Friday, February 29, 2008

Φυσιολογική ζωή...

Κατάρα κι αυτή! Να είσαι πρίγκιπας λέει και να μη μπορείς να ζήσεις τη ζωή του απλού υπηκόου – πολίτη… Παλιοκατάσταση ε? Μου φαίνεται πως έχω ακούσει ή έχω δει σε ταινίες, αρκετά παραδείγματα, κυρίως πιτσιρικάδων – μελών βασιλικών οικογενειών που μεταμφιέζονται και βγαίνουν να ζήσουν για μερικές μέρες τη ζωή των απλών πολιτών…

Διάβασα σήμερα λοιπόν πως ο πρίγκιπας της αγγλίας ο χάρης συγκεκριμένα, πήγε λέει στο αφγανιστάν να ζήσει για κάποιες βδομάδες μαζί με τα φαντάρια… Να πολεμίσει κι αυτός τους ταλιμπάνε… Να δει ρε παιδί μου πρώτο χέρι το πώς ζει ένας απλός άνθρωπος… Όλα αυτά φυσικά με πλήρη μυστικότητα και απόκρυψη από τον τύπο και Τύπο, προκειμένου να μη μπει σε κίνδυνο η ζωή του ή η ασφάλεια του τάγματος στο οποίο θα βρισκόταν… Να μη δεχτούνε ρε παιδί και έξτρα επιθέσεις…

Ε, κάποια στιγμή η πληροφορία διέρρευσε και νομίζω ανεκλήθη ο πρίγκιπας χάρης… Τι είχε να μας πει ο πιτσιρικάς? Ήταν ενθουσιασμένος που είχε την ευκαιρία να μείνει άπλυτος για μέρες και να έχει πολύ βρώμικα ρούχα! Ε, καταλαβαίνεις… με το που κλάνει ο μικρός σκίζονται τέσσερις μπάτλερ και 5 ιπποκόμοι να ρουφήξουν το κλανίδι απευθείας από το κωλί του πρίγκιπος, διατηρώντας φυσικά την αξιοσέβαστη απόσταση χειλιού – σούφρας, σύμφωνα και με το σαβουάρ βίβρ… Ε, όσο να’ ναι ο όρος βρωμοποδαράδες ισχύει για όλους τους φαντάρους σε όλον τον κόσμο, οπότε καταλαβαίνεις… είχε την ευκαιρία το παιδί να νιώσει λίγο αγοράκι… Αν και νομίζω πως δεν είδε από μέσα καμιά σοβαρή μάχη, άντε να είδε καμία με τίποτα καλά κυάλια… αλλά ως εκεί και οκ, λογικό δεν είναι?

Αυτό όμως που μου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση είναι το τελευταίο που διάβασα πως είπε…

“Είναι όμορφο να είσαι κανονικός άνθρωπος, έστω για μία φορά. Νομίζω πως είναι ότι το πιο κοντινό στην κανονική ανθρώπινη ζωή που μπορώ να ζήσω”….

Οκ… Να το επεξεργαστούμε λιγάκι?... Καταρχάς για μένα δε φταίει σε τίποτα, τουλάχιστον όχι ακόμη, το παιδάκι… Έτυχε να γεννηθεί στη βασιλική οικογένεια και δεν πρέπει να έχει περάσει και πολύ χρόνο μόνος του… όλη την ώρα κάθε μέρα με κάποιον πάνω από το κεφάλι του… Πώς να βγεις εντελώς φυσιολογικός? Δεν παίζει…

Αυτό που με ξενίζει όμως, δεν είναι τα τερτίπια του πιτσιρικά και οι χάρες που του κάνουν κλπ κλπ… Αυτό που με ξενίζει, είναι η εντύπωση του πιτσιρικά πως ό,τι πιο κοντινό έχει ζήσει στην κανονική ανθρώπινη ζωή… είναι το να είναι φαντάρος σε ένα στρατόπεδο στο αφγανιστάν…

Τα συμπεράσματα δικά σας παίδες…

8 Comments:

Blogger Loth said...

ΛΑΘΟΣ..ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ..ΕΓΩ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΩΣ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΠΡΙΓΚΗΠΙΣΣΑ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΙΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ..ΑΜΕΕ
ΚΑΙ ΣΕΡΠΑΝΤΙΝΕΣ ΚΑΙ ΧΥΜΟΥΣ ΚΑΙ ..

ΥΓ.ΑΣΕ ΒΓΑΙΝΩ ΜΟΝΗ ΜΟΥ, ΜΗ ΚΛΟΤΣΑΣ..ΑΜΑΝ ΕΙΣΑΙ!
ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

29/2/08 13:28  
Blogger Crazy Chef said...

δεν ηξερε, δεν ρωταγε?

29/2/08 23:19  
Blogger Ατθάνα said...

γιος της Νταιανας δεν είναι;
ε! πρέπει να το αποδείξει...και να κερδίσει την κοινή γνώμη!
και καλά διέρρευσε...


καλησπέρες καλό μου! :)))

3/3/08 01:17  
Anonymous Anonymous said...

εγώ έχω βγάλει ένα συμπέρασμα για τη διάρκεια εκείνου του πατσαρίσματος (έτσι λέγεται ή το σκότωσα;;)που λέγαμε..
στο θέμα σου, συμφωνώ με την Καρυάτιδα, το βρίσκω πιθανό να το διέρρευσαν οι ίδιοι, ενδεχομένως ως δικαιολογία για να γυρίσει σπιτάκι του μια ώρα αρχύτερα.
φιλί :)

4/3/08 13:42  
Blogger tuco said...

σωστά τα λες φίλε it is.
Δεν ξέρει ο γαλαζοαίματος ότι για να νιώσει κανονικός άνθρωπος-και ειδικά Άγγλος- πρέπει να περάσει τουλάχιστον μια φορά από τη Χερσόνησο στην Κρήτη ή την Κέρκυρα και να δείξει τον κώλο του στην κάμερα τηλεοπτικού συνεργείου? μα που ζει?

4/3/08 17:26  
Blogger ONOMATODOSIA said...

αντε μωρε με το κωλοπαιδι ραμπο.

μ αρεσει η γλωσσα σου.

6/3/08 18:32  
Blogger it is said...

loth... συ είπας :p


chef... μάλλον δε ρώτησε :)


καρυάτιδα... της νταϊάνας είναι σίγουρα ;) ναι και καλά... δεν έχεις άδικο :) φιλιά στη στάχτη σου ;) (ξέρει αυτή τι λέω... :p)


deadend... γάμησέ τα... αίμα με έχει πάει το γαμωπατσάρισμα... από εκεί που ήταν ένα και μοναδικό το installation και το paching... γίνανε τέσσερα... και ο τελευταίος server που μου έχουν δώσει είναι πιο αργός κι από το θάνατο από τσιγάρο... Το ρήμα διαρρέω δε χρησιμοποιείται στην ενεργητική φωνή όπως το χρησιμοποίησες... μπαίνει στην παθητική μόνο :) ενδεχομένως για αυτό που λες, ενδεχομένως για την κοινή γνώμη... και για τα δύο... who knows :D
Φιλάκια... όλα καλά... σε ευχαριστώ πολύ για κείνο το sms... είσαι απίστευτα καλόκαρδο παιδί και είσαι ειλικρινά μέσα στην καρδιά μου :)


tuco... αν μένανε μόνο στο δείξιμο καλά θα ήταν... συνήθως όλο και κάτι αρπάζουν τα κωλιά τους... ειδικά από τους κρητικούς... βεβαίως αυτό δεν τους σταματά από το να μας χέζουν πατόκορφα σε κάθε ευκαιρία... αγγλία = διπλοματία = τα μεγαλύτερα μουνόπανα που γέννησε η μάνα Γη... ever...


ονοματοδοσία... τα παιδιά δε φταίνε ποτέ βρε! Εσύ ειδικά είμαι σίγουρος πως το ξέρεις αυτό :)
Χαίρομαι που πέρασες και πάλι... χρόνια και ζαμάνια :) Ελπίζω να είσαι καλά και ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια...

(η ονοματοδοσία είναι πάλιουρας στο blogging και είναι από τους πρώτους που μου άφησαν σχόλιο και μου έδωσαν κουράγιο να μην τα παρατήσω όταν δεν πέρναγε ψυχή από δω... γι'αυτό και όποτε βλέπω σχόλιό της χαίρομαι πολύ :) όχι για να μη μου απορείτε :p)

7/3/08 00:45  
Anonymous Anonymous said...

κι εσύ το ίδιο...... (μικρό σχόλιο, αλλά μεγάλα αισθήματα..)

7/3/08 15:12  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker