Thursday, November 15, 2007

Private show...

Κάθομαι έτσι περιμένοντας... Το σπίτι έγινε νιφάδα άσπρων ονείρων απάνεμων. Η ματιά σου έγινε πυξίδα μου και του μυαλού σου η σκέψη άξονάς μου κίνησης. Τα χάδια στην πλάτη δεν ευώδοσαν. Το ξύλο στην πλάτη ούτε. Χαιϊδεμένο τσακισμένο σώμα, προχωρά σαν αυτόματο.
Έτσι αυτόματα σε σκέφτηκα. Εκεί που πάει το μυαλό ν'αδειάσει και να ξεκουραστεί, έρχεσαι πάλι να μου το κουράσεις... Εκεί που πέφτει η αυλαία και οι βαριές βελούδινες κουρτίνες κλείνουν τον κόσμο μου σε κόκκινο βαθύ κλουβί, έρχεσαι να τρυπώσεις ακάλεστη για να εκτελέσεις άλλη μια φορά τα νούμερά σου... για τα μάτια μου μόνο... Για τη δική μου μόνο τέρψη... Χαχαχαχα... θαυμαστές της ντίβας ξεροσταλιάζουν για ένα της νεύμα... Μια εκκούσια ή ακούσια έστω αναγνώριση της ύπαρξής τους από το είδωλο... κι εδώ είμαι εγώ, χωρίς να θέλω, να έχω τη θεά την ίδια να μου παίζει ολόκληρο το ρεπερτόριό της μόνο για μένα...
Μέσα από τις κουρτίνες που δεν αφήνουν ήχους ή εικόνες να φανούν έξω. Βροχές, αστραπές, ή καυτοί ήλιοι δεν περνάνε μέσα... Τα στεγανά μας είναι φτιαγμένα από τα καλύτερα υλικά... Από τα υλικά που είναι άυλα... Δεν καταστρέφονται, δε γερνούν και τίποτα μα τίποτα δε θα καταφέρει να τρυπώσει μέσα τους... Εκτός κι αν το αφήσουμε...
Έλα λοιπόν... κι ας μη σε κάλεσα έλα... Ας ξεκινήσει η παράσταση κι αφού για λίγο σε χαρώ, θα έρθω στη σκηνή μαζί σου, να κάνουμε κι οι δύο νούμερα... Της κουρτίνας το βελούδο, δε φτάνει την απαλότητα του δέρματός σου ούτε κατά διάνοια...
Γεια σου μάτια μου... Σε σκέφτομαι :)

22 Comments:

Blogger genna said...

κι εγώ, κι εγώ... πάει το private...

15/11/07 15:29  
Blogger lee said...

Με μια λεξη, ονειρωξη. :)
Περα απο τον χαβαλέ, εχω την εντυπωση οτι οι αντρες ειναι πιο ρομαντικοι απο τις γυναικες. Τι μας συνεβη αληθεια και σκληρηναμε ετσι?

15/11/07 16:33  
Blogger Αστάρτη said...

Πσσσ...έμεινα άφωνη!
Πολύ ωραίο!
Μπράβο ρε, και χωρίς καντήλια μια χαρά γράφεις.
Εύγε νεαρέ!

15/11/07 17:59  
Blogger Φαίη said...

Χμμμ...Επικίνδυνα όμορφο αγαπητέ it is :)

15/11/07 18:38  
Blogger Αορατος said...

it is εχω μεινει...Τι ειπες τωρα!!!!(η μαλλον εγραψες)..Ρε συ εχεις πιασει το θεμα για τα καλα..Ευχομαι να νιωθεις παντα ετσι ΜΑΝ..Και παλι συγχαρητιρια..Αν και πιστευω οτι σε εμας τους αντρες σπανια βγαινει ενα τετειου βελινεκους συναισθημα απο μεσα μας εξω,οταν βγαινει γαμει και δερνει...Ισως γι`αυτο... ;))

15/11/07 18:38  
Anonymous Anonymous said...

ε;;;
δε μου λες αξιζει να προσπαθησω να καταλαβω τα κειμενα σου;
παντως μια παρατηρηση:δεν εχεις καθολου δομη, κανεις μικρα γραμματα και γενικα ειναι κουραστικο το μπλογκ σου στην αναγνωση.

15/11/07 20:24  
Anonymous Anonymous said...

δεν κατάλαβα απόλυτα, αλλά δεν χρειάζεται, για να βρίσκω τις λέξεις (και τα αισθήματα που κρύβουν/εμφανίζουν) πολύ πολύ όμορφα..και δυνατά.
χαμόγελο :)

15/11/07 21:10  
Blogger tuco said...

Ωραίος ρε it is. Αλλά πάνω στο καλύτερο το έκοψες......

16/11/07 00:13  
Blogger alexis said...

τι γλυκόοοοο :)

16/11/07 09:31  
Blogger alexis said...

χαχαχαχαχα, τώρα το είδα: πάρε χαλούμι κύριος λέμε, χαχαχαχαχα (λοβοτομή)

16/11/07 09:33  
Blogger it is said...

genna καλημέρες :) Σου εύχομαι να βρεις τη δική σου σκηνή και τον δικό σου άνθρωπο για πολλά πολλά όμορφα σόου :) Καλώς ή κακώς η σκηνή χωράει ένα άτομο μόνο :) καλημέρες και πάλι


Lee... ευχαριστώ :) Νομίζω πως ανέκαθεν οι άντρες ήταν στην πραγματικότητα πιο ευαίσθητοι από τις γυναίκες... απλώς δεν κάνουμε σκηνές με δράματα και μαλακιούλες :p Τέσπα...


αστάρτη ευχαριστώ ρε :) να προσέχεις τους ταύρους και τους βάσκους αυτονομιστές εκεί που είσαι :p Φιλάκια πολλά :)


φαίη μου ευχαριστώ πολύ :) Ελπίζω να είσαι καλά ρε συ :)


noesis... ευχαριστώ πολύ ρε συ :) όντως ισχύει και αυτό που λες για το συναίσθημα... Η πλάκα είναι πως όταν ξεκίνησα την πρώτη γραμμή δεν είχα καθόλου σκοπό να γράψω κάτι τέτοιο... βγήκε από μόνο του και πήγε προς τα εκεί... τέσπα... να σαι καλά ρε μαν :)


anisixe... κοίτα το αν αξίζει να καταλάβεις ή όχι είμαι ο τελευταίος άνθρωπος που θα μπορούσε να σου το απαντήσει... το καλύτερο είναι να το απαντήσεις εσύ για τον εαυτό σου :) Για το ότι δεν έχω καθόλου δομή το ξέρω... όχι όταν γράφω τέτοιου είδους κείμενα... είναι επίτηδες έτσι... για τα μικρά γράμματα... Πήγαινε View στο μενού του browser που χρησιμοποιείς και απλώς αύξησε το μέγεθος :) Το ότι είναι κουραστικό δε μπορώ και πάλι να το κρίνω εγώ... αλλά δε με χαλάει κι όλας να σου πω την αλήθεια... καλό μου φαίνεται :) αρκεί να μην κουράζει ως αυτοσκοπό και να βγαίνει κάτι αν κουραστείς όμορφο... Τώρα βέβαια... αισθάνομαι σα να είμαι στο λύκειο και να είσαι φιλόλογος... δε νομίζω πως υπάρχει λόγος... Σου έχω ξαναπεί... πορδές στον άνεμο φτιάχνω... όποιος γουστάρει τις μυρίζει... όποιος δε γουστάρει απλώς κλείνει τη μύτη του :) Άσε που περίμεα πολλά χρόνια να γράψω με το δικό μου στυλ και όχι με το στυλ που μου επιβάλανε οι δασκάλες και οι πανελλήνιες... :)


Deadend... αυτό που λες αρκεί... και με χαροποιεί ιδιαιτέρως πουαισθάνεσαι έτσι :)


Tuco... για να σε κόβω στο καλύτερο πάει να πει πως προηγήθηκε κάτι καλό :) Ευχαριστώ πολύ :) Βάλε τη φαντασία σου να δουλέψει και φτιάξε το δικό σου καλύτερο ρε :)


Thrills... δε σε χάλασε! χαχαχα ελπίζω να σου άρεσε ρεεεεεε ευχαριστώ για το γλυκόοοο κι αν ήταν ψιλοειρωνικό... να πας να γαμηθείς ρε! :p χαχαχα φιλάκια ρεεεεεεεε :)

16/11/07 10:23  
Blogger Ατθάνα said...

θα δαγκώσει...θα ουρλιάξει...
και όταν σε δει θα σου ψιθυρίσει στο αυτί ότι...ετοιμάζει νέα νούμερα!!! :P
πολλά φιλιά καλό μου :)

16/11/07 10:58  
Blogger alexis said...

δεν ήταν ειρωνικό ρε, όλο για κοπλιμέντα ψαρεύει αυτό το παιδί, τςτςτς

(ευχαριστώ για την ευχή κι ανταποδίδω :p)

16/11/07 11:12  
Blogger it is said...

karyatida... περιμένω τα καλύτερα από αυτήν και μέχρι τώρα δε με έχει απογοητεύσει ποτέ :) φιλάκια καλό μου :)


thrills... δεν ψαρεύω κοπλιμέντα καλή μου... τα απαιτώ! Είναι το λιγότερο δίκαιο γιατί μου αξίζουν :p

16/11/07 13:26  
Blogger alexis said...

είσαι θεός! τέλειος! μοναδικός! (το τελευταίο ΣΙΓΟΥΡΑ ισχύει :)

happy?

16/11/07 13:27  
Blogger it is said...

εχεχεχεχε καραδοκείς μουνάκι... χαχαχα καλά είναι για αρχή αλλά μπορείς και καλύτερα... πιστεύω σε σένα! :p


Πολύ σε πάω πάντως ρε :) Φιλάκια πολλά :)

16/11/07 13:33  
Blogger alexis said...

κι εγώ με πάω!

καλό ΣΚ ρεεεεεεεε :p

16/11/07 13:48  
Blogger an205 said...

κι είμαστε ακόμα ζωντανοί
στην σκηνή σαν ροκ συγκρότημα...
show must go on...
άαασχετο αυτά τα 2 κολλάνε τέλεια τώρα που τα τραγουδάω.....
ευτυχώς και δεν ακούς που τραγουδάω...
θα γύριζες στα μπινελίκια!!!

16/11/07 15:14  
Blogger salvador said...

Καλογραμμένο ποστ απο μία έννοια.
αυτη της τιμιότητας
Μπορεί να γραφτεί τόσο βρώμικα
όμως δεν ξεφευγείς, δεν παρασύρεσαι
συγκρατείς την ομορφία του πράγματος
να αναπολείς/νοσταλγείς/ποθείς
την γυναίκα την καριόλα.

16/11/07 22:34  
Blogger Crazy Chef said...

αχου το μωρε.....

17/11/07 11:25  
Blogger it is said...

thrills... lol!... :) καλημέρες...



an205 είσαι φωνάρα αγόρι μου... και το λέω σε όλους... και δε σου κάνω πλάκα... θυμάμαι τις εκπομπές σου που άκουσα και το διαλαλώ πως είσαι απλά φωνάρα! χαχαχα καλημέρες τρελέ :)


salvador, α) δεν είναι καριόλα η γυναίκα μιας και πάει μαζί μου :p πουτάνα πάει με όλους, καριόλα πάει με όλους εκτός από σένα... να μην ξεχνάεμ τους ορισμούς :p αλλά πέρα από τον χαβαλέ... τα νούμερα που γράφω στο κείμενο και τα κόλπα δεν είναι ερωτικά απαραίτητα... μιλάω για την όλη της ύπαρξη... την παρουσία, τη συμπεριφορά αυτή που βγάζει ο καθένας μας μόνο σε πολύ πολύ δικά του άτομα... τέσπα, είναι ψιλοδύσκολο να το εξηγήσω αλλά ελπίζω να με έπιασες... γενικώς πάντως με χαλάνε τα κείμενα που γράφουν για ερωτικά σε στυλ ροζ ιστορίες οπότε δε νομίζω να δεις ποτέ εδώ τέτοιο κείμενο... :) καλημέρες....


σεφ... γαμιέσαι :) και το ξέρεις :p φιλάκια :)

19/11/07 12:29  
Anonymous Anonymous said...

μου αρεσει το γράψιμο σου χωρις οργή,το τρυφερό.δες λιγο το ποτηρι μισογεματο,νομιζω οι ωδες στη ζωή σου πάνε περισσοτερο..

24/11/07 08:03  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker