Monday, November 26, 2007

Κιθαρισμοί ανέμων...

Ηλίου φαεινότερον, μα απουσίας ηλίου, άφαντο και σκοτεινό και μη υπάρχον! Καφεγκρί νεκρό και ζωντανό, με τα κεφάλια του όλα κατεβασμένα, το κράσπεδο θωρόντα και τις γραμμές από αρμούς πλακών να προσπαθούν να μην πατήσουν.
Τσίχλες κολλημένες και που και που ακαθαρσίες πατημένες και μη. Η οσμή της πόλης σου δε με αγγίζει. Η δική σου οσμή ούτε. Τα μάτια σου τα χλιαρά δεν τα κοιτάζω, αφού μ' αρέσει να κοιτάω χωρίς να βλέπω.
Ανεμόμυλοι δουλεύουν ασίγαστα, σε πλήρη σύμπνοια με του ανέμου τις ορέξεις, τα άσπρα τους πανιά να φουσκώνουν και να ξεφουσκώνουν, καθώς γεμίζουν με αόρατες δυνάμεις που τα σπρώχνουν σε κίνηση. Οι τροχοί ξεκίνησαν. Τα γρανάζια πήραν να δουλεύουν, τα ομμάτιά σου πήραν να κοιτάζουν πιο ευθεία, τα αυτιά σου να ακούνε πιο ανεπαίσθητες νότες.
Πήρα το πεντάγραμμο και σου 'γραψα, τον πόνο μου. Πήρες μια κιθάρα και μουσουργούσες πάνω στο μοτίβο του "αχ" μου. Μου φάνηκε για λίγο πως το διασκέδαζες και ύστερα σιγουρεύτηκα. Μα δε θύμωσα. Δεν ήταν η χαρούμενη διασκέδαση ανήθικου αλγολάγνου... Ήταν διασκέδαση ψυχοπονιάρικου αερικού. Δε θα μπορούσε κανείς άλλος να βγάλει απ’ του εγχόρδου το ηχείο τον πόνο μου πιο εύστοχα. Όσες νότες και να γράψω στο χαρτί, άμα δεν τις μιλήσεις εσύ με τη μουσική σου, είναι σα να μη γράφτηκαν ποτέ. Θυμίζουν τις κραυγές μουγγού φαντάσματος που σέρνει τις αλυσίδες του.
Εσύ μου σπας τις αλυσίδες με τις νότες σου. Εγώ σου γράφω τις νότες. Αλισβερίσι που μας βγάζει και τους δύο κερδισμένους. Κοίτα πως σε τρυγούν τα έντομα κάθε που παίζεις. Έρχονται να καθίσουν πάνω σου και τεντώνουν κεραίες. Παραξενεύομαι που επικοινωνείς με κάθε τι ζωντανό και ικανό ν' ακούσει. Μπορεί και να τρελαίνομαι, μ' ακόμη και τούτες οι μαργαρίτες σα να γέρνουν να σε ακούσουν καλύτερα.
Μπα... ίσως και να' ναι ο ίδιος ο άνεμος, αυτός που όλα τα κινεί όποτε θέλει... Κι άμα δε θέλει να φυσήξει, ίσως να θυσιάσουμε του αρχιστράτηγου την κόρη... Κάποτε ίσως να μας γράψουνε και τραγωδίες... Ποιος ξέρει?...
Χειμωνιάζει... Παίζε μου να σε ακούω...

18 Comments:

Blogger Loth said...

ΚΡΙΙΙΙΚ...ΕΤΡΙΞΕ Η ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑ..
ψψψψψτ..δικό μου είναι το κειμενάκι??
όχι γιατί θα ψόφαγα να ήταν..
ΚΡΙΙΙΚ...ΒΓΑΙΝΩ ΛΕΜΕΕΕ..
ΚΑΛΗΜΕΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ!

26/11/07 12:55  
Blogger Ατθάνα said...

πραγματικά υπέροχο...

ψψψψτ...Loth...δικό μου είναι ρε...

τι; όχι;

αααααααααα!

καλη ημέρα η σημερινή!
με έμπνευση! :)))

φιλάκιααααα!

26/11/07 12:58  
Blogger it is said...

loth... sorry! Έχω πει να τη γρασσάρω τη γαμώπορτα και όλο το αναβάλλω :p ευχαριστώ πολύ :) Ντάξει μην τρελαίνεσαι... έχεις γράψει πολύ καλύτερα κείμενα από αυτό :)


καρυάτιδα... ευχαριστώ πολύ :) κι εσύ έχεις γράψει πολύ καλύτερα επίσης... καιρό είχα να γράψω σε αυτό το στυλ... μη μου το πάρετε ρεεεε! :p


μαλλιοτραβηχτείτε όμως άμα ψήνεστε... βάζω τη λάσπη εγώ! :p

Φιλάκια πολλά τρέλες :)

26/11/07 13:09  
Blogger Loth said...

ΑΡΧΗΓΕΕΕΕ..ΨΗΝΕΣΑΙ ΓΙΑ ΛΑΣΠΩΜΕΝΑ ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ?

ΥΓ.(ΠΡΟΣ TO KOINO..)ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΛΕΣΒΙΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
;PPPPPPPPP

26/11/07 13:17  
Blogger it is said...

Τπ επιβεβαιώνω... χρυσή την έχω κάνει να γίνει αλλά τίποτα! :p φιλάκια :)

26/11/07 13:19  
Blogger Loth said...

ΤΠ=ΤΟ Ε?
ΤΠ ΠΙΑΣΑ
;PPPP

26/11/07 13:40  
Blogger Ατθάνα said...

χμμμμ...λασπωμένα φιλάκια ε;
αμέεεεε! :pPpPp
μα πως ξέφυγε έτσι η συζήτηση!
έλεος βρε it is!!!
εσύ φταις για όλα! :p
και για να μάθεις, δε θα σε πάρουμε τηλέφωνο! :P

26/11/07 14:23  
Blogger Loth said...

ΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΑΜΕ ΜΑIL..ΛΑΘΟΣ ΗΤΑΝ
ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

ΥΓ.εδώ βγαίνει το κοινό υπό μορφήν χορού και τραγουδάαα
τρελέεεεεες..τρελέεεεεεεεες!
;pPpPpPp

26/11/07 14:32  
Blogger Crazy Chef said...

τα κειμενα ποτε δεν ειναι δικα μας εξ ολοκληρου....

26/11/07 15:50  
Blogger Ατθάνα said...

chef...άπαξ και βγούνε προς τα έξω δεν υπάρχει επιστροφή! ε;

26/11/07 16:41  
Blogger alexis said...

"Δε θα μπορούσε κανείς άλλος να βγάλει απ’ του εγχόρδου το ηχείο τον πόνο μου πιο εύστοχα. Όσες νότες και να γράψω στο χαρτί, άμα δεν τις μιλήσεις εσύ με τη μουσική σου, είναι σα να μη γράφτηκαν ποτέ"

ό,τι πιο ρομαντικό έχω διαβάσει τελευταία ρε ιτ ιζ. τι ατομάκι είσαι?

26/11/07 17:44  
Blogger alexis said...

(μην απαντήσεις με καντήλια)

26/11/07 17:45  
Blogger Αορατος said...

Βασηκα πρεπει εκτως απο μπραβο να βρω και κατι αλλο να σου γραφω ρε it is...Φιλε χερομαι να σε διαβαζω..

Υ.Γ. 1) Μου ειπε ο tuco για σταυρο του νοτου.Θα κανονησω να τα πουμε..

Υ.Γ. 2) Γιατι δεν φτιαχνετε με την karyatida ενα βιβλιο?Αν μαζεψετε αφτα που εχετε γραψει τοσο καιρο και τα συνδεσετε καπως μεταξι τους πιστευω πως θα ηταν πολυ καλο.

26/11/07 20:16  
Blogger tuco said...

Αυτά κάνουν οι κακές παρέες φιλαράκο...τώρα που κόλλησες την παλιαρρώστεια, πάει...σε χάσαμε και σένα
(Έναν άνθρωπο είχαμε και 'μεις να βριζόμαστε...)

26/11/07 23:48  
Blogger Zissis said...

Τσουπ!
I'm back...Θα κλάψω.
Και απ' ότι φαίνεται σε πέτυχα κ σε καλή φάση μαέστρο.
Ετς, ετς....

27/11/07 01:28  
Anonymous Anonymous said...

παιζε μου να σε ακουω
γραφε να σε διαβαζω..
ΔΣ

27/11/07 07:05  
Blogger an205 said...

"Αχ, στην αρχή των τραγουδιών
το αχ είναι γραμμένο
είναι γλυκό είναι πικρό
είναι κι ονειρεμένο.

Α, 'συ πού φεύγεις πού τραβάς
πού πας και ξεμακραίνεις
ώρες στα ρυάκια χώνεσαι
κι ώρες στα όρη βγαίνεις.

Αχ τα τραγούδια είναι ευχή
και πάρε την μαζί σου
στ' αρώματα στα χρώματα
στις μουσικές χαρίσου."

27/11/07 07:47  
Blogger it is said...

loth και καρυάτιδα... δε θα συνεχίσω αυτή τη συζήτηση όταν ρίχνετε το επίπεδο τόσο :p καλημέρες :)


cc μιλάς για τη γέννηση του κειμένου, ή για τη ζωή του μετά τη δημοσιοποίηση?


καρυάτιδα... γιατί πετάγεσαι παιδί 'μ? σμακ! :)


thrills μου γαμάς το ίματζ... χαχαχα καλά καλά ξεκολλάω από τα ντήλια... Είμαι ψωνάρα και εκτός αυτού είμαι και πολσύνθετο ατομάκι... ούτε ρομαντικός μέχρι δακρύων, ούτε τρίκαφρος μέχρι γελοίου... προσπαθώ να κρατώ τις ισορροπίες στα άκρα μου :) Να ξέρεις πάντως πως γράφω εντελώς αυτόματα... δε σκέφτομαι από πριν πως και που θα πάει το κείμενο... Μου καρφώνεται μια φράση - πρόταση στο μυαλό και με το που γράφω την τελευταία λέξη έρχεται στο μυαλό μου η επόμενη και από κει και πέρα συνήθως κυλάει μόνο του :)
Ελπίζω να είσαι καλά ρε ατομάρα :) καλημέρες...


noesis... ευχαριστώ ρε συ :)
Έχει πολύ ψωμί αν πας προς τα πίσω... 200 ποστ και κάτι ψιλά... :p Για το βιβλίο τι να σου πω? Αν έκανα βιβλίο, τουλάχιστον το πρώτο θα το έκανα μόνος μου... όχι πως δε μου αρέσει η καρυάτιδα, αλλά δεν ξέρω το βλέπω κάπως πιο προσωπικό το βιβλίο... είναι σα μακροχρόνια σχέση που θέλει και αρκετή σοβαρότητα ενώ εδώ στο blog είναι φάσωμα μετά το φάσωμα...
Να κανονίσουμε πάντως κανά καφέ στάνταρ να τα πούμε και από κοντά :)


tuco... lol έλα που κόλλησα την αρρώστια από την καρυάτιδα! Ήμαστε και οι δύο άρρωστοι πολύ πριν γνωριστούμε... άσε που αν διαβάσεις προς τα πίσω το blog μου θα δεις πως τα περισσότερα κείμενα είναι σε σούρεαλ φάση... και άσε που η καρυάτιδα είναι noobάκι σε σχέση με μένα στα blogs μη γαμή! χαχαχα (καρυάτιδα καρδιά μου μην το πάρεις προσωπικά... βγαίνει το ψώνιο από μέσα μου... με ξέρεις πια... :p)
Είμαι πάντα ετοιμοκάντηλος πάντως μη φοβάσαι :)


eggod... δε νιώθω τι να σου πω... πάντως πρέπει να μιλήσουμε in private asap... φιλάκια και γερά.



δασκάλα μου :) Θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ... κάθε που μου αφήνεις καλά λόγια μου δίνεις τεράστια ώθηση :)


an205 έχεις πάντα ένα τραγούδι για κάθε περίσταση! :) καλημέρες αρχηγέ :)

27/11/07 10:18  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker