Thursday, April 26, 2007

Ασαλιτσίμ γκοσουλεμπόχ...

Έλα ρε μαλάκα τι λέει? Τι φτιάνς?
Πώς πάμε? Όλα καλά? Εγώ ναι. Είναι οι μέρες γεμάτες... και έτσι όπως είναι γεμάτες δεν ξέρω τι σκατά θα βρω για να ευχαριστηθώ μερικά βασικά πράγματα που θέλω να κάνω τις επόμενες μέρες... Δυστυχώς θα σπάει η μέρα σε κομμάτια και θα τρέχω πέρα δώθε σαν ακέφαλο κοτόπουλο...
Άσχετο... Είναι ένας καριόλης blogger που έχει σταματήσει να γράφει, έχει κρεμάσει πληκτρολόγιο και γράφει σπανιότατα πλέον και κάποτε υπήρξε ο master του κραξίματος. Δεν άφηνε κανένα μουνί ατιμώρητο και ακόμη και τώρα όποτε παίρνει την απόφαση να γράψει, παρακαλάς να μην είσαι στο στόχαστρό του γιατί τον ήπιες... Με αυτόν τον καριολίνο, κάπου, κάπως, κάποτε, είχαμε μια ελάχιστη διαδυκτιακή επαφή... Μετά τίποτα, αλλά δε χαλιέμαι κι όλας... Χαλιέμαι που σταμάτησε να γράφει... Μαλάκα Bruce ξεκόλλα... Ξανάρχισε να γράφεις... Έλεος! Δε λέω καλά τα κειμενάκια σου και στο μουσικό blog (crackhitler) αλλά ρε μαλάκα δε συγκρίνεται με τους παπάδες που έκανες :( Άντε γαμήσου ξαναγράψε!
Anywayz, τι έλεγα? Α, ναι... γεμάτες μέρες... δεν παραπονιέμαι, όλα μια χαρά. Καλύτερα γεμάτες και να μην ξέρεις τι θα πρωτοκάνεις, παρά άδειες και μίζερες...
Συνεχώς μου σκάνε στο κεφάλι θέματα για ποστ και συνεχώς εκείνη την ώρα δεν έχω είτε πρόσβαση, είτε διάθεση, είτε και τα δύο μαζί, να βρεθώ μπροστά σε ένα pc και να γράψω ποστ...
Έστειλα μήνυμα σε μια blogger που έχω δει δύο φορές μόνο και για κάποιον τρελό λόγο με συμπάθησε (ποπο να το κοιτάξεις αυτό...), σκεπτόμενος πως θα ξενερώσει που τη ζαλίζω... Καπάκια χτύπησε το τηλέφωνό μου και ήταν αυτή και μάλιστα πολύ χαρούμενη που πήρε μήνυμά μου... Χάρηκα κι εγώ... χαμογέλαγα αφού το κλείσαμε για κανά δεκάλεπτο... Γουστάρω όταν υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι που χαίρονται να με ακούν ενώ δεν είμαστε και φίλοι από τα παλιά... γουστάρω γιατί κι εγώ κάπως έτσι είμαι...
Άσχετη ερώτηση... όταν ακούω δύο τύπους να μαλώνουν και πάνω στον καβγά τους ο ένας παρουσιάζει τα σκατά του άλλου, εγώ τείνω να απομακρυνθώ και από τους δύο... εσείς γιατί τείνετε να τους ψηφίζετε? Δεν έχω ιδέα... να πάτε να γαμηθείτε που έχετε και μούτρα να γκρινιάζετε μετά...
Έρχεται ένα καλό τετραημεράκι, μωράκι θα με πας για ούζα? εεεεεεε? Άμα δε με πας θα πάω μόνος μου ρε! Φιλάκια σου :)

21 Comments:

Blogger an205 said...

Καλά είμαι ρε μαλάκα!
Και γω πηγμένος....
Ντάξει μωρέ πήξιμο είναι θα περάσει!!!
Ψυχραιμία πάν' απ' όλα ψυχραιμία!

26/4/07 22:41  
Blogger JoaN said...

"Συνεχώς μου σκάνε στο κεφάλι θέματα για ποστ και συνεχώς εκείνη την ώρα δεν έχω είτε πρόσβαση, είτε διάθεση, είτε και τα δύο μαζί, να βρεθώ μπροστά σε ένα pc και να γράψω ποστ..."-> ayto geia soy!

27/4/07 00:41  
Blogger JoaN said...

a, an205 to "Ψυχραιμία πάν' απ' όλα ψυχραιμία!" toy to les psi8yrista poy toy aresei, e? :p xoxoxo

27/4/07 00:44  
Blogger lee said...

Μεταφραση του τίτλου παρακαλώ....
4ημερακι ειναι για σας τους "δημοσιους" υπαλληλους του 5ημέρου. Εγω το ΣΚ δουλευω :(

27/4/07 09:40  
Blogger Loth said...

...KAΛΥΤΕΡΑ ΓΕΜΑΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑ ΜΙΖΕΡΕΣ...

ΞΑΝΑΣΩΣΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ

ΦΙΛΙΑ!

27/4/07 10:26  
Blogger it is said...

an205 έτσι έτσι να πήζει η κωλάρα μας :) καλημέρες ρεεεεεε

joan lol είσαι κωλόπαιδο ρε! :p :D


lee δε σε χάλασε καθόλου μουχαχαχααχαχαχα αμάν με τις μεταφράσεις και τα νοήματα ρε! δε σημαίνει τίποτα απολύτως ο τίτλος... νόμιζα πως ήταν προφανές :p χαχαχαχα την πάτησες χαζόπαιδο νια νια νια νια νια! :pppPPPPPPppp


loth εννοείται! μου έχει λείψει να μιλάς σε ρυθμούς πολυβόλου και να κλάνω στα γέλια... εχεχεχεχε φιλάκια τρελό κορίτσι :) κράτα γερά ε? σματς!

27/4/07 10:32  
Blogger lee said...

Σου βγαζω γλωσσα
και σου κανω κωλοδαχτυλο.
Αλλα εσυ τα γουσταρεις κατι τετοια! :)

27/4/07 13:59  
Blogger it is said...

χαχαχα indeed I do :)

φιλάκια και πάλι σκατόπαιδο... δε θα σκάσω για καφέ σήμερα :(

27/4/07 14:06  
Blogger Φαίη said...

Αυτό το "να τρέχω γύρω γύρω σαν ακέφαλο κοτόπουλο" με πέθανε,στο κλέβω και θα το λέω κι εγώ :p

Φιλιά!

27/4/07 14:08  
Blogger it is said...

χαχαχα μόλις σου άφησα σχόλιο κι εγώ :p ταυτόχρονα γράφαμε μάλλον χαχαχα φιλάκια κλέβε ότι θες ελεύθερα :)

27/4/07 14:11  
Blogger lee said...

Ουτε εγω θα παω για καφε :(

27/4/07 15:10  
Blogger it is said...

Fuck! Και τώρα πως θα ξέρουμε ποιος από τους δύο αν λείψει δεν παίζει να πάει κανείς για καφέ? αχαχαχαχα εσύ γιατί ρε? :p Εγώ έχω ad&d session rpg κι έτσι...

27/4/07 15:13  
Blogger Κολοκύθι said...

Τελικά είσαι πολύ γλυκός. :-P

27/4/07 15:18  
Blogger it is said...

Ώπα ώπα... δεν κατάλαβα... είχαμε αμφιβολ΄΄ιες επ'αυτού? εννοείται πως είμαι ο πιο γλυκός, έξυπνος, καβλιάρης, όμορφος, διαγαλαξιακός υπεργαμάτος άνθρωπος στο σύμπαν...


Κάτι συμπεράσματα που βγάζετε :p

27/4/07 15:22  
Blogger Crazy Chef said...

εχω μια μεγαλη σακουλα του βασιλοπουλου να σου δωσω για να μπεις μεσα......Ψωναρα!!!!!
προσεξε να μη σε παρουν μπαλα οι γεματες μερες για τι θα σου σκασει καμμια μερα που δεν εχεις να κανεις τιποτα και θα σε πιασουν ενοχες (που δεν κανεις ολα αυτα που εχεις αφησει πισω)
να πατε για ουζα ρε κολοδημοσιοι του κερατα...ουστ και παλι ουστ (αμα θες καλο τσιπουρο παρεπιπτοντως ξερεις που θa το βρεις :-)

27/4/07 15:27  
Blogger it is said...

δε χωράω σε σακούλα ρε μαλάκα... θέλω καμιόνι ολόκληρο (καμιόνι... αχαχαχα που τα θυμάμαι ο καριόλης...)
τι δημόσιοι ρε μαλάκα? μια μέση μέρα φεύγω από το σπίτι στις 8 το πρωί και γυρνάω στις 10 το βράδυ... έλεος...


το παθαίνω αυτό που λες τις πέμπτες που είμαι free το απόγευμα :S


τσίπουρα ε? φιλαράκι έχω τσίπουρα από το χωριό μου στην ήπειρο :) γενικώς είναι χειμωνιάτικο ποτό... οπότε τώρα με τέτοιο ήλιο που έχει εδώ είναι για ούζα χαλαρά :)

θα κατέβεις εσύ στο προσεχές μέλλον ? πως τα βλέπεις?

27/4/07 15:38  
Anonymous Anonymous said...

Μόλις σε ανακάλυψα!!!! Άργησα λίγο αλλά το καλό πράμα αργεί να γίνει! Τρομερό ποστ!

27/4/07 16:01  
Blogger lee said...

Εχω εκθεση ΚΑΙ σήμερα :(
ΑΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

27/4/07 17:07  
Blogger lee said...

προς Crazy chef: ΑΨΟΓΟ ΤΟ ΚΡΑΞΙΜΟ. Σακουλα? Ψωνάρα? ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!

27/4/07 17:09  
Blogger Aggelos Spyrou said...

Θα αφήσω ένα ασυνάρτητο σχόλιο.

ΒΟΟ!!!

(είμαι σίγουρος ότι κάτι κατάλαβες!)

0:)

29/4/07 20:55  
Blogger it is said...

lifewhispers ευχαριστώ αν και είναι πολύ λιτό και απέριττο ποστ :p


lee πρώτον έτσι έτσι να πήζει η κωλάρα σου... δεύτερον το κράξιμο με τη σακούλα το έλεγα κι εγώ στο δημοτικό δεν είναι τόσο καινούριο... άσε που δεν είναι πως το κρύβω κι όλας... είμαι ψωνάρα και γουστάρω!


άγγελε έτσι έτσι μπήκες στο νόημα :p

30/4/07 09:45  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker