Friday, June 15, 2007

Δικιολογίες...

Αυτές τις μέρες σας έχω ψιλοκλάσει στα comments... Δεν είναι πως είμαι μεγάλη σταρούκλα (που είμαι...), δεν είναι πως είμαι και η πρώτη φίρμα (που είμαι...), είναι που περνάω μια ελαφρώς αντικοινωνική φάση... Δεν είμαι και στα καλύτερά μου αυτές τις μέρες... Δε σας το λέω για να μου παρέχετε ψυχολογική υποστήριξη or something... απλώς για να μην παρεξηγιέστε άμα δεν απαντάω σε κόμεντ ή αν δε σας αφήνω κόμεντ... Καθημερινά σας τσεκάρω όλους πουλάκια μου :)
Έχω φάει κι ένα ψιλοχώσιμο στη δουλειά, έκανα και μια χοντρή μαλακία που ευτυχώς έσωσα και προσπαθώ να χαλαρώσω τώρα γιατί παρόλο που δεν αγχώνομαι ποτέ και για τίποτα, η μαλακία μου με άγχωσε αρκετά... Τέσπα.
Με έχει πιάσει αυτό το καταραμένο το writer's block... Έχει μπλοκάρει η κεφάλα μου και δεν κατεβάζει ιδέες... Προσπαθώ να σκεφτώ μια εναρκτήρια φράση όπως κάνω συνήθως και βγαίνει το κατεβατό, αλλά παίρνω τ'αρχίδια μου... Κάνει γαμώζεστη... τα αρκουδίσια εδώ είναι μάλλον μοντέλα προπολεμικά... οπότε έχουμε βγάλει τη μπέμπελη ομαδικώς εδωπέρα...
Ανυπομονώ να πάρω πούλο για κανά νησάκι, να πίνω τα ουζάκια μου και να γουστάρω, να κάνω τα μπανάκια μου και να ψωλάρω γενικώς... Να βρίζω αγνώστους και να γουστάρουν και να γνωριζόμαστε... καλοκαιρινά σκηνικά γενικότερα...
Σας αφήνω προς το παρόν. Ελπίζω να μη μου ξενερώνετε άμα δε σας μιλάω για μερικές μέρες ακόμη... Φιλάκια πολλά και να προσέχετε :)

14 Comments:

Blogger Loth said...

ΧΜΜ... ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΜΙΑ ΑΡΧΗ..

ΣΚΑΤΑ
Η'
ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ
Η'
ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΦΑΛΑ..
Η' ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ....
ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΦΑΛΑ ΠΟΥ ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣ..
ΧΙΧΙ
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

18/6/07 11:19  
Blogger Loth said...

ΔΙΚΙΟ-ΛΟΓΙΑ ΕΨΑΧΝΑ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΠΑΠΑΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ

18/6/07 11:20  
Anonymous Anonymous said...

gkriniazoume kiolas? filia

18/6/07 13:22  
Blogger JoaN said...

to gegonos oti auto to blockarisma pianei ta perissotera atoma taytoxrona arxizei na me problimatizei.
As dw an einai h selhnh ston Skorpio...

18/6/07 18:45  
Blogger Zissis said...

Ποιός ρε;
Απλά παίρνεις ανάσα για την επόμενη βουτιά. Και γω θα είμαι εκεί για να σηκώσω το επόμενο δεκάρι (ξέρεις, οι καρτελίτσες που έχουν στις βουτιές οι κριτές με τα νούμερα...πφφφφφ, τεσπα)

Να'σαι χαλαρός και να προσέχεις τον εαυτό σου. Τα λέμε τέλη του μηνός.

19/6/07 01:07  
Blogger an205 said...

άντε... πότε θα ΄ρθεις να στρώσω τα χαλιά (τα κόκκινα εννοείτε)!!!

19/6/07 07:47  
Blogger Crazy Chef said...

αντε ρε γαμησου παλιοντιβα....
Φιλακια))))

19/6/07 10:30  
Blogger lee said...

Υπαρχουμε και συνυπαρχουμε χωρις μπλογκ, ποστ και ρεστα κομεντς. Δεν ηξερα, να βαλω μπελα στο κεφαλι μου τι θα γραψω καθε μερα! Φιλιά και τα λεμε και απο κοντα.

19/6/07 11:51  
Anonymous Anonymous said...

ΜΙΑ ΕΝΑΡΚΤΗΡΙΑ ΦΡΑΣΗ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΑΣΗ!
το ποντίκι, καθόταν ζοχαδιασμένο γιατί το ερμαφρόδιτο πληκτρολόγιο την έπεφτε, για άλλη μια φορά, στη ντίβα οθόνη!
άσε που τα πλήκτρα F6 F8 & F12 ήταν μέσα στη βρώμα!
Γυναίκες...Πφφφφφφ
(σημ: το πφφφφ σημαίνει κ απαξίωση, και αηδία για τη βαρβατίλα του πληκτρολογίου!)

Και που να σφίξουν περισσότερο οι ζέστες!

χεχε
φιλάκια πολλ

19/6/07 15:56  
Blogger lee said...

ρε αρχηγε! σε ψαχνουμε ολοι σημερα & σε βρισκω εδω?! Οταν σε ξαναδω θυμισε μου να σου σπασω το κινητο αφου σου δωκω καινουριο :)

19/6/07 16:38  
Blogger lee said...

Τι θα λεγατε να γεμισουμε κομμεντ το ποστ του φιλου μας? Να επιστρεψει σε καναδυο μερες και να βρει 39752986260 κομμεντ.

19/6/07 16:40  
Blogger lee said...

τωρα διαβαζα το νεο μπλογκ του lex και της misi και ζήλεψα.

19/6/07 16:41  
Anonymous Anonymous said...

xaxa! μα καλα ζητας και συγνωμη??γιατι έχεις συμβολαιο καθε ποτε θα γραφεις στο μπλογκ σου; ελεος. η φαση αυτη εχει πιασει πολλους τωρα τελευταια.και νομιζω οτι ολοι ενα πραγμα σκεφτομαστε:ποτε θα παμε διακοπες.ναι ρε γαμωτο, ποτε αληθεια?

19/6/07 20:27  
Blogger Loth said...

SORRY ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΕΞ ΚΑΙ ΜΙΣΙ???
ΚΑΙ ΤΟ ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΑΤΕΝΤΑ..ΑΝΤΕ ΠΑΠΑΡΙΔΙΑ..ΘΑ ΒΑΖΩ ΚΑΙ ORIGINAL ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ...

ΥΓ..ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΠΑΤΕΝΤΕΣ ΜΟΥ..ΟΕΟΕΟΕΟΟΟΟΟΟ


ΜΑΤΣ ΜΟΥΤΣ ΜΑΤΣ
ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΙΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

20/6/07 09:40  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker