Monday, June 04, 2007

Αυτολογοκρισία

Έχω μπλοκάρει από την πέμπτη και μετά. Δεν έχω αδερφό, έχω όμως τον Σ και τον Σ. Ο ένας εκ των δύο, περνάει μάλλον τη χειρότερη φάση στη ζωή του. Δε γουστάρω να γράψω για αυτή τη φάση στο blog. Γενικώς δε μου αρέσει να γράφω εδώ για εντελώς προσωπικά μου ζητήματα παρά μόνο κωδικοποιημένα. Με ασύνδετες λέξεις που αν δεν τις γράψεις εσύ δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνουν.
Οι λέξεις μου, γεννιούνται με μια σπίθα στις πτυχώσεις του μυαλού μου και μεταφέρονται αυτόματα σαν εντολές στα δάχτυλα που χτυπάνε πάνω στα κουμπιά. Όλες οι σπίθες μαζί φτιάχνουν μια μικρή ή μεγάλη φωτιά που βγάζει ένα χρώμα ξεχωριστό κάθε φορά. Το χρώμα αυτό είναι ο κώδικάς μου. Το χρώμα αυτό, αυτής της φωτιάς, είναι το συναίσθημα που θέλω να βγάλω από μέσα μου γιατί δε μπορώ να κάνω αλλιώς, αλλά δε θέλω και να το καταλάβει κανείς άλλος γιατί αφορά εμένα και μόνο.
Δε μπορώ να γράψω αυτές τις μέρες. Δε μπορώ να γράψω για κάτι άσχετο, γιατί τα σχετικά τριβελίζουν το μυαλό μου κι εγώ τα καταπιέζω να μη βγουν. Δε μπορώ να περιγράψω σκηνές της παρασκευής και της πέμπτης που πέρασαν... Μόνο σε ένα άτομο τα περιέγραψα... Σε ένα άτομο που νοιώθω κομμάτι μου. Είναι αρκετό αυτό και χαίρομαι που έχω τη δυνατότητα να το κάνω, μια που ούτε αυτό είναι δεδομένο τελικά.



ΥΓ. Φυσικά η όλη φάση με τις σπίθες, τις φωτιές, τα συναισθήματα και τους κώδικες μπορεί να είναι έτσι μόνο στο δικό μου φτωχό μυαλό... αυτό είναι που μετράει όμως...
ΥΓ2 Ένα σωματίδιο ύλης κι ένα αντιύλης συγκρούστηκαν. Από τη σύγκρουση προέκυψε ένα φωτόνιο που χάθηκε στο υπερπέραν.

9 Comments:

Blogger Loth said...

ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΕΣ ΜΑΣ..ΑΛΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΠΙΘΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΦΩΤΙΑ,ΑΛΛΩΝ ΣΚΙΕΣ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ..

ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΤΥΧΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥ..ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ

ΦΙΛΙΑΑΑΑ

4/6/07 10:49  
Blogger manosantonaros said...

ο μικρόκοσμος σου είναι μέρος του μικρόκοσμου όλων μας. Συνέχισε με τους κώδικες.

5/6/07 02:19  
Blogger it is said...

loth... ναι. Μερικές φορές τα θεωρούμε δεδομένα βέβαια και κάνουμε μαλακίες... (για μένα λέω κυρίως :p)



Μάνο ευχαριστώ πολύ :) εννοείται πως θα συνεχίσω... δε νομίζω πως μπορώ να κάνω αλλιώς πλέον...

5/6/07 09:33  
Blogger lee said...

Τελικα η ομορφια δεν κρυβεται στα "σεντόνια"... ;)

5/6/07 10:58  
Blogger Crazy Chef said...

φυσα φυσα μη σβησει...
καλημερα

5/6/07 11:46  
Anonymous Anonymous said...

tipota den einai dedomeno, oute akoma kai oti to sunais8hma pou niw8eis thn anagkh na e3wterikeuseis einai to sunais8hma pou telika o allos 8a antilhf8ei. ka8enas metafrazei ta ere8izmata pou stelnei o allos mesa apo ta dika tou biwmata, alla pali niw8oume thn anagkh na ta e3wterikeusoume. Aplws ka8e fora xreiazetai na broume ton katallhlo gia ta dedomenh stigmh apodekth.
mhn afineis omws to mualo sou na upertribelizetai apo skepseis giati sto telos 8a kaei kai den 8a mporei na piasei kanena ere8hsma.

5/6/07 12:56  
Blogger it is said...

lee κι όμως μερικές φορές έχω βρει πολλές ομορφιές κάτω από τα σεντόνια :p


chef φυσάω φυσάω :p έχουν πρηστεί τα μάγουλά μου :p


verth συμφωνώ... πάντως μην ανησυχείς... δύσκολα θα καεί το καμμένο :p

5/6/07 13:03  
Blogger Zissis said...

Πάντως ακόμα και αν δεν έχεις τίποτα να πεις, εγώ ψήνομαι να ακούω και τη σιωπή σου.

7/6/07 12:35  
Blogger it is said...

αρχηγέ... πρέπει κάποια φάση να βρεθούμε οι 2 μας και μόνο γιατί έχουμε να πούμε πολλά που μέσα στο μπούγιο δε λέγονται εύκολα... Καλό θα ήταν να το κανονίζαμε πριν την κάνεις...

Όσο για τη σιωπή είναι το πιο δύσκολο να κάνεις. Όταν γίνεται όμως ξέρεις πως με τον άλλον παίζει πραγματική επικοινωνία.

7/6/07 13:03  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker