Tuesday, December 04, 2007

Φόβος...

Καλημέρα μικρό ασήμαντο πρελούδιο τρέλας. Από το βράδυ το περαστικό του χτες σ' ονειρευόμουν και σκεφτόμουν τα μακριά σου τα μαλλιά τα μαύρα. Ονειροπερπατούσαμε μαζί στον ξύπνιο ύπνο μου κι ανέμιζαν οι αχτίδες της ματιάς σου στα βλέφαρά μου τα ορθάνοιχτα από θαυμασμό.
Της καλημέρας σου ζητώ το άκουσμα να με ξυπνήσει ευχάριστα και σήμερα σαν κάθε μέρα που ονειρεύτηκα πως ζω. Αρκούντως τούτου, να πω επίσης πως πολύ μ' αρέσει να σε βλέπω να γελάς. Το γάργαρό σου γέλιο το καθάριο, περνά απ' τους στάβλους της ψυχής μου και καθαρίζει τ' από χρόνια ακαθάριστα.
Χλιμίντρισαν τα άλογα τα μέσα μου όλα, μα σαν τους άλλαξα τον προσανατολισμό και τις σκιές τους πάψαν να κοιτάν, ο φόβος τους επέταξε γι' άλλες ψυχές και ντρέπομαι λιγάκι που τον ξεφορτώθηκα εγώ και θα τον φορτωθούνε άλλοι, μα μέσα μου τον είχα για καιρό (τον φόβο ντε! προστυχόμυαλοι! τρομάζουμε να πούμε μια κουβέντα γαμώ τον σίστον μου!) και είπα έστω για λίγο να τον διώξω, μήπως και μείνει μόνος του κι αυτός και φοβηθεί κι αλλάξει και από σκοτεινός και δόλιος, χαιρέκακος αγύρτης, μετατραπεί σε φωτεινό και φιλικό στον ξενιστή παράσιτο, γιατί παράσιτο θα μείνει, αφού μονάχος να τραφεί δεν το μπορεί, σε έχει ανάγκη, χρειά του είναι ο πρόθυμος που θα του δώσει τ' απαραίτητα προς τη ζωή του εφόδια και δυστυχώς υπάρχουν πλείστοι.
Θα τον κρατούσα πάνω μου για πάντα, αν ήξερα πως άλλους θ' αλαφρύνω, μα δεν μπορώ να τον περιορίσω κατ' οίκον. Γι' αυτό, που και που τον διώχνω, βγάζω τα άλογά μου έξω και τα αφήνω να καλπάσουνε απρόσκοπτα ωσότου να ξαναγυρίσει.



ΥΓ. Σε περίπτωση που δε νιώσατε... έχω βάλει banner... δεν έχω βάλει ποτέ ξανά ούτε προβλέπεται να βάζω σύντομα άλλο... Αυτό κανονικά θα πρέπει να σας πει πως είναι κάτι καλό και ιδιαίτερο... να πάτε όλοι εκεί μη σας σπάσω! Φιλικά, αγαπησιάρικα και δημοκρατικά... δικός σας :p

8 Comments:

Blogger Ατθάνα said...

Μήπως να το ονόμαζες..."το'χω";

φοβερό! η εισαγωγή είναι θέμα! σε προιδεάζει για το τι θα επακολουθήσει! :)

φιλιά ψυχούλι μου ;)

4/12/07 13:20  
Blogger lee said...

Τι παθατε ολοι με τον φοβο καλέ?
Αφηστε τον στον τάφο του. Ωραιο ομως, αυτο με το παρασιτο. Εγραψες παλι βλαμμενο :)

4/12/07 13:42  
Blogger Loth said...

ΦΟΒΟΥ ΤΟΥΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ ΛΑΡΙΣΙΝΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ΦΕΡΟΝΤΕΣ...
.-

4/12/07 14:13  
Blogger it is said...

karyatida καρδιά μου?!!! Ευχαριστώ σε πάρα πολύ :) Κάθε φορά που μου αφήνεις καλά λόγια με ανεβάζεις πολύ πολύ :)
Φιλάκια πολλά :)


lee ευχαριστώ πολύ :) κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ και τέτοια :p φιλάκια ρε :)


λοθ... bring it on :) Δηλαδή οκ... να με προκαλούσες πχ στο πλέξιμο να φοβηθώ... αλλά στα καντήλια? δηλαδή δεν έχεις κανένα μέτρο? Θα σκάσει η τιμωριά η σωστή και θα κλαις χριστουγεννιάτικο και είναι μαλακία να συνεχίζεις τη ρουτίνα ΚΑΙ μέσα στις γιορτές :p

4/12/07 16:34  
Blogger tuco said...

(διόρθωση...πάμε πάλι)
loth, μάλλον φοβού τον it is, τον καλους τρόπους φέροντα...

4/12/07 22:31  
Blogger ceralex said...

Φόβος. Παρέα από τις λίγες.
Εκεί που λες πως τον ξαπόστειλες...
να τος πάλι να σε φλερτάρει ανελέητα.
Μόνο πρόσεχε! Πρόσεχε μη γίνει σκιά σου!

5/12/07 00:49  
Blogger Loth said...

ΡΕ ΛΕΜΕ ΔΕ ΦΟΒΑΜΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
ΦΕΡΕ ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΗΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΚΑΘΙΚΙ!

5/12/07 09:04  
Blogger it is said...

tuco... πες τα! Δεν υπάρχει μέτρο πλέον... τς τς τς :p


ceralex καλημέρες :) Αν οι βρυκόλακες ξαποστέλλονται με σκόρδα... (λέμε τώρα) ο φόβος τον πίνει από το γέλιο :) Γελάμε δυνατά στα μούτρα του λοιπόν και πάνω απ'όλα γελάμε στα μούτρα του εαυτού μας :) φιλιά...



λοθ... θα βρεθείς σε μια γωνιά να πιπιλάς αντίχειρα και να κλαις... :) απλώς σ'αγαπώ πολύ και δε θέλω να πατήσω το κόκκινο κουμπί! μουαχαχαχαχαχα! σμακ! καλημερούδια τρέλα :)

5/12/07 10:42  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker