Friday, May 09, 2008

Μαλάκα φαρσέρ ακούς?...

Βρε μαλάκα... αδερφέ, γιατί πας να βουτήξεις στο σκοτάδι? Γιατί κλείνεις την πόρτα σου στα μούτρα μου και όλων μας μαζί? Το βαρύ της ξύλο μου θυμίζει στοιχειωμένο σπίτι με αράχνες από θρίλερ... Αφού δεν είναι αυτό εσύ... Εσύ είσαι φως... Με τις μαυρίλες σου, το ξέρω... αλλά το φως κυριαρχεί και σου χει δώσει εντολή με όρκο δικό σου... Μην το ξεχνάς.
Παίρνεις τηλέφωνο να πεις πως είσαι χάλια... και καλά κάνεις... χάρηκα που πήρες εμένα... Αλλά ένοιωσα και απίστευτα μαλάκας που δε μπορούσα να κάνω και τίποτα... Ούτε καν να σε βρω κάπου και να σε κοιτάω σαν ηλίθιος και να σε ακούω σαν σκύλος... Δεν είχες χρόνο... Σκατά.
Δε μπορεί ο γαμημένος να παγώσει και να γίνει μια στιγμή... στιγμή που όλοι είναι κολλημένοι στην ίδια θέση σαν από pause... Κι εμείς κυκλοφοράμε ανάμεσά τους και μιλάμε και τους κάνουμε αηδίες... Τους δένουμε τα κορδόνια, κατεβάζουμε παντελόνια, σκάμε σφαλιάρες στους μαλάκες που μας τη σπάνε και πίνουμε τσάμπα μπύρες σε παγωμένα bar που η μουσική τους για μας μονάχα παίζει...
Να μου τα πεις όλα... να ξεσπάσεις... να βγάλεις τη χολή και το παράπονο και την απελπισία κι όταν ξανά ελφρύνεις, με ένα κλικ από τα δάχτυλα, να ξαναρχίσουν όλα να τρέχουν... Να κοροϊδεύουμε το μαλάκα που έπεσε με τα δεμένα κορδόνια, να τριγυρνάμε σαν τους παλιάτσους και να πειράζουμε τους πάντες...
Μην πέφτεις στο μαύρο... είναι πολύ κολλώδες και φοβάμαι μη μου μείνεις εκεί μέσα και μετά να δω με τι όρεξη θα δένω κορδόνια μόνος μου... Τα δικά σου θα δένω να το ξέρεις...

Έλα... σε πήρα τηλέφωνο να σου πω πως όλα είναι σκατά και δε γουστάρω μία και είμαι χάλια... και άντε και γαμήσου τώρα... κάτσε και κοίταζε το τηλέφωνο μαλάκα... Ακόμη και μέσα τα σκατά ρε μαλάκα πάλι φάρσες μου κάνεις... σκατόπαιδο! Εκεί που είσαι τώρα είμαι κι εγώ και σου κάνω ηλίθιες γκριμάτσες να γελάς... Παίζω με αυγά στον αέρα και μου σκάνε στο κεφάλι... και περνώντας από το φλεγόμενο δαχτυλίδι παίρνει φωτιά ο κώλος μου και κάθομαι στον κουβά να σβήσει με ένα φφφφσσσσσσσσσσσσσσς

Περιμένω τηλέφωνο... Δε θα σου πω κράτα... κρατάς... δεν είναι εκεί το θέμα το ξέρω... Θα σου πω πως θέλω όσο τίποτα να μη χρειάζεται να κρατάς... να αφεθείς και να πετάξεις για όπου γουστάρεις εσύ...

Μου τη σπάει να σκέφτομαι πως δεν είσαι καλά... μου τη σπάει λέμε...

Φιλιά μαλάκα φαρσέρ...


ΥΓ. Να πα να γαμηθούν τα ορθογραφικά... έτσι ωμό αυτό για πάρτη σου...

10 Comments:

Blogger lee said...

?
Τι μου διεφυγε?

9/5/08 16:18  
Blogger it is said...

Lol... τίποτα ρε... ποιητική (σούρεαλ) αηδία... :)

9/5/08 16:23  
Blogger lee said...

και καλα..

9/5/08 16:31  
Blogger lee said...

Γιατι για ποιοτικο σουρεαλ,
ηταν οντως αηδια!

9/5/08 16:32  
Blogger it is said...

ναι αλλά γενικά γαμάω! ε? :p

9/5/08 16:50  
Blogger lee said...

κι εγω γαμαω, στη διαισθηση..

9/5/08 16:58  
Blogger Ατθάνα said...

...μου άρεσε πολύ...
μακριά από το κολλώδες μαύρο...μακριά!

η διαίσθηση ξέρει πριν από σένα για σένα lee!

φιλάκια...

9/5/08 17:10  
Blogger lee said...

Την εχω εκπαιδευσει να με κραταει ενημερη... ;)

9/5/08 17:23  
Blogger Loth said...

=ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ!!ΦΩΝΑΧΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
ΜΑΡΕΣΕΙ Η ΑΓΑΠΗ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΔΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΠΙΣΩ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΟΤΑΝ ΠΟΝΑΣ.
ΦΙΛΙΑ, ΠΟΛΥ... ΖΕΣΤΟ!

12/5/08 08:10  
Anonymous Anonymous said...

ελπίζω να πιάσει τόπο..η μια εκδοχή ει΄ναι ότι έπιασε ήδη.

σουρεαλιστικοαδειοποιητικά μιλωντας πάντα.

12/5/08 15:12  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker