Tuesday, June 26, 2007

Ευαισθησίες του κώλου...

Ταρατατζούμ ταρατατζούμ... εκατοστό πεντηκοστό ποστάκι... Γαμήθηκε βασανισμένο νούμερο, όπως κι εγώ... έχω σβήσει αρκετές απόπειρες για ποστ τις τελευταίες μέρες... Δε μου βγαίνει, πιεσμένα τα τελευταία που γράφω...
Περιδιαβαίνω από blog σε blog και να σας πω την αλήθεια και μη μου παρεξηγηθεί κανείς... σκυλοβαριέμαι... Δε μπορώ να διαβάσω... μαλακίες γράφουν οι περισσότεροι... Καλά όχι όλοι αλλά πολλοί... άλλοι δε γράφουν καν που είναι και καλύτερο από το να γράφεις μαλακίες... Τώρα θα μου πεις, εσύ γιατί συνεχίζεις να γράφεις μαλακίες και δεν ακούς την ίδια σου τη συμβουλή να το βουλώσεις να σταματήσεις να μας πρήζεις τα παπάρια? Ε, το πιο δύσκολο είναι να ακούς τις συμβουλές σου, οπότε suck my ballz and call me tender...
Λιώνει το κορμάκι μου κάτω από τον ανήλεο ήλιο... Μας έχει γαμήσει τη ζωούλα... Μου σκάνε και όλοι οι περιβαλλοντολογικά ευαίσθητοι και λένε να μην ανοίγουμε το air condition... Οκ ρε παιδιά, να μην το ανοίξουμε... και τι σκατά θα κάνω στη δουλειά? Γιατί στο σπίτι οκ, απλώς κάθομαι και λιώνω και στα παπάρια μου κι όλας... στη δουλειά πως σκατά θα δουλέψω αν λιώνει το μυαλό μου και τρέχει από τ'αυτιά? Τι μαλακίες κάθεστε και λέτε? Είμαι σίγουρος πως όλοι οι μαλάκες που το λένε αυτό είναι άνεργοι - άεργοι... και είναι όλοι τους ευαίσθητα παιδιά... Ευαισθησίες my ass οι συγκεκριμένες...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker