Tuesday, May 06, 2008

Διαφήμιση... or is it...?

Μετά από δέκα μέρες διακοπές... χτες έγινε η πανηγυρική επιστροφή στη δουλειά :S Ναι, ναι... με χάλασε απίστευτα πολύ... Δεν είχα κουράγιο για τίποτα λέμε. Τελικά είναι μαλακία να λείπεις για τόσο πολύ και να μην είναι καλοκαίρι... Η επιστροφή και η προσαρμογή είναι επίπονες διαδικασίες.
Παρόλα αυτά πέρασα γαμώ αυτές τις μέρες που έλειπα... Όχι πως σε νοιάζει και πολύ αγαπητέ αναγνώστη... αλλά κάτι πρέπει να γράψω κι εγώ κι εσύ κάτι πρέπει να διαβάσεις, καθότι προφανώς και δεν έχεις τίποτα καλύτερο να κάνεις... (Get a fucking life λέμε...)
Παρατηρούσα σήμερα το πρωί μια αφίσα - διαφήμιση παπουτσιών (?)... όχι καμιά τρελή μάρκα... κάτι απλό. Οι τύποι προφανώς και δεν είχαν πολλά λεφτά να διαθέσουν για μοντέλο, μιας και προφανώς η επιλογή τους ήταν η γκόμενα του τύπου που έχει το εργοστάσιο παπουτσιώνε, ή αν πέφτω έξω σε αυτό... μια φτηνή πόρνη των πέντε (?) ευρώ... (Με βλέπεις που σπαμάρω το (?) ε? το έχω δει στις εφημερίδες και μου άρεσε! Είναι έμμεσος σχολιασμός μου έχουν πει!)
Η τύπισσα έχει τη φάτσα γκόμενας από τσόντα, πάλι χαμηλού προϋπολογισμού, από αυτές που επειδή είναι και ψιλοάσχημες βρίσκουν δουλειά μόνο και μόνο επειδή είναι πρόθυμες να υποστούν τον απόλυτο εξευτελισμό on camera, και να καταπιούν (κυριολεκτικά...) τα πάντα...
Φυσικά και καμία δουλειά δεν είναι ντροπή... δε διαφωνούμε σε αυτό... Ειλικρινά δηλαδή δεν καταλαβαίνω γιατί να πρέπει μια κοπέλα να αισθάνεται άσχημα με δύο ψωλές στο στόμα, δύο στο μουνί, μία στον κώλο (ε δεν είναι και ξεκωλιάρα!) και από μία σε κάθε χέρι και κάθε μασχάλη... Στην τελική, η πόση δύο ποτηριών σπέρματος τη μέρα κάνει καλό στην επιδερμίδα, αλλά και ο σχολαστικός καθαρισμός ψωλών από κάθε είδους σωματικών υγρών, πέρα από θέμα υγιεινής, αποτελεί και παροχή μιας χρήσιμης υπηρεσίας στα πλαίσια ενός απολύτως χρήσιμου λειτουργήματος! Απλώς δεν ξέρω που ακριβώς εξυπηρετεί η χρήση μιας φτηνής πόρνης στην προώθηση των υποδημάτων σου, παρεκτός κι αν το target group σου (ορολογία ο πούστης ε?) είναι ακριβώς οι φτηνές πόρνες... Ας πούμε χάριν παραδείγματος πως η μάρκα των παπουτσιώνε, έχει το όνομα Shoes (οκ... όχι και το πιο ευφάνταστο όνομα στον κόσμο, αλλά δεν έχω και εμπειρία στο μάρκετινγκ... ή όπως αλλιώς το λένε αυτό το σκουπίδι...), ποιο είναι το σλόγκαν σου με αυτήν την ξέφτιλη πόρνη να είναι στη διαφήμισή σου? Χμμμ... "Shoes! The hooker's choice!" ή "You can't imagine how many hours you can stand on your feet, sucking cock and tossing the salad in your Shoes! The professional's choice!" (Προσέχεις το λογοπαίγνιο με τη λέξη shoes να έχει διττό νόημα στο δεύτερο σλόγκαν ε? Γαμάτο?) "Help your daughter become the most popular little whore in school with Shoes kids collection! Her whore girlfriends will be super jealous!" άντε κι ένα τελευταίο για να το μπουκώσω ακόμη περισσότερο... "Your local pimp knows what's best for his whores! The new Shoes collection will have the customers swarming!"
Δεν ξέρω... ίσως είμαι εγώ ανώμαλος που σκέφτομαι έτσι και ίσως η κοπέλα στη διαφήμιση να είναι μια τίμια και ευσεβής κοπέλα... (yeah right...).
Κι όμως... Δε φταίει η διαφήμιση για το βρώμικο μυαλό μου που σκέφτεται έτσι... Υπάρχουν τόσες διαφημίσεις που περνάνε ένα μήνυμα κοινωνικό, πέρα από το μήνυμα της κατανάλωσης και της ανάλωσης σε ευτελείς ενασχολήσεις! Ένα πρόχειρο παράδειγμα τέτοιου είδους κοινωνικής διαφήμισης που εκτός από έκκληση για την αγορά του προϊόντως περνούσε και ένα μήνυμα - έκκληση για καλούς τρόπους, ήταν αυτό της διαφήμισης για γυναικεία εσώρουχα που με πόνο καλούσε όλες εσάς τις κυρίες, καθώς και όποιον άλλον επιλέγει να φοράει αυτά τα εσώρουχα να... "F... like a lady!"... Ναι, ναι... έτσι ακριβώς το έγραφε παίδες! Με τελίτσες μετά το "F". Δεν ξέρω αν μπορεί να σημαίνει κάτι άλλο αυτό το F... αλλά αν σημαίνει αυτό που νομίζω... ο άνθρωπος που έφτιαξε τη διαφήμιση μάλλον είχε απηυδήσει με εσάς τις γυναίκες και εμμέσως πλην σαφώς σας έλεγε... "Γαμιέστε που γαμιέστε ρε παλιοπουτάνες! Τουλάχιστον κάντε το σαν κυρίες και όχι με τα φτηνά τάγκα από τη λαϊκή με το κόκκινο φρουφρού και το φερμουάρ πάνω σε μαύρο δέρμα!" Αν και τα φτηνά τάγκα από τη λαϊκή (20 στο τρίευρω...), βολεύουν καμιά φορά και ειδικά αν έχετε άγριο αγόρι που του αρέσει να σας τα σκίζει... Γιατί καλές οι κάβλες, αλλά αν είναι να σκίσεις σοβαρό εσώρουχο γυναίκας και ανήκεις στη γενιά των 700 ευρώ (τι μαλακία έκφραση θεέ μου...), καλύτερα να περιμένεις το δώρο των χριστουγέννων... (Λες και τα φτιάχνουν από μουνότριχες παρθένου μονόκερου βγαλμένες με τσιμπιδάκι μία μία, ρε πούστη μου έλεος...).
F... like a lady λοιπόν γλυκιά μου και όχι σαν φτηνή πόρνη... Και που' σαι... Που και που να με σκέφτεσαι :)

Φιλάκια


ΥΓ1... Μη μου πεις τώρα πως αν αφήσω ΥΓ θα σου ξενερώσω το συναίσθημα μετά το κείμενο γιατί θα σου το σκίσω το στριγκάκι και θα στο δώσω να το φας μανίτσα μου!
ΥΓ2... Καιρό είχα να γράψω κάτι ποιοτικό ε?
ΥΓ3... Θα θεωρήσω το κείμενο πολύ πετυχημένο αν καταλάβετε για ποια διαφήμιση παπουτσιών μιλάω... (Lee εσύ που είσαι ο Τζέιμις Μποντ με πόδια είσαι εκτός συναγωνισμού... :p)
ΥΓ4... F... like a lady... χμμμ... fight? fabricate? fabulous? fearless? or just simply fuck? naaaah... can' t be that simple...

21 Comments:

Blogger Loth said...

1)ΤΟ feel ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ Ε?
2)Let me sweep you of your....shoes?

.....ΕΕΛΕΕΕΟΟΟΟΣ.....
ΤΡΑ ΛΑ ΛΙ ΛΑΡΟ ΛΑΟ
ΛΑ ΡΑ ΛΙ ΛΑΟ ΛΑΟΟΟΟ
ΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΣ
;P

6/5/08 11:53  
Anonymous Anonymous said...

Ρε ιτ ιζ!καιρος ηταν να εμφανιστειςς!
και ολα αυτα απο μια χαζοδιαφημιση;;; μου φαινεται πως τελικα θ αμπορουσες να ασχοληθεις με το μαρκετινγκ!!
εγω παντως δεν την καταλαβα τη διαφημιση.πες με χαζη.

καλημερες, καλο μηνα.Επεσες με τα μουτρα ε;

6/5/08 12:06  
Blogger it is said...

loth... είδες το γυναικείο (και ξενέρωτο...) μυαλό πως τα βλέπει αλλιώς? :p Αυτό θα εννοεί λοιπόν ο μαρκετίστας ποιητής :p σσσσίγουρα!



lifewhispers... ήμανε εκτός αθηνών τι να κάνεις... με το μάρκετινγκ δε θα μπορούσα να ασχοληθώ γιατί κατά βάθος είμαι καλός άνθρωπος... για ένα μαρκετίστα μάλλον δε μπορείς να το πεις αυτό :p
Λογικά απλώς δεν έχει κάτσει να τη δεις... ή το κείμενο είναι για τον πούτσο... ή και τα δύο :p με τα μούτρα στο πάτωμα έχω πέσει :) Καλησπέρες

6/5/08 12:34  
Blogger Loth said...

ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΑΑ...
ΡΕ ΤΟ ΑΝΤΡΙΚΟ ΥΠΑΝΑΠΤΥΚΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΑ ΦΤΑΙΕΙ ΟΛΑ. ΜΗ ΝΙΩΘΕΙΣ ΑΣΧΗΜΑ ΠΑΝΤΩΣ...ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙΙΙΙΙΙ!
;P
ΥΓ.ΜΕ ΤΡΩΕΙ..ΜΕ ΤΡΩΕΙ ... Ι KNOW!!!

6/5/08 13:14  
Blogger it is said...

Ορίστε μας... σου μαθαίνω να γράφεις σωστά το υοανάπτυκτος και το χρησιμοποιείς εναντίον μου? Φτου σου ρε!
και δεν είμαστε πολλοί... ασείς όλο παραπονιέστε πως έχουμε μείνει λίγοι... τώρα γιατί το γουστάρετε αυτό το υπανάπτυκτο το μπρουτάλ με τη βρώμικη τη μασχάλη δεν ξέρω... σσσσσσ! μη μιλάς! Βρωμάν οι μασχάλες σου! :p

6/5/08 13:41  
Blogger Φαίη said...

Καλά εγώ την διαφήμιση να την δω δεν παίζει,αλλά ομολογουμένως το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν το feel.Διότι όντως το να φοράς καλά εσώρουχα σε κάνει και νίωθεις...αλλιώς.

Καλά καλά,το δεύτερο πράγμα που σκέφτηκα ήταν αυτό :p

Κατά τ' άλλα...νεαρός τριγυρνάει στις στάσεις και προβληματίζεται για τις διαφημίσεις παπουτσιών. Χμμ... ή κάηκες εντελώς ή κάτι ψάχνεις. Ρε μπας κι ήρθε η ώρα ν' αλλάξεις παπούτσια;

Φιλιά καλόμ!

6/5/08 17:16  
Blogger lee said...

Επιτελους ενα γηινο κειμενο!!!!!
Εμενα παντως το feminine μου ηρθε στο μυαλο, αλλα με μια 2η ματια δεν κολλαει στην φραση...
Τωρα για τη μαρκα των εν λογω παπουτσιων, απο κοντα..
Φιλακια ανωμαλε, οι ευεργετικες ικανοτητες του σπερματος που προωθείς, δεν με πειθει με την καμια.

6/5/08 17:47  
Blogger Loth said...

XAXAXAXXA....EΓΩ ΡΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ BROUTAL?ΠΟΤΕΕΕΕ!
ΜΠΛΙΑΑΑΑΑΑΧ!
ΛΑΣΠΟΛΟΓΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!
;P

7/5/08 08:01  
Blogger it is said...

elemiah καλά δεν πείθεις κανέναν για το feel, ούτε η lee... μόνο η λοθ με έπεισε που είναι ξενερωτάκι :p Από μέσα από τ' αμάξι τις έχω δει και τις δύο διαφημίσεις ρε :p τα λεωφορεία δεν παλεύονται :p να μου πεις τρενάκι... ναι!
Καμμένος είμαι καιρό τώρα... αλλά γιατί να ψάχνω για κάτι άλλο? Γαμώ περνάω και πόρνες δεν κερνάω :p


lee lol... είναι οι πόρνες που το κάνουν γήινο και τα γαμήσια ε? :p Μου έχεις κάνει συντακτικό λάθος με τις ευεργετικές δυνατότητες, κάτι που μου λέει πως έτρεμες στη σκέψη :p Να κεράσω? :p φιλάκια :)


λοθ... άμα ήμανε λασπολόγος δε θα με έκανες παρέα... θα σκεφτόσουνα το καθάρισμα μετά :p Ανώμαλες όλες παιδί μου σου λέω! ΌΛΕΣ! :p

7/5/08 10:17  
Blogger lee said...

Στο συντακτικο δεν το εχω, που το εκανα το λαθος?
Τα παπουτσια τα βρηκα ετσι? Προσκύνα! :Ρ

7/5/08 14:24  
Blogger Loth said...

ΑΝΩΜΑΛΕΣ ΚΑΙ ΕΓΩΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΑΑΣΤΑ!
ΟΥ ΜΠΛΕΞΕΙΣ!
ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΤΙΣ ΕΧΩ!
ΤΟΥΡΟΥΤΟΥ ΤΙΙΤΑ
;PpPPp

7/5/08 14:44  
Anonymous Anonymous said...

ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΤΕ ΡE ΑΤΟΜΑΡΕΣ.FUCK LIKE A LADY FOREVER!!!!!!

7/5/08 21:33  
Blogger kat. said...

πραγματικά χάρηκα που σε ανακάλυψα..

μου αρέσει πολύ ο τρόπος που σκέφτεσαι!!!!!

καλό καλοκαίρι να έχουμε!!!!!!!

8/5/08 00:06  
Blogger it is said...

lee... "Φιλακια ανωμαλε, οι ευεργετικες ικανοτητες του σπερματος που προωθείς, δεν με πειθει με την καμια."

Αν δεν ήμουν σίγουρος πως θα το βρεις με τη μία δε θα σου έβαζα περιορισμό :p Αφού δε σου ξεφεύγουν εσένα αυτά μωρή, δε θα ήταν δίκαιο για τα άλλα παιδάκια :p



loth... εσύ που αγαπάς τον άνθρωπο? Που είσαι το πιο καλόβολο πλάσμα στον κόσμο? Απαπαπαπαπα! Αποκλείεται! :p


mee... μερικές φορές you gotta fuck like the lady promoting the soes... :p Φιλάκια τρελό κορίτσι :)
(Επιτέλους μου άφησες κι εμένα σχόλιο... γιατί με είχες στο κλάσιμο και το είχα παράπονο :p) Φιλάκια :)


κατ... μένει να δούμε αν θα χαρώ κι εγώ που με ανακάλυψες! :p
Καλωσήρθες κι ευχαριστώ :)

8/5/08 10:57  
Blogger Loth said...

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕΣ! ΘΑ ΚΑΝΩ COPY ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗ ΒΑΛΩ ΣΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥ. ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!
ΤΙ ΚΑΛΟΒΟΛΗ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΘΕΕΕΕΕ ΜΟΥ!
;P

8/5/08 11:37  
Blogger Crazy Chef said...

fart?

9/5/08 00:10  
Blogger Zissis said...

Εγώ δεν ξέρω για ποια διαφήμιση λέμε γαμώτο....

9/5/08 02:44  
Blogger lee said...

υποψιν οτι η γκομενα ειναι τραγουδιστρια.

9/5/08 11:12  
Blogger Ατθάνα said...

απολαυστικότατος διάλογος!
lee...έλεος! είσαι απίστευτη! σε λίγο θα μας πεις και το γενεαλογικό της δέντρο! :p
γειά σου τρελό meeακι!
α ρε loth ;)))
δώσε κι άλλο it is!
φιλούνια ποοοολλά! :))))

9/5/08 11:18  
Blogger Loth said...

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑΡΑ..ΝΑΙ ΝΑΙ!!!
ΑΛΛΑ ΧΑΘΗΚΕ ΝΑ'ΤΑΝ ΞΑΝΘΙΑ...ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΛΟΙΠΕΣ ΜΕΛΑΧΡΟΙΝΕΣ!
ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!
ΥΓ.ΤΡΙΑΛΟΓΟΣ, ΤΕΤΡΑΛΟΓΟΣ, ΠΕΝΤΑΛΟΓΟΣ...ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!

9/5/08 11:36  
Anonymous Anonymous said...

σεφ έγραψες!!
πότε θα το πάρει το ποτάμι για τους υπόλοιπους;
πάντως f με τελίτσες μονο fuck έπαιζε να ει΄ναι, αλλιώς θα ήταν ολογράφως. (δικαιολογώ γιατί εμένα μου πήγε κατευθείαν εκει το μυαλό τώρα που το διάβασα ;))
γέλασα πολύ με τις διαφημισοατάκες και τα σχόλια!
φιλιαα

12/5/08 15:30  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker