Monday, April 21, 2008

Good news is no news...

Χρυσόμυγα που σε κρατάω δεμένη με μια φτηνή κλωστή από το πόδι... Σου δίνω ζαχαρόνερο κι εσύ μου δίνεις πτήσεις σε κύκλους που προσδιορίζω μόνο εγώ ρητώς. Ανάλογα με το πόση κλωστή θα σου αφήσω, ο κύκλος είναι μεγάλος ή μικρός... Κι αν κάνεις πως για λίγο δεν πετάς ενώ εγώ το θέλω... Απλώς γυρνάω την κλωστή σου εγώ...
Είσαι ακίνδυνα όμορφη. Να με τσιμπήσεις δε μπορείς. Να σπάσεις την κλωστή σου... πάλι όχι! Απόλυτα δικιά μου, χρυσή φυλακισμένη σε σαδιστικά χεράκια παιδικά παραδομένη. Άμα σου κόψω το νερό πεθαίνεις. Άμα πεθάνεις σε αντικαθιστώ... Χαίρομαι να σε βλέπω να ζαλίζεσαι... Χαίρομαι όταν σε βαριέμαι και ποθώ, να βλέπω τα ζουμιά σου κάτω απ' το δάχτυλο που σου ζουπάει την κοιλιά... Θα μου άρεσε ακόμη πιο πολύ να μπόραγες κραυγή μεγάλη πόνου να αφήσεις, μαζί με τη στερνή σου την πνοή! Για ώρες σ' έκσταση θα ήμουν, ακούγοντας σε λούπα άρρωστης χαράς τη μουσική της αγωνίας σου να παίζει!
Χρυσόμυγα μικρή... φτωχή μου στρουμπουλή, αργοκίνητη χρυσόμυγα... Δεν το καταλαβαίνεις? Δε νιώθω πια καλά με μένα... Τον πόνο το δικό μου βγάζω πάνω σου! Φοράω τη μάσκα του κακού βασανιστή... κάποιον μεγάλο περιμένοντας που δε με πρόσεχε ποτέ σαν ήμουνα καλός κι ευγενικός. Να μου ανάψει ένα χαστούκι τσαφ! και με τα μάγουλά μου κόκκινα και δακρυσμένα μάτια, να πάω σε μια γωνιά και να χαρώ μονάχος μου, τη μύχια χαρά της προσοχής που έλαβα... έστω μαζοχιζόμενος, έστω για κάτι αρνητικό, αφού με θετική σκέψη και δράση καλό χαΐρι δεν εγνώρισα...


Good news is no news... (Που λεν και στο χωριό μου :p)


ΥΓ... Αφιερωμένο σε όλα τα σκατόπαιδα που βασανίζανε έντομα όταν ήταν μικρά... ή και όχι και τόσο μικρά :)

ΥΓ2... Μουνόπανα θα σαπίσετε στην κόλαση! μουχαχαχαχαχαχα!

ΥΓ3 Άντε να περάσει και η Μεγάλη Πέμπτη μανίτσα μου να γουστάρουμε! :)

13 Comments:

Blogger Ατθάνα said...

πωπω...στεναχωρέθηκα πολύ με τη στρουμπουλούλα χρυσομυγούλα :(
αλλά ταυτόχρονα, όλως περιέργως, το κείμενο μου βγάζει και πολύ τρυφερότητα!
αντιφατικό ε;!

πάντως κι εγώ τις έκανα μικρή τις μαλακίες μου...

φιλιά καλό μουυυυυ! :)))

21/4/08 17:15  
Blogger Φαίη said...

Βάλε όπου χρυσόμυγα γυναίκα κι έχεις ένα εκρηκτικότατο κείμενο. ;)

21/4/08 21:59  
Anonymous Anonymous said...

εχω να πω οτι μια φορα στην ηλικια των 8 εκοψε ενας ξαδερφος μου την ουρα μιας σαυρας και τον εδειρα.

:) :) :)
να ερθει η Πεμπτη, ναι ναι ναι!

21/4/08 22:22  
Blogger it is said...

karyatida... όλοι τις κάνουμε τις μαλακίες μας... και μικροί και μεγάλοι :) σημασία έχει να μαθαίνουμε... είναι όντως αντιφατικό... δεν ήθελα να το βγάλω εντελώς μουνόπανο το παιδάκι... ίσως και από ιδιοτέλεια, ίσως και επειδή πιστεύω πως κανένα παιδάκι όσο σκληρό κι αν φαίνεται ή είναι, δε μπορεί ακόμη να είναι μουνόπανο... πρέπει να μεγαλώσεις για να γίνεις σωστό μουνόπανο :) εχεχεχε


-.-... γαμώ τα nick... κοίτα... η αλήθεια είναι πως έχω δέσει κάποιες φορές τα πόδια γυναίκας... να την κάνω όμως και ζβούρες στον αέρα, ή να της ζουπάω την κοιλιά μέχρι να βγάλει ζουμιά ποτέ... ακολουθούσα και ακολουθώ διαφορετικούς τρόπους απόσταξης... :) Μου αρέσει όμως ο τρόπος που σκέφτεσαι :p (psycho killer... :p)


lifewhispers... έχω να πω, πως στην ηλικία των 8 και μέχρι και λίγο μεγαλύτερος, τις μέρες του πάσχα που συνήθως ήμουν στο χωριό μου και πάντα είχα μινέρβες, γουρούνες και γενικότερα πολύ υλικό για μπαμ, έπιανα σαύρες, τις έδενα με μονωτική στη μινέρβα, τις έσκαγα... και κάναμε διαγωνισμό με τα ξαδέρφια μου ποιος θα βρει τα περισσότερα κομμάτια... :p ναι, ναι... από τότε φαινόμουν πόσο υγιής άνθρωπος θα γίνω :p και btw... δε νομίζω να με είχες στο ξύλο... :p καλημέρες :)

22/4/08 09:01  
Blogger it is said...

-.-... update :p δεν κατάλαβα πως ήσουν εσύ... αλλάζεις 22nick/hr :p αλλά σκεφτόμουν πως η φωτό του άβατάρ σου πρέπει να έχει πολλή πέραση αχαχαχαχαχα καλημέρες ρε :)

22/4/08 09:04  
Anonymous Anonymous said...

τουλάχιστον να του δώσουν προσοχή, για να μείνει στη χρυσόμυγα και να ξεπεράσει το στάδιο γρήγορα..
"άμα πεθάνεις σε αντικαθιστώ"
αυτό μου θύμισε τον μικρό πρίγκιπα απο την άλλη όψη..
πολύ ..τώρα ωραίο να πω; μου άρεσε πάντως, με έβαλε στον κοσμο του.
φιλί :)

22/4/08 15:58  
Blogger Φαίη said...

lol! Περνάω κρίση, άσε, δεν μπορώ να γράφω με το πραγματικο μου πια και ψάχνω nick :p Ελπίζω τούτο δω να κολλήσει,θα δούμε :p

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια για το νέο άβαταρ, κι εμένα μ' αρέσει πολύ, άσε που με εκφράζει απόλυτα ;)

Φιλιά στα κέρατα! :p

22/4/08 21:01  
Blogger Loth said...

ΧΜΜΜ..ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟ!!!
ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑΑ
ΚΑΛΗΜΕΡΟΥΔΙΑΑΑΑ ;P

24/4/08 09:59  
Blogger rip1708 said...

στο δικο μου το χωριο λεγανε no news good news :)
αντε και καλο πασχα

25/4/08 22:59  
Blogger Από Μηχανής Θεός said...

Μικρό και πανέξυπνο "τρωκτικό", χρόνια πολλά και ελπίζω να τα πέρασες άψογα!
Τα λέμε!

29/4/08 09:26  
Blogger Αορατος said...

Ρε την χρυσομηγα τι επαθε.Ωρε παιδι του θεου τι σου φτεγε η κακομοιρα?Θα μου πεις,αφου αυτη δεν μπορει να αντισταθει γιατι να μην το κανω?Μεγαλο πραγμα ο πειρασμος..Σε κανει οτι θελει!!χεχε

Υ.Γ. 1) Εγω παντως υπηρξα απο τους μεγαλητερους δολοφονους ακριδων.Μηλαμε οτι η Κυρα Βγενα γνωστη και ως Αχομαυρος τοπος συγκκομηδεις τους και διακοπον μου (χωριο του μπαμπα) καθε καλοκαιρι ειχε καθημερινα πανω απο απο 50 απολιες απο ακριδες.

Υ.Γ. 2) Αυτο με την κλοστη παντως σε ακριδα δεν θα επιανε.Βεβαια αμα δεν δοκιμασεις ποτε δεν ξερεις...... χμμμμμμμμ

2/5/08 10:31  
Blogger Crazy Chef said...

πως μποραγες?

3/5/08 20:58  
Blogger lee said...

Ε μικρε σαδιστή, σε ρουφηξαν στη δουλεια κατευθειαν? Αντε να σε ακουσουμε. Πως περασες? ;ΡΡΡ

5/5/08 22:51  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker