Thursday, May 31, 2007

Λίγα και καλά...

Μερικές φορές κάποιος γνωστός μπορεί να πάθει κάτι σημαντικό καλό ή κακό και να μην έχεις καμία διάθεση να είσαι εκεί, απλώς επειδή δε σου βγαίνει... μερικές άλλες όμως ένας πραγματικός φίλος είναι στην ίδια φάση μπορεί και καλύτερα ή και χειρότερα... και τότε δεν υπάρχει ούτε μία στο δισεκατομμύριο να μην είσαι εκεί... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ... αυτό είναι και η πραγματική διαφορά μεταξύ φίλου και "φίλου" (imho τουλάχιστον....)
Δεν έχω κάτι άλλο να πω atm... τα λέμε αργότερα ίσως...

11 Comments:

Blogger Loth said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ...
AYTH H ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ..

ΦΙΛΙΑ...
;)

1/6/07 08:24  
Blogger it is said...

Καλημέρες... :)

ε ναι!

1/6/07 10:24  
Anonymous Anonymous said...

atm σημαίνει ατ δε μόμεντ?

ή το μαραφέτι ανάληψης μετρητών?

ελπίζω να έχεις μόνο φίλους κι όχι 'φίλους' και να'στε πάντα ο ένας δίπλα στον άλλον, στα καλά και στα άσχημα, τιλ ντεθ ντου γιου απαρτ (φτου φτου φτου).

Κι ελπίζω με τον καιρό να ανήκω κι εγώ στην πρώτη κατηγορία.

Τα φιλιά μου.

1/6/07 10:40  
Blogger it is said...

αργυρένια μου ναι... at the moment σημαίνει :)

ακόμα και οι "φίλοι" έχουν λόγο ύπαρξης... δεν είναι άχρηστοι... απλώς πρέπει να έχεις στο μυαλό σου τα όρια τέτοιων σχέσεων... :)

όσο για το τελευταίο... είναι στο χέρι μας :)

φιλιά και σε σένα :) και καλημέρες

1/6/07 11:24  
Blogger Φαίη said...

Πολύ όμορφο post.Καλημέρες!

1/6/07 11:52  
Blogger it is said...

Ευχαριστώ φαίη μου :)
καλημέρες επίσης :)

1/6/07 11:56  
Blogger Фе́ммe скатале said...

Είναι η διαφορά της βούρτσας..
Στο χέρι μας είναι. Να μη μας νοιάζει αν θα είμαστε αρεστοί...
Αν οι ανθρωποι ελεγαν αυτο που σκεφτονται την ωρα που το σκεφτονται δεν θα υπηρχαν τετοιες διαφορές.Σιγα μην το κανουν ομως

1/6/07 12:58  
Blogger alexis said...

sad but true...πως σου φαίνονται οι φίλοι (πραγματικοί-τσεκαρισμένο) οι οποίοι στη χαρά σου λείπουν?

1/6/07 14:27  
Blogger Zissis said...

Εμένα itisaki σε ποιά κατηγορία με βάζεις; Πρόσεχε τι θα πεις γιατί θα σε σκοτώκω.

1/6/07 15:02  
Anonymous Anonymous said...

o kaluteros sou filos prepei na einai autos pou blepeis otan koitas ston ka8refth. ean autos fobasai na einai ekei tote oloi oi upoloipoi filoi einai aplws skies kai analghtika. euxomai na exeis filous shmantikous kai a3iologous kai o xronos panta 3eka8arizei.

1/6/07 21:38  
Blogger it is said...

maria hello.... δεν ξέρω πόσο εφικτό είναι να λες πάντα μα πάντα αυτό που σκέφτεσαι... και γενικώς είμαι από αυτούς που το κάνουν... (κάφρος...)
και πάλι όμως δε νομίζω να εξαλείφονταν οι "φιλοι"...


thrills κατά την ταπεινή μου άποψη είναι πολύ πολύ πιο δύσκολο να χαρείς πραγματικά με τη χαρά του φίλου σου, παρά να στεναχωρηθείς με τη λύπη του...


eggod... ασχολίαστο... :p


verth μπορώ να πω πως με κάλυψες... προσπαθώ να γίνω φίλος με την πάρτη μου... δεν είναι πάντα εύκολο... μπορώ να είμαι πολύ μαλάκας ώρες ώρες βλέπεις...

4/6/07 09:30  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker