... ευχαριστώ πάντως για τα καλά σου λόγια :p
βαριέμαι αφόρητα (και) σήμερα... :S γαμώ την άνοιξή μου μέσα... μόνο για άραγμε έχω όρεξη ρε πούστη μου :(

Έχουν αρκετό γέλιο τα ποστ σου ρε συ... και διαβάζονται πολύ ευχάριστα :) ειδικά οι ιστορίες με τον Κ έχουν πολύ γέλιο... :)

25/4/07 15:23  
Blogger alexis said...

με τον Κ???? έχεις ανοίξει καραφάκι κάτω απ'το γραφείο????

25/4/07 15:38  
Blogger it is said...

Όχι γιατί? Το σκηνικό με τους μπάτσους και τη διαχειρήστρια ήταν όλα τα λεφτά...

25/4/07 15:47  
Blogger Kwlogria said...

Ρε λιώμα σκουπιδιάρη ελεεινέ τύπε, θες να ανοίξουμε ένα κοινό μπλογκ με βρίσιμο μεταξύ μας; Θα πουλήσουμε τον κώλο μας και θα εκτονωνόμαστε γαμάτα σου λέω άντε και γαμήσου αρχίδι!
Μαλάκα τελευταίε πιτσιρικά ανώριμε κουράδα ματωμένη, πληγή με σκατά, σιγά μην ανοίξω μπλογκ μαζί σου.

(πω πω λέμε, αυτή είναι εκτόνωση! Να'σαι καλά!)

25/4/07 15:51  
Blogger alexis said...

τώρα βεβαιώθηκα...ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΑΛΛΟ BLOG ΟΧΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ! (είπα και γω...γράφεις ωραία κλπ.κλπ.)

:)

26/4/07 09:27  
Blogger Αστάρτη said...

Πάντως να ξέρεις...εκτός απ’ τα υστερόγραφα, τώρα θα διαβάζω και τα κόμεντς.
Αλλά...γριά γυναίκα, δεν ντρέπεσαι να της μιλάς έτσι;
Τσ τσ τσ τα σημερινά παιδιά!

26/4/07 10:00  
Blogger it is said...

kologria θα βγάλουμε τρελά φράγκα indeed ειδικά με γυμνές φωτό από 70χρονες και άνω καλονές...

thrills δε φταίω... σε μπέρδεψα με την thrills and chills.. :S θα διαβάσω κι εσένα και θα σου πω... :p
ρόμπα ρόμπα... το ξέρω :(


αστάρτη ποια είναι γριά ρε? η κωλόγρια? 15 χρονών είναι... σημασία έχει εγκεφαλικά τι ηλικία έχει ένας άνθρωπος...

26/4/07 10:17  
Blogger alexis said...

Παλιά ήμανε η thrills & chills. Τι? υπάρχει κι άλλο Blog με το (πρώην) nick μου???? σκάνδαλο!

(όχι ρε, μη μπεις, λίγο ρόμπα, ρομπίτσα, ούτε καν, ποδίτσα κουζίνας, χαχαχαχα, take care!)

26/4/07 10:38  
Blogger it is said...

ok περίμενε... το παλιό σου blog έχει σταθερό background με μια γκόμενα manga? αν ναι... αυτό κοίταγα...

26/4/07 10:52  
Blogger alexis said...

ντζου! για στείλε url να μπω (η περιέργεια σκότωσε τη γάτα)

26/4/07 10:57  
Blogger it is said...

Έλα... μαλακίες λέω... με την trilian σε μπέρδεψα :S Τα έχω κάνει εντελώς σκατά :p πάντως γαμώ γράφει η τρίλιαν αχαχαχαχα
:p

26/4/07 11:09  
Blogger alexis said...

φιρφιρί-φιρφιρό περπατώ και σφυρώ ρε it is...πουτάνα τα' κανες! χαχαχαχαχα

26/4/07 11:13  
Blogger it is said...

Ναι... εντελώς όμως... :p

26/4/07 11:23  
Blogger lee said...

τα ουζα φταινε...

26/4/07 11:46  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker