Wednesday, June 27, 2007

Άμμος...

Φιλώντας την κατάξανθη βροχή, η άμμος δεν ήταν πια μονάχη. Τους κόκκους της πλέον ένωνε το ύδωρ. Μπορεί συχνά να μην το βίωνε όμως έστω και σπάνια αισθάνονταν για λίγο κάπως πιο σταθερή. Λιγάκι πιο γεμάτη, λιγάκι πιο ολοκληρωμένη.
Τα σύννεφα όμως γρήγορα αδειάζουνε στην έρημο. Ο ήλιος ξαναβγαίνει, καυτή υπενθύμιση του εφήμερου. Το νερό εξατμίζεται τόσο γοργά. Η άμμος πάλι μένει μόνη, έρμαιο στα χέρια του ανέμου. Θα την πάρει και θα την σηκώσει, με βία θα τη ρίξει πάνω σε τίποτα βράχια, θα τη στοιβάξει όπως - όπως σε αμμόλοφους.
Η άμμος δεν παραπονιέται. Δεν κλαίει. Δεν έχει δάκρυα ποτέ και για τίποτα. Η άμμος απλώς είναι. Το σύμπαν δεν έχει αποφασίσει αν αυτό είναι καλό είτε κακό. Ντετερμινισμός τέλος είπε το σύμπαν. Ανάλογα το ποιος και πως θα τη θωρεί, η άκλαφτη άμμος μπορεί καλή η όχι να 'ναι.
Για τα μικρά ζωάκια από κάτω της που έρπονται και περιμένουν να νυχτώσει, η άμμος είναι προστασία. Για τυχόν σπόρους που προσπαθούνε να φυτρώσουν, η άμμος είναι ατελέσφορη. Για τους ανθρώπους που στην άμμο πάνω ζουν, μπορεί άλλοτε να είναι φίλη κι άλλοτε εχθρός, εν συναρτήσει πάντα του αέρα. Για τις καμήλες που ταξίδια αιώνια κάνουν η άμμος είναι σπίτι.
Γι'αυτό σου λέω. Δε βγάζεις άκρη με την άμμο. Απλώς είναι και πρέπει τούτο να το δεχτείς. Μην προσπαθείς να την αλλάξεις. Η άμμος δεν αλλάζει. Υπάρχει αιώνια και μεταβάλλεται, αλλά με τους δικούς της ρυθμούς και τα δικά της θέλω.
Εγώ τι θέλω? Δεν ξέρω... Ίσως μια όαση στην άμμο.

22 Comments:

Blogger Zissis said...

Εγώ θέλω η άμμος να γίνει διαμάντια, να χτίσω διαμαντένια κάστρα από άμμο που δεν θα σηκώνει ο αέρας , δεν θα διαλύει το νερό....

27/6/07 17:54  
Blogger Loth said...

ΑΠΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ..ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ ΑΥΤΟ?

28/6/07 08:35  
Blogger lee said...

Ουτε με την αμμο, ουτε με σενα βγαζουμε ακρη φιλε μου. Για αλλη μια φορα "εγραψες".

28/6/07 11:48  
Blogger it is said...

eggod, όχι αγόρι μου... μαλακίες θες... Εγώ θέλω να γκρεμίσω τα κάστρα που λες. Θέλω να χτίζω πάνω στην άμμο.
Και όπως έχουν πει και οι συνήθεις ύποπτοι...
"Τίποτα, δε χτίζεται πάνω στην πέτρα, όλα πάνω, στην άμμο χτίζονται, μα εγώ, θα χτίσω πάνω στην άμμο, σα να'τανε η άμμος, πέτρα..."
Αυτά που λες θα μείνουν στάσιμα και συντηριτικά, εγώ γουστάρω ανοιχτούς χώρους, ανέμους και νεροποντές να τα γαμάνε όλα και να χτίζω διαρκώς... το λένε και ζωή...



λοθ... δεν ξέρω... μου φαίνεται πως θα ήταν ωραίο όμως...


lee ευχαριστώ... ούτε εγώ βγάζω άκρη με την πάρτη μου ακόμη... αλλά το έχω... κάποια στιγμή θα τα καταφέρω και τότε θα κατακτήσω τον κόσμο! Μουχαχαχαχα!

28/6/07 12:01  
Blogger Loth said...

..ΠΣΣΣΣΣΣΣΣΤ ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ..ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΜΙΑ ΓΩΝΙΤΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΕΡΗΜΟΝΗΣΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΩ ΑΝΘΡΩΠΟ Ε???

ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΛΥΣΩ ΠΑΡΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΩ ΧΙΧΙ..

28/6/07 12:54  
Blogger it is said...

Εύκολα... πες μου μόνο τι κλίμα θες... και αν θες να έχει θάλασσα, γιατί μπορεί να σου δώσω κανά καρπεννήσι :p

28/6/07 13:35  
Blogger Loth said...

ΧΑΧΑΧΧΑΑ...ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ ΕΣΥ..
ΝΑ ΕΧΕΙ ΦΟΙΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΜΜΟ ΚΑΙ ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΥΣ ΓΚΟΜΕΝΟΥΣ...(ΩΠ..ΟΧΙ ΑΣΤΟ ΑΥΤΟ..ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ Ο Γ. ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ..)ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΟΛΥΥΥΥ ΘΑΛΑΣΣΑ
;)

28/6/07 14:20  
Blogger Ατθάνα said...

Αν τα έχουμε καλά με τον εαυτό μας, την όαση μπορούμε να την βρούμε μέσα μας..
έτσι θα έχουμε όλα τα εφόδια σε όποιο σημείο της ερήμου κι αν είμαστε! είτε συμβολικά, είτε κυριολεκτικά..κομματάκι δύσκολο βέβαια..
φιλιά

28/6/07 14:27  
Blogger it is said...

Ορίστε... εγώ σου προσφέρω τον κόσμο όλο κι εσύ σκέφτεσαι τους ξεβράκωτους... γυναίκες... :p


καρυάτιδα... προσπαθώ, προσπαθώ... έχω βρει και ένα κοκοφοινικάκι και με βοηθάει που και που... :)

28/6/07 14:32  
Anonymous Anonymous said...

Ti 8eleis? Mia oash sthn ammo h na eisai ammos sthn oash?

28/6/07 15:08  
Blogger it is said...

μια όαση στην άμμο... να είσαι άμμος δεν είναι εύκολο καθόλου :)

28/6/07 15:41  
Blogger Zissis said...

Μόλις είπες τα διαμαντοπαλάτια μου μαλακίες;;;;
ΑΡΦ
ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

28/6/07 18:40  
Blogger Crazy Chef said...

κι εγω παλι που θελω να γινω ο αέρας πανω απο την οαση γιατρε τι εχω?

καλησπερα))

28/6/07 20:34  
Blogger Loth said...

ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ...ΚΑΛΑ..ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΤΟ ΝΗΣΑΚΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ...ΑΛΛΑ ΠΟΥ'ΣΑΙ...ΜΑΚΡΙΑ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ..

29/6/07 08:40  
Blogger it is said...

eggod μλκία... αλλά έχω αυτό το κακό να σου τα λέω όλα στη μαπίτσα...


σεφ... τίποτα δεν έχεις ρε... μια χαρούλα είσαι :) βέβαια δεν είμαι γιατρός... οπότε να το κοιτάξεις :p


loth... ότι θες, εδώθα είμαι... :p

29/6/07 13:41  
Blogger an205 said...

...EINAI KAKO ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΝΑ ΧΤΙΖΕΙΣ ΠΑΛΑΤΙΑ Ο ΒΟΡΙΑΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΤΡΙΜΜΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ...

2/7/07 08:33  
Blogger βασίλης said...

Πολύ καλό ποστ. Καθαρό blog. Καλώς σε βρήκα. Άμμος είναι ό,τι δεν σε αγγίζει. Το μέτριο, το συμβιβασμένο. Αυτό που κάποτε ήταν πολύτιμο και το άφησες να διαλυθεί. 'Aμμος είναι και τα όνειρα που χάνονται. Στ' ακροθαλάσσια και στις γειτονιές του παραδείσου. Με τις παλιές αγάπες αγκαλιά.

2/7/07 10:27  
Blogger alexis said...

άμμος...just be, it is! άμμος, αέρας και νερό...

2/7/07 10:54  
Blogger Crazy Chef said...

που ναι τα σεντονια τα βαλαμε για πλυσινο?

4/7/07 22:01  
Blogger Aντώνης said...

Εγώ το κύμα της θέλω...

6/7/07 15:53  
Blogger it is said...

an205 και ποιος είπε πως θέλουμε μονάχα τα αιώνια? :) δίνε το παρόν σου ρε... φιλιά...



βασίλη, καλωσήρθες :) την είδα εντελώς διαφορετικά εγώ με την άμμο, αλλά ok ζητούμενο είναι να βγάζει κάτι στον καθένα και όχι να συμφωνούμε απαραίτητα...


thrills... yo! Ευχαριστώ :)


σεφ... τι είναι το πλύσινο? :p Δεν ξέρω... πριν τις διακοπούλες δε μου έβγαινε και πολύ το γράψιμο... έγραφα πιεσμένα... τώρα που γύρισα δεν ξέρω τι θα γίνει... επιφυλάσσομαι :p


αντώνη welcome :D ωραίο και αυτό... :)

9/7/07 11:53  
Blogger Crazy Chef said...

το πλυσινο ειναι οπως λεμε πρασιμο....

10/7/07 11:22  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker