Tuesday, November 27, 2007

Όμορφα, παραδοσιακά :p...

Αρχίνησαν να τρέχουν οι κόκκινες αχτίδες στου καλντεριμιού τις πέτρες. Γοργά περνάνε κάθε αυλακωσιά. Των παιδιών οι φωνές αντηχούν στους τοίχους ακολουθώντας τα χιλιοπερπατημένα σοκάκια. Ένα παράθυρο έχει ήδη φως και δε θα κρατήσουν για πολύ ακόμη τα παιχνίδια. οι μανάδες θα βγουν στα παράθυρα να φωνάξουν πίσω στην ασφάλεια και οικογενειακή θαλπωρή τις ψυχές. Θα τις ψευτομαλώσουν να πλυθούν και να σιαχτούν κι ύστερα θα κάτσουν όλοι γύρω από το τραπέζι το φτωχικά ή πλούσια στρωμένο για να φάνε. Καμιά φορά ακούγεται καμιά γκρίνια για κάποιο φαγητό που δεν αρέσει στα παιδιά, ή που δε φτάσαν για περίσσευμα οι πατάτες φούρνου. Όμως η μάνα πάντα θα χαμογελά. Πάντα θα χαίρεται να βλέπει όλους τους να τρώνε από τα χέρια της τα κουρασμένα από δουλειές και πάστρα.
Η γιαγιά κι ο παππούς θα μασουλάνε πιο αργά με τα γέρικα δόντια τους. Η τηλεόραση δε θα υπάρχει ακόμη τότες. θα διασκεδάζει ο καθείς με του άλλου την παρουσία. Θα μιλάνε. Θα επικοινωνούνε τα καθημερινά τους και τα μέσα τους. Ίσως και άγαρμπα καμιά φορά. Μπορεί να έχουνε και κανά καλεσμένο και να' χουν φέρει απ' το υγρό και κρύο κελάρι, που μυρίζει μουχλιασμένη πέτρα, κρεμμύδια κρασί και ξύδι, το καλό τους το κρασί, σε κανάτια πήλινα. Θα πιούνε κανά ποτηράκι παραπάνω και όλο και κάποιο έγχορδο θα κάνει την εμφάνισή του.
Τα πιτσιρίκια αποκαμωμένα θα πάνε για ύπνο ή θ' αποκοιμηθούν εκεί δα στο ντιβάνι. Οι μεγάλοι θα πιάσουν τα τραγούδια. Να θυμηθούνε τα εφηβικά τα χρόνια και χαρές και λύπες.
Θα πάει αργά. Θα έχει έρθει η κάθαρση των ψυχών των. Φαΐ, κουβέντα, κρασί και τραγούδι. Γέλια και κλάματα. Ουφ! Ζωή...

18 Comments:

Blogger Loth said...

"...και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.."
sry αλλά αυτά(να ζείς τόσο ζεστά και όμορφα)μόνο στα παραμύθια τα έχω ακούσει..
ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΑΝΕΜΕΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΔΕ ΓΕΛΑΕΙ ΠΑΝΤΑ Η ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑΝΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ..
ΥΓ.ΤΟ ΕΡΙΞΑ ΠΑΛΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ε ?
ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ
ΕΠΙΠΕΔΟΡΙΧΤΡΑΑΑΑΑ
ΜΑΤΣ!

27/11/07 11:19  
Blogger it is said...

Ε ναι... προφανώς... αλλά ούτε αυτό είναι ο κανόνας... άσε που μιλάω και για παλιά... δε ζούσες ούτε εσύ τότε... που δεν είχε τηλεόραση... άσχετα αν εσύ μπορεί να μην είχες επειδή είσαι γυφτάκι... :p
Μη και δεν πετάξεις τη μαύρη σου μπογιά έστω μια φορά... θα σου μαραθεί το κωλί και θα πέσει :p δε σε έχεσα και πολύ ε? εχεχεχε

27/11/07 11:22  
Blogger Loth said...

MΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΚΑΚΙΟΤΑΤΕ ΟΤΙ ΗΣΑΣΤΑΝ ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΣΤΟ ΧΕΣΙΜΟ..
ΣΩΣΤΑ ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΔΕ ΖΟΥΣΑ ΤΟΤΕ..ως νεοτάτη που είμαι..!!!!!
ΥΓ.ΜΑΥΡΟ ΣΤΟ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!

27/11/07 11:24  
Blogger Ατθάνα said...

με ταξίδεψες...
θυμάμαι που φορές στο χωριό κοβόταν το ρεύμα, και μας μάζευε η γιαγια γύρω της, μας έψηνε κάστανα και μας έλεγε παραμύθι! το ίδιο πάντα! άλλα καθόλου δεν μας ένοιαζε...οκ, τηλεόραση είχαμε! την να την κανς ομους χουρίς ρευμ;!!!!
αααχ! ωραίες αναμνήσεις :)
όμορφο και τρυφερό το σημερινό...
φιλάκια πολλά :)

27/11/07 11:52  
Blogger genna said...

... και μιά παραδοσιακή υπόκρουση νάχαμαι
να πάει αντάμα με τις καλημέρες...

σκάω φιλί!

27/11/07 11:55  
Blogger lee said...

Ετοιμαζεσαι για το χωριο τα Χριστουγεννα? ;)

27/11/07 12:33  
Blogger it is said...

loth... lol έλα έλα... μην ψάχνεσαι :p


karyatida... χαίρομαι που σου άρεσε :) Τα παραμύθια από τη γαιγιά είναι τα καλύτερα... :)


genna καλημέρες :) Βαράτε νταούλια λέμε! χεχεχε


lee... ναι... αν και παίζει να ανεβοκατεβαίνω σαν τον βέγγο λόγω δουελιάς... θα δείξει :)

27/11/07 12:57  
Blogger an205 said...

ΓΙΑΤΙ ΓΙΑΓΙΑ ΠΑΛΙΑ ΚΑΝΑΤΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ;;;

ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!!

27/11/07 14:07  
Anonymous Anonymous said...

και τωρα , χωρις πλάκα, εμείς στο χωριό μου κάπως έτσι τα περνάμε τα χριστούεγννα (δυστυχως μονο όταν αποφασίζει όλο το σοι να τα κανει στο μακρινό χωριο). τα παιδιά αποκοιμιούνται στα ντιβανια *εχουμε πολλα, μεγαλο σοι βλεπεις) και οιμεγάλοι συζητούν παιζουν χαρτιά, γελάνε, προβληματίζονται. Η τηλεόραση μπορεί να παίζει χαμηλόφωνα καποιο πρόγραμμα, αλλα κανέις μα κανέις δεν της δίνει σημασία. Γι αυτό μου αρέσουν πολυ τα χριστούγεννα σε εκείνο το χωριο. Μου θυμίζουν τοτε που ημουνα πολύμικρουλα και ήταν πιο ήσυχα...
ομορφο ποστ, φιλε ιτ ιζ..πολυ ομορφο.
με συγκινησες

27/11/07 14:32  
Blogger it is said...

an205... θεός... ισχύει ισχύει! :) λολ


lifewhispers... ερρρρρ να σου πω την αλήθεια δε μου άρεσε και πολύ αυτό το ποστ... αλλά γουστάρω που σου άρεσε :) Είναι πολύ ωραία τα χωριά :) στο δικό μου ενώ αποφασίζω δύσκολα πάντα να πάω μετά δε θέλω να φύγω... φιλιά :)

27/11/07 15:02  
Blogger Αορατος said...

Τοκ τοκ..Να μπω και εγω που πηναω και δεν λεω οχι στο κρασι?Εχω φερει και τηλεωραση για να την πεταξουμε απο το παραθυρο πλακα θα εχει..Γειααα. :)

27/11/07 15:28  
Anonymous Anonymous said...

έλεος ρε ψώνια

τι γράφετε ρεεεε

27/11/07 15:32  
Blogger it is said...

noesis όλοι οι καλοί χωράνε :)


ανώνυμε... άμα περιμένα εσένα να μου πεις πως είμαι ψώνιο θα ήμουν και μαλάκας... κάτι καινούριο έχεις να πεις?
χώσε όμως! Κανένα πρόβλημα...

27/11/07 15:46  
Blogger Ατθάνα said...

έεελα! είχε γέλιοοοοο!

27/11/07 15:56  
Blogger it is said...

lol το ξέρω αλλά είχε μπει κι άλλος την ίδια ώρα από αλλού και δεν ήθελα να το αδικήσω το παιδί σε περίπτωση που δεν ήταν αυτός :)

27/11/07 16:00  
Anonymous Anonymous said...

Μα γιατι να πανε για υπνο τα παιδακια;

28/11/07 02:52  
Blogger alexis said...

πολλάν ωραίο τσε συγκινητικό. εύγε νέε μου!

28/11/07 11:23  
Blogger it is said...

anisixe... έχω την αίσθηση πως μου πας κόντρα για την κόντρα...
Γρήγορα ναι, πρόχειρα όχι, όταν πας σε κάποιον κόντρα για την κόντρα μπορεί να σημαίνει 2 πράγματα...
Α) Πως είσαι πιτσιρικάς στο μυαλό...
Β) Παίζει μια ερωτική έλξη και χώνεσαι στον άλλον μπας και κάτσει τίποτα καλό...
Παραδέξου το... θες να σου κάνω γλυκό έρωτα μπροστά στο τζάκι! :)



thrills... yo! μωρή μορφή :) Βρίσε με στα κυπριακά να ανάψω μανίτσα μου! χαχαχαχα φιλάκια ρε :) κι ευχαριστώ :)

28/11/07 15:52  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker