Tuesday, February 12, 2008

Βυθική ύπαρξη …

Μηρυκάζοντας λόγια ξακουστά, προσπαθείς να ξεγελάσεις την πείνα σου και δεν αρκεί... Αναρωτιέμαι αν το πρόβατο μπορούσε να πλάσει το δικό του χόρτο... θα χρειαζότανε τα δυο στομάχια?
Συνέχεια όταν σκέφτομαι, μου έρχεται στο νου να γράψω μία λέξη από "χ". Χρειάζεται πολύ να προσπαθήσω να τη βρω και πάλι όταν τη βρίσκω μοιάζει τετριμμένη. Χίμηξε πάνω τους και κατασπάραξε τη χρυσοποίκιλτη την πόρπη τους που συγκρατεί το δήθεν καθωσπρεπισμό τους. Εμείς δε χρειαζόμαστε τα πρέπει για να πράξουμε σωστά. Πράττουμε κατά το δοκούν κι αυτό είναι το μόνο πρέπει μας.
Λεπτοκαμώματα ανάβουνε του κόσμου τις φωτιές για να ζεστάνουν παγωμένα μέλη, σε μια αγέλη φωτορυθμική που ανασαλεύει πάνω στων βουνών τις θνησιγόνες κορυφές... Τα δάχτυλά μου ξύλινα από το κρύο προσπαθούν κινούμενα να ζεσταθούν, εις μάτην.
Το μαύρο σύγνεφο ανέβηκε πιο πάνω και με του άνεμου μι' ανάσα, εξανεμίστηκε σκορπίζοντας το γέλιο. Τα δόντια τους μην τα φοβάσαι. Κι αυτά όπως κι αυτοί, είν' σάπια.
Τίποτα τρίποδα δεν σε αφήνουν να βαδίσεις, ανάποδα με χέρια πάνω σε πετριές και με τα πόδια ν' αγναντεύουνε ορίζοντα τρίζοντα, χρείζοντα δεούσης προσοχής κι αναθαρρέματος κύματα θρύμματα, σε παρασέρνουν σε βυθούς παρθένους από μάτια και υπάρξεις γήινες, που τρίαινες μόνες μπόρεσαν να διαφεντέψουν ανά τους καιρούς κι αυτή τη μοναξιά επιλέγοντας και λέγοντας λόγια σοφά που δεν ακούμπησαν ποτέ κανένα αυτί, γιατί κι αυτή η τρίπτυχη ύπαρξη δεν επεδίωξε ποτέ να ακουστεί εκεί στα βάθη που εθέριεψε και δεν ημέρωσε ποτέ της, ακούγοντας μονάχα το δικό της εαυτό, πεισμένη για το δίκιο της, που λίγο λίγο έγινε ακοινώνητο και όχι τόσο αυτονόητο και όταν κάποτε να επικοινωνήσει της χρειάστηκε, ξαφνιάστηκε και είδε με μεγάλο φόβο πως η φωνή της δε γινότανε αντιληπτή και πως με του καιρού το πέρασμα έγινε μύθος αδιασάλευτος και κάθε αλλαγή της πήγε στράφι, καθώς κανείς δεν τη δεχόταν όπως ήτανε στο σήμερα, αλλά μονάχα σαν το θρύλο που' χε στο μυαλό του, χρόνια τόσα, από αφηγήσεις που αναμασήθηκαν και από την αλήθεια απομακρύνθηκαν, και όταν στο λογαριασμό συμπεριλάβεις και την ατέλεια του ανθρώπινου του νου, ίσως και καταλάβεις πια την έκταση του χάσματος και του χαλάσματος της ίδιας της εικόνας για τον εαυτό που έπλασε στα χρόνια τα μοναχικά η ύπαρξη η βυθική.



ΥΓ1. Λοιπόν... παπαριά μου φαίνεται προς το παρόν αυτό... αλλά τώρα δε γαμείς... δεν ήθελα να το σβήσω... Μπορεί και να αλλάξω άποψη πιο μετά :p

ΥΓ2. Αυτό το έγραψα για να μου πείτε... Μα τι λες ρε It Is... αφού είναι τριγαμάτο! Καλά καλά... τριγαμάτο δε θα μου πείτε γιατί είναι ψιλοδικιά μου λέξη... αλλά κάτι θα βρείτε καλό να πείτε... πιστεύω σε σας!

ΥΓ3. Βαριέμαι απίστευτα σήμερα... τα λέμε :)

18 Comments:

Blogger Loth said...

ΟΚ..ΜΕ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΓΙΑ ΤΣΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΞΑΝΑΠΗΓΑ..ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΣΥΧΝΟΟΥΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ..ΚΑΙ ΠΑΩ ΚΑΙ ΕΡΧΟΜΑΙ ΜΟΝΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΑΚΗ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΡΩΓΟΜΑΙ..ΚΑΙ ..ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!
ΠΑΝΤΩΣ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΒΡΗΚΑ ΑΠΟ Χ..ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΙΑΝΟΝΤΑΙ??
ΟΧΙ??
ΚΑΛΑ...ΧΩΜΑ ΤΟΤΕ!
;P

12/2/08 12:47  
Blogger it is said...

Χα
Χα
Χα!
είσαι θεά πανάθεμά σε... και έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα για να σου δώσω αυτό το πιο απλό ποστ που ζήταγες... :p φιλάκια :)

12/2/08 14:01  
Blogger Ατθάνα said...

Χαμηλοβλέποντας την χαμέρπεια να έρπεται χάμω, χαμογέλασε και είπε χαμηλόφωνα... «χαχαχα...χαλάρωσε τώρα στα χαλίκια»!!!

είδα χνίδιπαι και μπήκα!

δύσκολο...

φιλιά καλό μου :))))

12/2/08 14:27  
Blogger lee said...

Blogger Lee said...

H λεξη απο Χ ειναι φυσικα η Χαρά, γιατι κανεις δεν μπορει στ΄αληθεια να την πει τετριμενη...οχι οταν την εννοει.

ΥΓ1. Το "Μηρυκάζοντας" το σπαμαρεις συχνα ετσι?

ΥΓ2. Πολυ τρι- παιζει, ετοιμαζεις παρτουζα?

ΥΓ3. Μονο εσυ θα μας γειωνεις στα υστερογραφα? :Ρ

12/2/08 19:24  
Blogger it is said...

karyatida... το έχεις το έχεις ;p
Καλημέρες τριζονάκι μικρό :) φιλάκια πολλά


lee... ρε φιλαράκι όχι δεν είναι κάποια συγκεκριμένη λέξη. Επίσης τετριμμένος με 2 μ... όχι για να μην τη λες μόνο σε μένα μη γαμή! και επίσης πολύ λίγοι λένε χαρά και το εννοούν...

ΥΓ1. Όχι δε νομίζω... με ένα πρόχειρο search στο blog, μόνο σε αυτό το ποστ το έχω δώσει... εκτός κι αν έχεις κανά άλλο ποστ να μου το δείξεις...

ΥΓ2. Ενδιαφέρεσαι?

ΥΓ3. Εσύ μας γειώνεις και στα σχόλια καμιά φορά... (ντεπονάκι... rings any bells? :p)

13/2/08 10:24  
Blogger lee said...

Εγω στη λεω σε μαιλ ρε ψωνακι, μη πληγωσω τον εσωτερικο σου κοσμο.

Αποκλειεται, το εχω ξαναδιαβασει.

Οχι, αλλα η DM και η Καρυατιδα εγιναν ηδη ζευγαρι, οποτε χωσου! ;ΡpPpPPPP

Ντεπονακι...για πες...

13/2/08 11:19  
Blogger it is said...

εσύ νομίζεις κάθε φορά πως μου τη λες και κάθε φορά σου έχω βγάλει την κιλώτα και την ανεμίζω :p

άμα το έχεις ξαναδιαβάσει πες μας που να το παραδεχτούμε... σου λέω το έψαξα και δεν παίζει... :p

μόλις δει το σχόλιο περί ζευγαριού η μαύρη αράχνη τον ήπιε η dm... σπασμένα κόκαλα δόντια κλπ... :p

depon karyatida... still no bells ringing?

13/2/08 12:23  
Blogger Loth said...

ΕΓΙΝΑΝ ΖΕΥΓΑΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙ???
ΜΙΛΑΤΕ ΡΕ ..ΜΙΛΑΤΕ ΜΗ ΚΑΤΕΒΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΣΕ ΔΙΠΛΗ ΛΑΡΙΣΑΙΚΗ ΒΕΡΣΙΟΝ..
ΕΓΩ ΡΕ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΤΙ ΚΑΝΩ ΕΔΩ???
ΤΗ ΣΤΙΜΜΕΝΗ ΛΕΜΟΝΟΚΟΥΠΑ???Ε????
ΥΓ.ΠΟΛΥ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ ΒΓΗΚΑ Ε?
ΠΑΩ ΝΑ ΓΥΑΛΙΣΩ ΚΑΝΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΛΑ..ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!
ΥΓ2.ΠΕΣΤΕ ΣΤΗ DEAD END ΔΕ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!

13/2/08 13:07  
Blogger lee said...

Ποια κιλώτα ρε είλωτα, κυλοτα γραφεται! αχαχαχαχα!

Αν εψαξες και 2η φορα, πετυχα τον σκοπό μου!!!! χεχεχεχε!

Το ζευγαρωμα....εεε...κι αυτο πλακιτσα ητανε........Ωχ! καλά ντε! μη βαρατεεεεεε!!!!!

Ντεπονακι/καρυατιδα no, κατι ακόμα?

13/2/08 15:19  
Blogger lee said...

Α, το βρηκα, "Σελήνης ροή".
;)

13/2/08 15:22  
Blogger it is said...

lee... βασικά κιλότα γράφεται... αλλά χαίρομαι με τη χαρά σου :)

Επίσης με το να την έχω για άλλη μια φορά στα χέρια μου και να την κουνάω στον αέρα... θα χαρώ ακόμη περισσότερο με αυτά που θα σου κάνει η λοθ όταν μάθει πως εσύ προώθησες την άνομη αυτή ενώση των δύο...

Σιγά μην έψαχνα τις καθυστερημενιές σου και δεύτερη φορά... μία ήταν αρκετή :p

τώρα που δεν έχεις καταλάβει ακόμη αυτό με το ντεπόν... τι να πω... είσαι στοκάκι δε φταίω :p

και όσο για το Μηρυκάζοντας.. λολ... να μου έλεγες πχ για το μύρια... να σου πω οκ το έχω σπαμάρει στα μισά μου ποστ πάνω κάτω... για το Μηρυκάζοντας που το έχω γράψει σε δύο από τα 240 ποστ... ξέρω γω? μήπως δεν έχεις καταλάβει την έννοια του σπαμάρω? λέω εγώ τώρα μια χαζή ιδέα... :p

λοθ μη δείξεις κανένα έλεος... είμαι μαζί σου εγώ....

13/2/08 16:42  
Anonymous Anonymous said...

το σοβαρό και εμπεριστατωμένο σχόλιο θα πρέπει να περιμένει! το μόνο που θα πω είναι ότι το αντικείμενο της αντιζηλίας μας αξίζει τα κινέζικα βασανιστήρια :)) (με τα οποία, παρεμπιπτόντως, με απειλούν συχνά τώρα τελαυταία :Ρ)

φιλάκια :))

14/2/08 15:10  
Blogger an205 said...

Τι θέλει να πει ο ποιητής;;;
ίσως τίποτα, ίσως πάλι πολλά...
μόνο ο ίδιος ξέρει και δεν θα σου απαντήσει.

15/2/08 07:37  
Blogger Loth said...

DM:ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΣΕ ΛΑΡΙΣΑΙΚΗ ΒΕΡΣΙΟΝ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΖΗΣΕΙ..ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ!
ΘΑ ΔΕΙΣ!!!
;P

15/2/08 09:58  
Anonymous Anonymous said...

ΛΟΘ, και να σου πω, εγώ νομίζεις οτι θα στέκομαι άπρακτη και θα τις τρώω; θα έχουμε κανονική μάχη, με το ρινγκ μας, τη λάσπη μας κι απ' όλα :ΡΡΡ

15/2/08 14:48  
Blogger ΔΣ said...

υπο αλλες κοινωνικοπολιτικες συνθήκες θα μπορουσες να γινεις ο διαδοχος του εμπειρικου.αν πιστευει κανεις στην μεταψυχωση..μπορει να εισαι.......

19/2/08 11:35  
Blogger Loth said...

@DEADEND:
ΛΑΣΠΗ Ε???
ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ..ΩΡΑΙΑΑΑΑΑ!!!!
ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ...ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΙΖΑ ΑΠ΄ΤΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ???
ΥΓ.Ε ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΕΙΜΑΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΜΩ??

19/2/08 14:17  
Anonymous Anonymous said...

www.arelis.gr
περιεχει ερωτονομικον
με σεξ ολων των μορφων και ειδων

10/4/08 18:43  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker