Friday, June 08, 2007

Yaaaarrrrrrrr, λέμε!...

Ειρωνικές εικόνες αυτομόλησα, στο στόμιο της παγωμένης κόλασης του Δάντη, εικονικά φερόμενες ανοιχτοχέρες κόρες, ανώδυνα τεκνοποιούν θανάτους.
Συμπόνεσα τη μαγική σου σφαίρα, καθώς αυτή τρυπούσε το μυαλό μου και συ χαμογελούσες. Άσε με να σου πω ιστορίες αλλοτινές από της γης τις άκρες. Άσε με ν'ανεμίζω στις κορφές απ'άκρη σ'άκρη τη φωνή σου και τα δικά μου τα μαλλιά να κόβω και να φέρομαι σαν τον τρελό.
Ψυχανεμίζομαι πως κάτι έχεις. Ο ηλεκτρισμός σου έχει αλλάξει ριζικά. Με διαπερνά με όχι φίλιες διαθέσεις, σάμπως να ψάχνει τα δικά μου κύματα να βρει για να ξεσπάσει.
Αναρωτιέμαι μήπως κι αν... μα τίποτα δε βγαίνει. Τα μάτια του σκορπιού στην πλάτη του βατράχου λάμπουν. Οι δύο φύσεις συγκρούονται με σίγουρο αποτέλεσμα κοινό χαμό. Χάμω σαν πέφτουν οι ζωές κάποιος πάντα κλαίει. Αναρωτιέμαι τα δάκρυα που να πηγαίνουν όταν εξατμίζονται στη ζέστη του καλοκαιριού?
Τα δυο σου χέρια θα δέσω σε δεσμό άρρηκτο με διαστάσεις που δεν έχεις ξαναδεί. Θα τα κινείς πιο ελεύθερα αν και δεμένα. Καινούριες χειρονομίες θα διέπουν το είναι σου και θα χαίρεσαι μια χαρά αλλιώτικη. Σου τραβάω τα μαλλιά και βγαίνει υγρό ανεμόδεντρο. Ανεμοδέρνεται μαζί με τα φιλιά σου. Ανάμεσα σε σκεπαστές ακτές ονείρων, άμμος και βότσαλα ένα, περιβάλουν όστρακα από σκέψεις καλά κλεισμένες. Η θάλασσα απούσα, τα όστρακα κλείνουν όλο και πιο καλά. Κλεισμένα θα πεθάνουν στη μοναξιά τους την αμυντική. Ψάχνω μανιασμένα στην άμμο, έχω μαζέψει τόνους σκέψεων, που θέλουν κάπως να βγουν. Μυρίζουν την αλμύρα και ριγούν, μα η θάλασσα ακόμη απούσα. Τρέχω, όσο πιο γρήγορα μπορώ, τρέχω. Η θάλασσα αχνοφαίνεται κάπου στο βάθος.
Θα προλάβω?

10 Comments:

Blogger alexis said...

ρε it is, με προβληματίζεις...έχεις μαζέψει πολλά ε?

8/6/07 16:12  
Blogger an205 said...

...τρέχει τρέχει τρέχει το νερό...

10/6/07 07:38  
Anonymous Anonymous said...

"Ο ηλεκτρισμός σου έχει αλλάξει ριζικά. Με διαπερνά με όχι φίλιες διαθέσεις, σάμπως να ψάχνει τα δικά μου κύματα να βρει για να ξεσπάσει." Εαν ειναι γυναικα τοτε μαλλον περιμενει περιοδο, ειδεμη περιμενει το τελος.

"Αναρωτιέμαι τα δάκρυα που να πηγαίνουν όταν εξατμίζονται στη ζέστη του καλοκαιριού?" Μεσα βαθια στην ψυχη μας, πονανε για λιγο και μετα καταλαγιαζουν.

Θα προλάβω? ο χρονος ειναι σχετικος, θα προλαβεις αμα θελεις να προλαβεις.

Υ.Γ. μου αρεσε το κειμενακι και προσφατα πηρα και τη θεια κωμωδια να δω επιτελους πως ειναι αυτη η κολαση.
Are you ok?

10/6/07 08:55  
Blogger Loth said...

ΑΝΕΜΟΔΕΝΤΡΟ?...ΩΡΑΙΟΣ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ ΠΑΛΙ..

ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ..ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΛΑ..ΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ -ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΤΙΑ- ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΦΤΑΝΟΝΤΑΙ..ΟΛΑ

ΦΙΛΙΑ

11/6/07 09:30  
Anonymous Anonymous said...

"Αναρωτιέμαι τα δάκρυα που να πηγαίνουν όταν εξατμίζονται στη ζέστη του καλοκαιριού;"

πρώτα απ' όλα να σου πω πώς ότι κι αν είναι αυτό που σε απασχολεί, αυτό που σκέφτεσαι, αυτό που σε αναστατώνει, ή απλά αυτό που σε κάνει ν' ανοίγεις ένα κείμένο στο word και να γράφεις, μου δημιουργεί ανατριχίλα.

Ήταν καταπληκτικό αυτό το κείμενο και δεν έχω καμία διάθεση να σου χαϊδέψω τ' αυτιά.

Τα δάκρυα γίνονται σύννεφα, τα σύννεφα βροχή κι εκείνη πέφτει πάνω μας και ξεπλένει τη θλίψη.

11/6/07 11:59  
Blogger it is said...

Παιδιά γεια...
Μια χαρά είμαι δε συντρέχει λόγος ανησυχίας... ευχαριστώ για το ενδιαφέρον :)


thrills :D καλά είμαι μη μασάς χεχε


an205 τρέχει και δεν πιάνεται κι όλας... καλύτερα από το να λιμνάζει πάντως έτσι δεν είναι? ;)


verth I'm fine and dandy... γουστάρω αυτά που έθεσες... δεν έχω απαντήσεις, αλλά μου αρέσει που τα έθεσες :)


λοθ, προσπαθώ να τα έχω ανοιχτά... χαίρομαι που σου άρεσε το ανεμόδεντρο γιατί κι εμένα μου άρεσε... είμαι γλωσσοπλάστης ο πούστης :p δε φτάνονται όλα... αλλά φτάνονται αρκετά :)



αργυρένια... ευχαριστώ πάρα πολύ :) κι εγώ για τα δάκρυα αυτό νομίζω πάνω κάτω... ελπίζω να είναι καλή η ανατριχίλα που σε έκανε να νοιώσεις το κείμενο...


φιλάκια παίδες :)

11/6/07 14:54  
Blogger chaplin said...

Ω!ναι!ΕΙΣΑΙ γλωσσοπλάστης!

Τα δεσμά που μας απελευθερώνουν είναι μαγικά εξ ορισμού
Πολύ ωραίο το κείμενο

Απορία: Τι γίνονται τα δάκρυα στο τσουχτερό κρύο του χειμώνα?

11/6/07 20:40  
Blogger Loth said...

NAI ΟΚ ΦΤΑΝΟΝΤΑΙ ΑΡΚΕΤΑ...ΑΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΛΩΣΣΟΠΛΑΣΤΗΣ...
ΧΜΜΜ ΚΛΑΠΑΡΧΙΔΩ..ΚΑΘΗΚΟΒΛΑΣΤΑΡΟ...
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΑΡΧΗ...

:))))))

12/6/07 11:48  
Blogger lee said...

Αν δεν προλαβεις, παρε το επόμενο.

12/6/07 12:51  
Anonymous Anonymous said...

μου άρεσε πάαααρα πολύ... :)
οι λέξεις, το συνταίριασμα των λέξεων, αυτά που είδα όσο το διάβαζα.. πάρα πολύ.

Α, και επιτέλους δεν έβαλες ένα άσχετο υστερόγραφο να μας βγάλεις απ' το κλίμα! ;)

12/6/07 23:37  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker